http://www.telegraaf.nl/b(...)n_buurt__.html?p=3,2quote:Kinderen terroriseren buurt
Door Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Enkele net verhuisde Marokkaanse probleemgezinnen in Overtoomse Veld bezorgen hun nieuwe buren enorme overlast. Vooral de kinderen bespugen bewoners, plegen vernielingen en stoppen uitwerpselen in brievenbussen.
Het gaat om families die eerder in de oudbouw van de wijk woonden, maar vanwege de sloop van hun huizen terecht zijn gekomen in nieuwe woningen langs de Postjesweg en in de flats Jatopa en 155 x Thuis. Stadsdeelvoorzitter Ineke Ketelaar pikt de acties, van voornamelijk de jeugdige gezinsleden, niet langer. "Ze vervuilen portieken en vallen hun buren lastig. Ik accepteer dat niet. Ze wonen nu fatsoenlijk, er is geen enkel excuus meer. We kennen ze één voor één bij naam en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat bij iedere vernieling de ouders een schadeclaim krijgen."
Treiteren
Volgens een woordvoerster van het stadsdeel zijn het niet alleen de autochtone bewoners die de klos zijn. "Nee hoor, ze treiteren net zo goed hun oudere Marokkaanse buurman en zelfs de buurtvaders die rondlopen, worden belaagd."
In Overtoomse Veld worden veel huizen gesloopt. De bewoners krijgen nieuwe woningen, waardoor de relschoppertjes gedwongen zijn verhuisd. Het betreft een groep van zo'n twintig kinderen in de leeftijd van acht tot veertien jaar, die in hun oude buurt ook al als overlastgevers te boek stonden. "Mensen zeggen wel eens dat een betere woning leidt tot beter gedrag, maar daar is dus geen sprake van. Dat bewijzen deze kinderen", aldus de zegsvrouw.
Volgens Ketelaar zijn er al enkele maatregelen genomen. "De politieagenten in de buurt zijn voorzien van een sleutel van de portieken, zodat ze de jongeren ook binnen kunnen aanpakken."
Ook de straatcoaches kunnen inmiddels de trappenhuizen in, zodat de jeugdige vandalen zich daar niet langer kunnen verschuilen.
Opvoeding krijg je toch op straat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef Amos_ het volgende:
8 tot 14 jaar![]()
![]()
Daar gaat echt wat fout in de opvoeding!
In de basis is het idee van de Vogelaarwijken ook niet de juiste oplossing voor de problemen in achterbuurten, mijn inziens.quote:"Mensen zeggen wel eens dat een betere woning leidt tot beter gedrag, maar daar is dus geen sprake van. Dat bewijzen deze kinderen", aldus de zegsvrouw.
Dus je vindt dat vernielingen echt niet door de beugel kunnen, maar je kunt je er niet druk om maken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
Vooral dat spugen en de vernielingen kunen niet door de beugel. Over een drolletje door de brievenbus kan ik mij niet echt druk maken. Om vernielingen evenmin. Wij kegelde vroeger ook wel eens hondendrol tegen iemand zn ruit. Of smeerde het op knopjes van stoplichten. Mooie tijd was dat
Oeps, dat klopte niet helemaal. Inmiddels gewijzigdquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je vindt dat vernielingen echt niet door de beugel kunnen, maar je kunt je er niet druk om maken?
absoluut niet met opvoeden. en dat terwijl moeders de hele dag thuis zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:45 schreef Amos_ het volgende:
Waar zijn de opvoeders mee bezig?
lol! lol! lol!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Trouw! Trouw! Trouw!
http://indebuurt.trouw.nl(...)roriseren_buurt.html
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Trouw! Trouw! Trouw!
inderdaad te triest voor woordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef Amos_ het volgende:
8 tot 14 jaar![]()
![]()
Daar gaat echt wat fout in de opvoeding!
ja, maar... als ze 25 zijn worden ze serieus. laten een smerig baardje staan, doen een jurk aan, keren zich tegen de westerse maatschappij, trouwen een half imbeciele nicht uit de rif en noemen zich jihadist.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wat hebben die koters nou eigenlijk geflikt? Nogmaals, ik haalde vroeger ook wel geintjes uit met hondedrollen en er ging regelmatig een ruit van een of ander kantoorpand aan diggelen. Ik ben aardig terecht gekomen, al zeg ik het zelf.
...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wat hebben die koters nou eigenlijk geflikt? Nogmaals, ik haalde vroeger ook wel geintjes uit met hondedrollen en er ging regelmatig een ruit van een of ander kantoorpand aan diggelen. Ik ben aardig terecht gekomen, al zeg ik het zelf.
Verderop zie je staan dat ze portieken bevuilen en buurtbewoners lastigvallen.quote:Vooral de kinderen bespugen bewoners, plegen vernielingen en stoppen uitwerpselen in brievenbussen.
Er wonen hier zat Marokkanen, maar ik laat mij niet intimideren door een stel snotapen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het wordt hoog tijd dat jij eens tussen marokkanen gaat wonen. binnen een maand praat je net zo genuanceerd én met kennis van zaken over het marokkanenprobleem als ik.
ja, echt acceptabel gedrag, ruiten ingooien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Als je minderjarig bent, mag je met die koters knokken, maar ik neem aan dat je volwassen bent....?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wonen hier zat Marokkanen, maar ik laat mij niet intimideren door een stel snotapen.
Dat spugen vind ik absoluut niet kunnen. Alleen zou ik wel iets meer duidelijkheid willen krijgen over die vernielingen. En van een drolletje in de brievenbus kan ik ook niet wakker liggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
...
[..]
Verderop zie je staan dat ze portieken bevuilen en buurtbewoners lastigvallen.
Dan mag je bepaalde zaken wel als kattekwaad zien, maar dit stelselmatige vandalisme moet gewoon meteen in de kiem gesmoord worden. Snotneuzen van 8 tot 14
Dat zeg ik niet. Alleen vind ik dat iedereen zich Roomser dan de paus opstelt. Nooit een ruitje ingetikt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:55 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
ja, echt acceptabel gedrag, ruiten ingooien.
Spugen op buurtbewoners sla je voor het gemak even over?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Waar ik woon eentje ook niet, die ligt nu diep in de grond in een kistje...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wonen hier zat Marokkanen, maar ik laat mij niet intimideren door een stel snotapen.
Dit was niet een incidenteel drolletje maar stelselmatig he.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En van een drolletje in de brievenbus kan ik ook niet wakker liggen.
geuzenveld?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar ik woon eentje ook niet, die ligt nu diep in de grond in een kistje...
Je kan wel stoer lullen maar alleen kan je er gewoonweg niks tegen doen, hier is ook erg veel marokkanen overlast, gelukkig is de gemeente daar druk mee bezig en gaat het wat beter maar leuk wonen is het in bepaalde wijken nog steeds niet.
Nee, heb best wel eens wat geflikt maar nooit een ruitje ingetikt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen vind ik dat iedereen zich Roomser dan de paus opstelt. Nooit een ruitje ingetikt?
Zaltbommel.quote:
daar ook al.quote:
Mag ik daaruit concluderen dat jij niet tot die potige buurtbewoners behoort?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het wordt hoog tijd dat jij eens tussen marokkanen gaat wonen. binnen een maand praat je net zo genuanceerd én met kennis van zaken over het marokkanenprobleem als ik.
Als je alleen staat tegen een groep houdt het op. Maar blijf altijd voor jezelf spreken en bedenk dat er meer mogelijk is tussen hemel en aarde dan jij of ik voor mogelijk houden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je kan wel stoer lullen maar alleen kan je er gewoonweg niks tegen doen, hier is ook erg veel marokkanen overlast, gelukkig is de gemeente daar druk mee bezig en gaat het wat beter maar leuk wonen is het in bepaalde wijken nog steeds niet.
Het is echt te zot voor woorden hier hoe de Marokkaanse jongeren tereur zaaien.quote:
Ik beweer ook niet dat die kereltjes niet moeten worden aangepakt. Integendeel. Ik ga alleen niet 'oooh wat gemeen' lopen roepen. Simpelweg omdat ik vroeger ook kattenkwaad uithaalde. Drollen tegen ramen flikkeren. Mensen die gaan pinnen beschieten met etterschieters (met besjes weliswaar). Een krant met daarin een drol in de fik steken, voor iemand z'n deur neerleggen en dan aanbellen. Enz.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
Is dit net als dat Telegraaf bericht over die seksshop? Niet waar dus?
Voor er een andere bron komt geloof ik het niet.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Trouw! Trouw! Trouw!
tja vind je het gek ze hebben vrij spel en niemand die ze aanpakt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is echt te zot voor woorden hier hoe de Marokkaanse jongeren tereur zaaien.
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=zaltbommel+marokkanen&aq=0&aqi=g2&aql=&oq=Zaltbommel+marokk&gs_rfai=&fp=e519c93e6297658a
Mensen durven vaak niet eens mee te pinnen omdat er marokkanen omheen staat te dartelen.
's avonds de stad in alleen wordt afgeraden, zeker als vrouw zijnde.
Mensen worden spontaan in elkaar geslagen, tijdje terug een koppeltje, ze vroegen of ze er even langs mochten, blijkbaar mocht dat dus niet.
De laatste maanden ook steeds meer met pistolen en ook de loverboys hebben hun intrek gedaan.
Zo zonde aangezien Zaltbommel eigenlijk een heel mooi stadje is vol cultuur, ondernemerschap en activiteiten.
Dat is ook zeker zo, helaas is er hier een hele grote groep marokkaanse jeugd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als je alleen staat tegen een groep houdt het op. Maar blijf altijd voor jezelf spreken en bedenk dat er meer mogelijk is tussen hemel en aarde dan jij of ik voor mogelijk houden.
Daarmee doel ik niet zozeer op een goddelijke interventie, maar het simpele feit dat het gros van die gasten het doet simpelweg omdat het toegelaten wordt.
Het zijn vast 'incidenten'quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
Terreur betekent ook al niks meer trouwens.
Als er een keer eentje in zn kladders wordt gegrepen dan is het snel afgelopen met die ongein. Zo werkte het bij ons ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit was niet een incidenteel drolletje maar stelselmatig he.
Of is dit gewoon trollerig goedpraten omdat je weet dat dat reacties gaat geven?
Sorry hoor maar wat een raar argument. Trouw zal het niet zomaar overnemen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lees je het überhaupt wel? "dat meldt de Telegraaf" En rioolkranten geloof ik niet.
En dát is dus het hele eiereten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja vind je het gek ze hebben vrij spel en niemand die ze aanpakt.
Kom op zegquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo, helaas is er hier een hele grote groep marokkaanse jeugd.
Mensen zijn bang, durven niet aangezien ze nu leven dan niet meer zeker zijn.
Wanneer, in 1958?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er een keer eentje in zn kladders wordt gegrepen dan is het snel afgelopen met die ongein. Zo werkte het bij ons ook.
Ik vind het heel treurig dat je in een achterbuurt woont, maar goed, daar woon jij net als die Marokkanen ook met een reden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Wie van de goedpraters woont er in een wijk met een overwegend allochtone bevolking? Nou?.
Ik bagatelliseer niks, de Telegraaf is poep en zet bevolkingsgroepen opzettelijk tegen elkaar op. Genoeg dingen uit het verleden die dit bewijzen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat een raar argument. Trouw zal het niet zomaar overnemen.
Bagatelliseer het nou eens niet.
nee, ik ben geen marokkaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen vind ik dat iedereen zich Roomser dan de paus opstelt. Nooit een ruitje ingetikt?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef gelly het volgende:
Ik denk al, waar blijft het vrijdagmiddagtopic voor figuren met een verstandelijke beperking. Smaakt het biertje ?
Iets korter geleden: begin jaren negentig.quote:
Goeie vraag .quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Wie van de goedpraters woont er in een wijk met een overwegend allochtone bevolking? Nou?.
Ook Trouw is niet altijd goed met het checken van de feiten, maar ik geloof onmiddelijk dat er een probleem is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat een raar argument. Trouw zal het niet zomaar overnemen.
Bagatelliseer het nou eens niet.
Dit gaat echt nergens om, een krant beschuldigen van openlijke racistische polarisatiequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer niks, de Telegraaf is poep en zet bevolkingsgroepen opzettelijk tegen elkaar op. Genoeg dingen uit het verleden die dit bewijzen.
ga toch weg man, bij jou in het dorp hebben ze het nog over "de dorpsneger" en wijzen ze hem nog naquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het heel treurig dat je in een achterbuurt woont, maar goed, daar woon jij net als die Marokkanen ook met een reden.
Ik hoor daar in de "rechtse" perceptie waarschijnlijk bij.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Oeps, overheen gelezen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens om, een krant beschuldigen van openlijke racistische polarisatie
De Telegraaf kwam ook met het negatieve nieuws over de PVV-leden.
Ja, alleen Marokkanen halen rottigheid uitquote:
De Telegraaf doet alles om maar kranten te verkopen, net als de PVV dat doet om stemmen te trekken. Daarom is het ook wel grappig om te zien dat in dit topic figuren zitten die beide vertegenwoordigen. Telegraaflezende PVV stemmers. Veel treuriger wordt het niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens om, een krant beschuldigen van openlijke racistische polarisatie
Je krijgt meer, of je het verdient is een tweede.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg man, bij jou in het dorp hebben ze het nog over "de dorpsneger" en wijzen ze hem nog na.
Ik woon in de buurt waar ik woon omdat ik het vertik teveel geld uit te geven aan een woning omdat ik mijn geld liever anderss besteed. Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik meer verdien dan jij.
Sja, studie+goeie banen krijg je idd zomaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je krijgt meer, of je het verdient is een tweede.
Het opknappen van een buurt behelst dan ook meer dan het reinigen van de gevels en het verven van de kozijnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In de basis is het idee van de Vogelaarwijken ook niet de juiste oplossing voor de problemen in achterbuurten, mijn inziens.
Ik mag hier binnenkort waarschijnlijk officieel niet meer wonen, wil je de brief?quote:
Nee, niet zomaar. Maar het is zeker geen algemeen bewijs van competentie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, studie+goeie banen krijg je idd zomaar.
Ja, zonder je zaadvlekken graagquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag hier binnenkort waarschijnlijk officieel niet meer wonen, wil je de brief?.
Dat jij je als een of andere mongool gedroeg in je jeugd wil niet zeggen dat dat de standaard is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, alleen Marokkanen halen rottigheid uitAls we die het land uit zouden trappen dan is alle ellende in een klap verdwenen, toch?
De Telegraaf heeft alle principes opzij gezet voor de verkoopcijfers. Relletjes in Culemborg noemen ze een burgeroorlog en laatst was er gewoon een bijelkaar verzonnen verhaal over een wijk in Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Oh ja, dus in een goedkope buurt is het legaal om te rellen etc, welk deel van de wet heb ik ff gemist?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk. Maar dan nog, in zo'n buurt wonen en klagen over asociaal volk. Misschien ben je zelf ook wel asociaal. Aan je reacties te zien kan dat misschien ook wel weg.
Niet? In mijn woonplaats was dit gewoon de norm.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:24 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
Dat jij je als een of andere mongool gedroeg in je jeugd wil niet zeggen dat dat de standaard is.
Een brief van de deurwaarder ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag hier binnenkort waarschijnlijk officieel niet meer wonen, wil je de brief?.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op zegHun leven niet meer zeker?
Trieste woonplaats heb je dan gehad. Ik heb medelijden met je man. Ga je je kids ook zo opvoeden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet? In mijn woonplaats was dit gewoon de norm.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dus in een goedkope buurt is het legaal om te rellen etc, welk deel van de wet heb ik ff gemist?
iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trieste woonplaats heb je dan gehad. Ik heb medelijden met je man. Ga je je kids ook zo opvoeden?
please, echtquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet legaal of normaal, maar wel te verwachten. Dat was ook zo voordat er Marokkanen kwamen wonen.
Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het heel treurig dat je in een achterbuurt woont, maar goed, daar woon jij net als die Marokkanen ook met een reden.
Och dan kan je elke vorm van media wel uitsluiten van het publieke debat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft alle principes opzij gezet voor de verkoopcijfers. Relletjes in Culemborg noemen ze een burgeroorlog en laatst was er gewoon een bijelkaar verzonnen verhaal over een wijk in Rotterdam.
Tsja, dat is klote. Zulke figuren moeten gewoon de bak in. Maar dit nou af te schilderen als iets dat typisch is voor allochtonen. Meindert Tsjoelker is ook gewoon in elkaar gerost door autochtonen en dat knaapje dat laatste dood is gevonden in een vuilnisbank had dat ook gewoon te danken aan zn vriendjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 doodgeschoten hier in de laatste jaren, ook zijn er mensen het ziekenhuis in geslagen, vrouwen verkracht ( zelfs een vrouw van 80 jaar) en mensen worden bedreigd en geterroriseerd, het meeste haalt het nieuws niet eens meer.
Maar als jij je er prettiger bij voelt om het als overdrijven af te schilderen, ga je gang, maar ik woon hier, jij niet.
Meest domme post van dit jaar, tot nu toe. Chapeau.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet legaal of normaal, maar wel te verwachten. Dat was ook zo voordat er Marokkanen kwamen wonen.
Omdat we een beetje kattenkwaad uithaalden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trieste woonplaats heb je dan gehad. Ik heb medelijden met je man. Ga je je kids ook zo opvoeden?
Nee hoor. Het gaat ook om hoe vaak dit gebeurt, bij het ene medium gebeurt het incidenteel terwijl het voor het andere medium een routineklusje is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:29 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Och dan kan je elke vorm van media wel uitsluiten van het publieke debat.
Nu nog eens naar buiten en je komt er welquote:
Ik zeg niet dat het typisch iets is voor allochtonen, alleen zijn het hier toevallig wel de Marokkanen die het doen en die moeten harder aangepakt worden, net zo goed als waneer het Nederlanders zouden zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is klote. Zulke figuren moeten gewoon de bak in. Maar dit nou af te schilderen als iets dat typisch is voor allochtonen. Meindert Tsjoelker is ook gewoon in elkaar gerost door autochtonen en dat knaapje dat laatste dood is gevonden in een vuilnisbank had dat ook gewoon te danken aan zn vriendjes.
Praat het overigens niet goed, maar dit soort topics veranderen vaak in een all-out Marokkanen basf-festijn.
Dus de Telegraaf liegt stelselmatig? Het wordt echt steeds extremer zo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat ook om hoe vaak dit gebeurt, bij het ene medium gebeurt het incidenteel terwijl het voor het andere medium een routineklusje is.
Ik ben vaak genoeg buiten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog eens naar buiten en je komt er wel.
Waar zeg ik dat ze stelselmatig liegen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dus de Telegraaf liegt stelselmatig? Het wordt echt steeds extremer zo.
Kom op, de Telegraaf zet wel vaker dik aan, maar echt liegen zul je ze ook niet altijd doen. Niet meer dan andere kranten in ieder geval.
Tsja, dat ben ik met je eens. Je kunt kereltjes van 8 tot en met 14 jaar echter niet met een knuppel gaan bewerken. En in een internaat flikkeren gaat mij ook wat ver. Nu doel ik overigens enkel op dit bericht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het typisch iets is voor allochtonen, alleen zijn het hier toevallig wel de Marokkanen die het doen en die moeten harder aangepakt worden, net zo goed als waneer het Nederlanders zouden zijn.
nee, ik ken er wel een aantal die zich inmiddels niet meer veilig voelen. Ik snap het wel want Gelly is 2x2m en stoer, dus die is niet bang jij vast ookquote:
Ik ken er weer heel veel die zich totaal niet herkennen in de negatieve berichtgeving.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ken er wel een aantal die zich inmiddels niet meer veilig voelen. Ik snap het wel want Gelly is 2x2m en stoer, dus die is niet bang jij vast ook. ...
Ik weet wel waar de Vogelaarwijken voor staan en ik heb nergens een suggestie gedaan dat dit enkel wat werk met een hogedrukspuit en een gevel schoonspuiten zou behelzen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het opknappen van een buurt behelst dan ook meer dan het reinigen van de gevels en het verven van de kozijnen.
Ja, ik ken ze dus ook, zie topicquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken er weer heel veel die zich totaal niet herkennen in de negatieve berichtgeving.
Het is wel spijtig dat er mensen zich op bepaalde plekken niet veilig voelen. En er zijn op sommige plekken wel degelijk problemen dat ga ik niet ontkennen.
Nou zo prachtig vind ik dat niet, de ontkenning en struisvogelpolitiek heeft lang genoeg geduurd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:17 schreef Athlon64x het volgende:
Prachtig om te zien hoe sommige lui dit soort tuig hun acties goed te praten
Ach man, huilerd! Het gaat goddomme om snotneuzen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou zo prachtig vind ik dat niet, de ontkenning en struisvogelpolitiek heeft lang genoeg geduurd!
Klopt, het ontbreekt alleen daadkracht om het op te lossen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, huilerd! Het gaat goddomme om snotneuzen.
Voetbalhooligans vergelijken met 8-jarige heibeltrappersquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, het ontbreekt alleen daadkracht om het op te lossen.
Snotneuzen.. zo noem ik de voetbalhooligans ook, ook oplossen.
Againquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Eminentie het volgende:
AMSTERDAM - Enkele net verhuisde Marokkaanse probleemgezinnen in Overtoomse Veld .......
Beestje bij de naam noemen. Dus: Marokkaanse heibeltrappers. Of mag dit weer niet van je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voetbalhooligans vergelijken met 8-jarige heibeltrappers
Met de PVV escaleert de boel alleen maar, omdat de PVV naast een strenge aanpak staat voor discriminatie en uitsluiting, dat kun je niet verkopen aan de gemiddelde normale allochtoon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:59 schreef huhggh het volgende:
Als ik zo de comments lees van Gelly, ihvk en koosvogel is het geen probleem om hier ondoordachte postings te dumpen.
Stemadvies: gewoon de komende Tweede Kamerverkiezing stemmen op de PVV en je komt al een heel eind om dit soort narigheid de kop in te drukken.
boeit dat iets?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken er weer heel veel die zich totaal niet herkennen in de negatieve berichtgeving.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef YuckFou het volgende:
Ik snap het probleem niet zo goed, nou ja, ik snap het probleem wel, maar de oplossing ligt zo voor de hand:
Trek de kinderbijslag van die ouders in
Etterend kind wat niet wil luisteren? Geen geld. Punt.
Moet je es zien hoe snel pappa met harde hand z'n kids weer even het rechte pad wijst, jongetjes weer op t spoor, buurt weer rustig,kinderbijslag weer terug en bij de volgende keer zetten we het niet 1 of 2 kwartalen stop maar gelijk voor een jaar, en niet de kinderbijslag voor dat ene ettertje, nee voor alle 2-3-4-5-6 kinderen, moet je eens zien hoe goed dat helpt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef YuckFou het volgende:
Ik snap het probleem niet zo goed, nou ja, ik snap het probleem wel, maar de oplossing ligt zo voor de hand:
Moet je es zien hoe snel pappa met harde hand z'n kids weer even het rechte pad wijst, jongetjes weer op t spoor, buurt weer rustig,kinderbijslag weer terug en bij de volgende keer zetten we het niet 1 of 2 kwartalen stop maar gelijk voor een jaar, en niet de kinderbijslag voor dat ene ettertje, nee voor alle 2-3-4-5-6 kinderen, moet je eens zien hoe goed dat helpt
Dat is trouwens helemaal geen gek planquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef YuckFou het volgende:
Nog 40.000 medestanders en we hebben een puntje aan te brengen in DenHaagquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is trouwens helemaal geen gek plan
Of we beginnen een eigen politieke partij vanuit FOK! De FOK! het partij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nog 40.000 medestanders en we hebben een puntje aan te brengen in DenHaag
Dat verwijst Den Haag meteen naar de prullenbak want dat is namelijk zielig en vast ook discriminatie...quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nog 40.000 medestanders en we hebben een puntje aan te brengen in DenHaag
Ik zou niet inzien waarom de discriminatiekaart hierop gespeeld zou kunnen worden, wat mij betreft geldt dit evengoed voor Wesley uit Woensel als voor Mohammed uit Osdorp, ettertjes aanpaken via kinderbijslag, lijkt me een van de weinige manieren die effect sorterenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:03 schreef Michelle_2 het volgende:
Dat verwijst Den Haag meteen naar de prullenbak want dat is namelijk zielig en vast ook discriminatie...![]()
![]()
Dit dus. Van discriminatie is ook in mijn optiek absoluut geen sprake. Mits de regel geldt voor iedereen, en ik zie niet in waarom dat niet het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom de discriminatiekaart hierop gespeeld zou kunnen worden, wat mij betreft geldt dit evengoed voor Wesley uit Woensel als voor Mohammed uit Osdorp, ettertjes aanpaken via kinderbijslag, lijkt me een van de weinige manieren die effect sorteren
Ouders van nu: "dat doet mijn kind niet"quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:14 schreef Hunter_X het volgende:
Kennen die ouders dan geen schaamte! Ik ben echt tegen kinderen slaan of zonder eten naar bed sturen..maar dan pak je toch hun x box psp's af ofzo? of laat ze een boek overschrijven.. geef ze gewoon een fatsoenlijke straf
Het probleem is juist dat zo'n kutventje het net als de rest van zijn volk nodig vindt om dan even met de hele familie en bevriend gespuis verhaal te komen halen. Maar dat vergeet jij voor het gemak maar eventjes he?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het als gunstig als men voor zichzelf opkomt. Als een kind je beledigt of bespuugt moet hij een goede stel ketsen op zijn talkpoederbips krijgen zodat hij of zijn hij weet dat er met jou niet te spotten valt. Die gastjes maken écht misbruik van het laffe karakter der Nederlandse buurtbewoners.²
Ok, wat is dan de grens? Stel, je hebt een sensueel dochtertje en een Marokkaanse boy valt haar lastig. Zeg me: wat ga je doen?quote:Op zondag 18 april 2010 00:01 schreef fratsman het volgende:
Het probleem is juist dat zo'n kutventje het net als de rest van zijn volk nodig vindt om dan even met de hele familie en bevriend gespuis verhaal te komen halen. Maar dat vergeet jij voor het gemak maar eventjes he?
Precies en lafheid kan je omzeilen met slimme regels, vandaar, inhouden die kinderbijslag, dan lost het probleem zich inderdaad wel op!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja echt, de Nederlandse volksaard kent een laf karakter.
Ik zou in het ziekenhuis belanden, maar ik neem er op zeker een paar met me mee.quote:Op zondag 18 april 2010 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, wat is dan de grens? Stel, je hebt een sensueel dochtertje en een Marokkaanse boy valt haar lastig. Zeg me: wat ga je doen?²
Ja hoor, jij denkt dat criminele boys en girls zich zorgen gaan maken als hun ouders 200 euro per 3 maanden gaan missen?quote:Op zondag 18 april 2010 00:06 schreef YuckFou het volgende:
Precies en lafheid kan je omzeilen met slimme regels, vandaar, inhouden die kinderbijslag, dan lost het probleem zich inderdaad wel op!!
Ik hoop dat pa&ma wakker worden als de gratisgeldstroom stopt, en dan hun criminele boys en girls tot de orde roepen, iets wat ze voor die tijd al hadden moeten doen, en daar heeft de overheid niks mee te maken, je kinderen opvoeden doe je zelf, niet de overheid, dat gaat hier al 2000 jaar zoquote:Op zondag 18 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja hoor, jij denkt dat criminele boys en girls zich zorgen gaan maken als hun ouders 200 euro per 3 maanden gaan missen?Een half uurtje hosselen en ze hebben kinderbijslag van 4 kwartalen.
A. Het is een belachelijk laag bedrag. B. De staat is net zoveel schuldig aan het falen van de opvoeding als de ouders.²
Het probleem is dat je dan eigen rechter gaat spelen. En dan wordt jij, dankzij de wetten van links, in de gevangenis gezet. Hard aanpakken en terugslaan is een prima oplossing, maar het hele probleem is dat de linkse partijen, waarop jij misschien op stemt, dit in z'n geheel belemmeren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Het probleem lost zichzelf wel op. Je kunt immers stellen dat mensen die dit gedrag pikken van 14 jarige girls én boys het eigenlijk wel verdienen. Ja echt, de Nederlandse volksaard kent een laf karakter. Men zou hier eens in de spiegel moeten kijken.²
een pool die beroofd werd en van zich afsloeg, werd uitendelijk half dood gestoken. door marokkanen.quote:Op zondag 18 april 2010 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, wat is dan de grens? Stel, je hebt een sensueel dochtertje en een Marokkaanse boy valt haar lastig. Zeg me: wat ga je doen?²
idd laat maar. je gaat je anders toch weer verlagen tot idiotie.quote:Op zondag 18 april 2010 01:02 schreef IHVK het volgende:
laat maar..
Gaat niet lukken. Het is net wat Bansheeboy zegt. Je kan even stelen en je kan zo 1000 euro per week verdienen. Pakkans is klein en als je straf krijgt, liggen de jeugdige daders er niet wakker van.quote:Op zondag 18 april 2010 00:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik hoop dat pa&ma wakker worden als de gratisgeldstroom stopt, en dan hun criminele boys en girls tot de orde roepen, iets wat ze voor die tijd al hadden moeten doen, en daar heeft de overheid niks mee te maken, je kinderen opvoeden doe je zelf, niet de overheid, dat gaat hier al 2000 jaar zo²³
Het probleem is dat ze juist de oudere aanvallen en dan met meerdere.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het als gunstig als men voor zichzelf opkomt. Als een kind je beledigt of bespuugt moet hij een goede stel ketsen op zijn talkpoederbips krijgen zodat hij of zijn hij weet dat er met jou niet te spotten valt. Die gastjes maken écht misbruik van het laffe karakter der Nederlandse buurtbewoners.²
cohen is, net als al die andere lafbekken van de pvda, fijn gevlucht en gaat straks weer nieuwe brokken maken, net als zijn andere pvda-voorgangers. want het mag allemaal.quote:Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef Zienswijze het volgende:
Ik zie het trouwens steeds verder afbrokkelen. Vooral met een aankomende PvdA of CDA als grote partij, die zoals traditioneeel weer haar kop in het zand zal steken de komende 4 jaar. Het tuig, want dat is het, wordt steeds jonger. Jongetjes van 10 jaar hebben nu al een grote bek tegen volwassenen. Hier in Amsterdam zie je zelfs 12 jarige (!!) jongens met vuurwapens op straat lopen. Jongens die nog in de pubertijd zitten plegen overvallen, beroven medeburgers, zorgen voor flinke overlast in buurten. En wat deed Cohen (de voormalige burgemeester van A'dam) ertegen? Helemaal niks, op een bakje thee inschenken na dan.
Sja ik zie Cohen dat en de punten uit de rest van je artikel niet doen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:14 schreef snakelady het volgende:
Ik ben zo blij met onze burgemeester, die onderneemt tenminste actie.
Er was soort van buurthuis voor Marokkanen hier, maar je kon er niet eens meer langslopen zonder lastig gevallen te worden.
gebouw is in een week tijd afgebroken en nu komt er een mooi grasveldje, geweldig toch!
Wil je je niet aanpassen? prima, maar daar zitten gevolgen aan vast.
Ik hoop dat hij in deze lijn verder gaat en zich niet laat intimideren door de bedreigingen.
Ben er ook bang voor inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 01:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sja ik zie Cohen dat en de punten uit de rest van je artikel niet doen.
Ik woon in Bommel. En het is al veel te ver gegaan. Ik hoef tegen jou niet te vertellen hoe het uit de hand is gelopen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor inderdaad.
Het is ook zo jammer, Zaltbommel is erg multicultureel en dat kan zo leuk zijn en deze groep klotejongeren verpesten dat.
Van beide kanten wordt dit niet gewaardeerd en de sfeer wordt steeds grimmiger.
Klopt, hoe langer het zal duren voordat de problemen opgelost worden in het hele land hoe grimmiger de sfeer zal worden. En waar rassenrellen niet uitgesloten zijn (Culemborg gaf hier al een voorzetje).quote:Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor inderdaad.
Het is ook zo jammer, Zaltbommel is erg multicultureel en dat kan zo leuk zijn en deze groep klotejongeren verpesten dat.
Van beide kanten wordt dit niet gewaardeerd en de sfeer wordt steeds grimmiger.
Nee zeker niet, tja, als het kalf verdronken is dempt men de put.quote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Bommel. En het is al veel te ver gegaan. Ik hoef tegen jou niet te vertellen hoe het uit de hand is gelopen.
LOLquote:Op zondag 18 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, jij denkt dat criminele boys en girls zich zorgen gaan maken als hun ouders 200 euro per 3 maanden gaan missen?Een half uurtje hosselen en ze hebben kinderbijslag van 4 kwartalen.
A. Het is een belachelijk laag bedrag. B. De staat is net zoveel schuldig aan het falen van de opvoeding als de ouders.²
wat moet je idd, links niet de schuld geven?quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ja , krijgt links weer de schuld. Maar wat moet je?
Ik woon in het centrum. En het was genieten vandaag. Alle terrassen vol, veel mensen uit de dorpen rond Bommel. Veel bandjes etc. Bommel is gewoon een mooi stadje. Maar als ik om elf uur 's avonds ga pinnen zitten er 10 Marokanen naast de bank. Terwijl ze de oude lullen bank voor het kerkhof al hebben vernield laatst. De kunstroute is ook zo geweldig. Sinterklaas wilde hier een paar jaar geleden niet voor niets aankomen op TV.quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee zeker niet, tja, als het kalf verdronken is dempt men de put.
Vandaag was er heel wat de doen op de promenade zoals je misschien wel zal weten, mijn oudste dochtertje rende ook mee.
Het was er druk en gezellig, op dat soort momenten ben ik blij dat ik in Zaltbommel woon.
Maar als je dan weer verhalen hoort over de Marokkanse jongeren dan baal ik.
Het kan namenlijk zo'n enorm leuk stadje zijn.
Ja erg he daar bij de rabobank, irriteer me er mateloos aan, mijn schoonmoeder durft daar niet eens meer te pinnen en moet dus om fietsen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum. En het was genieten vandaag. Alle terrassen vol, veel mensen uit de dorpen rond Bommel. Veel bandjes etc. Bommel is gewoon een mooi stadje. Maar als ik om elf uur 's avonds ga pinnen zitten er 10 Marokanen naast de bank. Terwijl ze de oude lullen bank voor het kerkhof al hebben vernield laatst. De kunstroute is ook zo geweldig. Sinterklaas wilde hier een paar jaar geleden niet voor niets aankomen op TV.
Pot ketel etc.quote:Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd laat maar. je gaat je anders toch weer verlagen tot idiotie.
Ik woon op het bedrijventerein, niet echt een standaard woning dus, wel op loopafstand van de stad gelukkig.quote:Op zondag 18 april 2010 01:56 schreef tong80 het volgende:
Waar woont jouw huis Snakelady.
Ik ben geboren op het sophiahofje. Een zijstraatje van de Heilige Geeststraat. Meer bommels kan bijna niet. Daarna naar de Vogelenzang, Buitentuin en Steenweg. Nu in de Jan Haeckenhof een pleintje in de Koningsstraat.
Allemaal erg bekendquote:Op zondag 18 april 2010 02:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik woon op het bedrijventerein, niet echt een standaard woning dus, wel op loopafstand van de stad gelukkig.
Van oorsprong kom ik uit Kerkdriel, mijn man uit Den Bosch maar woont hier al sinds zijn 10de ofzo, eerst in de stad (karstraat nr 31) en vanaf zijn 15de waar wij nu wonen.
We hopen ooit een huis te kunnen krijgen in de Spellerwaard of in de stad, iniedergeval niet op de vergt.
Mijn schoonouders wonen op de buitentuin, zou daar heel graag willen wonen.
Harde woorden, met bijhorende flinke krantenkop. Niets meer, niet minder.quote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef snakelady het volgende:![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ig-keihard-aan.dhtml
Ja, links is daar zeker schuldig aan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ja , krijgt links weer de schuld. Maar wat moet je?
Ik heb wel es gehoord dat in Marokko het heel gewoon is dat een kind dat zich misdraagt op straat
direct een lel krijgt als iemand t ziet , maakt niet uit wie : z'n pa , z'n oom , de buurman , de politie ..ect....
Maar hier mag je je eigen kind al niet meer slaan!
Word jij in elkaar gerost door 14-jarige kleuters?quote:Op zondag 18 april 2010 00:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zou in het ziekenhuis belanden, maar ik neem er op zeker een paar met me mee.
Hou eens op met selectief lezen .quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Word jij in elkaar gerost door 14-jarige kleuters?
Ik vind dit een beetje respectloze opmerking. Je doet hun ooms en neven als barbaren zonder rede, met wie niet te praten valt. Dat lijkt me bezijden de waarheid.quote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef fratsman het volgende:
Ik had het in dat bericht over de ooms en neven die altijd "te hulp" worden geroepen als je zo'n gastje aanpakt als ie wat uitvreet.
Lees de posts eens van Snakelady, dan wordt je duidelijk wat er bedoeld wordt.quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Word jij in elkaar gerost door 14-jarige kleuters?
Ah, de troll is ook wakker.quote:Op zondag 18 april 2010 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje respectloze opmerking. Je doet hun ooms en neven als barbaren zonder rede, met wie niet te praten valt. Dat lijkt me bezijden de waarheid.²
Aan de ene kant zeg je dat aardappels lekker zijn en aan de andere kant vind je dat je bosuitjes moet toevoegen aan de salade.quote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef fratsman het volgende:
je bent weer lekker hypocriet bezig BB, Aan de ene kant hekel je het feit dat Nederlanders niet voor elkaar opkomen, maar als iemand de "met 20 tegen 1" methode van de Marokkanen aan de kaak stelt dan is dat respectloos.
Komt omdat een derde van deze pagina over mijn geweldige voorstel gaatquote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Snap overigens niet dat er nog druk wordt gepost in dit topic.
Ooh nog steeds?quote:Op zondag 18 april 2010 14:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Komt omdat een derde van deze pagina over mijn geweldige voorstel gaat
Omdat ik een echt burgertrutje ben geworden, heb daar vrienden wonen, mijn schoonouders wonen er en de school is er dicht bij.quote:Op zondag 18 april 2010 02:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal erg bekend
Maar waarom zou je in hemelsnaam in de Buitentuin willen wonen ?
Ik was blij dat we er vertrokken.
Het zijn gewoon mensen hoor Nielsch, die net als jij en ik,quote:Op zondag 18 april 2010 20:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat dit soort tuig bij mij in de straat komt wonen. Allochtonen okee, maar NIMBY...
hoor je mij zeggen dat ze geen recht op onderdak hebben? nee dus. look who's trolling now.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mensen hoor Nielsch, die net als jij en ik,
recht hebben op onderdak in ons land, als je het daar niet mee eens bent, stem dan gewoon PVV.
Dan mogen ze dus bij jou in de buurt komen wonen Nielsch.quote:Op zondag 18 april 2010 20:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hoor je mij zeggen dat ze geen recht op onderdak hebben? nee dus. look who's trolling now.
wettelijk gezien mag het natuurlijk, maar ik heb het liever niet. als jij daar een probleem mee hebt, pech voor jouquote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan mogen ze dus bij jou in de buurt komen wonen Nielsch.
Anders kan iedereen wel zeggen dat hij mr A niet leuk vindt of mevrouw B.
je zegt het zelf al, wettelijk gezien mag het,quote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wettelijk gezien mag het natuurlijk, maar ik heb het liever niet. als jij daar een probleem mee hebt, pech voor jou
uh nee hoor, want het feit dat iets in theorie mag, hoeft nog niet te betekenen dat het in de praktijk ook gebeurd.quote:Op zondag 18 april 2010 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, wettelijk gezien mag het,
dus wie heeft er nu pech mn beste Nielsch, inderdaad, jij.
Als ze in mijn buurt willen wonen dan zijn ze welkom.quote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh nee hoor, want het feit dat iets in theorie mag, hoeft nog niet te betekenen dat het in de praktijk ook gebeurd.
maar goed, als jij geen probleem het met rellende kutmarokkanen die voor je deur blowen, 's nachts herrie maken, ambulancepersoneel bedreigen, naar meisjes sissen en dergelijke, dan ga er toch lekker zelf tussen wonen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |