Ze wilde wel neuken, maar dan kreeg ik een ontmoeting met haar ouders erbij, etc,quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik heb het altijd andersom. Van die huilerds die maar blijven proberen. Jezus, wees blij als een meisje eens een keertje alleen wil neuken. Sjongejonge.
Wat jank je nou?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het handschrift is van een 9 jarige anders....
Ja psies. Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze wilde wel neuken, maar dan kreeg ik een ontmoeting met haar ouders erbij, etc,
Daarom ook mijn klacht...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:45 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Ja psies. Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Wat? In haar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daarom ook mijn klacht...
Daarna ging ik met een meisje die hetzelfde was op dat gebied.
Daar heb ik dus ook geen seks mee gehad, voordat ik er te diep in zou zitten en er niet meer uit kan komen...
90% van de mensen schrijft lelijker dan haar, dus ik zie je probleem niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat ze met dat handschrift niet overkomt als een 24-jarige toentertijd
Precies, met dat handschrift wat ik heb zou ik dokter kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
90% van de mensen schrijft lelijker dan haar, dus ik zie je probleem niet.
Word gynaecoloog.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies, met dat handschrift wat ik heb zou ik dokter kunnen worden
GENIALE WOORDSPELINGquote:
Hehe ik heb daar nog wel een leuk verhaal over.quote:
LEUK VERHAAL GASTquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ik heb daar nog wel een leuk verhaal over.
Mijn pa werkt in het ziekenhuis, op de operatie kamers.
Toen zouden we vorige zomer samen naar een concert in het Westerpark gaan.
Ik zou naar zijn werk komen om daar even te douchen, omdat ik ook net uit mijn werk kwam.
Toen stond ik daar in die kleedkamer, en niemand herkende me.
Toen vroegen ze wie ik was, toen zei ik "de nieuwe gynaecoloog"
Oh ja. Ik snap hem hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
LEUK VERHAAL GAST![]()
!!!1!!!!!11!!
Dat was me watquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ik heb daar nog wel een leuk verhaal over.
Mijn pa werkt in het ziekenhuis, op de operatie kamers.
Toen zouden we vorige zomer samen naar een concert in het Westerpark gaan.
Ik zou naar zijn werk komen om daar even te douchen, omdat ik ook net uit mijn werk kwam.
Toen stond ik daar in die kleedkamer, en niemand herkende me.
Toen vroegen ze wie ik was, toen zei ik "de nieuwe gynaecoloog"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
LEUK VERHAAL GAST![]()
!!!1!!!!!11!!
Dat deed me juist deugd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan eh, dat je geen 'baas' genoemd werd in dat topic.
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef Desunoto het volgende:
TS is een debiel die niet eens duidelijk kan maken dat hij geen relatie wil waardoor hij meisjes onnodig kwetst.
Wat een nepvrouw. Bij mij zeggen ze tenminste: je hebt niets te melden als je niet bezopen bent. Echte vrouwen hebben dat door.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik had niks met haar te bespreken en het was eigenlijk alleen leuk met haar wanneer we alcohol op hadden
Toen heb ik later maar verteld dat het niks ging worden om bovenstaande reden.
Zij had dan ook geen inhoud...quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wat een nepvrouw. Bij mij zeggen ze tenminste: je hebt niets te melden als je niet bezopen bent. Echte vrouwen hebben dat door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |