Goedendag,
ik had vandaag nieuwe schoenen nodig, maar omdat ik door vakanties niet al te veel geld te besteden heb moet ik een beetje zuinig aan doen. Gelukkig kreeg ik een lumineus idee; ik ga mijn eigen schoenen maken!
Omdat ik All Stars mooi vind, was ik al een beetje in die richting op zoek. Nu had ik het idee gekregen om goedkope nep All Stars te kopen, en die dan zelf op te fleuren met textielstiften. Nu ben ik niet de saaiste qua patroontjes, en ik wilde er graag een leuk figuur op, en ik had al een ideetje welke. Misschien dat ik het hierna nog op échte All Stars ga doen, maar eerst gewoon eens proberen op cheapo's.
Dus ik ging naar de stad en kocht bij de Bart Smit textielstiften en witte nep All Stars bij de Bristol, voor een zacht prijsje.
textielstiften, het plaatje wat ik ging maken uitgewerkt in Paint, potloodpen en de schoenen.Vervolgens ging ik voorzichtig met potlood het figuur schetsen.
![]()
Vlak hierna ben ik begonnen met bij één schoen de lijnen alvast zwart te maken.
![]()
Ik zal steeds als ik weer een significant deel af heb hier een update posten, als daar behoefte aan is, that is. En ja, het klopt dat het steeds twee verschillende schoenen op de foto's zijn, ik vergeet steeds op tijd foto's te maken.

.
En nu maar hopen dat ik aan het eind van dit topic kekke PedoBear All Stars heb! Lijkt mij gewoon relaxt om te hebben, en het heeft me dan nog geen 15 euro gekost. En natuurlijk ga ik ze dragen, 90% van Nederland kent PedoBear niet, en mij interesseert het sowieso weinig wat andere mensen zeggen, ze zijn gewoon ruig.
[ Bericht 1% gewijzigd door Skylark. op 13-06-2009 17:36:58 ]