SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW:
De meest irritante KLB'er is :Shirley92 BaasD Nickofzo
Tussenstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik sta er natuurlijk niet bij, ik maak kwalitatieve topics![]()
Dus, verbeterde lijst, enzo.
Maggie openblijven?
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
ikkenjounietquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Henry is echt het reetenjong van de "klb bazen"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat is een reetenjong ik ben geen reetenjong ik wil slechts de mening horen van het volk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga een enquete houden bij je lokale centraal stationquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef henrydg het volgende:
[..]
wat is een reetenjong ik ben geen reetenjong ik wil slechts de mening horen van het volk.
njah, die ken ik niet, nooit gehoord van die userquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is trouwens alwéér Rosbief vergeten, ben je niet goed wijs of zo?
Deze, deze, deze en nog veel meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nog nooit van jou gehoord, heb ik iets gemist?
daar komt toch geen hondquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga een enquete houden bij je lokale centraal station
Ja dan moet je je wel inlikken bij de bazen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
njah, die ken ik niet, nooit gehoord van die user![]()
ik zit hier ook pas +/- 3 maanden
Ja beetje dubbel want AP staat er toch al inquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef wise het volgende:
Shirley92. Hoezo staat deze kloon in het lijstje?
Shirley+origineel is irritantquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef wise het volgende:
Shirley92. Hoezo staat deze kloon in het lijstje?
Enig inlezen in de materie voor je dit soort topics aanmaakt is wel wenselijk ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan moet je je wel inlikken bij de bazen.
Ik vroeg me al af waar m'n achterban bleef.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef FashionXstar het volgende:
Skylark heeft gelijk, hij is ook een baas.
Hoi 2nutzquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enig inlezen in de materie voor je dit soort topics aanmaakt is wel wenselijk ja.
Hoi stevenmac26.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
njah, die ken ik niet, nooit gehoord van die user![]()
ik zit hier ook pas +/- 3 maanden
Mijn stem heb je bijdeze alvastquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Een van de speerpunten van mijn campagne is dat ik ga pleiten voor een ban voor AP, indien ik gekozen wordt tot KLB-burgemeester.
penisbaardquote:
Precies, al weet ik nog niet helemaal hoe ik met deze verantwoordelijkheid om moet gaan. Is het de bedoeling dat ik nu afbeeldingen van mijn nakende lichaam voor mijn keukenkastje in mensen hun fotoboek ga posten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De echte bazen van KLB zoeken zelf hun opvolger uit, zoals bij jou.
Fotoboek van Penisbaard
Blij dat je terug bent mattie!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Een van de speerpunten van mijn campagne is dat ik ga pleiten voor een ban voor AP, indien ik gekozen word tot KLB-burgemeester.
je mag er ook een topic of zelfs een site voor openen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, al weet ik nog niet helemaal hoe ik met deze verantwoordelijkheid om moet gaan. Is het de bedoeling dat ik nu afbeeldingen van mijn nakende lichaam voor mijn keukenkastje in mensen hun fotoboek ga posten?
Ik denk dat je de kern van de taken die op je wachten begrijpt. Naakt voor je keukenkastje zitten was tenslotte een sociologisch experiment. Ik denk dat Lamon. je nog wel zal inwerken, waarschijnlijk gaan jullie daarvoor samen de fotoboeken van jonge FoK!-sters afschuimen en die versieren door middel van als begroeting meteen een complete alinea aan waardebeoordeling te typen. Veel succes!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, al weet ik nog niet helemaal hoe ik met deze verantwoordelijkheid om moet gaan. Is het de bedoeling dat ik nu afbeeldingen van mijn nakende lichaam voor mijn keukenkastje in mensen hun fotoboek ga posten?
Bedankt, klinkt als een grote verantwoordelijkheid. Ik heb al een tienermeisjeskloon klaarstaan om mee te posten nadat ik dramatisch mijn vertrek van Fok! zal aankondigen. Gewoon, om jullie te testen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kern van de taken die op je wachten begrijpt. Naakt voor je keukenkastje zitten was tenslotte een sociologisch experiment. Ik denk dat Lamon. je nog wel zal inwerken, waarschijnlijk gaan jullie daarvoor samen de fotoboeken van jonge FoK!-sters afschuimen en die versieren door middel van als begroeting meteen een complete alinea aan waardebeoordeling te typen. Veel succes!
Ik help je even op weg. Vind je nu zelf niet dat je post veel meer indruk maakt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, klinkt als een grote verantwoordelijkheid![]()
. Ik heb al een tienermeisjeskloon klaarstaan om mee te posten nadat ik dramatisch mijn vertrek van Fok! zal aankondigen
![]()
![]()
. Gewoon, om jullie te testen
![]()
.
Ik ben laatst geband omdat ik Lamon bashdequote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef IkBenOzan het volgende:
# De meest irritante KLB'er is :
# Shirley92
# BaasD
# Nickofzo
Waarom heb je lamon er niet tussen gezete?
Trek het je niet aan.quote:
Inderdaad, het gebruik van vrolijke emotie-iconen maakt gelijk meer indrukquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik help je even op weg. Vind je nu zelf niet dat je post veel meer indruk maakt?
Held.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben laatst geband omdat ik Lamon bashde
Tegenwoordig zijn mensen die elke dag een kuttopic maken in plaats van 1x in de twee weken een kwaliteitstopic meteen een baas.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Tegenwoordig ben je al een baas als je 2 bans gehad hebt.
De echte bazen van KLB zijn degenen die de SC mogelijk hebben gemaakt, ervoor gezorgd hebben dat er kastes kwamen en die KLB van een nietig kut subforum een publiekstrekkert hebben gemaakt.
Misschien moet FOK die mensen eens bedanken. Dankzij die users kan Danny Ted binnenkort afbetalen.
Als je "baas" vervangt voor "stakker" klopt je post wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Tegenwoordig ben je al een baas als je 2 bans gehad hebt.
De echte bazen van KLB zijn degenen die de SC mogelijk hebben gemaakt, ervoor gezorgd hebben dat er kastes kwamen en die KLB van een nietig kut subforum een publiekstrekkert hebben gemaakt.
Misschien moet FOK die mensen eens bedanken. Dankzij die users kan Danny Ted binnenkort afbetalen.
Blij dat je het zelf inziet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, het gebruik van vrolijke emotie-iconen maakt gelijk meer indrukEindelijk zullen mensen mij serieus nemen.
wat is dat nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben laatst geband omdat ik Lamon bashde
hihiquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef wise het volgende:
[..]
penisbaard![]()
hier een gif voor U:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je "baas" vervangt voor "stakker" klopt je post wel.
Done.....quote:Trek het je niet aan.
Tegenwoordig ben je al een stakker als je 2 bans gehad hebt.
Doet Penisbaard ook wat aan het pluche van de heren uit het hoge den haag? En aan het isrealitische complot?quote:
Israelquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doet Penisbaard ook wat aan het pluche van de heren uit het hoge den haag? En aan het isrealitische complot?
Jouw tijd is voorbij, je bent uitgerangeerdquote:
quote:
Gelukkig ben ik niet gelovigquote:
quote:
Sorry penisquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zei niet "Gelovigen" hoor, er is helemaal geen reden om je aangesproken te voelen.
Wie?quote:
Maar hij is wel de enige die daadwerkelijk "Baas' in zijn gebruikersnaam heeft staan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
BaasD zéker de vervelendste user binnen KLB
Ik ken een meisje dat Baas van haar achternaam heetquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar hij is wel de enige die daadwerkelijk "Baas' in zijn gebruikersnaam heeft staan.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Penisbaard, dat is toch die linkse FP'ert of niet?
nja je moeder was beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
je bent echt net zo vol van jezelf als je zusje gisteravond vol van mij was heh ?!
Hehe las ik net dat jij graag naar tieten kijkt van een man die inmiddels omgebouwd is naar vrouw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik in dat lijstje sta, na pas 6 maanden op Fok! te zitten
Bij deze mijn bedankje aan de 2 personen die op mij gestemd hebben
De kaste was nog wel leuk, maar dit is wel zwaar kutquote:
Goed gesproken, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zit hier niet echt lang. 3 jaar ofzo. Maar de KLB lijkt wel overgenomen door de nieuwe generatie kutnoobs.
Die andere noobs als penisbaard vereren. Het enige wat hij doet is een beetje schreeuwen.
Echte bazen als rickokun en de_ananas worden vergeten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer geniet van de kuttrolls van penisbaard, dan van de kwaliteitstopique's van rickokun.
Ik mis de naam kanker iddquote:
Je dacht: als niemand mij een veer in de reet steekt doe ik het zelf wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik in dat lijstje sta, na pas 6 maanden op Fok! te zitten
Bij deze mijn bedankje aan de 2 personen die op mij gestemd hebben
Ik zeg tenminste wat het volk denkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zit hier niet echt lang. 3 jaar ofzo. Maar de KLB lijkt wel overgenomen door de nieuwe generatie kutnoobs.
Die andere noobs als penisbaard vereren. Het enige wat hij doet is een beetje schreeuwen.
Echte bazen als rickokun en de_ananas worden vergeten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer geniet van de kuttrolls van penisbaard, dan van de kwaliteitstopique's van rickokun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |