nee gewoon van ah huismerkquote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zijn dat niet iglo visschnitzels? Die heb ik ook wel eens, en die zijn lekker
kanaal?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Enfermera het volgende:
Net een shake van banaan, appel, melk, suiker en kanaal
Ik zat aan de telefoon tegelijkertijd.quote:
kanaal?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Enfermera het volgende:
Net een shake van banaan, appel, melk, suiker en kanaal
Wat lief!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:15 schreef SeaOfLove het volgende:
en toen wassie volIk ben dus aardbeienjam aant maken en ik vind dat Renzell lekker kookt
Datte en een granny smithquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Morgen: zelfgemaakte gebakken aardappelen uit de oven met sjalotjes en knoflook, bloemkool, sperzieboontjes, salade, kalkoenrolade en peperroomsaus.
Nu al zin in
Wat een noob. Alsof je die twee niet kunt combineren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef The_Hives het volgende:
dilemma hier. Heb vanmorgen hamburgers gemaakt en die inde koeling gelegd. Maar heb nu ook vreselijk zin in een vette bek (raspatat). Wordt dus 1 van die 2
Dan ben je dubbelop een noob, omdat het je ook nog aan enig organisatorisch vermogen ontbreekt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:01 schreef The_Hives het volgende:
natuurlijk niet slimme. Als je de raspatat haalt is het koud voordat je hamburgers klaar zijn. Je moet het dan wel tegelijkertijd op eten en niet eerst het ene halen, opeten en dan het andere klaar maken
Ach, aan de eettafel wordt het meeste ruzie gemaakt in gezinnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ja, kom, we gaan lopen bitchen, uit het niets, in een topic over wat je vandaag eet... briljant..
Enig idee hoe dat zo komt? Omdat dat nog het enigste moment van de dag is dat het hele gezin bij elkaar is. Triest eigenlijk..quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:06 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ach, aan de eettafel wordt het meeste ruzie gemaakt in gezinnen.
goed zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef Windigo het volgende:
Gekookte aardappelen, bloemkool met bechamelsaus, zelfgedraaide gehaktballen. Ik doe ook eens Hollands![]()
heb je voor mij een goed recept hiervoor? Het liefst volkoren ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
vanavond bak ik pannenkoeken(zelfgemixt beslag natuurlijk, niet die meuk uit een pakje)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef Windigo het volgende:
Gekookte aardappelen, bloemkool met bechamelsaus, zelfgedraaide gehaktballen. Ik doe ook eens Hollands![]()
Nee heel lekker hoor!quote:
recept? (en evt. foto )quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en straks Lemon Merengue Pie!![]()
![]()
![]()
heb er gisteren 2 gebakken voor op 't werk om nog te trakteren voor mijn verjaardag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |