abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80481155
hier ook ff

shortie didymos indio, ivm lijmvlekje 25 eur.

als je m omdraait zie je er dus niets van
pi_80481210
En webkim primula en earthy verkopen als ik even niet kijk he
  † In Memoriam † maandag 19 april 2010 @ 19:07:46 #178
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80491723
Ik gaf vandaag een draagconsult aan ouders van een pasgeboren tweeling. Een van de ouders ging niet met de pop aan de slag maar pakte heel gedecideerd een van de baby's Ik probeerde nog om eerst met een pop te laten oefenen, maar nee. Het kindje jengelde en had duidelijk last van krampjes. Hoewel het de eerste keer knopen was ging het meteen goed. Kleintje stopte met huilen en viel zo in de doek in slaap Ouders blij, dit was precies wat ze gehoopt hadden van het dragen.

Het blijft zo mooi, die band en dat aanvoelen tussen ouders en kinderen. En hoe dragen daar bij aansluit
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80492336
Dat klinkt echt mooi Macka!!

Lelijkerd ik mag echt even geen doeken meer kopen!
  maandag 19 april 2010 @ 20:11:29 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80494592
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:07 schreef Macka66 het volgende:
Ik gaf vandaag een draagconsult aan ouders van een pasgeboren tweeling. Een van de ouders ging niet met de pop aan de slag maar pakte heel gedecideerd een van de baby's Ik probeerde nog om eerst met een pop te laten oefenen, maar nee. Het kindje jengelde en had duidelijk last van krampjes. Hoewel het de eerste keer knopen was ging het meteen goed. Kleintje stopte met huilen en viel zo in de doek in slaap Ouders blij, dit was precies wat ze gehoopt hadden van het dragen.

Het blijft zo mooi, die band en dat aanvoelen tussen ouders en kinderen. En hoe dragen daar bij aansluit
Prachtig toch!
Blij dat je die mensen kan helpen, en dat er mensen zijn zoals jij, die ouders die hulp biedt die ze nodig hebben.
pi_80497001
Mooi Macka! En heerlijk zo'n eigenwijze ouder met zijn kind en dat dat dan meteen goed is.

P. had Ko vandaag in de doek en zei: Volgens mij vindt hij dit het fijnst van alles, bij een van ons twee in de doek.
Heerlijk ook, dat samen kunnen delen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80499802
Macka tof
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:29:15 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80511528
MAcka wat fijn!

Ik vind het ook altijd leuk als Harry demonstreert hoe fijn het is om rondgedragen te worden in een doek en dus binnen enkele minuten in slaap valt

Heeft iemand voor mij nog een tip voor een nieuwe draagmanier?
Ik doe nu nog altijd een FWCC met Storchenwiege of Millefiori kapok, maar dat wordt nu wel erg warm. Echter ik heb een ventje wat zijn hoofd nog niet goed recht kan houden en als hij moe is, duwt hij zich altijd eerst even heel hard van mij af. Ook zet hij zijn voeten eronder en wipt zich zo omhoog.
En hij valt dus altijd heel snel in slaap.
Kortom het moet stevig als een huis zitten ondanks zijn gefriemel en iets minder warm. Hellup?
misschien moet ik gewoon eens een draagconsult eraan wagen
pi_80513624
Wat ik nu doe is wel FWCC (omdat ik FCC niet zo fijn vind om lang te dragen) en dan de zijkanten niet uitspreiden maar de horizontale band over zijn koppie trekken als hij in slaap valt. Die heb ik dan van te voren hoog opgetrokken, strak aangespannen aan de bovenkant en dan omgeklapt zodat ik hem later weer terug kan klappen over zijn hoofd.
Maar zo dicht tegen je aan geplakt blijft warm, pfoehh!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80514675
ik maak met een hydrofiel een soort nekrol in de horizontale band. als ze dan slaapt, kan het koppie niet gaan 'bungelen'.
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:07:05 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80515052
ja dat doe ik ook allemaal, inclusief dat spuugdoekje erin rollen, maar had gehoopt dat er iets minder warms zou zijn.
aan de andere kant als plakbaby op je buik ligt, is het ook warm...
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:11:40 #187
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80515195
Oh Macka heerlijk is dat .

Hier deel 2 van de ode aan de draagdoek (en mogelijk vanmiddag nog een deel 3):

Vandaag moest R naar de kinderorthopeed omdat uit de echo was gebleken dat zijn heup niet goed was. Ik had hem in de doek toen we daar binnenkwamen. Die man bekeek eerst de foto's en zei toen al meteen dat hij wel heel netjes gespreid kon zitten voor een baby met deze heupafwijking. Toen R zijn heupjes even van buiten bekeken en hij zei dat hij vermoedde dat ik door hem zo te dragen zelf het probleem voor het grootste deel al had verholpen, want het zag er echt beter uit dan op de foto's. Hij wil een nieuwe echo zien en gaf nu al aan dat als zijn vermoeden klopt een spreidbroek helemaal niet meer nodig zal zijn .
Blijven dragen zei hij nog toen we weggingen. Vanmiddag dus nog een echo en dan weer terug naar deze arts. Ik hoop op een ode deel 3 .
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:11:50 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80515203
Ik vond vorige zomer heupdragen wel prettig als het warm was. Gewoon omdat je dan wat minder doek om je heen hebt. De hüftschlinge mag vanaf de geboorte als je goed weet aan te spannen. Je hoeft hem dan niet perse op je heup te dragen, maar gewoon op de buik. Maar de doek gaat dan over maar één schouder, scheelt dan toch weer.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:13:59 #189
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80515286
Hee wat fantastisch Groofsken!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:24:09 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80515643
Groof, wat tof!

tex, ik hed het geprobeerd op de heup maar ik kreeg sowieso last van mijn nek en daarnaast kreeg ik de doek niet goed strak in zijn nek waardoor hij een beetje zwabberde met zijn nek...
ik ga webkim gewoon een mail sturen...
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:27:00 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80515725
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:11 schreef Groofsken het volgende:
Oh Macka heerlijk is dat .

Hier deel 2 van de ode aan de draagdoek (en mogelijk vanmiddag nog een deel 3):

Vandaag moest R naar de kinderorthopeed omdat uit de echo was gebleken dat zijn heup niet goed was. Ik had hem in de doek toen we daar binnenkwamen. Die man bekeek eerst de foto's en zei toen al meteen dat hij wel heel netjes gespreid kon zitten voor een baby met deze heupafwijking. Toen R zijn heupjes even van buiten bekeken en hij zei dat hij vermoedde dat ik door hem zo te dragen zelf het probleem voor het grootste deel al had verholpen, want het zag er echt beter uit dan op de foto's. Hij wil een nieuwe echo zien en gaf nu al aan dat als zijn vermoeden klopt een spreidbroek helemaal niet meer nodig zal zijn .
Blijven dragen zei hij nog toen we weggingen. Vanmiddag dus nog een echo en dan weer terug naar deze arts. Ik hoop op een ode deel 3 .
Wauw!
Dat had heel anders gelopen als je een BB had gebruikt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:52:54 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80516649
Voor Groof en R

Macka heb je een bestelling gemaild
pi_80517986
Groof, gaaf zeg
Dan heb je ook écht het gevoel dat je goed bezig bent volgens mij

Die Mei TAi uit de OP, als ik die maak-instructie gewoon volg, krijg ik dan iets waar ik Leander in kan sjouwen?
Ik wil graag een Mei Tai maken voor TARA en Leander. Ik heb al een leuke stof gevonden

En ik had al eerder gevraagd hoe jullie het gedaan hebben, maar dat topic kan ik niet meer vinden
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:04:05 #194
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80519476
Ja echt Freecell .

Ik weet nog dat het me in het begin zo opviel dat R zoveel stijver was dan S. Ik had het daar gisteren nog met mijn moeder over. Toen zeiden we steeds "echt een vent" in de zin van minder lenig enzo. Maar tegenwoordig glijdt hij ook echt net zo makkelijk de doek in als z'n grote zus, dus ik voel zelf ook heel duidelijk het verschil. Hij is gewoon veel leniger geworden .
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:05:22 #195
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80519529
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:23 schreef Lelijkerd het volgende:
hier ook ff

[ afbeelding ]

shortie didymos indio, ivm lijmvlekje 25 eur.

als je m omdraait zie je er dus niets van
Hey lelijkerd, waarom heb je een andere naam?
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:09:32 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80519670
/bemoei aan
Er staat me iets bij dat ze een ban heeft op het andere account
pi_80519838
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Groofsken het volgende:
Ja echt Freecell .

Ik weet nog dat het me in het begin zo opviel dat R zoveel stijver was dan S. Ik had het daar gisteren nog met mijn moeder over. Toen zeiden we steeds "echt een vent" in de zin van minder lenig enzo. Maar tegenwoordig glijdt hij ook echt net zo makkelijk de doek in als z'n grote zus, dus ik voel zelf ook heel duidelijk het verschil. Hij is gewoon veel leniger geworden .
Das echt gaaf

Ik moet uitkijken dat ik niet te fanatiek word met een mening over dragen hebben merk ik
Mijn omgeving (familie en goede vrienden) vindt het niet meer leuk als ik stuiter dat ik een toffe nieuwe doek heb of iets anders enthousiasts vertel
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:16:24 #198
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80519959
Hihi, ja dat herken ik ook wel een beetje. Niet zozeer over nieuwe doeken, want die drang heb ik niet zo, maar meer dat ik iedereen wil overhalen om ook te dragen .

Ik zeg altijd tegen mezelf als ik die neiging voel, dat ik m'n mond gewoon moet houden, ze zien het toch wel als R zit te stralen en te lachen in de doek, dat het ideaal is en veel geborgenheid biedt. Helmaal niet nodig om dat ook nog te benoemen, denk ik dan.
pi_80520161
Nou, bij mij is het ook meer over het dragen dan over de doeken
Er was laatst een (zwangere) vriendin die zich min of meer stond te verontschuldigen dat ze van plan was wel te gaan dragen, maar niet zoveel als ik En ik heb helemaal niet het idee dat ik pusherig ben Wel enthousiast.

Maar over nieuwe doeken heb ik normaal ook niet. Ik sjouw altijd met oude barrels rond en heb er niet veel en ben dan heel gelukkig. Maar nu heb ik toevallig net even geshopt in de afgelopen week en net weer een klein ukkie, dus merk ik dat het voor mezelf even weer een hot item wordt
pi_80521651
Een kindje met koorts dragen is niet zo'n goed plan he?
Lars is ziek, en nu vindt hij de doek fijn als hij zich niet zo lekker voelt, maar nu heeft ie er dus ook koorts bij.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')