Ik heb het zelf na 3 uur zoeken al. Ik bedoelde "08/15".quote:Op zondag 28 maart 2010 21:20 schreef Roadtoad het volgende:
Ik zoeeekkkkkk...
Een film/serie die 2-3-4-5 delen bevatte uit de jaren 50-70. Dit was een oorlogsfilm als ik het goed heb. De titel is dus iets met cijfers maar weet het niet meer precies. vijfpuntnul staat er op. Maar ik weet dan niet of dit de goede cijfers zijn. Ik dacht dat het ook maar 3 delen waren maar ben er niet zeker van...
Weet iemand wat ik bedoel misschien?
Office space?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef dakpunne het volgende:
Ik zoek de naam van de film waarin een groep jongeren voor de grap een hack bedenken, waarmee ze elke honderdste cent van elke transactie naar een eigen rekening gestuurd krijgen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Blindnessquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:26 schreef LostFormat het volgende:
Ik zoek een film waarin heel de mensheid blind wordt behalve de hoofpersoon.
Je was er al bijna.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef dakpunne het volgende:
Ik zoek de naam van de film waarin een groep jongeren voor de grap een hack bedenken, waarmee ze elke honderdste cent van elke transactie naar een eigen rekening gestuurd krijgen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Dit zal wel de bedoelde film zijn, maar het geldt ook voor Day of the Triffids (diverse versies).quote:
Mystery Science Theater 3000 (t.v.-serie)quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef Knavia het volgende:
Ik heb er ook een:
Moet 15-20 jaar terug zijn. Je ziet 2 pluizige buitenaardse wezentjes vanuit een bioscoop commentaar leveren op diverse films, beetje zoals Beavis en Butthead dat deden met videoclips. Ik weet alleen nog dat ik ze super hilarisch vond in wat ze allemaal voor opmerkingen hadden.
Meer weet ik niet (ja, erg technicolor..).
Iemand? Ergens?
Trojan War lijkt mequote:Op donderdag 1 april 2010 12:29 schreef x__Cheryl het volgende:
Hallo,
ik heb ooit eens 2 films gezien en wil weten hoe ze heten.
de eerste gaat over een jongen die een condoom verliest net als hij met een meisje naar bed gaat.
En dan achter die condoom aan moet.
Dude, zelf de beschrijving gelezen?quote:
Lol beschrijving ja misschien hete die film niet zo. Als ik daar op ga zoeken krijg ik denk ik de nieuwe 300 en niet die film.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dude, zelf de beschrijving gelezen?
quote:Magirot — 17 maart 2007 — No, this isn't from the new movie based on Frank Miller's 300, it's from this: http://www.imdb.com/title/tt0055719/
The "conclusion" is kind of hilarious, if you ask me. Enjoy.
Categorie: Film & animatie
Labels:
300 spartans 300spartans
Zo hee...jij bent grappig!quote:
Sommer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef Klonterpot het volgende:
Ik zoek de titel van een (volgens mij Duitse) film waarin een aantal jongeren de zomer met elkaar doorbrengen en de hoofdpersoon samen met z'n vader een boot gaat opknappen. Alvast bedankt.
Deze? If I die before I wake.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:51 schreef KoeKWouS het volgende:
Ik heb iets van 8 jaar geleden een film gezien van een familie die rond de etenstafel zit vastgebonden aan hun stoel. Er zijn wat inbrekers bij (het draait om een koffer met geld geloof ik) die op een gegeven moment een vrouw haar hoofd inslaan met een hamer/moker. De vrouw heeft niets door en wordt van achteren neergeslagen.
In dit shot zie je de vrouw van voren en stroomt het bloed over haar gezicht.
Ik ben al tijden op zoek naar deze film maar kan de naam niet meer herinneren. Heb al menig forum afgezocht en heel wat titels op imdb nagekeken.
Hopelijk weet iemand het hier!
Gr. KoeK
Groundhog Day.quote:Op zondag 11 april 2010 18:04 schreef blessed19 het volgende:
Ik zoek een oude film waarbij een personage (een professor volgens mij) die elke dag wakker wordt op dezelfde datum. Meer info heb ik niet, maar ik hoop dat dit wel voldoende is.
die kende ik nog niet, maar het was niet echt welke ik bedoelde. naar mijn weten was het een zwart/wit film, de grondlegger van het idee, zeg maar.quote:
Geen idee...quote:Op zondag 11 april 2010 18:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
die kende ik nog niet, maar het was niet echt welke ik bedoelde. naar mijn weten was het een zwart/wit film, de grondlegger van het idee, zeg maar.
De enige (korte) film die ik ken die enigszins in de buurt van het concept van Groundhog Day komt is 12:01 P.M.quote:Op zondag 11 april 2010 18:04 schreef blessed19 het volgende:
Ik zoek een oude film waarbij een personage (een professor volgens mij) die elke dag wakker wordt op dezelfde datum. Meer info heb ik niet, maar ik hoop dat dit wel voldoende is.
En ook een andere film, waarbij een blinde vrouw telkens denkt dat er iemand in haar huis aan het sluipen is, een soort thriller volgens mij.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef Xessive het volgende:
[..]
De enige (korte) film die ik ken die enigszins in de buurt van het concept van Groundhog Day komt is 12:01 P.M.
En voor die andere: http://www.imdb.com/title/tt0096946/ ?
quote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat Chloroform een onderwerp was gisteraaf bij Peter R kwamen mijn vriendin en ik op een discussie over dit goedje en stond mij een film of een serie bij waarvan ik de naam niet meer weet.
In deze serie zien we iemand voorbereidingen treffen om iemand te ontvoeren geloof ik. Een van de voorbereidingen is dat hij zichzelf bedwelmt met chloroform om vervolgens te timen hoelang hij out was.
Komt dit iemand bekend voor?
Grenzeloos Verlangenquote:Op maandag 12 april 2010 19:51 schreef A-ce het volgende:
Ik ben opzoek naar een tv programmen van begin 2000.
Het gaat over een ouders die hun adoptie kindje (was een meisje) halen uit haiti haalde.. Volgens mij was er ook bij andere afleveringen uit andere landen.. Vervolgens wordt er dan precies verteld hoe het gaat bij thuiskomst in NL, aankomst op schiphol etc
Kan iemand me helpen, het is best wel belangerijk voor me. Volgens mij was het ergens ned1/2/3 die richting..
thanks
is zoiets ook niet geweest bij 'Document' van NCRV?quote:Op maandag 12 april 2010 19:51 schreef A-ce het volgende:
Ik ben opzoek naar een tv programma, uitgezonden van 1995 - 2001 ergens.
Het gaat over een ouders die hun adoptie kincderen, jongen en meisje(niet te gelijkertijd denk 3jr apart) halen uit haiti haalde.. Volgens mij was er ook bij andere afleveringen uit andere landen.. Vervolgens wordt er dan precies verteld hoe het gaat bij thuiskomst in NL, aankomst op schiphol etc
Kan iemand me helpen, het is best wel belangerijk voor me. Volgens mij was het ergens ned1/2/3 die richting..
thanks
Cadichon heette iequote:Op dinsdag 13 april 2010 00:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Er was vroeger een tekenfilm met een ezeltje in Telekids, Calichon heette die show ofzo
Zegt iemand dat wat? ik kan er online niks over vinden dus wellicht heb ik de titel niet helemaal goed
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:18 schreef Feeeeble het volgende:
@MikeyMo & A-ce: Waren het de titels die jullie zochten?
Ik snap nooit zo goed waarom sommige mensen in dit topic niet meer reageren na een antwoord![]()
Nee, was echt rond 1995 tot 1999 die periodequote:Op maandag 12 april 2010 20:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Grenzeloos Verlangen
Maar dat is pas vanaf 2005 (wel o.a.eentje uit Haiti)
Ik heb er op gezocht op internet, heb een mail adres gekregen. Vervolgens gemailt. En kreeg als reactie dat ze er niet echt met adoptie bezig hadden gehouden. Daarbij zijn ze pas rond 1999 begonnen.quote:Op maandag 12 april 2010 22:09 schreef kvd het volgende:
[..]
is zoiets ook niet geweest bij 'Document' van NCRV?
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:18 schreef Feeeeble het volgende:
@MikeyMo & A-ce: Waren het de titels die jullie zochten?
Ik snap nooit zo goed waarom sommige mensen in dit topic niet meer reageren na een antwoord![]()
Bedankt voor je reactie!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:43 schreef A-ce het volgende:
[..]
Ik geef wel antwoord, alleen ik was maandag en dinsdag laptop-loos dus het kon gewoon niet anders!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |