Ja alleen neuken, diepgaand genoeg voor jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SSB was laatst zijn kamer aan het opruimen.
Toen ik dit deed ging ik ook maar mijn laatjes opruimen![]()
Toen ik dit deed kwam ik een kaartje tegen en kon zo snel niet bedenken van wie ik die gekregen had.
Het bleek een kaartje te zijn van een meisje waarmee ik 1.5 jaar terug wat mee gescharreld had...
Voor mij was het alleen seks, maar zij zocht er blijkbaar meer achter.
Er stonden dingen op als:Ik denk dat wij nog vele leuke momenten gaan mee maken. Hartjes Afgesloten met "je meisje"
Het was nogal kinderachtig, want dat meisje was op dat moment 24, ik was zelf 21
Klacht: Meisjes die een relatie willen terwijl je alleen wil neuken!
Vanavond zal ik een foto maken van het kaartje en posten...
Hier voor ging ik 4 jaar met een meisje, van haar heb ik ook nog een aantal kaartjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Helaas maar wel herkenbaar. Ik zit in een verhuizing en ben ook al een aantal van dit soort dingetjes tegengekomen, ook een paar oude valentijnskaartenik snap niet dat ik dat bewaard heb
ANTIKLACHT: Wel weer wat om in de fik te stokenz!1!!
Ja lach me maar uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef Desunoto het volgende:
TS is een debiel die niet eens duidelijk kan maken dat hij geen relatie wil waardoor hij meisjes onnodig kwetst.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment gewoon van mijn ouders te horen gekregen dat ik die meisjes niet steeds aan het lijntje moest houden___
Gelijk hadden je ouders.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja lach me maar uit
Ik heb op een gegeven moment gewoon van mijn ouders te horen gekregen dat ik die meisjes niet steeds aan het lijntje moest houden___
als ik jou was zou ik zelf een keer een lijntje pakken.. das misschien nog je enige uitweg met zo'n hoofd...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja lach me maar uit
ja ik probeer te bedenken waarom ze dat ook alweer zei...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef Fortitude het volgende:
Thundernerd?![]()
Ook echt compleet met beertjes enzo he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |