nathalie (idols)quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:24 schreef Marlalala het volgende:
Wie zingt de tune van de TV-kantine?
Ah, zij. Tof.quote:
naar het strand gaan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Hoe komen ze op die songteksten, There's a shark in the water
Ook de weg kwijt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het zeilmeisje Laura Jansen heette
Gewoon op pauze drukken en als je weer verder wil op play. Dan heb je de reclame in totaal maar 1xquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
En die reclame voordat je de backstage ziet is ook irritant.
ONZquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Alle kans voor Paul, maar waar was/is ie ?
nee, ik zat op Paul of iBenny te wachtenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, het was toevallig dat jij weg was om een drankje of wc-bezoek
Ow, ik dacht dat het Glennys Grace was. Maar het kan zijn dat zij koffietijd doet.quote:
daar is mijn zusje volgens mij naar vernoemd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het Glennys Grace was.
het was maar een gokjequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het Glennys Grace was.
Weet ik niet, ik kijk naar Call me van Blondie.quote:
Omdat je te lui bent om te zappen.quote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HOOPJE OP BENNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grouphug met Benny in het midden!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HOOPJE OP BENNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blondiequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kijk naar Call me van Blondie.
Ben de afstandbediening kwijtquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef catzencut het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om te zappen.
Maar blijf kijken, want iemand moet zeggen wanneer het weer begint.quote:
Ook mooi.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar is mijn zusje volgens mij naar vernoemd!
Al heet ze dan Glynnis
Pfff echt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitgezet, wat een ontzettend stom gedoe is dat toch (nog steeds).
ik hoop dat je eruit gaatquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar blijf kijken, want iemand moet zeggen wanneer het weer begint.
Ik weet het ook niet zeker. Hoorde vandeweek iets over een tune en het was Glennis, maar ik kan me ook vergissen dat het een ander was.quote:
Dquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:34 schreef catzencut het volgende:
Ik ben maar even doorgeschakeld naar topgear.
die waren echt bar en boos. daarnaast nog een hele hoop bar of boos. maar die 4 sloegen echt allesquote:
ik had gehoord dat het nathalie was volgens mij had ik het niet goed gehoordquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker. Hoorde vandeweek iets over een tune en het was Glennis, maar ik kan me ook vergissen dat het een ander was.
behalve de plank....quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
die waren echt bar en boos. daarnaast nog een hele hoop bar of boos. maar die 4 sloegen echt alles
Hesterquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet die plank ook alweer vorig jaar bij xfactor die amper kon dansen?
wil je vechten jochiequote:
Hesterquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet die plank ook alweer vorig jaar bij xfactor die amper kon dansen?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Weet ik niet, ik kijk naar Call me van Blondie.
maar het mag ook zo:quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Sarina vind ik erg goed, maar zo hoort het:
Even opgezocht, het was toch Glennis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had gehoord dat het nathalie was volgens mij had ik het niet goed gehoord
Hmm ik vond Sarina dan geen zak aan maar haar vergelijken met het origineel vind ik dan ook weer niet kunnen.quote:
huh? Ik dacht ook Nathalie uit idolsquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Even opgezocht, het was toch Glennis.
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)elsong-de-tv-kantine
Hmm...nah zie ik dan weer niet zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ja!
die lijkt een beetje op Maaike
niet kunnen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm ik vond Sarina dan geen zak aan maar haar vergelijken met het origineel vind ik dan ook weer niet kunnen.
Dat heet Dirrrttyquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Christina heeft wel een dijk van een stem trouwens hoor, alleen ze is zo focking ordi..... no diva
Ok, ok de ene week Glennis, de andere week Nathalie!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh? Ik dacht ook Nathalie uit idols
yups echt een hele goede stem, en op ovder dat ordi val ik ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Christina heeft wel een dijk van een stem trouwens hoor, alleen ze is zo focking ordi..... no diva
Dat is meer iets voor Gordonquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
Angela wordt chagerijnig van strings en hoge hakken
quote:
Had toevallig gehoord op tv, maar was ook niet zeker meer of het over de tv-kantine ging.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh? Ik dacht ook Nathalie uit idols
hmm tja, ik zou niet waarom nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet kunnen.
Dit is niet de Soundmix show....
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm ik vond Sarina dan geen zak aan maar haar vergelijken met het origineel vind ik dan ook weer niet kunnen.
'daar kun je er een X van maken'quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
We vroegen ons af waar die blauwe dingen voor stonden vragen ze aan die blauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |