boeit dat iets?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken er weer heel veel die zich totaal niet herkennen in de negatieve berichtgeving.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef YuckFou het volgende:
Ik snap het probleem niet zo goed, nou ja, ik snap het probleem wel, maar de oplossing ligt zo voor de hand:
Trek de kinderbijslag van die ouders in
Etterend kind wat niet wil luisteren? Geen geld. Punt.
Moet je es zien hoe snel pappa met harde hand z'n kids weer even het rechte pad wijst, jongetjes weer op t spoor, buurt weer rustig,kinderbijslag weer terug en bij de volgende keer zetten we het niet 1 of 2 kwartalen stop maar gelijk voor een jaar, en niet de kinderbijslag voor dat ene ettertje, nee voor alle 2-3-4-5-6 kinderen, moet je eens zien hoe goed dat helpt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef YuckFou het volgende:
Ik snap het probleem niet zo goed, nou ja, ik snap het probleem wel, maar de oplossing ligt zo voor de hand:
Moet je es zien hoe snel pappa met harde hand z'n kids weer even het rechte pad wijst, jongetjes weer op t spoor, buurt weer rustig,kinderbijslag weer terug en bij de volgende keer zetten we het niet 1 of 2 kwartalen stop maar gelijk voor een jaar, en niet de kinderbijslag voor dat ene ettertje, nee voor alle 2-3-4-5-6 kinderen, moet je eens zien hoe goed dat helpt
Dat is trouwens helemaal geen gek planquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef YuckFou het volgende:
Nog 40.000 medestanders en we hebben een puntje aan te brengen in DenHaagquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is trouwens helemaal geen gek plan
Of we beginnen een eigen politieke partij vanuit FOK! De FOK! het partij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nog 40.000 medestanders en we hebben een puntje aan te brengen in DenHaag
Dat verwijst Den Haag meteen naar de prullenbak want dat is namelijk zielig en vast ook discriminatie...quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nog 40.000 medestanders en we hebben een puntje aan te brengen in DenHaag
Ik zou niet inzien waarom de discriminatiekaart hierop gespeeld zou kunnen worden, wat mij betreft geldt dit evengoed voor Wesley uit Woensel als voor Mohammed uit Osdorp, ettertjes aanpaken via kinderbijslag, lijkt me een van de weinige manieren die effect sorterenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:03 schreef Michelle_2 het volgende:
Dat verwijst Den Haag meteen naar de prullenbak want dat is namelijk zielig en vast ook discriminatie...![]()
![]()
Dit dus. Van discriminatie is ook in mijn optiek absoluut geen sprake. Mits de regel geldt voor iedereen, en ik zie niet in waarom dat niet het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom de discriminatiekaart hierop gespeeld zou kunnen worden, wat mij betreft geldt dit evengoed voor Wesley uit Woensel als voor Mohammed uit Osdorp, ettertjes aanpaken via kinderbijslag, lijkt me een van de weinige manieren die effect sorteren
Ouders van nu: "dat doet mijn kind niet"quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:14 schreef Hunter_X het volgende:
Kennen die ouders dan geen schaamte! Ik ben echt tegen kinderen slaan of zonder eten naar bed sturen..maar dan pak je toch hun x box psp's af ofzo? of laat ze een boek overschrijven.. geef ze gewoon een fatsoenlijke straf
Het probleem is juist dat zo'n kutventje het net als de rest van zijn volk nodig vindt om dan even met de hele familie en bevriend gespuis verhaal te komen halen. Maar dat vergeet jij voor het gemak maar eventjes he?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het als gunstig als men voor zichzelf opkomt. Als een kind je beledigt of bespuugt moet hij een goede stel ketsen op zijn talkpoederbips krijgen zodat hij of zijn hij weet dat er met jou niet te spotten valt. Die gastjes maken écht misbruik van het laffe karakter der Nederlandse buurtbewoners.²
Ok, wat is dan de grens? Stel, je hebt een sensueel dochtertje en een Marokkaanse boy valt haar lastig. Zeg me: wat ga je doen?quote:Op zondag 18 april 2010 00:01 schreef fratsman het volgende:
Het probleem is juist dat zo'n kutventje het net als de rest van zijn volk nodig vindt om dan even met de hele familie en bevriend gespuis verhaal te komen halen. Maar dat vergeet jij voor het gemak maar eventjes he?
Precies en lafheid kan je omzeilen met slimme regels, vandaar, inhouden die kinderbijslag, dan lost het probleem zich inderdaad wel op!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja echt, de Nederlandse volksaard kent een laf karakter.
Ik zou in het ziekenhuis belanden, maar ik neem er op zeker een paar met me mee.quote:Op zondag 18 april 2010 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, wat is dan de grens? Stel, je hebt een sensueel dochtertje en een Marokkaanse boy valt haar lastig. Zeg me: wat ga je doen?²
Ja hoor, jij denkt dat criminele boys en girls zich zorgen gaan maken als hun ouders 200 euro per 3 maanden gaan missen?quote:Op zondag 18 april 2010 00:06 schreef YuckFou het volgende:
Precies en lafheid kan je omzeilen met slimme regels, vandaar, inhouden die kinderbijslag, dan lost het probleem zich inderdaad wel op!!
Ik hoop dat pa&ma wakker worden als de gratisgeldstroom stopt, en dan hun criminele boys en girls tot de orde roepen, iets wat ze voor die tijd al hadden moeten doen, en daar heeft de overheid niks mee te maken, je kinderen opvoeden doe je zelf, niet de overheid, dat gaat hier al 2000 jaar zoquote:Op zondag 18 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja hoor, jij denkt dat criminele boys en girls zich zorgen gaan maken als hun ouders 200 euro per 3 maanden gaan missen?Een half uurtje hosselen en ze hebben kinderbijslag van 4 kwartalen.
A. Het is een belachelijk laag bedrag. B. De staat is net zoveel schuldig aan het falen van de opvoeding als de ouders.²
Het probleem is dat je dan eigen rechter gaat spelen. En dan wordt jij, dankzij de wetten van links, in de gevangenis gezet. Hard aanpakken en terugslaan is een prima oplossing, maar het hele probleem is dat de linkse partijen, waarop jij misschien op stemt, dit in z'n geheel belemmeren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Het probleem lost zichzelf wel op. Je kunt immers stellen dat mensen die dit gedrag pikken van 14 jarige girls én boys het eigenlijk wel verdienen. Ja echt, de Nederlandse volksaard kent een laf karakter. Men zou hier eens in de spiegel moeten kijken.²
een pool die beroofd werd en van zich afsloeg, werd uitendelijk half dood gestoken. door marokkanen.quote:Op zondag 18 april 2010 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, wat is dan de grens? Stel, je hebt een sensueel dochtertje en een Marokkaanse boy valt haar lastig. Zeg me: wat ga je doen?²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |