nee gewoon van ah huismerkquote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zijn dat niet iglo visschnitzels? Die heb ik ook wel eens, en die zijn lekker
kanaal?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Enfermera het volgende:
Net een shake van banaan, appel, melk, suiker en kanaal
Ik zat aan de telefoon tegelijkertijd.quote:
kanaal?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Enfermera het volgende:
Net een shake van banaan, appel, melk, suiker en kanaal
Wat lief!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:15 schreef SeaOfLove het volgende:
en toen wassie volIk ben dus aardbeienjam aant maken en ik vind dat Renzell lekker kookt
Datte en een granny smithquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Morgen: zelfgemaakte gebakken aardappelen uit de oven met sjalotjes en knoflook, bloemkool, sperzieboontjes, salade, kalkoenrolade en peperroomsaus.
Nu al zin in
Wat een noob. Alsof je die twee niet kunt combineren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef The_Hives het volgende:
dilemma hier. Heb vanmorgen hamburgers gemaakt en die inde koeling gelegd. Maar heb nu ook vreselijk zin in een vette bek (raspatat). Wordt dus 1 van die 2
Dan ben je dubbelop een noob, omdat het je ook nog aan enig organisatorisch vermogen ontbreekt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:01 schreef The_Hives het volgende:
natuurlijk niet slimme. Als je de raspatat haalt is het koud voordat je hamburgers klaar zijn. Je moet het dan wel tegelijkertijd op eten en niet eerst het ene halen, opeten en dan het andere klaar maken
Ach, aan de eettafel wordt het meeste ruzie gemaakt in gezinnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ja, kom, we gaan lopen bitchen, uit het niets, in een topic over wat je vandaag eet... briljant..
Enig idee hoe dat zo komt? Omdat dat nog het enigste moment van de dag is dat het hele gezin bij elkaar is. Triest eigenlijk..quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:06 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ach, aan de eettafel wordt het meeste ruzie gemaakt in gezinnen.
goed zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef Windigo het volgende:
Gekookte aardappelen, bloemkool met bechamelsaus, zelfgedraaide gehaktballen. Ik doe ook eens Hollands![]()
heb je voor mij een goed recept hiervoor? Het liefst volkoren ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
vanavond bak ik pannenkoeken(zelfgemixt beslag natuurlijk, niet die meuk uit een pakje)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef Windigo het volgende:
Gekookte aardappelen, bloemkool met bechamelsaus, zelfgedraaide gehaktballen. Ik doe ook eens Hollands![]()
Nee heel lekker hoor!quote:
recept? (en evt. foto )quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en straks Lemon Merengue Pie!![]()
![]()
![]()
heb er gisteren 2 gebakken voor op 't werk om nog te trakteren voor mijn verjaardag!![]()
pizza?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:52 schreef MaskOfSanity het volgende:
Tja, zaterdag.. Dat kan natuurlijk maar 1 ding betekenen.
Nee nee, dat is vrijdag. Zaterdag rest ons niets anders dan een bezoek aan een chique snackpaleis.quote:
Burger Kingquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:09 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nee nee, dat is vrijdag. Zaterdag rest ons niets anders dan een bezoek aan een chique snackpaleis.
Nein, de deftige snackbar op de hoek natuurlijk.quote:
Klinkt heerlijk Mellow!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:57 schreef -Mellow- het volgende:
Oe, de boerenboter die ik op de markt heb gehaald is echt goddelijk
Ik eet nu een dikke stevige pompoenpittenboterham, met boerenboter, oude kaas en appel-perenstroop. Veel beter kan een boterham niet zijn
Wat een sadness, het is 20:47.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef lies1947 het volgende:
nu heb ik trek in een cognacje met bonbonnetjes, maar dat levert teveel energie, dus slaap ik dan slecht. dus houd ik het maar bij de wijn.
kun jij ook normaal op mensen reageren? Zo nee, blijf dan weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:47 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Wat een sadness, het is 20:47.
recept?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
wow, verbazingwekkend goed gelukt, die chocofondant.
Hij bleek er wel iets eerder uit te kunnen dan ik dacht: er was nog weinig vloeibaarmaaar dan weet ik dat voor de vorige keer! Hij was iig lekker
*burp*
Laat dat duimpje maar achterwege.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kun jij ook normaal op mensen reageren? Zo nee, blijf dan weg.
Ga buiten spelenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Laat dat duimpje maar achterwege.
heb jij een goed recept voor goulash? Ik wil dat zo graag eens helemaal zelf maken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:00 schreef lezzer het volgende:
Zelfgemaakte goulash met fusili als avondeten.
En net nog beschuitjes met mascarpone en aardbeien
even kijken, ik had maar heel weinig in huis, dus euhquote:
Het is een familierecept. Dus, of het goed is, geen ideequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij een goed recept voor goulash? Ik wil dat zo graag eens helemaal zelf maken!
dank je!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is een familierecept. Dus, of het goed is, geen idee
We maken het al generaties lang zo, ik vind het wel lekker![]()
300 gr goulashvlees (rund, of rund/varken)
1 ui
1 groene paprika ( in stukjes)
1 rode paprika (in stukjes)
2 filnke aardappelen (kruimige) (in blokjes)
3 kleine blikjes tomatenpuree
3 laurierblaadjes
Peper en zout
Braad het vlees aan in een flinke braadpan, en voeg daarna de gesnipperde ui toe. Braden tot de uitjes glazig zijn. Flink peper en een beetje zout er overheen.
Dan, de paprika's in stukjes er bij, en de aardappelen in blokjes er ook bij.
Voeg de tomatenpuree toe en voeg water toe tot de hele boel goed onder water staat. 3 blaadjes laurier erbij.
Even goed mengen, en vervolgens laat je het op heel laag vuur 1,5 tot 2 uur heel zacht koken.
Om het half uur een keertje doorroeren.
Ik serveer goulash het liefst met spätzle, maar dat is een heleboel werk dus meestal wordt het fusili.
Rijst kan natuurlijk ook
Een salade met een "zure" dressing is er ook lekker bij vind ik.
Succes
Dat moeten die aardappelen doen als het goed is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je!
Dikt hij ook goed in? Of moet je maizena gebruiken?
kappen, nergens voor nodig ditquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Laat dat duimpje maar achterwege.
Nou, dan zou ik dat zeker doen hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik laat vlees voor dat soort gerechten meestal >3 uur pruttelen, dus ja
BROCCOLI MET PINDASAUS???quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef The_Hives het volgende:
varkenshaas, gebakken aardappelen en broccoli met pindasaus
Gelukkig maar, dan hebben we geen prefab spul op de meetquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
de BBQ was overwegend niet te vreten, gelukkig hadden we nog wel zelfgemaakte pindasaus
ik ga noooooit meer prefab vlees in de aanbieding halen voor 'als we eens zin hebben in een snelle bbq'dan liever moeite of geen bbq
nu net 2 boterhammetjes op en een kopje koffie..
ovenfriet is niet eens veel beter dan gewone friet hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond simpel. Had zin in frituur maar dat is slecht.Dus nu ovenfriet met sperzieboontjes en een hamburger
Hoe smaakte die en hoeveel kcal zitten er in die variant?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef computergirl het volgende:
AH heeft nieuwe maaltijdsalades, voor vanavond heb ik dus een nieuwe variant in de koelkast staan: geroosterde groente
Wel wat minder vet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ovenfriet is niet eens veel beter dan gewone friet hoor
echt waar? bleghhhquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ovenfriet smaakt zoals natte honden ruiken.
Ik vind overfriet nou net erg droog altijdquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ovenfriet smaakt zoals natte honden ruiken.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:22 schreef lezzer het volgende:
afhaal (friet).
Dus nu ben ik beroerd.![]()
Oooooh waarom doe ik dat toch elke keer? *grijpt naar hoofd
hmmmmmquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef computergirl het volgende:
AH heeft nieuwe maaltijdsalades, voor vanavond heb ik dus een nieuwe variant in de koelkast staan: geroosterde groente
Met een opgeblazen buik op de bank koude frisdrank drinken van ellendequote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Net een bekertje water van m'n collega gehad
Zou ik ook best lusten hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 15:20 schreef Tezz het volgende:
Klinkt lekker Windigo! Wij eten gehaktballen, aardappelen met jus en rode kool met appel! Het kan nog net, dat echt 'wintervoer'.....
wel met rode kool, bah!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zou ik ook best lusten hoorNiks mis met een goede gehaktbal
Ken je 'gangmaker' koek niet? Ik eerst ook niet hoor maar mijn vriend haalt het wel eens in huisquote:
Ik vind rode kool zo af en toe erg lekker. Mijn handen zijn inmiddels helemaal paars, dat wel..... Het staat nu lekker te stoven met steranijs, kaneel, kruidnagel en appelmoes. Het huis ruikt heerlijk! Dan straks nog een lekkere sappige gehaktbal erbij met een krokant korstje en Tezz is supertevreden!quote:
cakeje met erin laagje frambozenjam en erop een laagje chocoglazuurquote:
als ik het moet eten dan eet ik het met een halve pot piccalillyquote:Op woensdag 21 april 2010 15:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind rode kool zo af en toe erg lekker. Mijn handen zijn inmiddels helemaal paars, dat wel..... Het staat nu lekker te stoven met steranijs, kaneel, kruidnagel en appelmoes. Het huis ruikt heerlijk! Dan straks nog een lekkere sappige gehaktbal erbij met een krokant korstje en Tezz is supertevreden!
lekker! doe er ook nog wat champignons bijquote:Op woensdag 21 april 2010 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
Verse pasta van de Albert Heijn met verse carbonara saus en spekjes.
Maar voor sommige dingen hoef je echt geen keukenprins te zijn! Ook eenvoudig koken kan heerlijke combi's opleveren.....quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik moet bekennen dat ik soms best 'jaloers' ben op wat bepaalde mensen voor een smakelijke dingen eten op een dag.
Ik ben allesbehalve een keukenprins en eigenlijk ook te gemakzuchtig om er echt de tijd voor te nemen, al kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen hier alleen posten als ze echt de tijd en de moeite hebben genomen om te koken. Toch respect voor.
Ja, dat begrijp ik. De gemakzuchtigheid moet ook deels gezocht worden in het proberen / zoeken van - voor mij - nieuwe gerechten.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar voor sommige dingen hoef je echt geen keukenprins te zijn! Ook eenvoudig koken kan heerlijke combi's opleveren.....
(en ik durf ook te posten als ik chinees haal of de frietpan aanslinger hoor! En rode kool komt bij mij ook wel eens uit een diepvriespakje!)
Goed, ontopic: senseo koffie.....
OffTopic: je bent van harte welkom in de CUL-SC als je wat hulp wilt bij het zoeken naar recepten/probeersels (en om gewoon te kletsen natuurlijk)quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. De gemakzuchtigheid moet ook deels gezocht worden in het proberen / zoeken van - voor mij - nieuwe gerechten.
En er is niets mis met De Chinees hé.
Ik heb wel een andere tip:quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef BaasD het volgende:
wij hebben als voorafje bruschetta, wat kunnen wij als hoofdgerecht nemen?
tips? liefst iets simpels wat niet teveel kost , dus iets wat je ook kan bereiden na 2 flessen wijn p.p
Ghehe,quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere tip:
http://www.aa-nederland.nl/index19.php
Dan zou ik gewoon ouderwets voor de afhaalchinees gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef BaasD het volgende:
[..]
Ghehe,
wou net zeggen dat het ook goed moet combineren met bier
Ik hou niet zo van champignonsquote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! doe er ook nog wat champignons bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:23 schreef lezzer het volgende:
Nasi Rames!
Dat vind ik ook wel relax. Uiteraard altijd uit een pakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A perfect mimic of a normally functioning person.
Het zijn toch quesadillas geworden, geïnspireerd door miss Dahl van gisteravondquote:Op woensdag 21 april 2010 16:16 schreef lemonlime het volgende:
Vanavond fajitas met bonen-gehaktvulling, avocadosalade en tomatensalsa.
mijn volgende kookboek gaat van haar zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Het zijn toch quesadillas geworden, geïnspireerd door miss Dahl van gisteravond![]()
Zeker die nieuwe op de Kleine Berg?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef renzell het volgende:
Een hele gore wok to go (kip teriyaki, met veel te veel saus!).
Nu net thuis van werk en even een rood wijntje nog, voor het slapen gaan.
SOHO is prima! Als je daar onbeperkt sushi gaat eten, dan moet je gewoon beef teriyaki bestellen totdat je erbij neervalt (contradictio in terminisquote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef renzell het volgende:
Nee, in Tilburg één. De Yummie, oid. Nou, zo Yummie was ie nie!Nieuwe op de Kleine Berg ook slecht? De SOHO vind ik wel binnen te houden (naast de HEMA).
Maar zo dúúrquote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef renzell het volgende:
Die van mij was 7, 95!![]()
![]()
La Place is best oké idd.Bordje salade volstouwen.
dat klinkt echt goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Marouska het volgende:
Zo maar even koken. Het wordt spinaziecurry met naanbrood, doperwten/courgette/feta-salade, en daarnaast wat gemarineerde kip voor den tafelgenoot die niet zonder z'n vleesch kan:
curry
salade
Echt heel erg aan te raden! + snel en makkelijk.
brood met uiensaus?quote:Op donderdag 22 april 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
gisteren brood met uien-saus gegeten. Had niks meer in huis. Vandaag wat belag kopen voor 1.50 en weer brood eten.
oh heerlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef DarkElf het volgende:
vanavond stoofpot (kan idd nog net winterse kost ) (sucadelapjes in blokjes, spekjes, sjalotjes, wortels en knoflook, rode wijn, runderbouillon en tomatenpasta... straks nog kastanjechampignons erin)met zelfgemaakte aardappelpuree.
Klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef DarkElf het volgende:
vanavond stoofpot (kan idd nog net winterse kost ) (sucadelapjes in blokjes, spekjes, sjalotjes, wortels en knoflook, rode wijn, runderbouillon en tomatenpasta... straks nog kastanjechampignons erin)met zelfgemaakte aardappelpuree.
succes!!! komt vast goedquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik woon al ruim 3 jaar samen, maar heb nog nooit gehaktballen gemaaktVanavond is het dan eindelijk zover
Wel van biologisch gehakt of course, met zuurkoolstamppot
Thanks!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
succes!!! komt vast goedWat voor kruiden ga je gebruiken?
(je kunt voor mocht het niet lukken een rookworst achter de hand houden)
ik vind saté kruiden (zakje) lekker door gehaktballenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!Haha
Nou,... er zaten biologische kruiden bijMaar ik weet wel wat ik er anders doorheen zou gooien denk ik; beetje sambal, nootmuskaat, peper, zout of course... Heb jij nog ideeën anders?
Haha ja die heb ik nog liggen
lekker knoflook erdoorquote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!Haha
Nou,... er zaten biologische kruiden bijMaar ik weet wel wat ik er anders doorheen zou gooien denk ik; beetje sambal, nootmuskaat, peper, zout of course... Heb jij nog ideeën anders?
Haha ja die heb ik nog liggen
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind saté kruiden (zakje) lekker door gehaktballen
Ook goeie tipsquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:36 schreef DarkElf het volgende:
vanavond heel culinair een halve pizza ristorante : funghi
maar ik vind die funghi lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
neem dan de Casa di Mama variant (+ ham). is best lekker!
Casa is ook met champignonsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar ik vind die funghi lekker
en t wordt maar een halve en maak er wat excuussla bij
hele krijg ik toch niet op en wat excuussla is meer omdat de sla op moet eigenlijk, maar t kan zijn dat ik die al ' s middags als tussendoortje eetquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Casa is ook met champignons(prosicutto e funghi)
excuussla hoeft toch niet.. een halve kan best. ik neem altijd een hele zonder groenvoer
ik doe heel culinair met je mee: lasagne uit het koelvak van de supermarktquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:36 schreef DarkElf het volgende:
vanavond heel culinair een halve pizza ristorante : funghi
Ik doe ook heel culinair mee! Ik moet alleen eten en de heren komen pas rond middernacht, dus voor mij word het de afhaal-indoquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe heel culinair met je mee: lasagne uit het koelvak van de supermarkt
pfoeh, moet je wachten tot vrijdag voordat je mag etenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is vrijdag, dus we gaan eten.
Weet nog niet wat, denk dat het iets van steak wordt
Het is een pannenkoek bakken gewordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb nog geen idee, iets halen iig!
Lekker! Mijn hapje van de indo was ook heel lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is vrijdag, dus we gaan eten.
Weet nog niet wat, denk dat het iets van steak wordt
Ik vind het aandoenlijk dat je zegt een kinderijsje te eten, maar het woord spikkels geeft mij het gevoel dat ik wil moorden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lekker! Mijn hapje van de indo was ook heel lekker
En nu eet ik een kinderijsje (vanilleijs omwikkeld met chocolade en spikkels)
Ik eet alleen maar foute dingen vandaag
Satésaus wellicht?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:27 schreef computergirl het volgende:
vanavond groene asperges, met <nog onbekend>
Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd was toen ik las dat er ook nog aarbeiein op een 'broodje aardbei' zitten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:03 schreef Marouska het volgende:
broodje aardbei: met grasboter, aardbeien en basterdsuiker voor de crunch.
Oh ja, vergeten te vermelden: bij een broodje aardbei niet het brood vergeten!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:04 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd was toen ik las dat er ook nog aarbeiein op een 'broodje aardbei' zitten.
In dat geval zie ik het ook wel zitten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:21 schreef Marouska het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te vermelden: bij een broodje aardbei niet het brood vergeten!
Ieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 april 2010 14:27 schreef littledrummergirl het volgende:
straks even asperges kopen voor vanaaf, yum!
Wilde ik vanmiddag ook halen, maar ik viste net achter het net.quote:
Die hebben wij ook op het menu staanquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:27 schreef littledrummergirl het volgende:
straks even asperges kopen voor vanaaf, yum!
lekker borrelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu:
Cola-berenburg, cassave chips, bolognese chips, toastjes met tonijnsalde en ei salade, stukjes komkommer, tomaat, augurken met ham. Druifjes, wat ananas en blokjes kaas.
bis, maar dan stokbroodquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:47 schreef The_Hives het volgende:
warm afgebakken panini met geitenkaas en honing
Een bepaald soort mousserende wijn :pquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Een 'duur' woord voor bubbeltjeswijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |