Als ik zou moeten gokken dan is het deze: The Devil's Handquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:07 schreef hydraulix het volgende:
Ik zoek een horror die in zwart/wit geschoten is. Het is geen standaard horror (als in zombies, bloed, gore etc. ), maar het was een soort abstracte (haast kunstzinnige) film zonder (of met weinig) gesproken tekst over satan die op Aarde kwam (zoiets meen ik mij te herinneren). Het ging over de dood van satan of één of andere god (geloof ik). Het schijnt echt een ontzettend enge, disturbing film te zijn.
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:50 schreef Zeroku het volgende:
Laatst zag ik een documentaire over Russen. Zij trainden in een oud complex voor als er een staatsgreep o.i.d. zou komen en zij zich moesten verdedigen. Overdag waren het gewone mensen, maar 's avonds gingen ze helemaal los. Elkaar in de fik steken, en dan gaan vechten. Er was ook een meisje wat op de Universiteit in Moskou zat, en toch meetrainde.
Iemand enig idee hoe dat heette? Want ik heb hem niet helemaal af kunnen kijken.
Deze?? http://www.tipt.nl/topic/1194/neonazis-in-moskou/quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:50 schreef Zeroku het volgende:
Laatst zag ik een documentaire over Russen. Zij trainden in een oud complex voor als er een staatsgreep o.i.d. zou komen en zij zich moesten verdedigen. Overdag waren het gewone mensen, maar 's avonds gingen ze helemaal los. Elkaar in de fik steken, en dan gaan vechten. Er was ook een meisje wat op de Universiteit in Moskou zat, en toch meetrainde.
Iemand enig idee hoe dat heette? Want ik heb hem niet helemaal af kunnen kijken.
Nope, het is een film wat niet al te oud is. Het heeft ook geen duidelijk verhaal (het neigt zelfs meer richting de arthouse). De zwart/wit-beelden zien er ook behoorlijk abstract/vaag uit. Ga het ook op moviemeter proberen of iemand het weet, maar op fok had iemand het erover in een topic over enge films (heb gezocht, maar kon het niet vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef Xessive het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken dan is het deze: The Devil's Hand
Deze dan? Begottenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Nope, het is een film wat niet al te oud is. Het heeft ook geen duidelijk verhaal (het neigt zelfs meer richting de arthouse). De zwart/wit-beelden zien er ook behoorlijk abstract/vaag uit. Ga het ook op moviemeter proberen of iemand het weet, maar op fok had iemand het erover in een topic over enge films (heb gezocht, maar kon het niet vinden)
Graag gedaan, maar als ik de beschrijving zo lees, wens ik je veel sterkte met kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:39 schreef hydraulix het volgende:
Waanzinnig! Dat is hem inderdaad! Ontzettend bedankt [ afbeelding ]
Ooooh ja, thanks!quote:
Was het hem ook? Kan het namelijk niet plaatsen met je vraag.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm, Erin Brockovich. Dat zou wel eens kunnen kloppenDankjewel
Hier werd op geantwoord The Vanishing met Jeff Bridges, maar laat mij nou net het origineel gezien hebben; Spoorloos 1988. Naar het boek 'het gouden ei' van Tim Krabbe...quote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat Chloroform een onderwerp was gisteraaf bij Peter R kwamen mijn vriendin en ik op een discussie over dit goedje en stond mij een film of een serie bij waarvan ik de naam niet meer weet.
In deze serie zien we iemand voorbereidingen treffen om iemand te ontvoeren geloof ik. Een van de voorbereidingen is dat hij zichzelf bedwelmt met chloroform om vervolgens te timen hoelang hij out was.
Komt dit iemand bekend voor?
moet wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Zelf moord gaan plegen of zelfmoord gaan plegen?
The Happening, misschien
http://www.imdb.com/title/tt0949731/
Het enige wat ik kan vinden wat een beetje in de richting komt is deze:quote:Op zondag 25 april 2010 14:58 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een slechte horror film, iets van 5 jaar geleden op tv gezien denk ik, tijdje geleden dus, wat ik me nog herinner, een paar tieners op een schroothoop of iets dergelijks, auto sloop, orks, in bomen klimmen, pijl & boog, kannibalisme..Meer weet ik echt niet meer, was volgens mij wel een echte slechte B-film
Dat is hem, dank jequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Zelf moord gaan plegen of zelfmoord gaan plegen?
The Happening, misschien
http://www.imdb.com/title/tt0949731/
Dat is zij inderdaad, maar raar, the blair witch project 2 lijkt op de overige herinneringen die ik heb van de film, zoals die loopbrug naar dat gebouw, daar hangt ook een camera, maar zoals ik al eerder zei komt zij zelf niet in voor volgens de beschrijving van de film. Ik haal 2 films door elkaar denk ik....quote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Xessive het volgende:
Fairuza Balk?
[ afbeelding ]
Deed me denken aan The Craft, maar daar komt de scene die je noemt niet in voor.
Dat is inderdaad het verhaal van The Craft. The Blair Witch Project 2 heb ik (nog) niet gezien. Is altijd leuk als elementen uit twee films door elkaar gaan lopen. Zo was ik er jarenlang heilig van overtuigd dat het nummer 'I need a hero' in de film 'Streets of Fire' voorkwam. Mooi niet dus.quote:Op maandag 26 april 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt het dat Fairuze Balk de "leider" wordt van de 4 heksjes? Dat zij door de krachten die ze nu ineens heeft een beetje creepy en gek wordt? 1 van de 4 is een echte braverik en zou je kunnen zien als witte heks? Ik herinneer me the craft nu ook...
The Nutty Professor 2 - The Klumpsquote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef Roadtoad het volgende:
Ik zoek een film met een gigantische hamster erin... Ongeveer 2x zo groot als een persoon. Ik dacht zelfs een film met eddy murphy maar weet het niet meer zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |