Yeah, right.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Strani het volgende:
Heel tevreden. Hij pakte ballen die andere keepers op dit WK al door hebben gelaten.
Edwin is oud nieuws, we moeten het nu toch echt doen met Maarten.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef porsche1 het volgende:
Ik had liever Edwin gezien. Met deze keeper heb ik noet het gevoel dat we de kwart finales halen.
Precies, en vd Sar was in z'n begin jaren ook niet echt het baken van vertrouwen. Zoiets groeit gewoon, en Stekelenburg is goed op weg als je het alleen al vergelijkt met vorig jaarquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Edwin is oud nieuws, we moeten het nu toch echt doen met Maarten.
Ja zeker. De keeper van Engeland niet gezien? En er was gister ook nog een keepertje die een makkelijk schot binnen liet gaan via zijn eigen lichaam.quote:
blijkbaar heb jij hem dit jaar niet genoeg gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ok ok het is zijn eerste wedstrijd op een WK maar al met al een paar leuke reddingen, het was wel even billen knijpen als een Deen op goal schoot maar daar werd onze Oranje keeper gelukkig niet nerveus van. Tot nu ben ik nog tevreden
Woow. Wel 2 voorbeelden.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja zeker. De keeper van Engeland niet gezien? En er was gister ook nog een keepertje die een makkelijk schot binnen liet gaan via zijn eigen lichaam.
Nou poe.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Morendo het volgende:
Hij keepte vandaag een aardige wedstrijd. Het ziet er voorlopig beter uit dan de keeper van Engeland, Mexico of Algerije.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |