Hoge benzine prijzen kunnen ook een crisis veroorzakenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoge benzine prijzen zijn goed.
Dat betekent einde van de crisis
de stijging ging veel harder dan de daling,quote:Op woensdag 14 april 2010 14:26 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer. De daadwerkelijke benzineprijzen liggen steevast ONDER de adviesprijs.
De benzineprijs in Nederland is gedaald toen de olieprijs dit ook deed. Einde discussie.
Dat is al heel wat anders dan het schreeuwerige NIETS van jou in je OP.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:42 schreef MaskOfSanity het volgende:
Misschien kan hij water ook in benzine omtoveren.
Dit graftopic is niet van mij, cunt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is al heel wat anders dan het schreeuwerige NIETS van jou in je OP.
Het betekent dat er veel geld naar het Midden-Oosten gaat, m.a.w. wij houden minder geld over, niks goed aan dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoge benzine prijzen zijn goed.
Dat betekent einde van de crisis
Hogere benzineprijzen = hogere accijnsopbrengsten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Het betekent dat er veel geld naar het Midden-Oosten gaat, m.a.w. wij houden minder geld over, niks goed aan dus.
Netto gaat er meer geld Nederland uit!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hogere benzineprijzen = hogere accijnsopbrengsten.
Hogere benzineprijs = hogere olieprijzen = hogere gasprijzen.
Hoe kan dat niet goed zijn voor NL?
Omdat de huidige stijging voornamelijk te danken is aan een verzwakte Euroquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hogere benzineprijzen = hogere accijnsopbrengsten.
Hogere benzineprijs = hogere olieprijzen = hogere gasprijzen.
Hoe kan dat niet goed zijn voor NL?
Het speculeren met olie is een veel en veel grotere boosdoener. Er is momenteel minder vraag, maar de prijs wordt opgedreven door handelquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Omdat de huidige stijging voornamelijk te danken is aan een verzwakte Euro
Tja, bubbel is a bitch. Maar de grote stijging van de afgelopen weken komt toch echt omdat de olie in Euro duurder is geworden. De algehele uptrend is idd gevolg van een bubbel (Chinezen die tankers maar rondjes laten varenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het speculeren met olie is een veel en veel grotere boosdoener. Er is momenteel minder vraag, maar de prijs wordt opgedreven door handel
Goed zo!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zo inderdaad. Hier nog iemand.
Ik rij 1 op 8 op diesel!!! Begint nu opeens wat duur te worden
Dan moet je wat zuiniger aan doen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Netto gaat er meer geld Nederland uit!
Op de piek van de olieprijs anderhalf jaar geleden, ging 8% van het BNP op aan olie-import. Vind ik veel!
Blablabla.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:38 schreef TomLievense het volgende:
Belasting op benzine is terecht, vervuiler betaald en zo hoort het ook te zijn. Onze vooraad aan fossiele brandstoffen raken op, wie deze brandstoffen gebruikt moet daar flink voor betalen.
Onze voorraad nog welquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:38 schreef TomLievense het volgende:
Belasting op benzine is terecht, vervuiler betaald en zo hoort het ook te zijn. Onze vooraad aan fossiele brandstoffen raken op, wie deze brandstoffen gebruikt moet daar flink voor betalen.
5 cm is voor een reus ook niks.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:31 schreef DS4 het volgende:
Ik vind benzine helemaal niet zo extreem duur als je het vergelijkt met de overige kosten van autorijden. Natuurlijk betaalt iedereen liever minder. Maar verder...
Klopt, omdat men bang is dat bedrijven weg gaan en burgers kan je uitknijpen. NLers laten het zowieso ook maar gebeuren en doen niks.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Blablabla.
Leg dan eens uit hoe het kan dat 10% van het Nederlandse aardgas door een paar schatrijke tuinders wordt gebruikt om paprika's en tomaten te produceren, terwijl ze daar nauwelijks belasting over betalen?!
Face it: de overheid laat burgers het overgrote deel van de milieubelastingen betalen, terwijl het bedrijfsleven het overgrote deel van de vervuiling produceert.
Dat dus. Burgers gebruiken maar een klein deel van de energievoorraad in Nederland maar betalen wel driekwart van de belastingen. Het zou de overheid sieren als ze die achterlijke energiebelasting zouden afschaffen. Maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Blablabla.
Leg dan eens uit hoe het kan dat 10% van het Nederlandse aardgas door een paar schatrijke tuinders wordt gebruikt om paprika's en tomaten te produceren, terwijl ze daar nauwelijks belasting over betalen?!
Face it: de overheid laat burgers het overgrote deel van de milieubelastingen betalen, terwijl het bedrijfsleven het overgrote deel van de vervuiling produceert.
Dat vind ik vreemd: harder werken om meer geld te kunnen weggooien?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:03 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach het is weer een motivatie om harder te werken
Wees blij. Het zou niet zo mooi zijn als het bedrijfsleven Nederland ontvlucht door het belasting klimaat. Dan zitten de burgers niet alleen met hoge belastingen maar ook zonder werkquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Blablabla.
Leg dan eens uit hoe het kan dat 10% van het Nederlandse aardgas door een paar schatrijke tuinders wordt gebruikt om paprika's en tomaten te produceren, terwijl ze daar nauwelijks belasting over betalen?!
Face it: de overheid laat burgers het overgrote deel van de milieubelastingen betalen, terwijl het bedrijfsleven het overgrote deel van de vervuiling produceert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |