abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80435517
Ik zie het trouwens steeds verder afbrokkelen. Vooral met een aankomende PvdA of CDA als grote partij, die zoals traditioneeel weer haar kop in het zand zal steken de komende 4 jaar. Het tuig, want dat is het, wordt steeds jonger. Jongetjes van 10 jaar hebben nu al een grote bek tegen volwassenen. Hier in Amsterdam zie je zelfs 12 jarige (!!) jongens met vuurwapens op straat lopen. Jongens die nog in de pubertijd zitten plegen overvallen, beroven medeburgers, zorgen voor flinke overlast in buurten. En wat deed Cohen (de voormalige burgemeester van A'dam) ertegen? Helemaal niks, op een bakje thee inschenken na dan.
  zondag 18 april 2010 @ 01:04:15 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80435521
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:02 schreef IHVK het volgende:
laat maar..
idd laat maar. je gaat je anders toch weer verlagen tot idiotie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80435555
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:31 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik hoop dat pa&ma wakker worden als de gratisgeldstroom stopt, en dan hun criminele boys en girls tot de orde roepen, iets wat ze voor die tijd al hadden moeten doen, en daar heeft de overheid niks mee te maken, je kinderen opvoeden doe je zelf, niet de overheid, dat gaat hier al 2000 jaar zo

²³
Gaat niet lukken. Het is net wat Bansheeboy zegt. Je kan even stelen en je kan zo 1000 euro per week verdienen. Pakkans is klein en als je straf krijgt, liggen de jeugdige daders er niet wakker van.

Welkom in links Nederland.
  zondag 18 april 2010 @ 01:07:11 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80435586
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zie het als gunstig als men voor zichzelf opkomt. Als een kind je beledigt of bespuugt moet hij een goede stel ketsen op zijn talkpoederbips krijgen zodat hij of zijn hij weet dat er met jou niet te spotten valt. Die gastjes maken écht misbruik van het laffe karakter der Nederlandse buurtbewoners.

²
Het probleem is dat ze juist de oudere aanvallen en dan met meerdere.
Maar ook bij mij overigens.
Zou er een mannetje van 14 tegenover me staan dan deins ik ook niet terug, wel als ze met hun tienen zijn en ik sta daar met twee hele kleine kinderen.

Dat je dat niet begrijpt heeft met je gebrek aan inlevingsvermogen te maken dunkt me!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 18 april 2010 @ 01:10:25 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80435650
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef Zienswijze het volgende:
Ik zie het trouwens steeds verder afbrokkelen. Vooral met een aankomende PvdA of CDA als grote partij, die zoals traditioneeel weer haar kop in het zand zal steken de komende 4 jaar. Het tuig, want dat is het, wordt steeds jonger. Jongetjes van 10 jaar hebben nu al een grote bek tegen volwassenen. Hier in Amsterdam zie je zelfs 12 jarige (!!) jongens met vuurwapens op straat lopen. Jongens die nog in de pubertijd zitten plegen overvallen, beroven medeburgers, zorgen voor flinke overlast in buurten. En wat deed Cohen (de voormalige burgemeester van A'dam) ertegen? Helemaal niks, op een bakje thee inschenken na dan.
cohen is, net als al die andere lafbekken van de pvda, fijn gevlucht en gaat straks weer nieuwe brokken maken, net als zijn andere pvda-voorgangers. want het mag allemaal.
.
pvda is matig ok als ze geen belangrijke posities bekleden. als ze wel hoge posities bekleden lopen ze hopeloos achter op de realiteit. altijd al gedaan. en het pvda-gestuntel kost ons miljarden. altijd al.

ja gelly, wat is daarop uw antwoord?
  zondag 18 april 2010 @ 01:14:14 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80435728
Ik ben zo blij met onze burgemeester, die onderneemt tenminste actie.

Er was soort van buurthuis voor Marokkanen hier, maar je kon er niet eens meer langslopen zonder lastig gevallen te worden.
gebouw is in een week tijd afgebroken en nu komt er een mooi grasveldje, geweldig toch!

Wil je je niet aanpassen? prima, maar daar zitten gevolgen aan vast.

Ik hoop dat hij in deze lijn verder gaat en zich niet laat intimideren door de bedreigingen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 18 april 2010 @ 01:17:27 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80435785
pi_80435849
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:14 schreef snakelady het volgende:
Ik ben zo blij met onze burgemeester, die onderneemt tenminste actie.

Er was soort van buurthuis voor Marokkanen hier, maar je kon er niet eens meer langslopen zonder lastig gevallen te worden.
gebouw is in een week tijd afgebroken en nu komt er een mooi grasveldje, geweldig toch!

Wil je je niet aanpassen? prima, maar daar zitten gevolgen aan vast.

Ik hoop dat hij in deze lijn verder gaat en zich niet laat intimideren door de bedreigingen.
Sja ik zie Cohen dat en de punten uit de rest van je artikel niet doen.
  zondag 18 april 2010 @ 01:23:57 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80435900
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Sja ik zie Cohen dat en de punten uit de rest van je artikel niet doen.
Ben er ook bang voor inderdaad.
Het is ook zo jammer, Zaltbommel is erg multicultureel en dat kan zo leuk zijn en deze groep klotejongeren verpesten dat.
Van beide kanten wordt dit niet gewaardeerd en de sfeer wordt steeds grimmiger.
  Trouwste user 2022 zondag 18 april 2010 @ 01:26:33 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_80435948
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is ook zo jammer, Zaltbommel is erg multicultureel en dat kan zo leuk zijn en deze groep klotejongeren verpesten dat.
Ik woon in Bommel. En het is al veel te ver gegaan. Ik hoef tegen jou niet te vertellen hoe het uit de hand is gelopen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80435956
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klopt, hoe langer het zal duren voordat de problemen opgelost worden in het hele land hoe grimmiger de sfeer zal worden. En waar rassenrellen niet uitgesloten zijn (Culemborg gaf hier al een voorzetje).
pi_80435977
Ja , krijgt links weer de schuld. Maar wat moet je?
Ik heb wel es gehoord dat in Marokko het heel gewoon is dat een kind dat zich misdraagt op straat
direct een lel krijgt als iemand t ziet , maakt niet uit wie : z'n pa , z'n oom , de buurman , de politie ..ect....

Maar hier mag je je eigen kind al niet meer slaan!
uiteindelijk lukt altijd alles
  zondag 18 april 2010 @ 01:28:46 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80435989
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik woon in Bommel. En het is al veel te ver gegaan. Ik hoef tegen jou niet te vertellen hoe het uit de hand is gelopen.

Nee zeker niet, tja, als het kalf verdronken is dempt men de put.

Vandaag was er heel wat de doen op de promenade zoals je misschien wel zal weten, mijn oudste dochtertje rende ook mee.
Het was er druk en gezellig, op dat soort momenten ben ik blij dat ik in Zaltbommel woon.

Maar als je dan weer verhalen hoort over de Marokkanse jongeren dan baal ik.
Het kan namenlijk zo'n enorm leuk stadje zijn.
  zondag 18 april 2010 @ 01:32:29 #164
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436040
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja hoor, jij denkt dat criminele boys en girls zich zorgen gaan maken als hun ouders 200 euro per 3 maanden gaan missen? Een half uurtje hosselen en ze hebben kinderbijslag van 4 kwartalen.

A. Het is een belachelijk laag bedrag. B. De staat is net zoveel schuldig aan het falen van de opvoeding als de ouders.

²
LOL
idem
[
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 01:36:35 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80436084
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef eigendeegcookie het volgende:
wat moet je idd, links niet de schuld geven?

!

stelletje linkse gelduitgevers, vooral het pvda. met hun stemmenwinnerij ten koste van het belastinggeld.
  Trouwste user 2022 zondag 18 april 2010 @ 01:38:33 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_80436111
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee zeker niet, tja, als het kalf verdronken is dempt men de put.

Vandaag was er heel wat de doen op de promenade zoals je misschien wel zal weten, mijn oudste dochtertje rende ook mee.
Het was er druk en gezellig, op dat soort momenten ben ik blij dat ik in Zaltbommel woon.

Maar als je dan weer verhalen hoort over de Marokkanse jongeren dan baal ik.
Het kan namenlijk zo'n enorm leuk stadje zijn.
Ik woon in het centrum. En het was genieten vandaag. Alle terrassen vol, veel mensen uit de dorpen rond Bommel. Veel bandjes etc. Bommel is gewoon een mooi stadje. Maar als ik om elf uur 's avonds ga pinnen zitten er 10 Marokanen naast de bank. Terwijl ze de oude lullen bank voor het kerkhof al hebben vernield laatst. De kunstroute is ook zo geweldig. Sinterklaas wilde hier een paar jaar geleden niet voor niets aankomen op TV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 april 2010 @ 01:42:23 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80436167
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik woon in het centrum. En het was genieten vandaag. Alle terrassen vol, veel mensen uit de dorpen rond Bommel. Veel bandjes etc. Bommel is gewoon een mooi stadje. Maar als ik om elf uur 's avonds ga pinnen zitten er 10 Marokanen naast de bank. Terwijl ze de oude lullen bank voor het kerkhof al hebben vernield laatst. De kunstroute is ook zo geweldig. Sinterklaas wilde hier een paar jaar geleden niet voor niets aankomen op TV.

Ja erg he daar bij de rabobank, irriteer me er mateloos aan, mijn schoonmoeder durft daar niet eens meer te pinnen en moet dus om fietsen.
Ze is als eens van de fiets getrapt door een marokkaans kutmanneke en die is er met haar tas vandoor gegaan, mijn schoonmoeder is toch best een pittig vrouwke maar nu heeft ze ook angst.

En de stad was heerlijk vandaag, zou ieder weekend zo moeten zijn.
pi_80436238
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd laat maar. je gaat je anders toch weer verlagen tot idiotie.
Pot ketel etc.
  Trouwste user 2022 zondag 18 april 2010 @ 01:56:47 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_80436352
Waar woont jouw huis Snakelady.

Ik ben geboren op het sophiahofje. Een zijstraatje van de Heilige Geeststraat. Meer bommels kan bijna niet. Daarna naar de Vogelenzang, Buitentuin en Steenweg. Nu in de Jan Haeckenhof een pleintje in de Koningsstraat.

zondag 18 april 2010 @ 02:12:55 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80436524
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:56 schreef tong80 het volgende:
Waar woont jouw huis Snakelady.

Ik ben geboren op het sophiahofje. Een zijstraatje van de Heilige Geeststraat. Meer bommels kan bijna niet. Daarna naar de Vogelenzang, Buitentuin en Steenweg. Nu in de Jan Haeckenhof een pleintje in de Koningsstraat.

Ik woon op het bedrijventerein, niet echt een standaard woning dus, wel op loopafstand van de stad gelukkig.

Van oorsprong kom ik uit Kerkdriel, mijn man uit Den Bosch maar woont hier al sinds zijn 10de ofzo, eerst in de stad (karstraat nr 31) en vanaf zijn 15de waar wij nu wonen.
We hopen ooit een huis te kunnen krijgen in de Spellerwaard of in de stad, iniedergeval niet op de vergt.

Mijn schoonouders wonen op de buitentuin, zou daar heel graag willen wonen.
  Trouwste user 2022 zondag 18 april 2010 @ 02:21:20 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_80436589
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik woon op het bedrijventerein, niet echt een standaard woning dus, wel op loopafstand van de stad gelukkig.

Van oorsprong kom ik uit Kerkdriel, mijn man uit Den Bosch maar woont hier al sinds zijn 10de ofzo, eerst in de stad (karstraat nr 31) en vanaf zijn 15de waar wij nu wonen.
We hopen ooit een huis te kunnen krijgen in de Spellerwaard of in de stad, iniedergeval niet op de vergt.

Mijn schoonouders wonen op de buitentuin, zou daar heel graag willen wonen.
Allemaal erg bekend

Maar waarom zou je in hemelsnaam in de Buitentuin willen wonen ?

Ik was blij dat we er vertrokken.

pi_80440216
quote:
Harde woorden, met bijhorende flinke krantenkop. Niets meer, niet minder.
Eerst maar eens zien, dan geloven.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_80440280
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik heb wel es gehoord dat in Marokko het heel gewoon is dat een kind dat zich misdraagt op straat
direct een lel krijgt als iemand t ziet , maakt niet uit wie : z'n pa , z'n oom , de buurman , de politie ..ect....

Maar hier mag je je eigen kind al niet meer slaan!
Ja, links is daar zeker schuldig aan.
En ja, jouw laatste zin is ook terecht, maar dat probleem wordt helaas nog breder gedragen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_80442611
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik zou in het ziekenhuis belanden, maar ik neem er op zeker een paar met me mee.
Word jij in elkaar gerost door 14-jarige kleuters?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80442780
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Word jij in elkaar gerost door 14-jarige kleuters?
Hou eens op met selectief lezen .

Ik had het in dat bericht over de ooms en neven die altijd "te hulp" worden geroepen als je zo'n gastje aanpakt als ie wat uitvreet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')