Nee volwassenheid is om als volwassen man van circa 40 hele dagen te gaan discussiëren met pubers van 15/25, en ze proberen te overtuigen van jouw gelijkheid. Jij hebt een mening, ik heb een mening, en hij heeft een mening. Dat is democratie, accepteer dat. En de trend is nu dat de pvv het heel goed gaat doen, over 5 jaar doet GL het misschien wel hartstikke goed, hoor jij ons ook niet piepen.,quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoeveel van die barbaren hebben we nu echt in Nederland? We hebben het hier over een westerse democratie, met een grondwet waarin een gelijkheidsbeginsel staat waarin gelijkheid voor iedereen word gegarandeerd.
Dat men in Egypte homo's van daken gooit, of in Sudan een vrouw gestenigd worden voor het vast houden van een andere man z'n hand.... zijn erge dingen. Hele erge. Maar waarom moeten we in hemelsnaam in Nederland de wet op zo'n wijze veranderen dat we in principe een vorm van Apartheid invoeren?
Goed, we hebben de moordenaar op van Gogh, en als we verder een paar honderd extremisten hebben, is het denk ik ook veel. Het rapport van de AIVD zelf gaf aan dat het waarschijnlijk om 0,5% van de moslims gaat, en dat we op onze hoede moeten zijn.
Maar is het echt nodig om de overige 99.5% aan moslims, welke in Nederland toch redelijk gematigd zijn, te degraderen tot een soort van tweederangsburgers?
We gaan Christenen toch ook niet wettelijk beperken omdat een stel Christengekken in de VS abortusklinieken opblazen en artsen neerschieten?
Joden, Christenen: Wel nieuwe gebedsgebouwen.
Moslims: Uitgezonderd van deze vrijheid.
Joden, Christenen: Tora en Bijbel vrij te koop en te lezen:
Moslims: Koran verboden.
Joden, Christenen: Wel nieuwe scholen.
Moslims: Geen nieuwe scholen.
Enzovoorts.
Jij bent degene die opeens de "eindoplossing" erbij haalt, maar ben je echt totaal vergeten hoe die eindoplossing ooit begonnen is? Juist, met dat soort wetten..... Joden mochten geen synagoges meer bouwen, geen eigen scholen meer oprichten, Joodse religieuze boekwerken werden verboden..... Wilders is de eerste persoon sinds die tijd die vergelijkbare maatregelen wil invoeren.
Ik zeg ab-so-luut NIET dat Wilders uit is op een eindoplossing. Maar de vergelijkingen met de wetten die tussen 1933 en 1935 zijn ingevoerd door de NSDAP zijn overduidelijk, en dat is ook een van de voornaamste reden waarom we voor Wilders op onze hoede moeten zijn.
En met een extreem-rechtse zionist in zijn verkiesbare lijst, en diverse andere figuren die of erg pro-Christen of pro-Joods zijn, gevolgd door zijn banden met het homo-hatende Christian Action Network (die nog steeds winst maakt met het verkopen van zijn film), is de PVV gewoon een gevaarlijke partij aan het worden.
Rechts stemmen is prima. De VVD is een prima partij. Maar de PVV is gewoon een zionistische partij geworden met extreem rechtse trekken, en plannen die niet eens binnen het kader van EU verdragen omtrent de rechten van de mens gerealiseerd kunnen worden. (Zoals het verbieden van de Koran).
[..]
Dat jij me een fundamentalistische, extreme moslim moet noemen zegt heel wat meer over jouw niveau van discussie voeren dan over mij. Alsjeblieft zeg, gedraag je een beetje volwassen.
Het Christendom heeft ook overal geleid tot oorlog en het Joodse Israel vecht nu nog al z'n buurlanden de tent uit. Islam is net zo erg als het Christendom en Jodendom.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
KneusWeer zo'n domme vergelijking van je. Je hebt je duidelijk niet verdiept in de barbaarse Islam cq de Koran. Jammer dat de moslims er wel in geloven, ik vind het sneu voor die groep moslims. Neemt niet weg dat aan de hand van diezelfde koran ook veel wreedheden en aanslagen hebben plaatsgevonden (op westers grondgebied). Wie ben jij om die barbaarsheid te verdedigen? Of ben jij een van hen?
[..]
En wat doe je nu zelf dan? Hypocrietje. Oh nee het gaat over Wilders, dan mag het...
Islam staat pal achter de holocaust van A H. Noem ik nou niet bepaald vredelievend.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het Christendom heeft ook overal geleid tot oorlog en het Joodse Israel vecht nu nog al z'n buurlanden de tent uit. Islam is net zo erg als het Christendom en Jodendom.
Bron? En kom nou niet met dast ene plaatje van één islamitische geestelijke op bezoek bij Hitler. Voorlopig waren er meer Christelijke dan islamitische vrijwilligers bij de Waffen SS.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Islam staat pal achter de holocaust van A H. Noem ik nou niet bepaald vredelievend.
- De kerk steunt dat miljoenen doodgaan in Afrika omdat ze geen condoom mogen gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Islam staat pal achter de holocaust van A H. Noem ik nou niet bepaald vredelievend.
Zo oud ben ik nog lang niet, maar wat is precies je punt? Dat iemand die ouder is dan 25 wellicht geen gelijk zou kunnen hebben, of niet een discussie zou mogen aangaan met een groep die jonger is?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
Nee volwassenheid is om als volwassen man van circa 40 hele dagen te gaan discussiëren met pubers van 15/25, en ze proberen te overtuigen van jouw gelijkheid.
Ik respecteer meningen ook prima, en het is maar goed ook dat we in dit land een vrije mening mogen hebben. Wat ik echter niet accepteer zijn figuren als voice-over die eigenlijk alleen maar op de man kunnen spelen, en nauwelijks op een volwassen manier kunnen argumenteren.quote:Jij hebt een mening, ik heb een mening, en hij heeft een mening. Dat is democratie, accepteer dat. En de trend is nu dat de pvv het heel goed gaat doen, over 5 jaar doet GL het misschien wel hartstikke goed, hoor jij ons ook niet piepen.,
Islam als in alle 1 miljard Islamieten, of Islam als in enkele honderdduizenden radicalen in o.a. Iran, Syrie, Sudan, etc?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
Bewijs? Ja gvd pak een paar passages uit de Koran en er is voldoende bewijs, ik zou met tal van plaatjes kunnen komen waarop Moslims AH verheerlijken, maar zoals jij zelf al aangeeft is dat niet nodig want je hebt er zelf al kennis van genomen, blijkbaar was je niet erg onder de indruk van het antisemitisme en het fascisme.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bron? En kom nou niet met dast ene plaatje van één islamitische geestelijke op bezoek bij Hitler. Voorlopig waren er meer Christelijke dan islamitische vrijwilligers bij de Waffen SS.
Oke, citeer jij even de soera waarin staat 'Allah gebiedt u om Adfolf Hitler en zijn Holocaust te steunen'?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewijs? Ja gvd pak een paar passages uit de Koran en er is voldoende bewijs,
Plaatjes zijn geen bronnen, lieverd. Ga eerst eens een fatsoenlijke opleiding volgen waarin je geleerd wordt wat bronnen zijn en hoe je een betoog onderbouwt en kom dan nog eens terug.quote:ik zou met tal van plaatjes kunnen komen waarop Moslims AH verheerlijken, maar zoals jij zelf al aangeeft is dat niet nodig want je hebt er zelf al kennis van genomen, blijkbaar was je niet erg onder de indruk van het antisemitisme en het fascisme.
Jij mag ook wel eens dingen leren nuanceren. Wilders vrijheid inperken? Uh hoe?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog lang niet, maar wat is precies je punt? Dat iemand die ouder is dan 25 wellicht geen gelijk zou kunnen hebben, of niet een discussie zou mogen aangaan met een groep die jonger is?
[..]
Ik respecteer meningen ook prima, en het is maar goed ook dat we in dit land een vrije mening mogen hebben. Wat ik echter niet accepteer zijn figuren als voice-over die eigenlijk alleen maar op de man kunnen spelen, en nauwelijks op een volwassen manier kunnen argumenteren.
En ach..... POL heeft natuurlijk ook wel ergens een anti-PvdA en anti-Cohen topics. De reden waarom juist Wilders erg opvalt en bediscussieerd wordt ligt voornamelijk aan zijn nogal controversiële plannen binnen de Nederlandse democratie. Sinds de grondwet werd geratificeerd in 1848, zijn er namelijk alleen maar vrijheden bijgekomen. Wilders is de eerste die de grondwet wil wijzigen om vrijheden af te nemen, en het is toch opvallend dat een redelijk grote groep dat accepteert. En ik vraag me dus af hoeveel men werkelijk wil accepteren voor zo'n "grote schoonmaak" van straatmarokkaantjes die Wilders supporters zo graag zien.
Alles wat niets Moslim/Islamitisch is dient afgeslacht te wordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oke, citeer jij even de soera waarin staat 'Allah gebiedt u om Adfolf Hitler en zijn Holocaust te steunen'?
[..]
Plaatjes zijn geen bronnen, lieverd. Ga eerst eens een fatsoenlijke opleiding volgen waarin je geleerd wordt wat bronnen zijn en hoe je een betoog onderbouwt en kom dan nog eens terug.
Als jij iets beweert mag je zelf met bewijs komen, als het bewijs bestaat uit een aantal willekeurige citaten, waarvan je niet eens weet of ze waar zijn of hoe ze uitgelegd worden kan je hetzelfde zeggen van enkele zinnen uit de bijbel.of thora.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewijs? Ja gvd pak een paar passages uit de Koran en er is voldoende bewijs, ik zou met tal van plaatjes kunnen komen waarop Moslims AH verheerlijken, maar zoals jij zelf al aangeeft is dat niet nodig want je hebt er zelf al kennis van genomen, blijkbaar was je niet erg onder de indruk van het antisemitisme en het fascisme.
Ach, ik kan zelf de link ook wel leggen voor iemand anders em post:quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bron? En kom nou niet met dast ene plaatje van één islamitische geestelijke op bezoek bij Hitler. Voorlopig waren er meer Christelijke dan islamitische vrijwilligers bij de Waffen SS.
Geloof je zelf wel in deze flauwekul ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij dus zeker niet......want je doet hetzelfde als verbeten antisemieten altijd deden.... overdrijven, fantaseren, liegen.. een reli-etnische groep zwart maken, verdoemen.... mensen ophitsen tegen die groep.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
, blijkbaar was je niet erg onder de indruk van het antisemitisme en het fascisme.
Goed punt, dat is inderdaad onwenselijk. En wat mij betreft wordt er noch een moskee noch een Koran verboden. Wel moeten we zorgen dat vrouw onterende dingen verboden worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, ik kan zelf de link ook wel leggen voor iemand anders em post:
Hezbollah:
[ afbeelding ]
Maar wederom: Hoeveel van die Hezbollah gekken hebben we in Nederland? Het gaat hier om een groep radicalen BUITEN Nederland. En alhoewel we prima moeten opletten op radicalisme in Nederland, is een Koran-verbod wel het laatste wat je wil.
Met openbare moskeeën kan de AIVD nog infiltreren en een oogje in het zeil houden. Met een moskee en Koranverbod..... verband je het preken uit de Koran eigenlijk tot de huiskamer, en kunnen radicale imams op huisbezoek. Als AIVD raak je dan de greep echt compleet kwijt, en weet je straks niet meer wie er waar haat predikt. Dat wil je dus echt niet.....
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geloof je zelf wel in deze flauwekul ?
Je hebt het nodig om gelijk te krijgen, niet af te gaan in dit topic, ...en vast en zeker wil je graag geloven dat je gelijk hebt.... maar diep in je hart kun je wel geloven in zulke onzin ?
Zoals prostitutie en paaldansen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed punt, dat is inderdaad onwenselijk. En wat mij betreft wordt er noch een moskee noch een Koran verboden. Wel moeten we zorgen dat vrouw onterende dingen verboden worden.
http://www.militantislammonitor.org/article/id/2543quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als jij iets beweert mag je zelf met bewijs komen, als het bewijs bestaat uit een aantal willekeurige citaten, waarvan je niet eens weet of ze waar zijn of hoe ze uitgelegd worden kan je hetzelfde zeggen van enkele zinnen uit de bijbel.of thora.
Hoofddoek, besnijdenis, isoleren (Bijv alleen maar thuis mogen zitten en of niet mogen omgaan met andere mannen).quote:
Wil je svp inhoudelijk reageren? Mits je dat intellect ervoor hebt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mooi gesproken. Pak die aap maar flink aan.
De pettendiscussie in de klas is ook al afgezaagd. Daar zijn ook andere redenen voor..... zo kan een pet gebruikt worden om bijv. een spiekbriefje in de klep te zetten, en wil een leraar toch graag de leerlingen kunnen aankijken. Dit is met een hoofddoekje geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
Jij mag ook wel eens dingen leren nuanceren. Wilders vrijheid inperken? Uh hoe?
Ja hij wil een aanpassing doen in de grondwet ja, omdat die regel nu eenmaal overbodig is en ook nog eens een blok aan om't been. Voorbeeldje.
Piet heeft een nike petje en loopt de klas in, Fatima heeft een hoofddoek en loopt de klas in, meester Jan zegt tegen Piet dat hij zijn petje moet afdoen en tegen Fatima zegt meester Jan niets.
Discriminatie pur sang, derhalve onzin regel en schrappen maar. Vervangen in iets dat wij in onze samenleving met beoordelen op gedrag en niet op afkomst en of kleur en of ras.
Hoofddoek kun je onze christelijke oudjes niet aandoen, besnijdenis stoot de joden tegen het kruis en als je isolatie wilt voorkomen heeft het juist geen zin om het te verbieden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoofddoek, besnijdenis, isoleren (Bijv alleen maar thuis mogen zitten en of niet mogen omgaan met andere mannen).
Grote kans dat Gidi Markuszower ook besneden is hoor....quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
besnijdenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |