Arnhemmer meldt zich.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
Er staan pas 10 ernemse FOK!kers op de mep, daar kan meer bei!
Dat overkwam mij laatst ook, maar dan in het centrum. En de roepers waren twee meisjes nota bene. Toen dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal complimentenmaar die krijg ik liever niet van zulke typjes
maar laatst fietste ik richting kronenburg komen 2 jongens van 13 langs me opgefietst en uit het niets krijg ik ''kuthoer'' naar me kop geslingerd ik denk
Post of pm je straat even, dan doe ik het vanavond als ik weer thuis benquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Arnhemmer meldt zich.
Hele dag file gestaan bij mij in de straat. Heb me best vermaakt
Nee Bob danquote:Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef donroyco het volgende:
Ik woon in een uithoek, vergeleken met de rest
Driel-Oostquote:
Hier vanmiddag een straat achter mijn flat gebeurdquote:Een 15-jarig meisje is zondagmiddag neergestoken in Arnhem. De politie vermoedt dat het gaat om een ruzie die zich afspeelde binnen de relatiesfeer. Omroep Gelderland meldt op basis van getuigen dat de dader haar ex-vriend zou zijn.
Het meisje werd volgens de politie rond 13.15 uur door twee getinte mannen belaagd op de hoek van de Lepelbladstraat met de Kamillelaan in de wijk Malburgen. De Arnhemse is buiten levensgevaar, maar ligt nog wel in een ziekenhuis. De verdachten zijn voortvluchtig.
Lekker danquote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een straat achter mijn flat gebeurd
Je mag bij mij schuilen hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een straat achter mijn flat gebeurd
Eh ja dat was ik, ik ging naar ODW voor het PvdA congres.quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Remlof, zag ik jou nu vanochtend (rond half twaalf) op station Velperpoort?
Ik weet het niet zeker, want ik stond aan de andere kant en de trein naar centraal kwam er al aan toen ik je meende te herkennen.
Maar kan toch haast niet om die tijd, is toch veel te vroeg voor jou?
Ja, bedankt nogquote:
Hihi, dan zijn/waren zo ook voor jouquote:Op zondag 25 april 2010 19:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog![]()
![]()
ook op zoek naar een bijbaan
Ja natuurlijk wordt het druk, maar op de Mert is nog wel ruimte, in tegenstelling tot de Korenmarktquote:Op zondag 25 april 2010 20:06 schreef Sally het volgende:
Mss, remlofZal wel takkedruk worden
![]()
Iets anders: ik kan geen plaatjes verwijderen uit Beheer... Wrom nie?!
Nee, die Ernem-mep update zichzelf als ik 'm bijwerk op Goegelquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sally het volgende:
Ik gok dat ik ze niet meer kan verwijderen omdat ze van 16 april zijn. Dan zijn er geen dubbele mogelijkheden meer. Wel vaag, want nu staat er alleen maar loze ruimte op de servers...
OP is bijgewerkt, alleen de Ernem-mep moet nog vervangen geloof ik.
http://wiki.fok.nl/index.php/Arnhem
quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die Ernem-mep update zichzelf als ik 'm bijwerk op Goegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |