http://www.didymos.de/html/groesse.htmquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
nog even een vraagje, hoe weet je welke maat doek je moet hebben??
heb wel even zitten kijken/zoeken, maar tis me niet helemaal duidelijk...

Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef cattie het volgende:
Een ruck ga je idd niet redden met een maat 2, tenzij je echt heeeeel mager bent. Een maat 4 is daar vaak wel heel fijn voor.

mijn duits is niet wat het geweest is als mijn oma een graf zou hebben zou ze zich erin omdraaien hehe, duitse oma had ik
 mijn duits is niet wat het geweest is als mijn oma een graf zou hebben zou ze zich erin omdraaien hehe, duitse oma had ik

) af met maat 6. Op een gegeven moment kun je ook steeds netter en strakker knopen en heb je dus meer stof nodig.
) af met maat 6. Op een gegeven moment kun je ook steeds netter en strakker knopen en heb je dus meer stof nodig. 

De meeste mensen kunnen met een maat 6 zo goed als alles knopen. Dat is dus een goede maat om mee te beginnen. Mocht je heel slank/klein zijn, dan lukt een maat 5 wel en mocht je een stuk meer omvang hebben dan de gemiddelde vrouw, dan heb je maat 7 nodig. Later kun je dan nog kijken naar kortere doeken voor bijvoorbeeld heupdragen of een ruck.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
als ik het goed begrijp, zou je met een maat 6 wel redelijk uit de voeten moeten kunnen toch??
(of ik begrijp die tabel helemaal verkeerd, kan natuurlijk ookmijn duits is niet wat het geweest is als mijn oma een graf zou hebben zou ze zich erin omdraaien hehe, duitse oma had ik

))
)) kan ik weer wat makkelijker zoeken
 kan ik weer wat makkelijker zoeken  

die groene leek eerst niet mooi vond ik)
 die groene leek eerst niet mooi vond ik)

(tis nog geen juli *lol*)
 (tis nog geen juli *lol*)

Nog een beetje stug, maar hier wordt ik vrienden mee
 Nog een beetje stug, maar hier wordt ik vrienden mee  

.
 . 
  ? Vorige keer wist je blijkbaar zo goed mijn smaak.
? Vorige keer wist je blijkbaar zo goed mijn smaak.  

Wow, wat is 'ie mooi! Als de korte doek van Twinkly bevalt koop ik hem misschien in een kleinere maat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Orea het volgende:
Hij is echt vrij dun en al zachten echt mooi licht van kleur en het groene erin is ook echt mooi groen (maar groen is mijn favo kleur
dus ik ben bevooroordeeld, alhoewel ik ook wel eens lelijk groen zie!)
Oh wat heb ik hier GEEN spijt van!

Denk dat op de laatste foto de kleur het beste uitkomt zoals ie is... Heb er maar een paar gemaakt! In de zon en die laatste dus even binnen op donkere tafel uit de zon... Zie nu dat die eerste hem ook wel goed weergeeft!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoe langer het duurt voor die kersenbloesem komt, hoe meer ik hier ook over zit te denken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, wat is 'ie mooi! Als de korte doek van Twinkly bevalt koop ik hem misschien in een kleinere maat.

ik kan ook niet wachten tot ik hem kan gebruiken! Van de week Aviva er maar eens inhangen
 ik kan ook niet wachten tot ik hem kan gebruiken! Van de week Aviva er maar eens inhangen  

Waar heb je het zonnehoedje vandaan, Groofsken? Ik vind ons zonnehoedje van de H&M wat aan de krappe kant.
 Waar heb je het zonnehoedje vandaan, Groofsken? Ik vind ons zonnehoedje van de H&M wat aan de krappe kant.

Ik ben echt naar aanleiding van dit forum op zoek gegaan naar het lichtblauwe zonnehoedje van de H&M. En dit is hem dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie doek, freecell. Maakt de donkere kleur de doek alleen niet heel warm voor dit weer?
R. is zo'n knapperd.Waar heb je het zonnehoedje vandaan, Groofsken? Ik vind ons zonnehoedje van de H&M wat aan de krappe kant.
 .
 .

Ik denk een Wrapsody GypsyMama, Groofs. Orion of Haumea. Echt een zomerdoek en denk ik ook wel in de goede prijsklasse. (Als je er meer aan wilt spenderen zou ik naar een Vatanai kijken)quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:24 schreef Groofsken het volgende:
Mooi Freecell, is dat nou een luchtige zomerdoek?
Het zijn iig luchtige zomerfoto's.
Hier ook een fijne zomerdraagfoto met zonnehoedje en zonnetje
[ afbeelding ]
Vraagje voor Macka...
Ik heb de tricotslen blauw en deze geweven doek die jij toen ook voor me gevonden hebt. Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een luchige zomerdoek waar ik een grote zware jongensbaby in kan dragen die niet te duur is (de doek dan hè, de baby is onbetaalbaar). Kan jij me weer helpen? Vorige keer wist je blijkbaar zo goed mijn smaak.
Ik hou niet van streepjes, van felle kleuren, van donkere kleuren. Ik hou van groen en blauw, maar ook van die jadekleur bijvoorbeeld. Alleen de doek die ik nu grbuik is heel dik, echt een winterdoek vind ik. Vandaag was hij echt op het randje.

Heb jij die? Lijkt hij een beetje op die Indio Smaragd die jij eerst had? Die zo mooi was!quote:

Jups, heel erg dun, wel stevig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:24 schreef Groofsken het volgende:

wij gaan ook ruilen denkik! ivm maat, hoelang moet je m hebben?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Jups, heel erg dun, wel stevig.
En hij is paarser dan hij lijkt

Ik hou niet zo van dat batik. En die blauw-groene vind ik erg mooi maar wel heel aanwezig van kleur. Ik heb liever dat de doek wat zachter van kleur is, minder fel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik denk een Wrapsody GypsyMama, Groofs. Orion of Haumea. Echt een zomerdoek en denk ik ook wel in de goede prijsklasse. (Als je er meer aan wilt spenderen zou ik naar een Vatanai kijken)
 . Is die vergelijkbaar dun? En ook normale lengte? Of die paarsblauwe kleur
 . Is die vergelijkbaar dun? En ook normale lengte? Of die paarsblauwe kleur   . Dan koop ik hem bij jou
 . Dan koop ik hem bij jou   . Die is ook niet duur zag ik.
 . Die is ook niet duur zag ik. 

En linnen is zooo fijn!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:13 schreef oeke het volgende:
Wat raar eigenlijk, ik heb nu al best behoorlijk wat draagmeets gehad, maar ik heb gewoon nog nooit (bewust) een linnen doek gevoeld.

Huuu? heb je er meer dan?quote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
wij gaan ook ruilen denkik! ivm maat, hoelang moet je m hebben?
 Of ga je hem inkorten?
 Of ga je hem inkorten? 
 Mijn meeste doeken zijn 4,2 en daar kan ik in principe alles mee
 Mijn meeste doeken zijn 4,2 en daar kan ik in principe alles mee  

Dat was voor mij toch wel even fijn om te merken, want dan weet ik nu zeker dat ik het goed doe. Nu dus nog even een zonnehoedje kopen en we kunnen met de doek op stap. Hoera voor geen stomme wandelwagen meer
 Dat was voor mij toch wel even fijn om te merken, want dan weet ik nu zeker dat ik het goed doe. Nu dus nog even een zonnehoedje kopen en we kunnen met de doek op stap. Hoera voor geen stomme wandelwagen meer  

zei hij al: we hebben ook een wagen hoor!
 zei hij al: we hebben ook een wagen hoor! 

quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:24 schreef Groofsken het volgende:
Het zijn iig luchtige zomerfoto's.
Hier ook een fijne zomerdraagfoto met zonnehoedje en zonnetje
[ afbeelding ]Je mag vrijdag mijn ellaroo kristen wel proberen. Die voldoet aan al je eisen:
Vraagje voor Macka...
Ik heb de tricotslen blauw en deze geweven doek die jij toen ook voor me gevonden hebt. Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een luchige zomerdoek waar ik een grote zware jongensbaby in kan dragen die niet te duur is (de doek dan hè, de baby is onbetaalbaar). Kan jij me weer helpen? Vorige keer wist je blijkbaar zo goed mijn smaak.
Ik hou niet van streepjes, van felle kleuren, van donkere kleuren. Ik hou van groen en blauw, maar ook van die jadekleur bijvoorbeeld. Alleen de doek die ik nu grbuik is heel dik, echt een winterdoek vind ik. Vandaag was hij echt op het randje.

Mooiquote:Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef Macka66 het volgende:
Alle Calin Bleu niet rekkende doeken zijn zo luchtig. (De fleece doeken dus niet) Deze kleur vind ik zo mooi zomers
[ afbeelding ]
 maar ik heb wel een beetje Hare Krishna associaties ermee. Voor Koninginnedag is ie dan wel weer briljant
  maar ik heb wel een beetje Hare Krishna associaties ermee. Voor Koninginnedag is ie dan wel weer briljant   

aha, dus darom wilde je afspreken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:24 schreef Orea het volgende:ik kan ook niet wachten tot ik hem kan gebruiken! Van de week Aviva er maar eens inhangen

Free hij staat jullie erg goed!!
Wat een heerlijke zomerse foto Groof!

en ik maar denken dat je mij aardig vond! het gaat je gewoon om mn kind!

Zonder toffe moeder geen tof kind natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aha, dus darom wilde je afspreken!

al is ze wel goed gelukt, al zeg ik het zelf
mooie foto's hier!
edit: hoe ziet didy april eruit?

)
)

Toen ze net geboren was hoefde ik maar een paar stappen te zetten of ze sliep al zo ongeveer
 Toen ze net geboren was hoefde ik maar een paar stappen te zetten of ze sliep al zo ongeveer 
 Maar op de rug was sowieso nog bijna nooit gebeurd.
 Maar op de rug was sowieso nog bijna nooit gebeurd.

wat een plaatje is ze toch he? En wat en leuk zonnehoedje, helemaal tof
 wat een plaatje is ze toch he? En wat en leuk zonnehoedje, helemaal tof 
 Het eerste wat ze vroeg: is dat niet zwaar? Dus ik uitgelegd over knopen enzo en dat klonk wel goed geloof ik. Ook verteld dat het in het begin zeker zo fijn is dat kleine kindje, ook fijn als ze krampjes hebben, dat ze lekker kunnen slapen daarin. En toen vroeg ze of ik het haar eens wilde komen voordoen als de baby er is
 Het eerste wat ze vroeg: is dat niet zwaar? Dus ik uitgelegd over knopen enzo en dat klonk wel goed geloof ik. Ook verteld dat het in het begin zeker zo fijn is dat kleine kindje, ook fijn als ze krampjes hebben, dat ze lekker kunnen slapen daarin. En toen vroeg ze of ik het haar eens wilde komen voordoen als de baby er is  

Hannah.quote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
ow kijk nouwat een plaatje is ze toch he? En wat en leuk zonnehoedje, helemaal tof
Ow ja, en ik heb een vriendinnetje om!
Ze had bij de eerste wel eens haar zoontje in de BB gedaan, maar dat vond ze gewoon niet fijn dragen en ze had het idee dat hij daar ook niet echt lekker in hing (nou, dat kan zomaar kloppen he?). Wij hadden gisteren met ze afgesproken in Artis, en ik had Senna in EvaHet eerste wat ze vroeg: is dat niet zwaar? Dus ik uitgelegd over knopen enzo en dat klonk wel goed geloof ik. Ook verteld dat het in het begin zeker zo fijn is dat kleine kindje, ook fijn als ze krampjes hebben, dat ze lekker kunnen slapen daarin. En toen vroeg ze of ik het haar eens wilde komen voordoen als de baby er is

Maar op een gegeven momente ging ie jengelen dus heb 'm ff in de doek geknoopt. Hij vond het ook prima en was meteen stil. Grappig ook dat ie het echt vanzelfsprekend leek te vinden. Hij keek erbij alsof ie dagelijks werd gedragen.
 Maar op een gegeven momente ging ie jengelen dus heb 'm ff in de doek geknoopt. Hij vond het ook prima en was meteen stil. Grappig ook dat ie het echt vanzelfsprekend leek te vinden. Hij keek erbij alsof ie dagelijks werd gedragen.   

Heerlijk dat slapen in de doek.
  Heerlijk dat slapen in de doek.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Webkim op 19-04-2010 13:02:15 ]Hardloper.
IG @webkim

Ja, leuk is dat hè?quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Echt iedereen raakt nog eens besmet met het doekenvirus.
Toen Lars een tijdje terug erg verdrietig was zei mijn moeder ook al: "jammer dat je de doek niet mee hebt!"
 Ook vrienden worden aangestoken
 Ook vrienden worden aangestoken  De helft van mijn doeken (letterlijk) ligt bij anderen
 De helft van mijn doeken (letterlijk) ligt bij anderen 

ja, preciesquote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef freecell het volgende:
Webkim, verkocht
Hmmm, nuja, scheelt mij een faillissement!

Ik probeerde nog om eerst met een pop te laten oefenen, maar nee. Het kindje jengelde en had duidelijk last van krampjes. Hoewel het de eerste keer knopen was ging het meteen goed. Kleintje stopte met huilen en viel zo in de doek in slaap
 Ik probeerde nog om eerst met een pop te laten oefenen, maar nee. Het kindje jengelde en had duidelijk last van krampjes. Hoewel het de eerste keer knopen was ging het meteen goed. Kleintje stopte met huilen en viel zo in de doek in slaap  Ouders blij, dit was precies wat ze gehoopt hadden van het dragen.
 Ouders blij, dit was precies wat ze gehoopt hadden van het dragen. 

Prachtig toch!quote:Op maandag 19 april 2010 19:07 schreef Macka66 het volgende:
Ik gaf vandaag een draagconsult aan ouders van een pasgeboren tweeling. Een van de ouders ging niet met de pop aan de slag maar pakte heel gedecideerd een van de baby'sIk probeerde nog om eerst met een pop te laten oefenen, maar nee. Het kindje jengelde en had duidelijk last van krampjes. Hoewel het de eerste keer knopen was ging het meteen goed. Kleintje stopte met huilen en viel zo in de doek in slaap
Ouders blij, dit was precies wat ze gehoopt hadden van het dragen.
Het blijft zo mooi, die band en dat aanvoelen tussen ouders en kinderen. En hoe dragen daar bij aansluit

.
 . (en mogelijk vanmiddag nog een deel 3):
 (en mogelijk vanmiddag nog een deel 3): 

.
 . .
 .

Wauw!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:11 schreef Groofsken het volgende:
Oh Macka heerlijk is dat.
Hier deel 2 van de ode aan de draagdoek(en mogelijk vanmiddag nog een deel 3):
Vandaag moest R naar de kinderorthopeed omdat uit de echo was gebleken dat zijn heup niet goed was. Ik had hem in de doek toen we daar binnenkwamen. Die man bekeek eerst de foto's en zei toen al meteen dat hij wel heel netjes gespreid kon zitten voor een baby met deze heupafwijking. Toen R zijn heupjes even van buiten bekeken en hij zei dat hij vermoedde dat ik door hem zo te dragen zelf het probleem voor het grootste deel al had verholpen, want het zag er echt beter uit dan op de foto's. Hij wil een nieuwe echo zien en gaf nu al aan dat als zijn vermoeden klopt een spreidbroek helemaal niet meer nodig zal zijn

.
Blijven dragen zei hij nog toen we weggingen. Vanmiddag dus nog een echo en dan weer terug naar deze arts. Ik hoop op een ode deel 3.

.
 . .
 .

Hey lelijkerd, waarom heb je een andere naam?quote:Op maandag 19 april 2010 14:23 schreef Lelijkerd het volgende:
hier ook ff
[ afbeelding ]
shortie didymos indio, ivm lijmvlekje 25 eur.
als je m omdraait zie je er dus niets van

Das echt gaafquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Groofsken het volgende:
Ja echt Freecell.
Ik weet nog dat het me in het begin zo opviel dat R zoveel stijver was dan S. Ik had het daar gisteren nog met mijn moeder over. Toen zeiden we steeds "echt een vent" in de zin van minder lenig enzo. Maar tegenwoordig glijdt hij ook echt net zo makkelijk de doek in als z'n grote zus, dus ik voel zelf ook heel duidelijk het verschil. Hij is gewoon veel leniger geworden.

.
 . 

En ik heb helemaal niet het idee dat ik pusherig ben
 En ik heb helemaal niet het idee dat ik pusherig ben  Wel enthousiast.
 Wel enthousiast. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |