Mooiquote:Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef Macka66 het volgende:
Alle Calin Bleu niet rekkende doeken zijn zo luchtig. (De fleece doeken dus niet) Deze kleur vind ik zo mooi zomers
[ afbeelding ]
aha, dus darom wilde je afspreken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:24 schreef Orea het volgende:ik kan ook niet wachten tot ik hem kan gebruiken! Van de week Aviva er maar eens inhangen
![]()
![]()
Free hij staat jullie erg goed!!
Wat een heerlijke zomerse foto Groof!
Zonder toffe moeder geen tof kind natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aha, dus darom wilde je afspreken!![]()
en ik maar denken dat je mij aardig vond! het gaat je gewoon om mn kind!
![]()
al is ze wel goed gelukt, al zeg ik het zelf
mooie foto's hier!
edit: hoe ziet didy april eruit?
Hannah.quote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
ow kijk nouwat een plaatje is ze toch he? En wat en leuk zonnehoedje, helemaal tof
Ow ja, en ik heb een vriendinnetje om!
Ze had bij de eerste wel eens haar zoontje in de BB gedaan, maar dat vond ze gewoon niet fijn dragen en ze had het idee dat hij daar ook niet echt lekker in hing (nou, dat kan zomaar kloppen he?). Wij hadden gisteren met ze afgesproken in Artis, en ik had Senna in EvaHet eerste wat ze vroeg: is dat niet zwaar? Dus ik uitgelegd over knopen enzo en dat klonk wel goed geloof ik. Ook verteld dat het in het begin zeker zo fijn is dat kleine kindje, ook fijn als ze krampjes hebben, dat ze lekker kunnen slapen daarin. En toen vroeg ze of ik het haar eens wilde komen voordoen als de baby er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Webkim op 19-04-2010 13:02:15 ]Hardloper.
IG @webkim
Ja, leuk is dat hè?quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Echt iedereen raakt nog eens besmet met het doekenvirus.
Toen Lars een tijdje terug erg verdrietig was zei mijn moeder ook al: "jammer dat je de doek niet mee hebt!"
ja, preciesquote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef freecell het volgende:
Webkim, verkocht
Hmmm, nuja, scheelt mij een faillissement!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |