Gisteren had ik een feestje van voetbal ter afsluiting van het seizoen. Super uiteraard, bier voor 1 euro en gezellig praten met het team en alle mensen die ons het beste toewensen. Het bier vloeide rijkelijk, en je kunt wel stellen dat TS ook een forse portie voor zijn rekening nam. Hierna ook nog op stap geweest, en niets aan het handje.
Hoewel!
Vanochtend stond ik om half 11 op, wat ik al verdacht vroeg vond. Eerste half uurtje was er niets aan de hand, maar daarna..! Geen hoofdpijn of iets dergelijks, maar wel echt misselijk. Ik loop naar de W.C. en probeer te vomeren, met geen resultaat. Na 20 minuten proberen werd ik het onderhand zat, en besloot de eer aan mezelf te houden en stak m'n vinger in mijn keel. Omdat ik niet precies wist schraapte ik wel ongeveer m'n hele gehemelte eraf, maar had geen resultaat

. Mijn moeder riep ondertussen voor het eten en onder het motto:
" 's Avonds een vent, 's ochtends absent een vent" schoof ik aan.
Ik nam een boterham met aardbeien (

) en met veel kauwen kreeg ik het naar binnen. Mijn moeder had mijn bleke gezicht ondertussen opgemerkt en ze maakte een grapje. Vlak daarna kreeg mijn ongelofelijk hilarische moeder het idee worst onder m'n neus te duwen om me nog misselijker te maken.
Dit had de gewenste uitwerking. Wat eerder niet was gelukt, lukte nu. Met de worst als katalysator spoot er een straal kots uit mijn mond. Ik leek net een Squirtle die een Waterpistool deed.
![]()
Klacht: Moeder die denkt grappig te zijn door mij te pesten.
Klacht: Moeten kotsen maar het niet kunnen.
Klacht: TS zal nooit goed worden in Boulimia Nervosa.
Klacht: TS is een zwakke drinker en kan niet tegen drank.
Meevaller: Je voelt je wel een stuk beter als het eruit is.
Meevaller: Aardbeien.
Meevaller: Een kilo lichter, ik zit nu bijna op mijn streefgewicht van 150 kg. Bedankt voor de support, mam!
Meevaller: De vieze koninginnedaghagelslag is nu ondergekotst en nu kunnen er weer Knispers open.
Verwachte reacties: -
TS eet Panda Pindakaas! 
- TS heeft een roomboterkuipje met een reclamekrul die ik ook heb geprobeerd te maken maar wat mij als faalbeer nooit is gelukt.
- Bedankt TS, je hebt me helpen herinneren dat ik nog teenslippers moet kopen.[ Bericht 0% gewijzigd door Skylark. op 24-05-2009 14:44:02 ]