Ik lees het tochquote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Asyniur het volgende:
Dat handje van Florian!
ik ga niet zeggen dat harry dat ook doet
hmmmquote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef cattie het volgende:
Mooie foto freecell!
Ik heb trouwens een kangoeroe Free-style geknoopt en ik snap niet hoe je het doet. Bij de minste of geringste beweging van mij of Fee schoof er een band van mijn schouders af. Ik blijf dus maar traditioneel.
Ow, dat snap ik inderdaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef texelonia het volgende:
Maar aan de voorkant van je schouders is het een beetje hol, de achterkant bol. Dus bij een Ruck glijdt het minder snel, blijft in het 'holletje' hangen zeg maar...
Welke shorty?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
Octo mooiMooie kleuren! En ik ben normaal niet zo van het paars en roze, dus dat zegt wat
Ik heb een shortie ge-ebayd![]()
En er komt een Calin Bleu deze kant op
Wat tof, ik heb ook een shortie ge-ebayd!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
Octo mooiMooie kleuren! En ik ben normaal niet zo van het paars en roze, dus dat zegt wat
Ik heb een shortie ge-ebayd![]()
En er komt een Calin Bleu deze kant op
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:20 schreef texelonia het volgende:
Er gaan trouwens geruchten dat de kersenbloesem met zijde is...
quote:
quote:
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:28 schreef Orea het volgende:
Ik zou bijna zeggen mocht je toevallig eens in de buurt zijn mag je hem best proberen met Ko!
Een didymosquote:
Wat voor één is dat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat tof, ik heb ook een shortie ge-ebayd!!
Didy Eva 3
Octo, wat staat ie jullie goed!
En dan laat ik ze soms niet eens allemaal hier voorbij komenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef oeke het volgende:
[..]
Waar woon jij?![]()
Tex en Orea, ik vind het heerlijk! Al die doeken voorbij zien komen!![]()
Ik wil dus ook nog een shorty, maar ik weet ook niet wat...quote:Miss, ik vind dat ik eigenlijk alleen een shorty nodig heb maar welke dat wordt...
Ik heb er momenteel 3 op mijn verlanglijstje. En ik wil een Boba!
En daarom moet er wel een weg, ik weet alleen niet welke...
Dat is een Tom. En een oudje zo te zien, want hij heeft franje. Zal dus wel lekker zacht zijn alquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Een didymos![]()
Deze:
[ afbeelding ]
is 2,20 maar ik weet verder niet welke het isIemand?
[..]
Wat voor één is dat?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat is een Tom. En een oudje zo te zien, want hij heeft franje. Zal dus wel lekker zacht zijn al
Voor die prijs kun je rustig even proberen. Ik hoop wel voor je dat het een slechte foto is en dat hij niet verwassen is. Hoe dan ook, het zal waarschijnlijk al een hele zachte doek zijn. Ben benieuwd naar je foto,s tzt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:54 schreef freecell het volgende:
Zou leuk zijn
Of hij is verwassen
We zien het wel
Maat 4 is toch geen shorty? Maar als je een goedkope(re) didymos maat 4 wilt, kun je gaan zoeken voor een Katja of Lisa of Moritz, die gaan voor niet zoveel geld. Hoeveel wil je uitgeven? Of kies anders een Lana, hele stevige, goede, draagdoeken en gaan voor een schijntje op ebay. De andere merken volg ik niet, dus daar kan ik niet veel over zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef mrien het volgende:
Cool freecell!
Ik wil ook nog een shortie, maat 4. Ben niet zo'n ebay in de gaten houder dus als iemand wat leuks (en niet te duur) tegenkomt mag je me pm'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |