abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:53:49 #199
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80510522
Orea geterroriseerd. Maar het is wel heel schattig dat gevoel van binnen... Heb je de rest van de nacht wel goed geslapen?
Volgens mij had hobbesje weer een goede echo
En Djenneke die al mooi met het kamertje opschiet!

Ik ga zo mn inspiratieboek terugbrengen Heb het hele weekend genoten van onze inspiratie. We vonden gisteren een vuurtoren en die past er echt exact bij! Ik ga meteen het behang maar even bestellen . Fijne dag dames!
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:21:23 #200
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80511269
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!

Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Hahaha! Dat is een pittige dame dan! Dat beloofd nog wat voor de komende tijd.
pi_80511473
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!

Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Fijn he? Dat je eigenlijk nog wel zou willen slapen, maar het ook te leuk is om weg te duwen en je weer om te draaien..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_80511624
ik zei gisterenavond al tegen mijn meneer dat ik het echt wel vreselijk zal gaan missen, dat geduw en gewriemel en geschuif van binnen

En voor jou zit dat er al helemaal bijna op
pi_80512312
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:31 schreef Orea het volgende:
ik zei gisterenavond al tegen mijn meneer dat ik het echt wel vreselijk zal gaan missen, dat geduw en gewriemel en geschuif van binnen

En voor jou zit dat er al helemaal bijna op
Oh, dat ga ik ook zeker weten missen! Zei ook laatst nog tegen Ravage: mijn buik is altijd een no-go-zone geweest, ivm spastische darm en standaard buikpijn enzo, nu mag ik em gewoon laten zien en mag er gevoeld worden zonder pijn! Heerlijk vind ik dat.

Neee, ik moet nog wel een poosje toch?
pi_80512771
Misschien nog wel een week of 6, dat is toch best lang Morretje

Wij hebben over 3 uur een echo bij dr. Papa! Ik vind het zo spannend!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80513545
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:

[..]

kijk ik naar je ticker, zie ik: nog 42 dagen te gaan... alweer die 42...
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heenga

Mijn terrorkindje had vanmorgen de hik. En echt enorm lang. Vond het zo zielig
pi_80513666
Haha dat is niet zielig hoor CP Graeme had in mijn buik ook heeeel vaak de hik, meestal wel 2 of 3 keer per dag, en idd ook heel lang. Op het laatst vond ik het zelfs irritant worden Maar ik geloof dat ik op het laatst alles irritant vond
pi_80513718
Hikken is goed!

veel plezier vanmiddag Tes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80513759
Agos CP ik heb tot nu toe nog niks gemerkt van dat ze de hik heeft... Maar heb nog tijd zat
Dan is het helemaal speciaal Mor, maar inderdaad het kan zomaar nog 6 weken duren, das nog haske lang!!

Tessieeee
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:34:46 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80513856
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heenga

Mijn terrorkindje had vanmorgen de hik. En echt enorm lang. Vond het zo zielig
AAAH, Jen had ook supervaak de hik. En als baby ook..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80516256
Oeh, veel plezier vanmiddag Tessie!

Hier ook regelmatig de hik, vind het wel grappig eig. Wat ik irritanter vind is dat ze d'r kont of voeten onder m'n ribben probeert te schuiven. Probeer dan nog maar eens onderuit gezakt te zitten

Misschien 6 weken blijven zitten, dat doet ze toch sowieso wel? Ben morgen pas 35 weken.. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik overtijd loop..
pi_80516401
Oh je ticker geeft aan dat je nu 35 weken en 4 dagen bent
Dan blijft ze misschien zelfs nog wel 7 weken zitten
pi_80516647
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Orea het volgende:
Oh je ticker geeft aan dat je nu 35 weken en 4 dagen bent
Dan blijft ze misschien zelfs nog wel 7 weken zitten
* Morretje ticker aanpassen gaat..
't Is ook een beetje onduidelijk, groei-echo's gaven elke keer wel aan dat ik verder was, maar ze doen er niet zo veel mee...
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:55:45 #213
259886 pessie
pi_80516775
Tessie wat leuk! Ga je ook foto's showen?

En morretje hoeft nog maar even. Spannend he, dat je straks gewoon een klein mensje in je armen hebt.

Hier vanochtend het behang besteld. Ben er helemaal blij mee.Ook maar even naar de stoffenzaak om te kijken hoe ik de wieg wil bekleden. Denk dat het toch maar wit wordt, nog meer blauw wordt misschien wel heel blauw, en dan een rood dekentje eroverheen. Ging even rekenen met een vriendin, heb 4 dekentjes nodig (voor beide wiegen 1, 1 in de kinderwagen en een extra als er een ondergespuugd wordt). Leuke kleurtjes uitkiezen .
Ook heb ik de bekkenfysio gebeld, ik wordt vanzelf een keer teruggebeld voor een afspraak.
pi_80516817
Mag ik ook in het lijstje?
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december
Dat kan nog een 2011 kindje worden!
pi_80517515
Welkom Toverboom!

Misschien wordt het wel een kerstkindje
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:30:50 #216
259886 pessie
pi_80518135
Toverboom gefeliciteerd!
En welkom natuurlijk!

Hier net al teruggebeld door de bekkenfysio, kan morgen om 11.45 al terecht Ik had echt niet verwacht dat dat zo snel zou gaan! Nu maar hopen dat ik het niet vergeet...
pi_80518172
Toverboom welkom! We gaan al richting uitgerekend in januari 2011! Dan ga ik weer aan het werk! Wow
pi_80518211
Pessie meestal gaat dat wel vlot hoor! Hoe eerder hoe beter...
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:33:15 #219
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80518232
Toverboom gefeliciteerd!!!
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:34:35 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80518276
Gewoon al kindjes voor het einde van het jaar...

Welkom Toverboom
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80518386
Hobbes hoe is het met jou?
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:41:07 #222
258612 nytar
boys boys boys
pi_80518563
Welkom Toverboom! Wow, uitgerekend in december...dat klinkt echt nog uber ver weg! Wel ontzettend spannende tijd, wordt het 2010 of 2011

Hier trouwens ook een kleine man met de hik, ik vind het wel schattig aanvoelen, en het duurt gelukkig ook meestal niet heel lang.
Wel word ik tegenwoordig in de auto extra geterroriseerd, die gordel zit blijkbaar niet op de goeie plek ofzo...arm ding!
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:50:11 #223
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80518925
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef Orea het volgende:
Hobbes hoe is het met jou?
Hier alles prima. Het misselijk zijn ligt alweer achter me, het slechte slapen door gekke dromen heb ik ervoor in de plaats gekregen (maar dat went weet ik).
Verder weer een goede echo gehad en volgens mij kan ik af en toe al wat voelen ploppen.
Voel me nu eindelijk echt zwanger!
pi_80519330
Wat fijn om te horen Hobbes!! Geniet er maar lekker van
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:03:25 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80519451
Je staat erbij Toverboom!
pi_80520056
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december
Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar had

gefeliciteerd

oh ja, ik testte vorig jaar ook positief rond deze datum
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:11:49 #227
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80522052
Gefeliciteerd Toverboom!!
pi_80522201
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef lily het volgende:

[..]

Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar had

gefeliciteerd

oh ja, ik testte vorig jaar ook positief rond deze datum
Hoe raar

Gefeliciteerd Toverboom! Misschien wel de laatste 2010-baby
pi_80527209
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!

Ik voel geloof ik de baby, het is iig iets wat ik nooit eerder gevoeld heb en ik voel het al een week , maar ik vind het geen plopjes wat iedereen omschrijft, dus weet het nog niet zeker....
pi_80527242
Wow al gewoon bijna 2011 kindjes
jeetje wat gaat dat hard
Hier ook nog maar een keer gefeliciteerd Toverboom

Vanochtend hier de groeiecho gehad. Meneer was wat aan de forse kant, maar nog binnen de normen. Eigenlijk zoals verwacht dus Hij woog al 1479 g gaat hard
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:21:27 #231
259886 pessie
pi_80527388
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:17 schreef Troeta het volgende:
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!

Ik voel geloof ik de baby, het is iig iets wat ik nooit eerder gevoeld heb en ik voel het al een week , maar ik vind het geen plopjes wat iedereen omschrijft, dus weet het nog niet zeker....
Het kan ook voelen als kleine vlindertjes.
pi_80527893
Netjes hoor Son, zolang het nog binnen de normen is beter lekker spekkie dan te iel

Troeta kleine veegjes in je baarmoeder kan ook! Ik vond het ook allesbehalve plopjes nu zijn het meer af en toe plopjes (ploppen eigenlijk )

Sinds vanmorgen hier een strakke buik tis geen harde buik, maar volgens mij gaan we weer een groeispurtje in! Net een opgeblazen ballon
pi_80528608
Gefeliciteerd Toverboom!
En Orea een opgeblazen ballon

De echo was super leuk! Hij zag binnen 1 seconde al het geslacht, en toen heeft ie verder nog even een soort mini-20weken echo gedaan en alles zag er goed uit! Dus ik ben helemaal opgelucht, want ik maakte me wel zorgen omdat ik vlak voordat ik zwanger werd nog zo'n mexicaanse griep injectie heb gehad, maar gelukkig zag het er dus allemaal goed uit!!
pi_80528826
Wat heerlijk dat Dr. Papa de echo zelf heeft kunnen doen Tessie, en dan ook nog een keer helemaal goedgekeurd
pi_80528852
Skippybal kan ook!

Maar hoeray voor goede echo en wat fijn dat het een BABY was en geen aapje
*flauw, kweet het, ben een beetje melig *
pi_80529352
hihi, moest lachen om het aapje..
Wat leuk Tessie, dat het zo'n leuke ervaring was. Houden jullie het geslacht geheim? Knap hoor!!

Maar het zijn idd kleine veegjes, dat vind ik een goede omschrijving!
pi_80529657
En de veegjes worden duwtjes, en porren, en schuifjes en plopjes en ontsnap pogingen via de navel

Love it
pi_80530358
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Dat kan nog een 2011 kindje worden!
gefeliciteerd!
pi_80530615
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef Orea het volgende:
Netjes hoor Son, zolang het nog binnen de normen is beter lekker spekkie dan te iel

dat zeiden wij ook al tegen elkaar idd hij kan maar beter wat extra reserves hebben (runs in the family )
en hij lijkt op z'n moeder: z'n buik was aan de grote kant en z'n benen aan de kleine kant
En zo ga ik naar een borstvoedingsgebeuren van de kraamzorg, ben benieuwd. Ga met mijn zus, de anti-borstvoedingspersoon (iig bij zichzelf)

Tessie fijn dat de echo goed was En ben benieuwd naar het geslacht
pi_80531160
zo weer even bijgelezen, nu maar hopen dat ik alles goed onthouden heb:

leuk he baldria die babywas

Soneal een knipperlicht Super hoor

pff tessie hoe vind je het zelf? tis nogal wat arbeidsongeschikt ah stukje verder lezen, ondanks dat je er al wel rekening mee had gehouden toch niet leuk voor je! sterkte en succes

kaatjejannie ook weer hartje gehoord

shandaly ook weer een stickertje, alleen dat michellinmannetjes gevoel is dan minder

debbie 1981 gefeliciteerd en welkom hier, blij dat je niet meer in het bloedverlies topic hoeft te posten

orea wat schrijf jij prachtige stukjes

pessie wel een beetje op jezelf letten he, bekken die auw doen is nie fijn

flugel lekker dat alles zo zn gangetje gaat

Morretje fijn ook weer eens van jou wat te lezen!

djenneke goed besluit dan om wat minder te gaan werken

bij hobbesje ook alles weer oke wat fijn toch steeds allemaal goede controles

en toen was ik het echt wel weer kwijt geloof ik!
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:16:36 #241
259886 pessie
pi_80531784
Maar draakje.. Hoe gaat het met jou?

Tessie leuk dat je zo'n leuke echo hebt gehad! Krijgen we een foto te zien of staat daar zo duidelijk op wat het wordt dat je dat graag prive wilt houden?

En son, lekker een spekkie!

Manlief is weer bezig met de kast, zal later wel es even een foto uploaden en laten zien.
pi_80531898
hihi vergeet ik dat gewoon ook even te zeggen

met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....

kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
pi_80532078
Wat goed om te horen dat uk de groei achterstanden heeft ingehaald Draakje! En logisch dat je het wel beu bent!
Wordt er wel ingegrepen als je met 40 weken nog niet bevallen bent, of gaan ze misschien al eerder inleiden als dat kan?
pi_80532902
ik zou het mogen aangeven, maar weet nog niet of ik dat ook echt wel
ik bekijk het gewoon week voor week
aan de ene kant denk ik waarom niet en andere kant heb ik ook weer zoiets die 2 weken hou ik dan ook nog wel vol!
pi_80533155
Dat klinkt wel zwaar Draakje! Gelukkig heeft je beeb wel de groeiachterstand ingehaald!

We hebben wel een cd met foto's meegekregen, maar ik heb geen cdrom in mijn laptop, dus moet zelf ook nog kijken wat er op die foto's staat op de laptop van mn Lief.
pi_80534054
Dat is op zich goede instelling Draak, en wellicht geeft het ook rust te weten dat de mogelijkheid er is, voor als je het echt niet meer trekt
pi_80537840
Draakje
Wat fijn dat beeb het goed doet, en wat jammer dat het jou zo ontzettend veel kost. Zo zonde, want dan is genieten ook moeilijker lijkt me. Fijn dat de optie tot eerder inleiden er wel is, als je er dan aan toe bent het ook kan.

Toverboom, gefeliciteerd!

Tessie, wat fijn dat alles goed was voor zover ze konden zien!

En skippybal-gevoel: check. Regelmatig had ik dat, en dan inderdaad de dag erna een stuk meer buik.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:56:49 #248
259886 pessie
pi_80539233
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:

met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....

kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
Fijn dat alle achterstanden zijn ingehaald
Ontzettend jammer dat je nog steeds zoveel moeite hebt met de sonde (en dat je em nog nodig hebt natuurlijk ook). Fijn dat ze de optie eerder inleiden wel open houden voor je. Het lijkt me erg zwaar voor je. Sterkte en
pi_80539926
Lees 27 December... Pfff in 2007 testte ik in Mei positief en was toen 24 December uitgerekend... Heel gek... Maar goed.. Nog 1 week en 2 dagen en ik ben alweer 30 weken zwanger...!!!

Kom even loeren vanaf onze vakantie We hebben hier draadloos netwerk en inmiddels hebben we de bank wel een beetje gezien dus geef toe aan mijn internetverslaving!
We hebben het hier super hoor! Echt een leuke kindercamping dus Shenaya vermaakt zich geweldig!

Heb 2 slechtere dagen achter de rug helaas.. Niet lekker, vreselijk pijn in mijn buik maar het hoort erbij het is bandenpijn... Het zal best, ik herken het niet van de vorige keer maar ik groei nu ook wel wat harder.. 11 Kilo

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_80539984
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:

Fijn dat de groeiachterstand in ieder geval weggewerkt is! Die sonde blijft natuurlijk wel echt heel vervelend. Ik vind het echt knap allemaal hoor, Draculatetje, respect voor hoe je het allemaal volhoudt zo.

@Toverboom: Gefeliciteerd en welkom!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_80540448
draculettetje fijn dat de baby geen groeiachterstand meer heeft! Is denk wel een opluchting
Wel vervelend dat het jou allemaal zoveel moeite kost Gelukkig hoef je nog maar even! En maakt de kleine een hoop goed, hoop ik!

Ben net bij de borstvoedingsavond van de kraamzorg geweest. Was wel interessant, merk alleen wel dat ik hier al te lang meelees, veel dingen wist ik al haha. Maar goed is altijd nuttig zo'n avond
Ook wel grappig, mijn zus die echt anti-anti-anti borstvoeding is ging zelfs even twijfelen. Of iig om in het begin borstvoeding te geven, omdat mijn nichtje in het begin koemelkallergie had.
  woensdag 21 april 2010 @ 07:52:28 #252
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80548219
Draculettetje, tsjonge meid, ik heb bewondering voor je, dat je alles zo waardig doorstaat. Jij hebt pas een zware zwangerschap. Hopelijk normaliseert alles weer zodra je kleine er is.

Hooikoorts en zwangerschap mixen niet goed. Bij Yade werd mijn hooikoorts minder, deze keer niet bepaald. Zo erg dat ik gisteren mijn inhalator heb moeten gebruiken en ik nu twee ontstoken ogen heb. Antihistamine mogen helaas niet. Goed nog een paar maandjes doorbijten. Maximaal in juni bij mij.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:32:50 #253
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80548665
Draculetje: fijn dat de achterstanden zijn ingelopen. Schatting van het gewicht is heel netjes zeg!

Silmarwen: balen dat je zoveel last hebt van je hooikoorts. Heb je het altijd langere tijd?
(ikzelf gelukkig altijd maar een paar dagen - maar weet nog goed hoe slecht ik me mijn vorige zwangerschap voelde)
pi_80548858
Lastig dat je daar niks voor mag slikken nu Sil Ik heb zelf gelukkig maar een heel klein beetje lats van hooikoorts, dus dat is goed vol te houden.
pi_80548883
pfff... Gister en eergister was de baby heel rustig... Gelukkig vandaag is ze weer lekker actief..
pi_80548914
irritant is dat he Tico Gelukkig is ze nu weer lekker aanwezig
heb ik af en toe ook. Hoewel, nu ik niet meer werk ik hem een stuk meer voel enzo
Maar hijs niet zo'n harde schopper, dus op mn werk was ik denk gewoon te druk met andere dingen dat ik daar minder op lette.
pi_80548978
Heb je geen 'medicijnen' van VSM ofzo voor de hooikoorts?
Bij werkte het allemaal niet, maar misschien geeft het wat verlichting.
pi_80549206
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
draculettetje fijn dat de baby geen groeiachterstand meer heeft! Is denk wel een opluchting
Wel vervelend dat het jou allemaal zoveel moeite kost Gelukkig hoef je nog maar even! En maakt de kleine een hoop goed, hoop ik!

Ben net bij de borstvoedingsavond van de kraamzorg geweest. Was wel interessant, merk alleen wel dat ik hier al te lang meelees, veel dingen wist ik al haha. Maar goed is altijd nuttig zo'n avond
Ook wel grappig, mijn zus die echt anti-anti-anti borstvoeding is ging zelfs even twijfelen. Of iig om in het begin borstvoeding te geven, omdat mijn nichtje in het begin koemelkallergie had.
Als zou ze maar 3 dagen borstvoeding geven, heeft dat al zeker voordelen voor haar kindje...
pi_80549226
ja daar zat ze gisteren dus idd ook over te denken haha.
Dus ben benieuwd wat ze gaat doen (tis al heel wat dat ze er uberhaupt over nadenkt )
ik zie dr iig niet echt borstvoeding gaan geven.
pi_80549285
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja daar zat ze gisteren dus idd ook over te denken haha.
Dus ben benieuwd wat ze gaat doen (tis al heel wat dat ze er uberhaupt over nadenkt )
ik zie dr iig niet echt borstvoeding gaan geven.
MAar dat ze erover wilt nadenken naar aanleiding van een infoavond wil ook wel iets zeggen over de manier van informatie geven op de avond zelf. Dat moet en hele fijne en plezierige manier geweest zijn, zonder borstvoedingsmaffia...
  woensdag 21 april 2010 @ 09:28:19 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80549747
Draakje fijn dat de groeiachterstand ingehaald is zeg, heb je toch goed gedaan meis!

Sonnetje, op zich krijg je best veel goeie info he op zo'n avond? Bij ons is het alleen jammer dat er eigenlijk helemaal niets gedaan wordt aan groepsdynamiek ofzo. Het is meer het laten zien van dia's en vertellen van verhaaltje, geen leuke discussies of vragen... Had dan eigenlijk net zo goed een DVD'tje mee kunnen krijgen....

Balen Sil dat je zo'n last hebt van je hooikoorts, zijn er geen alternatieven voor antihistaminen?

Hier wilde ik gisteren m'n voetjes netjes verzorgen omdat de teenslippers weer bijna aan mogen, maar ik kon er dus niet meer bij Nu heeft Martijn het voor me gedaan en zit ik met werkelijk perfect gelakte nageltjes m'n nieuwe slippertjes uit te proberen. Ziet er gewoon nog beter uit dan wanneer ik zelf lak

Willem is na een heel actief weekend nu weer wat rustig... Blijf dat toch wel een beetje eng vinden hoor als ik 'm even niet voel. Gelukkig kreeg ik vanochtend toen ik rond zessen ging plassen even een geruststellend schopje.

Ik mag zo de wieg ophalen bij de fabriek, hij is zover klaar al...
Nu naar moeders brengen die 'm gaat bekleden, ben zo benieuwd
pi_80549790
Whehe, M. vroeg gister ook al of hij moest helpen met scheren, maar ik kan er nog prima bij. Op het eind mag hij de boel weer bijhouden...
pi_80549812
Ik had net een ruggetje vast
Volgens mij had ik voor het eerst zelf in de gaten hoe ze lag... Ik draaide me om en voelde een voetje kriebelen boven mijn navel... Links zat een bobbel, echt zo'n mooi rond ruggetje en rechts zat niks

Wonderlijk, écht!
pi_80549846
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Ik had net een ruggetje vast
Volgens mij had ik voor het eerst zelf in de gaten hoe ze lag... Ik draaide me om en voelde een voetje kriebelen boven mijn navel... Links zat een bobbel, echt zo'n mooi rond ruggetje en rechts zat niks

Wonderlijk, écht!
Jen stak heel vaak dr kont naar boven . Oh en ellebogen heb ik vaak moeten terugduwen.
pi_80549877
pi_80549998
Dat klinkt echt super lief Orea

Tico, heeft een paar dagen bv echt al zoveel voordelen dan? Ik zit nog steeds enorm te twijfelen. Sowieso of het wel zal lukken na al die operaties, en ook of het niet veel te veel tijd kost terwilj Graeme hier dan natuurlijk ook nog een hoop aandacht zal vragen.
pi_80550156
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:38 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt echt super lief Orea

Tico, heeft een paar dagen bv echt al zoveel voordelen dan? Ik zit nog steeds enorm te twijfelen. Sowieso of het wel zal lukken na al die operaties, en ook of het niet veel te veel tijd kost terwilj Graeme hier dan natuurlijk ook nog een hoop aandacht zal vragen.
Jazeker! De eerste melk die je maakt is colostrum en zorgt voor een beschermend laagje op de darmwand van je kindje. Bovendien werkt het laxerend en is je kindje zn eerste poep sneller kwijt (belangrijk).

Na 3 ongeveer 3 dagen gaat je melk over naar rijpe moedermelk.

Maar ook al geef je je kindje 3 dagen, of 3 weken borstvoeding, ook van die korte tijd borstvoeding zijn de voordelen zelfs nog op latere leeftijd meetbaar..

Bij een borstoperatie is het belangrijk om te weten of je tepels er helemaal af zij geweest, dan heb je weinig kans van slagen aangezien je melkkanalen gewoon zijn doorgesneden. Misschien heeft je chirurg rekening gehouden met borstvoeding geven, dan zou je het een kans kunnen geven. Stuwing zegt niet alles, het moet er ook uit kunnen.
pi_80550271
Mijn ene tepel is er 2 keer helemaal afgeweest en mijn andere 3 keer Maar de laatste keer was wel iets van 8 jaar geleden al. Maar na Graeme kwam er wel een klein beetje melk uit af en toe vanzelf, dus het werkt blijkbaar toch nog wel iets. En zolang de kraamhulp of mn Lief nog thuis zijn, hoef ik natuurlijk ook niet in mn eentje 2 kindjes aandacht te geven, dus dan is het tijds/aandachtsprobleem in elk geval voor die periode neit aanwezig.
pi_80550463
Je zou het een kans kunnen geven Tessie, maar ook het lekken opzich geeft geen garantie dan je volledige borstvoeding zou kunnen geven. Als je het probeert stel dan wel je kraamhulp goe op de hoogte van je situatie, zodat ze je kindje goed in de gaten kan houden met wegen enzo. Die eerste dagen is gewoon belangrijk dat je kindje wel goed drinkt om zn eerste poep kwijt te raken. En als dat met borstvoeding niet lukt dan maar niet, er zijn belangrijkere dingen, zoals je gezondheid van je kindje.
pi_80550525
Mocht er hier ooit een 3e komen denk ik toch wel dat ik bv ga proberen.

Ennuhhh Tes, leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:58:38 #271
259886 pessie
pi_80550604
Tessie dat klinkt heel heftig!

Son, fijn dat je zo'n goede voorlichtingsavond hebt gehad.

Fluugs' wiegje is gezandstraald , zo leuk he, moeders die wiegen bekleden

En mijn man heeft gisteren ook weer een slag geslagen in het oerwoud , maar nu kan ik wel netjes op vakantie (en naar de bekkenfysio, weet niet of ze me in onderbroek wil zien dus heb een nette onderbroek aangetrokken en gisteren is alles dus bijgewerkt, ik ben een mutsje ).
Volgens de vluchtinfo gaat het vliegtuig dat vanmiddag naar de vakantie bestemming zou vertrekken wel door dus dan zal dat komend weekend ook wel het geval zijn. We zijn in ieder geval niet gebeld door het reisbureau dus maak me niet echt zorgen.
pi_80550629
Vicky

Ja ik ben nog van plan om sowieso vantevoren naar een lactatiekundige te gaan om daar vanalles te vragen en bespreken. Maar half bv half fv kan idd ook gewoon. Ik heb geen problemen met fv verder, Graeme doet het er ook prima op, maar omdat er dus toch wel iets uitkwam, vind ik het wel de moeite om het in elk geval (even) te proberen.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:44 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80550715
de kraamhulp en/of lactatiedeskundige zal ook wel ervaring hebben met vrouwen die operaties hebben gehad tessie, gewoon voorleggen je twijfel en dan kunnen ze je vast informeren. Ik hoop voor je dat het gaat lukken, het is wat tico zegt die eerste dagen zijn best belangrijk... Overigens denk ik dat het met flesvoeding ook wel goed gaat komen hoor, maar als je het wilt proberen zou het fijn zijn als het lukt.

Fijn dat je oerwoud gekapt is pessie, ik vind een nette doosch ook altijd erg belangrijk. Tijn houdt de boel dan ook netjes voor me bij. Mijn grootste angst is ongeschoren in de stijgbeugels liggen straks bij de bevalling... Dat heel de wereld m'n doos gaat zien vind ik dan weer minder erg, zolang ie maar geschoren is
pi_80550799
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef flugeltje het volgende:
de kraamhulp en/of lactatiedeskundige zal ook wel ervaring hebben met vrouwen die operaties hebben gehad tessie, gewoon voorleggen je twijfel en dan kunnen ze je vast informeren. Ik hoop voor je dat het gaat lukken, het is wat tico zegt die eerste dagen zijn best belangrijk... Overigens denk ik dat het met flesvoeding ook wel goed gaat komen hoor, maar als je het wilt proberen zou het fijn zijn als het lukt.

Fijn dat je oerwoud gekapt is pessie, ik vind een nette doosch ook altijd erg belangrijk. Tijn houdt de boel dan ook netjes voor me bij. Mijn grootste angst is ongeschoren in de stijgbeugels liggen straks bij de bevalling... Dat heel de wereld m'n doos gaat zien vind ik dan weer minder erg, zolang ie maar geschoren is
Als ze moeten hechten scheren ze het zelf wel hoor.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:08:36 #275
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80550840
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

I know, maar daar gaat het niet om. Ik heb beelden gezien van een ongeschoren doos waar een baby uitkomt... Die beelden achtervolgen me nu nog. Die van mij gaat netjes geschoren worden tevoren hoor... (ook al weet ik dat het me op het moment zelf waarschijnlijk bar weinig zal kunnen schelen, het is het idee )
  woensdag 21 april 2010 @ 10:27:29 #276
259886 pessie
pi_80551370
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

I know, maar daar gaat het niet om. Ik heb beelden gezien van een ongeschoren doos waar een baby uitkomt... Die beelden achtervolgen me nu nog. Die van mij gaat netjes geschoren worden tevoren hoor... (ook al weet ik dat het me op het moment zelf waarschijnlijk bar weinig zal kunnen schelen, het is het idee )
Ken je het boek van Jools Oliver "van -9 tot +1"? Op het moment dat ze iets voelde ging ze in bad zitten om bijna haar volledige lichaam te ontharen. Aangezien ze pas 3 dagen later echt is bevallen ben ik benieuwd hoeveel stoppels ze toen had. Maar erover nadenken kun je in het begin dus misschien wel!
pi_80551669
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef flugeltje het volgende:
Dat heel de wereld m'n doos gaat zien vind ik dan weer minder erg, zolang ie maar geschoren is
Ik zou het niet beter kunnen zeggen
pi_80551976
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik dacht dat ik het redelijk op orde had, voelde ik toch nog het scheermesje gaan...
pi_80552436
Haha dan had ik het zelf dus blijkbaar netjes gedaan.
pi_80552547
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef tessie het volgende:
Haha dan had ik het zelf dus blijkbaar netjes gedaan.
idd
ik ben ook niet geschoren
misschien heeft ze tijdens het knippen de boel al een beetje bijgeknipt
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 11:06:35 #281
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80552589
brrr wat een onderwerp hier. Als ik dáár nog aan denk
  woensdag 21 april 2010 @ 11:23:11 #282
259886 pessie
pi_80553147
ik zit na te denken over of ik op de lijst moet zetten "alles scheren"....
  woensdag 21 april 2010 @ 11:25:55 #283
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80553241
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef pessie het volgende:
Nou ja, álles is ook wel weer overdreven hoor. Het ligt er ook aan of je er nog bij kan zeg maar!
pi_80553292
Ja als je toch bezig bent zal ik het haar bij je anus ook weghalen pessie... Staat zo raar, kale doos, maar anushaar waar je mee kunt vlechten.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:28:30 #285
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80553369
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja als je toch bezig bent zal ik het haar bij je anus ook weghalen pessie... Staat zo raar, kale doos, maar anushaar waar je mee kunt vlechten.
pi_80553587
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef pessie het volgende:
De lijst? Welke lijst?
pi_80553901
Waar ik dan om moet lachen is preutsig zijn maar wel je doos scheren.
zonder haren zien ze er meer van hoor
pi_80554079
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

idd
ik ben ook niet geschoren
misschien heeft ze tijdens het knippen de boel al een beetje bijgeknipt

Ik ga even naar de stad om kleertjes te shoppen voor mijn baby's
pi_80555249
Tico!

Scheren, dat wordt hier steeds lastiger. Hoewel ik de op de daadwerkelijke plek liever knip (jeuk! ) Maar om Ravage nou te vragen om te knippen, zie ik ook niet zo zitten eig.
pi_80555576
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:

en idd die avond was niet borstvoedingsmaffia achtig, aangezien mijn zus dus heel gevoelig daarvoor is
Ook een stukje flesvoeding, nou ja gewoon echt puur voorlichting en niet dat je het moet geven, omdat je anders een slechjte moeder ben ofzo...

Zus belt net, komt net bij de gyn vandaan, en ze gaat nu toch echt bv proberen
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef flugeltje het volgende:
Draakje fijn dat de groeiachterstand ingehaald is zeg, heb je toch goed gedaan meis!

Sonnetje, op zich krijg je best veel goeie info he op zo'n avond? Bij ons is het alleen jammer dat er eigenlijk helemaal niets gedaan wordt aan groepsdynamiek ofzo. Het is meer het laten zien van dia's en vertellen van verhaaltje, geen leuke discussies of vragen... Had dan eigenlijk net zo goed een DVD'tje mee kunnen krijgen....

Balen Sil dat je zo'n last hebt van je hooikoorts, zijn er geen alternatieven voor antihistaminen?

Hier wilde ik gisteren m'n voetjes netjes verzorgen omdat de teenslippers weer bijna aan mogen, maar ik kon er dus niet meer bij Nu heeft Martijn het voor me gedaan en zit ik met werkelijk perfect gelakte nageltjes m'n nieuwe slippertjes uit te proberen. Ziet er gewoon nog beter uit dan wanneer ik zelf lak

Willem is na een heel actief weekend nu weer wat rustig... Blijf dat toch wel een beetje eng vinden hoor als ik 'm even niet voel. Gelukkig kreeg ik vanochtend toen ik rond zessen ging plassen even een geruststellend schopje.

Ik mag zo de wieg ophalen bij de fabriek, hij is zover klaar al...
Nu naar moeders brengen die 'm gaat bekleden, ben zo benieuwd
hier was t informatie, filmpje (uit het jaar 0 ) en je had gewoon de ruimte alles te vragen wat je wilde. Zeiden ze ook dat je dat gewoon moest doen.

Leuk het wiegje klaar ben benieuwd hoe die wordt met bekleding!!!

Gelukkig kan ik overal nog bij met gemak, alleen soms met schoenen aantrekken (als ik sta en mijn voeten op de grond heb ipv op de trap oid) dan merk ik dat er een kind in de weg zit

[ Bericht 58% gewijzigd door Sonnetje85 op 21-04-2010 12:39:24 ]
pi_80555961
die scheerpraktijken...

Tessie, wat leuk, een meid! gefeliciteerd met je koningskoppel!
pi_80559628
Thanx mijsje!
Ik heb net lekker kleertjes geshopt, beetje overmoedig door zoveel keus ineens, want ik kreeg echt mega bandenpijn haha! Bijna letterlijk shop till you drop
  woensdag 21 april 2010 @ 14:32:20 #293
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80559636
Nee die andere medicijnn zijn allemaal homeopatisch en hoe geweldig dat vast werkt bij mensen, werkt het bij mij niet. Ik gebruik normaal medicijnen die alleen op recept zijn te krijgen. Ik heb een zware vorm van hooikoorts waar ik soms echt ziek van wordt, met astma aanvallen, migraines en ontstoken ogen als cadeautje. Ach... volgend jaar weer de antihistamine.

Ik scheer me altijd wel netjes eigenlijk, maar niemad anders die het mag. Wat nou als ie uitschiet.... *ril*
pi_80560049
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
Nee die andere medicijnn zijn allemaal homeopatisch en hoe geweldig dat vast werkt bij mensen, werkt het bij mij niet. Ik gebruik normaal medicijnen die alleen op recept zijn te krijgen. Ik heb een zware vorm van hooikoorts waar ik soms echt ziek van wordt, met astma aanvallen, migraines en ontstoken ogen als cadeautje. Ach... volgend jaar weer de antihistamine.

Ik scheer me altijd wel netjes eigenlijk, maar niemad anders die het mag. Wat nou als ie uitschiet.... *ril*
Ja, dan heeft de vk een steekje extra te doen.
pi_80561388
Ik ben laatst zelf uitgeschoten omdat ik het niet allemaal meer goed kan zien
  woensdag 21 april 2010 @ 15:48:41 #296
259886 pessie
pi_80562335
Ik ben bij de bekkenfysio geweest. Ze vertelde dat iedere vrouw een mate van instabiliteit krijgt tijdens de zwangerschap, maar dat sommige vrouwen daar weinig tot niets van merken. Ik moet mezelf een andere manier van lopen en gaan staan/zitten aanleren. Ook raad zij mij ten zeerste af nog te stofzuigen en te dweilen. Ik weet nu ook wat mn bekken zijn (ze had een heel mooi anatomisch correct model van de ruggewervel met aan de onderkant het bekken staan), de heuppijn van de afgelopen weken was dus eigenlijk bekkenpijn. Nou ja dat kan ik beter laat dan nooit weten! Als ik me aan de oefeningen hou zal het waarschijnlijk niet erger worden. Er is zelfs kans dat de klachten helemaal verdwijnen.

Verder wordt ik inderdaad vaak preuts genoemd, maar ik scheer me liever zelf dan dat een vreemde dat doet (al mag manlief wel, wat noodzakelijk is omdat ik het echt niet meer kan zien).
pi_80563662
Tessies Anna Als vriendinnetjes klinkt het ook goed samen, Anna en Roelofjes echte naam

Terror-chicks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')