Kazdy ma jakiegos bzikaquote:
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk één van de users waar men zich aan ergert.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet hequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt zitten wachten omdat in de andere een naam in de TT stond?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet he
ben gewoon ff druk geweest hier
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.
Ik volg alles. Ik voetbal zelf trouwens ook. Moet ontzettend vaak lachen om fijne Gijp.²
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)quote:
Dat zou wel heel flauw zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet he
Dat vind ik nou weer onaardig van jequote:
Dank je Remlof, dat mag inderdaad ook weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dag iBenny, hoe is het met de room vandaag?²
Ah, die heb ik gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)
Mercury rising
Neuh laat maar, ik kijk geen filmsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)
Mercury rising
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die heb ik gezien
Weet alleen niet meer of ie goed was of niet
toffe film iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Mercury rising
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |