Ik heb het zelf na 3 uur zoeken al. Ik bedoelde "08/15".quote:Op zondag 28 maart 2010 21:20 schreef Roadtoad het volgende:
Ik zoeeekkkkkk...
Een film/serie die 2-3-4-5 delen bevatte uit de jaren 50-70. Dit was een oorlogsfilm als ik het goed heb. De titel is dus iets met cijfers maar weet het niet meer precies. vijfpuntnul staat er op. Maar ik weet dan niet of dit de goede cijfers zijn. Ik dacht dat het ook maar 3 delen waren maar ben er niet zeker van...
Weet iemand wat ik bedoel misschien?
Office space?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef dakpunne het volgende:
Ik zoek de naam van de film waarin een groep jongeren voor de grap een hack bedenken, waarmee ze elke honderdste cent van elke transactie naar een eigen rekening gestuurd krijgen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Blindnessquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:26 schreef LostFormat het volgende:
Ik zoek een film waarin heel de mensheid blind wordt behalve de hoofpersoon.
Je was er al bijna.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef dakpunne het volgende:
Ik zoek de naam van de film waarin een groep jongeren voor de grap een hack bedenken, waarmee ze elke honderdste cent van elke transactie naar een eigen rekening gestuurd krijgen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Dit zal wel de bedoelde film zijn, maar het geldt ook voor Day of the Triffids (diverse versies).quote:
Mystery Science Theater 3000 (t.v.-serie)quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef Knavia het volgende:
Ik heb er ook een:
Moet 15-20 jaar terug zijn. Je ziet 2 pluizige buitenaardse wezentjes vanuit een bioscoop commentaar leveren op diverse films, beetje zoals Beavis en Butthead dat deden met videoclips. Ik weet alleen nog dat ik ze super hilarisch vond in wat ze allemaal voor opmerkingen hadden.
Meer weet ik niet (ja, erg technicolor..).
Iemand? Ergens?
Trojan War lijkt mequote:Op donderdag 1 april 2010 12:29 schreef x__Cheryl het volgende:
Hallo,
ik heb ooit eens 2 films gezien en wil weten hoe ze heten.
de eerste gaat over een jongen die een condoom verliest net als hij met een meisje naar bed gaat.
En dan achter die condoom aan moet.
Dude, zelf de beschrijving gelezen?quote:
Lol beschrijving ja misschien hete die film niet zo. Als ik daar op ga zoeken krijg ik denk ik de nieuwe 300 en niet die film.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dude, zelf de beschrijving gelezen?
quote:Magirot — 17 maart 2007 — No, this isn't from the new movie based on Frank Miller's 300, it's from this: http://www.imdb.com/title/tt0055719/
The "conclusion" is kind of hilarious, if you ask me. Enjoy.
Categorie: Film & animatie
Labels:
300 spartans 300spartans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |