http://www.didymos.de/html/groesse.htmquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
nog even een vraagje, hoe weet je welke maat doek je moet hebben??
heb wel even zitten kijken/zoeken, maar tis me niet helemaal duidelijk...
Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef cattie het volgende:
Een ruck ga je idd niet redden met een maat 2, tenzij je echt heeeeel mager bent. Een maat 4 is daar vaak wel heel fijn voor.
De meeste mensen kunnen met een maat 6 zo goed als alles knopen. Dat is dus een goede maat om mee te beginnen. Mocht je heel slank/klein zijn, dan lukt een maat 5 wel en mocht je een stuk meer omvang hebben dan de gemiddelde vrouw, dan heb je maat 7 nodig. Later kun je dan nog kijken naar kortere doeken voor bijvoorbeeld heupdragen of een ruck.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
als ik het goed begrijp, zou je met een maat 6 wel redelijk uit de voeten moeten kunnen toch??
(of ik begrijp die tabel helemaal verkeerd, kan natuurlijk ookmijn duits is niet wat het geweest is als mijn oma een graf zou hebben zou ze zich erin omdraaien hehe, duitse oma had ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |