quote:
quote:
quote:
eerlijk ik zeg je hij doet het goed op de training ook bij milan maar daar is hij minder in beeld je weet zelf wel hij is beter als jou vriendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die Huntelaar willen opstellen omdat hij het alleen goed heeft gedaan bij Ajax 10 jaar terug.
Huntelaar dit WK: 1 kans 1 goalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die Huntelaar willen opstellen omdat hij het alleen goed heeft gedaan bij Ajax 10 jaar terug.
Huntelaar is een held, en is gewoon beter dan Van Persie in de spitsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
ik zeg jou hè huntelaar is een dodlijke spitta, niemand mag hem onderschatte maar als je iemand erin wil hebben moet ook iemand eruit en ik ga er niet uit kk op :p :p :pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Huntelaar is een held, en is gewoon beter dan Van Persie in de spits
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:06 schreef RobinEnBouchraForever het volgende:
[..]
ik zeg jou hè huntelaar is een dodlijke spitta, niemand mag hem onderschatte maar als je iemand erin wil hebben moet ook iemand eruit en ik ga er niet uit kk op :p :p :p
hahhaha, dat was grappig want huntelaar scoorde, ging op zijn knieen juichen, maar iedereen liep naar Robbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Platina het volgende:
[..]
Huntelaar dit WK: 1 kans 1 goal
Van Persie dit WK: 500 kansen 1 goal.
Die kopbal van hem gisteren zegt al genoeg, iedere topspits in vorm kopt die minimaal kruiselings.
Huntelaar keek ook nog achterom inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:07 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
hahhaha, dat was grappig want huntelaar scoorde, ging op zijn knieen juichen, maar iedereen liep naar Robben!!!
En wat een kans had Huntelaar, wel met heel veel moeite natuurlijk. Hij moest heel veel spelers voorbij en de keeper kon er ook NET niet bij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Platina het volgende:
[..]
Huntelaar dit WK: 1 kans 1 goal
Van Persie dit WK: 500 kansen 1 goal.
Die kopbal van hem gisteren zegt al genoeg, iedere topspits in vorm kopt die minimaal kruiselings.
Dit dus, ik had bijna medelijden met hemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Huntelaar keek ook nog achterom inderdaad.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dit dus, ik had bijna medelijden met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |