abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 10:44:50 #151
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80439350
Lief Amaranta, ik zou hem graag even voelen wel .
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 11:06:59 #152
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80439858
Alle Calin Bleu niet rekkende doeken zijn zo luchtig. (De fleece doeken dus niet) Deze kleur vind ik zo mooi zomers
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80457095
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef Macka66 het volgende:
Alle Calin Bleu niet rekkende doeken zijn zo luchtig. (De fleece doeken dus niet) Deze kleur vind ik zo mooi zomers
[ afbeelding ]
Mooi maar ik heb wel een beetje Hare Krishna associaties ermee. Voor Koninginnedag is ie dan wel weer briljant

Ik heb mijn ringsling gevonden
Het is de Didy Goldfishe geworden. Ik wilde sowieso graag een blauwe ringsling en het visjesthema staat ons op het lijf geschreven.
  zondag 18 april 2010 @ 20:49:13 #154
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80458160
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:24 schreef Orea het volgende:
ik kan ook niet wachten tot ik hem kan gebruiken! Van de week Aviva er maar eens inhangen

Free hij staat jullie erg goed!!
Wat een heerlijke zomerse foto Groof!
aha, dus darom wilde je afspreken! en ik maar denken dat je mij aardig vond! het gaat je gewoon om mn kind!

al is ze wel goed gelukt, al zeg ik het zelf

mooie foto's hier!

edit: hoe ziet didy april eruit?

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 18-04-2010 20:56:11 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80459221
Dat is deze davinia

Ik vind hem erg mooi!
pi_80459609
Mrien weerbijgeknuffeld met de kleine prins? Heb je Lotte er alweer in gekregen?
Ik ben vanmi nog een poos op pad geweest met MrX (en Lars uiteraard) heb de blaren onder mijn voeten....verkeerde schoenen...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80459669
Nope, ze wil niet echt momenteel
Hopelijk binnenkort met de reisdoek wel..
pi_80460183
Anders moet je Lars maar een keertje lenen, die wil altijd wel
pi_80460598
Hihi, prima hoor :D:D
Vond Lars ook erg lief tegen me aan
Zou roze hem staan, of paars
pi_80461547
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

aha, dus darom wilde je afspreken! en ik maar denken dat je mij aardig vond! het gaat je gewoon om mn kind!

al is ze wel goed gelukt, al zeg ik het zelf

mooie foto's hier!

edit: hoe ziet didy april eruit?
Zonder toffe moeder geen tof kind natuurlijk
(maar ik wil jou ook best even in de doek hangen hoor )
  zondag 18 april 2010 @ 23:15:04 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80465567
Het gebeurt niet zo vaak meer, maar soms valt ze nog in de doek in slaap

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80465599

Wat lief zeg!

Lotte is nog nooit in de doek in slaap gevallen
  maandag 19 april 2010 @ 08:54:17 #163
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80470478
Nooit? Toen ze net geboren was hoefde ik maar een paar stappen te zetten of ze sliep al zo ongeveer
Nu alleen nog als ze heeeeeeeeeeel moe is, of ziek Maar op de rug was sowieso nog bijna nooit gebeurd.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 09:55:20 #164
5428 crew  miss_sly
pi_80471629
ow kijk nou wat een plaatje is ze toch he? En wat en leuk zonnehoedje, helemaal tof

Ow ja, en ik heb een vriendinnetje om!
Ze had bij de eerste wel eens haar zoontje in de BB gedaan, maar dat vond ze gewoon niet fijn dragen en ze had het idee dat hij daar ook niet echt lekker in hing (nou, dat kan zomaar kloppen he?). Wij hadden gisteren met ze afgesproken in Artis, en ik had Senna in Eva Het eerste wat ze vroeg: is dat niet zwaar? Dus ik uitgelegd over knopen enzo en dat klonk wel goed geloof ik. Ook verteld dat het in het begin zeker zo fijn is dat kleine kindje, ook fijn als ze krampjes hebben, dat ze lekker kunnen slapen daarin. En toen vroeg ze of ik het haar eens wilde komen voordoen als de baby er is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80472241
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
ow kijk nou wat een plaatje is ze toch he? En wat en leuk zonnehoedje, helemaal tof

Ow ja, en ik heb een vriendinnetje om!
Ze had bij de eerste wel eens haar zoontje in de BB gedaan, maar dat vond ze gewoon niet fijn dragen en ze had het idee dat hij daar ook niet echt lekker in hing (nou, dat kan zomaar kloppen he?). Wij hadden gisteren met ze afgesproken in Artis, en ik had Senna in Eva Het eerste wat ze vroeg: is dat niet zwaar? Dus ik uitgelegd over knopen enzo en dat klonk wel goed geloof ik. Ook verteld dat het in het begin zeker zo fijn is dat kleine kindje, ook fijn als ze krampjes hebben, dat ze lekker kunnen slapen daarin. En toen vroeg ze of ik het haar eens wilde komen voordoen als de baby er is
Hannah.

Leuk, Miss!

Wij waren gistermiddag 'uit eten' met wat vrienden. Een vriend van N. was met z'n twee kinderen en die moest tussendoor even weg om boodschappen te doen. Z'n zoontje van bijn acht maanden liet ie bij ons. Lief ventje. Maar op een gegeven momente ging ie jengelen dus heb 'm ff in de doek geknoopt. Hij vond het ook prima en was meteen stil. Grappig ook dat ie het echt vanzelfsprekend leek te vinden. Hij keek erbij alsof ie dagelijks werd gedragen.
pi_80472297
Die tweede foto van Hannah is prachtig! Dat mondje, wat fijn getekend. Heerlijk dat slapen in de doek.

Leuk, Miss!

Gister was een oma heel enthousiast over de doek. Grappig want haar dochter gaf ook rapley, maar ze kende dragen niet. Wie weet, gaan ze het uitproberen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80472902
Echt iedereen raakt nog eens besmet met het doekenvirus.
Toen Lars een tijdje terug erg verdrietig was zei mijn moeder ook al: "jammer dat je de doek niet mee hebt!"

Grappig Ssserpente, dat het kereltje meteen rustig werd!

Ik heb ook een vriendinnetje bijna om (ze bevalt eind juni) alleen had ze pas gelezen dat draagdoeken gevaarlijk waren, dus ik heb haar maar even wat info gestuurd over hoe dat nou pcies zat (Mrien ik heb het van jou hyvesblog gekopieerd, oke?)
pi_80474039
Prima hoor, heb het zelf ook van de VDC site gehaald.

Nee tex,nog nooit...begonnen met dragen toen ze 4 maanden was maar altijd wakker gebleven. Op andere plekken slaapt ze ook niet zo goed,alleen in bed thuis, op de creche en in de auto. En onlangs gelukkig een paar keer in het campingbedje, eindelijk!
  maandag 19 april 2010 @ 11:24:35 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80474454
aahhhhhh Hannah wat lig je daar heeeeeeeerlijk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80474637
Ik heb gisteren ook weer een stuk gelopen met Leah in de draagdoek. Ze sliep binnen een minuut.

Het bevalt me prima, die Ellevill
pi_80476604
Doekskies te koop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Webkim op 19-04-2010 13:02:15 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_80477574
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Echt iedereen raakt nog eens besmet met het doekenvirus.
Toen Lars een tijdje terug erg verdrietig was zei mijn moeder ook al: "jammer dat je de doek niet mee hebt!"
Ja, leuk is dat hè? Ook vrienden worden aangestoken De helft van mijn doeken (letterlijk) ligt bij anderen

En als je je doek vergeet: sjaal als shortie gebruiken?
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 13:16:07 #173
5428 crew  miss_sly
pi_80478675
Mijn ringsling is binnen
Net al even gebruikt om me Senna naar de auto te lopen, en onverrichterzake weer terug toen er ingebroken bleek, maar het was sowieso fijner dan met zo'n zware maxi cosi te sjouwen

Goed idee om de info te sturen over die doeken enzo. Vriendinnetje gisteren begon er idd ook al over, dat het gevaarlijk zou zijn enzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80480276
Webkim, verkocht
Hmmm, nuja, scheelt mij een faillissement!
pi_80480754
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef freecell het volgende:
Webkim, verkocht
Hmmm, nuja, scheelt mij een faillissement!
ja, precies

Ik had echt graag die rainbow willen hebben (had dat aanbod twee weken geleden maar gedaan, Webkim)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')