Yeah, right.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Strani het volgende:
Heel tevreden. Hij pakte ballen die andere keepers op dit WK al door hebben gelaten.
Edwin is oud nieuws, we moeten het nu toch echt doen met Maarten.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef porsche1 het volgende:
Ik had liever Edwin gezien. Met deze keeper heb ik noet het gevoel dat we de kwart finales halen.
Precies, en vd Sar was in z'n begin jaren ook niet echt het baken van vertrouwen. Zoiets groeit gewoon, en Stekelenburg is goed op weg als je het alleen al vergelijkt met vorig jaarquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Edwin is oud nieuws, we moeten het nu toch echt doen met Maarten.
Ja zeker. De keeper van Engeland niet gezien? En er was gister ook nog een keepertje die een makkelijk schot binnen liet gaan via zijn eigen lichaam.quote:
blijkbaar heb jij hem dit jaar niet genoeg gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ok ok het is zijn eerste wedstrijd op een WK maar al met al een paar leuke reddingen, het was wel even billen knijpen als een Deen op goal schoot maar daar werd onze Oranje keeper gelukkig niet nerveus van. Tot nu ben ik nog tevreden
Woow. Wel 2 voorbeelden.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja zeker. De keeper van Engeland niet gezien? En er was gister ook nog een keepertje die een makkelijk schot binnen liet gaan via zijn eigen lichaam.
Nou poe.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Morendo het volgende:
Hij keepte vandaag een aardige wedstrijd. Het ziet er voorlopig beter uit dan de keeper van Engeland, Mexico of Algerije.
Hij wil zich gelukkig ook niet echt bewijzen. Gewoon een vrij onopvallende, betrouwbare sluitpost. Het enige wat ie tegen heeft is dat Van Basten hem stevig heeft genaaid en dat hij daardoor een tijd betwijfeld werd. Een jaar daarvoor zag iedereen nog hosanna de wederopstanding in hem, en toen stond ie ineens ter discussie.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Adames het volgende:
Hij heeft zichzelf niet echt kunnen bewijzen, maar heb er wel vertrouwen in.
Mee eens. Stekelenburg is gewoon een erg goede keeperquote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij wil zich gelukkig ook niet echt bewijzen. Gewoon een vrij onopvallende, betrouwbare sluitpost. Het enige wat ie tegen heeft is dat Van Basten hem stevig heeft genaaid en dat hij daardoor een tijd betwijfeld werd. Een jaar daarvoor zag iedereen nog hosanna de wederopstanding in hem, en toen stond ie ineens ter discussie.
Van der Sar heeft dat alleen in het begin gehad, toen hij vanuit het niets Menzo verving na diens blunders en iedereen iets had van wtf wie is die bloempot? Daarna ging het alleen maar opwaarts. Stekelenburg is eerst compleet des Ajax opgehemeld en toen ineens was er een knikje en dan zijn wij wel weer zo Nederlands om dan ineens massaal te gaan roepen dat het toch echt niet top is wat ie laat zien.
Valt mee, Stekelenburg had toen pech met blessures. Slechts de laatste maanden van het seizoen bij ajax was hij weer fit, maar draaide vermeer ook goed en mocht deze laatste het afmaken.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij wil zich gelukkig ook niet echt bewijzen. Gewoon een vrij onopvallende, betrouwbare sluitpost. Het enige wat ie tegen heeft is dat Van Basten hem stevig heeft genaaid en dat hij daardoor een tijd betwijfeld werd.
Hoezo Van Basten heeft hem genaaid? Van Basten had toen het gevoel dat Vermeer beter was, na onder andere een fantastisch optreden van Vermeer tegen Fiorentina. Stekelenburg was toen veel geblesseerd en lang niet zo consistent als nu. Dat heeft helemaal niets met genaaid te maken, maar met keuzes. De Stekelenburg van nú is een van de betere keepers van dit WK, denk ik. Al moet hij dat nog wel 'even' bewijzen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij wil zich gelukkig ook niet echt bewijzen. Gewoon een vrij onopvallende, betrouwbare sluitpost. Het enige wat ie tegen heeft is dat Van Basten hem stevig heeft genaaid en dat hij daardoor een tijd betwijfeld werd. Een jaar daarvoor zag iedereen nog hosanna de wederopstanding in hem, en toen stond ie ineens ter discussie.
Van der Sar heeft dat alleen in het begin gehad, toen hij vanuit het niets Menzo verving na diens blunders en iedereen iets had van wtf wie is die bloempot? Daarna ging het alleen maar opwaarts. Stekelenburg is eerst compleet des Ajax opgehemeld en toen ineens was er een knikje en dan zijn wij wel weer zo Nederlands om dan ineens massaal te gaan roepen dat het toch echt niet top is wat ie laat zien.
Al was het maar omdat de meeste andere teams nou ook niet bepaald topkeepers in de goal hebben staan. Het probleem van Engeland is wel bekend. Romero bij Argentinië blijft ook nog wel een vraagteken, evenals bijvoorbeeld Neuer bij Duitsland.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hoezo Van Basten heeft hem genaaid? Van Basten had toen het gevoel dat Vermeer beter was, na onder andere een fantastisch optreden van Vermeer tegen Fiorentina. Stekelenburg was toen veel geblesseerd en lang niet zo consistent als nu. Dat heeft helemaal niets met genaaid te maken, maar met keuzes. De Stekelenburg van nú is een van de betere keepers van dit WK, denk ik. Al moet hij dat nog wel 'even' bewijzen.
Omdat Stekelenburg al jaren niet onverdienstelijk op doel stond en hij meteen het vertrouwen verliest bij een wat mindere periode. Erg opportunistisch, vooral omdat het verschil sowieso zeer klein was. Gewoon weer zo'n domme prestigestrijd van Van Basten.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hoezo Van Basten heeft hem genaaid? Van Basten had toen het gevoel dat Vermeer beter was, na onder andere een fantastisch optreden van Vermeer tegen Fiorentina. Stekelenburg was toen veel geblesseerd en lang niet zo consistent als nu. Dat heeft helemaal niets met genaaid te maken, maar met keuzes. De Stekelenburg van nú is een van de betere keepers van dit WK, denk ik. Al moet hij dat nog wel 'even' bewijzen.
Veel slechter dan Van der Sar kan niet hoor. Drie van de vier penaltyreeksen hebben we met hem verloren...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:32 schreef Operc het volgende:
Na het lezen van de TT dacht ik "met Google?" Maar na de OP: ik denk dat nog wat vroeg is om de balans op te maken. Ik heb vertrouwen in hem, maar geen idee hoe hij reageert als er een penalty reeks moet worden afgewerkt.
Neuer en Romero hebben inderdaad nog veel te bewijzen, maar ook dat vind ik goede keepers.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al was het maar omdat de meeste andere teams nou ook niet bepaald topkeepers in de goal hebben staan. Het probleem van Engeland is wel bekend. Romero bij Argentinië blijft ook nog wel een vraagteken, evenals bijvoorbeeld Neuer bij Duitsland.
v/d Sar heeft zich op alle terreinen enorm verbetert de laatste jaren natuurlijk. Zelfs penaltyreeksen doet ie tegenwoordig wel aardig. Ik blijf er wel bij dat v/d Sar eigenlijk pas pakweg de laatste 4 jaar echt wereldtop is. Daarvoor zat ie ook niet heel ver boven het niveau van Stekelenburg nu.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Merkie het volgende:
Veel slechter dan Van der Sar kan niet hoor. Drie van de vier penaltyreeksen hebben we met hem verloren...
Precies, en wat hebben we bereikt met Van der Sar de laatste 4 jaar? Helemaal niks. Conclusie: Stekelenburg of Van der Sar, het maakt niet uit. Ze zijn allebei goed genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
v/d Sar heeft zich op alle terreinen enorm verbetert de laatste jaren natuurlijk. Zelfs penaltyreeksen doet ie tegenwoordig wel aardig. Ik blijf er wel bij dat v/d Sar eigenlijk pas pakweg de laatste 4 jaar echt wereldtop is. Daarvoor zat ie ook niet heel ver boven het niveau van Stekelenburg nu.
Helaas zien velen nog steeds het voetbalinzicht van Van Basten niet. Dat blijkt hier wel weer uit. Mede door deze actie van Van Basten is Stekelenburg uitgeroeid tot de keeper die hij nu is. Juist door hem even terug op de bank te gooien is hij gemotiveerder, en beter geworden. Hij zou nu zelfs prima als aanvoerder kunnen spelen. Door de actie van Van Basten is Stekelenburg volwassen geworden. En ja, natuurlijk was dat zo bedacht door Van Basten.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Merkie het volgende:
Omdat Stekelenburg al jaren niet onverdienstelijk op doel stond en hij meteen het vertrouwen verliest bij een wat mindere periode. Erg opportunistisch, vooral omdat het verschil sowieso zeer klein was. Gewoon weer zo'n domme prestigestrijd van Van Basten.
Leuke grap.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Helaas zien velen nog steeds het voetbalinzicht van Van Basten niet. Dat blijkt hier wel weer uit. Mede door deze actie van Van Basten is Stekelenburg uitgeroeid tot de keeper die hij nu is. Juist door hem even terug op de bank te gooien is hij gemotiveerder, en beter geworden. Hij zou nu zelfs prima als aanvoerder kunnen spelen. Door de actie van Van Basten is Stekelenburg volwassen geworden. En ja, natuurlijk was dat zo bedacht door Van Basten.
Dat lijkt me een beetje een vreemde conclusie. Je kunt als keeper gewoon een goede wedstrijd keepen, maar als de rest van het elftal het af laat weten dan houdt het op natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies, en wat hebben we bereikt met Van der Sar de laatste 4 jaar? Helemaal niks. Conclusie: Stekelenburg of Van der Sar, het maakt niet uit. Ze zijn allebei goed genoeg.
Precies.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje een vreemde conclusie. Je kunt als keeper gewoon een goede wedstrijd keepen, maar als de rest van het elftal het af laat weten dan houdt het op natuurlijk.
Dat is precies wat ik zeg. De keeper is het probleem niet. Ook niet met Stekelenburg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje een vreemde conclusie. Je kunt als keeper gewoon een goede wedstrijd keepen, maar als de rest van het elftal het af laat weten dan houdt het op natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |