Ban iedere KLB´er tot na het WKquote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Happel het volgende:
Huh wat? Kom net uit de kroeg. Waar moet ik kijken?
Neuh.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben ik een voorstander van, waarschijnlijk ook de enige...
Modjes mogen helemaal niet naar de kroegquote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Happel het volgende:
Huh wat? Kom net uit de kroeg. Waar moet ik kijken?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Modjes mogen helemaal niet naar de kroeg
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:46 schreef Maanvis het volgende:
waarom mag het jankzaktopique over de wedstrijd wel openblijven maar het antijankzaktopique over de wedstrijd van gister niet?
Een aanfluitingquote:
Dank.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:33 schreef BrandX het volgende:
alhier: Hoe vinden we Maarten Stekelenburg..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef Olep het volgende:
Buitenlandse pers over het Nederlandse elftal
Is er al een nieuwe?
Kan 'm niet vinden namelijk.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef ViaRegnum het volgende:
vraagje voor kenners
Onzintopic dat bovendien niets met het WK te maken heeft, lijkt mij...
Waarom wordt dat nog steeds toegelaten? Er zijn er nog steeds een paar zo overduidelijk aan 't galbakken. Ik weet dat dit in VBL niet wordt toegelaten, waarom hier dan wel?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
Het wordt echt te gek nu idd. Niks tegen kritiek maar het lijkt nu enorm hip om een anti-NL kloontje aan te maken en daar lekker mee te gaan lopen zuigen.
toen waren we dan ook ongelukkigerwijs allebei (happel en ik) afwezig, en onze back up Symphonic was er ook nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry hoor, 1 of 2 zijn te negeren maar 10 niet meer. Die zijn gewoon kut, En je kunt nu wel beweren dat het meevalt maar eind vorige week en van het weekend was het echt níet grappig meer.
Twee er van zijn serieus voor Duitsland. Van de anderen weet ik het niet, maar vind ik het niet meer dan reeel om ze het voordeel van de twijfel te geven. Ieders goed recht toch, om voor een ander elftal te zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Wel makkelijk te herkennen aan de Duitse vlaggetjes.
Je trapt er in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Twee er van zijn serieus voor Duitsland.
Hoeveel tegendoelpunten in de kwalificatie en op het WK? En dan nog een keer dezelfde stelling?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Twee er van zijn serieus voor Duitsland. Van de anderen weet ik het niet, maar vind ik het niet meer dan reeel om ze het voordeel van de twijfel te geven. Ieders goed recht toch, om voor een ander elftal te zijn?
Wel proberen we op te treden tegen het afzeiken van (oa) het NL-11, maar een hoop andere users gaan ook de fout in. Als eentje met een Duitse vlag zegt: de verdediging van NL is kut, dan wordt hij gelijk gelynched, terwijl we het er allemaal over het algemeen over eens zijn dat de verdediging idd onze achilleshiel is.
Het moet van twee kanten kunnen komen natuurlijk. Ik ga mensen niet uit WK weren omdat ze een ander land aanhangen en kritiek hebben op NL. Dat slaat namelijk nergens op.
Dit dus. Als je dat niet ziet... tsja...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef popolon het volgende:
De 'sfeer' wordt gewoon expres verneukt en volledige topics worden onleesbaar gemaakt.
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet meevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef BrandX het volgende:
Overdrijven is ook een vak jongens, het valt allemaal wel mee hoor. Een paar trollertjes, waarvan de topics gesloten worden (niet altijd even snel, toegegeven, we zijn geen 24/7 online robots, mea culpa), users genote, en met regelmaat ook gelijk gebanned.
"Pappen en nathouden."quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet meevallen.
Ik ken heel die gozer niet. Hij zal wel niet van de inhoud zijn als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
Michielos is er tot na NED-BRA af iig.
Jij bent waarschijnlijk één van de users waar men zich aan ergert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het juist wel meevallen. Ik vind dat de meeste users aardig meedraaien. Laten we niet vergeten dat het hier over voetbal gaat, en niet over hoe we bv. de armoede moeten aanpakken. Ja.²
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk één van de users waar men zich aan ergert.
Klopt Bansheeboy staat bij mij ook als onzichtbare user, hij is zwaar irritant door overal maar met die "quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk één van de users waar men zich aan ergert.
quote:1 bericht verborgen van gebruiker BansheeBoy. Klik om weer te geven.
Daar gaat het niet om het gaat om overdreven maar te blijven strooien met die "quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum van alles gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.
Ik volg alles. Ik voetbal zelf trouwens ook. Moet ontzettend vaak lachen om fijne Gijp.²
Waarom? Dit is toch feedback?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
Doe dit even in [WK SC#104] Notes en gebande Bella's jongens
dit is een gesprek tussen jou en BSB, en heeft niets met WK te maken. Dat hoeft niet hierquote:
Is goed hoor, alleen is het topic al gesloten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
Doe dit even in [WK SC#104] Notes en gebande Bella's jongens
Inderdaad, voor directe vragen en opmerkingen aan de WK-mods. Wat jullie users onder elkaar te bespreken hebt doe je maar in de scquote:
We zijn zo snel met zijn allen in WK! [WK SC#105]Ieder zijn hobbyquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is goed hoor, alleen is het topic al gesloten.²
Juist, daar verder dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
We zijn zo snel met zijn alleen in WK! [WK SC#105]Ieder zijn hobby![]()
quote:
Jij bent een liefhebber van Afellay en Boulahrouz, dat is iets anders dan een liefhebber van het spelletje zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.
Ik volg alles. Ik voetbal zelf trouwens ook. Moet ontzettend vaak lachen om fijne Gijp.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |