De Telegraaf doet alles om maar kranten te verkopen, net als de PVV dat doet om stemmen te trekken. Daarom is het ook wel grappig om te zien dat in dit topic figuren zitten die beide vertegenwoordigen. Telegraaflezende PVV stemmers. Veel treuriger wordt het niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens om, een krant beschuldigen van openlijke racistische polarisatie
De Telegraaf kwam ook met het negatieve nieuws over de PVV-leden.
Je krijgt meer, of je het verdient is een tweede.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg man, bij jou in het dorp hebben ze het nog over "de dorpsneger" en wijzen ze hem nog na.
Ik woon in de buurt waar ik woon omdat ik het vertik teveel geld uit te geven aan een woning omdat ik mijn geld liever anderss besteed. Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik meer verdien dan jij.
Sja, studie+goeie banen krijg je idd zomaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je krijgt meer, of je het verdient is een tweede.
Het opknappen van een buurt behelst dan ook meer dan het reinigen van de gevels en het verven van de kozijnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In de basis is het idee van de Vogelaarwijken ook niet de juiste oplossing voor de problemen in achterbuurten, mijn inziens.
Ik mag hier binnenkort waarschijnlijk officieel niet meer wonen, wil je de brief?quote:
Nee, niet zomaar. Maar het is zeker geen algemeen bewijs van competentie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, studie+goeie banen krijg je idd zomaar.
Ja, zonder je zaadvlekken graagquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag hier binnenkort waarschijnlijk officieel niet meer wonen, wil je de brief?.
Dat jij je als een of andere mongool gedroeg in je jeugd wil niet zeggen dat dat de standaard is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, alleen Marokkanen halen rottigheid uitAls we die het land uit zouden trappen dan is alle ellende in een klap verdwenen, toch?
De Telegraaf heeft alle principes opzij gezet voor de verkoopcijfers. Relletjes in Culemborg noemen ze een burgeroorlog en laatst was er gewoon een bijelkaar verzonnen verhaal over een wijk in Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens om, een krant beschuldigen van openlijke racistische polarisatie
De Telegraaf kwam ook met het negatieve nieuws over de PVV-leden.
Oh ja, dus in een goedkope buurt is het legaal om te rellen etc, welk deel van de wet heb ik ff gemist?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk. Maar dan nog, in zo'n buurt wonen en klagen over asociaal volk. Misschien ben je zelf ook wel asociaal. Aan je reacties te zien kan dat misschien ook wel weg.
Niet? In mijn woonplaats was dit gewoon de norm.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:24 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
Dat jij je als een of andere mongool gedroeg in je jeugd wil niet zeggen dat dat de standaard is.
Een brief van de deurwaarder ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag hier binnenkort waarschijnlijk officieel niet meer wonen, wil je de brief?.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op zegHun leven niet meer zeker?
Trieste woonplaats heb je dan gehad. Ik heb medelijden met je man. Ga je je kids ook zo opvoeden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet? In mijn woonplaats was dit gewoon de norm.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dus in een goedkope buurt is het legaal om te rellen etc, welk deel van de wet heb ik ff gemist?
iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trieste woonplaats heb je dan gehad. Ik heb medelijden met je man. Ga je je kids ook zo opvoeden?
please, echtquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet legaal of normaal, maar wel te verwachten. Dat was ook zo voordat er Marokkanen kwamen wonen.
Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het heel treurig dat je in een achterbuurt woont, maar goed, daar woon jij net als die Marokkanen ook met een reden.
Och dan kan je elke vorm van media wel uitsluiten van het publieke debat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft alle principes opzij gezet voor de verkoopcijfers. Relletjes in Culemborg noemen ze een burgeroorlog en laatst was er gewoon een bijelkaar verzonnen verhaal over een wijk in Rotterdam.
Tsja, dat is klote. Zulke figuren moeten gewoon de bak in. Maar dit nou af te schilderen als iets dat typisch is voor allochtonen. Meindert Tsjoelker is ook gewoon in elkaar gerost door autochtonen en dat knaapje dat laatste dood is gevonden in een vuilnisbank had dat ook gewoon te danken aan zn vriendjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 doodgeschoten hier in de laatste jaren, ook zijn er mensen het ziekenhuis in geslagen, vrouwen verkracht ( zelfs een vrouw van 80 jaar) en mensen worden bedreigd en geterroriseerd, het meeste haalt het nieuws niet eens meer.
Maar als jij je er prettiger bij voelt om het als overdrijven af te schilderen, ga je gang, maar ik woon hier, jij niet.
Meest domme post van dit jaar, tot nu toe. Chapeau.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet legaal of normaal, maar wel te verwachten. Dat was ook zo voordat er Marokkanen kwamen wonen.
Omdat we een beetje kattenkwaad uithaalden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trieste woonplaats heb je dan gehad. Ik heb medelijden met je man. Ga je je kids ook zo opvoeden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |