quote:Op woensdag 14 april 2010 05:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eh bahhhh die tt
Nou heeft ze het toch echt zelf gewaagd de kamer binnen te komen. om het konijn haar roze nagellak te laten zien. Ohwww mijn leven
it blows my mind.... serieus. Mijn leven lijkt echt een serie af en toe...quote:
Je moet het echt verwerken tot een script. 90210 is er niks bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
it blows my mind.... serieus. Mijn leven lijkt echt een serie af en toe...
Gewoon gaan. Kin omhoog, borst voor uit. Je moet je niet (laten) verlagen tot hun niveau.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit is zuur, durf niet eens naar het toilet omdat ze allemaal in de suite zitten
mwhaah ik ga zo toch nog even de hort op... En nu weet ik uit betrouwbare bronnen dat er vannacht weer een flunk day scare komt dus dat wordt weer een ander slaaptekort factorquote:Op woensdag 14 april 2010 05:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Kin omhoog, borst voor uit. Je moet je niet (laten) verlagen tot hun niveau.
Kun je dan niet gewoon even van onder je dekbed zwaaien en je weer omdraaien?quote:Op woensdag 14 april 2010 05:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mwhaah ik ga zo toch nog even de hort op... En nu weet ik uit betrouwbare bronnen dat er vannacht weer een flunk day scare komt dus dat wordt weer een ander slaaptekort factor
Ja het tempo zat er lekker in.quote:Op woensdag 14 april 2010 06:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Poeh he, jullie zijn hard gegaan
Goedemorgen
Ik heb ze gezegd hierheen te komen en extra hard op de deur te bonken, dat zal dr leren lol. Het verhaal is trouwens alleen nog maar beter geworden, als het voor mij morgen is meer details. Het kind is rijp voor het gesticht, dat kan ik verklappen. En ze durft het inderdaad niet met mij alleen te laten, wtf denkt ze wel niet dat ik ga doenquote:Op woensdag 14 april 2010 05:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon even van onder je dekbed zwaaien en je weer omdraaien?
Gilles de la Touretteketettereen!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 07:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar als het me weer wakker maakt doe ik gewoon wat ik vanochtend deed maar dan een graadje erger; flink vloeken in het nederlands tot zij wakker worden. Ha!
Goeieavondquote:
Ik hoor het al. De perfecte combinatie van Dallas, Dynasty, Friends en Porky.quote:Op woensdag 14 april 2010 07:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ze gezegd hierheen te komen en extra hard op de deur te bonken, dat zal dr leren lol. Het verhaal is trouwens alleen nog maar beter geworden, als het voor mij morgen is meer details. Het kind is rijp voor het gesticht, dat kan ik verklappen. En ze durft het inderdaad niet met mij alleen te laten, wtf denkt ze wel niet dat ik ga doen
quote:Op woensdag 14 april 2010 07:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar als het me weer wakker maakt doe ik gewoon wat ik vanochtend deed maar dan een graadje erger; flink vloeken in het nederlands tot zij wakker worden. Ha!
Gebruik je fantasie:quote:Op woensdag 14 april 2010 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand pics van de squeaky toy van PS?
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand pics van de squeaky toy van PS?
quote:
Mogguh Diaan.quote:
quote:En Peace vindt hem geloof ik ook niet echt leuk.
Tja... andersom is het ook wel zo dat heel veel muziek die hij leuk vindt ik niet leuk vind.quote:
K3?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... andersom is het ook wel zo dat heel veel muziek die hij leuk vindt ik niet leuk vind.
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:15 schreef Whiteguy het volgende:
de soap nog niet ten einde ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:![]()
PSArme jij
Kun je geen webcam ophangen, kunnen we meegenieten
Neem cranberrypatequote:Op woensdag 14 april 2010 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een beetje grove Ardenner pate. Even kijken wat ze bij de groothandel hebben.
[..]
Ja old skool patat bakken. Voorbakken, wegleggen en afbakken
Waar, in de douche?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:
PSArme jij
Kun je geen webcam ophangen, kunnen we meegenieten
Daar staat dat konijn toch nietquote:
Vanwege de stank?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijdje terug heb ik nog een creatieve wegpesttruc gelezen, die voornamelijk werkt als jullie niet op dezelfde kamer slapen. Laat zodra zij 's ochtends weg gaat wat druppeltjes melk op haar kussen vallen. Vervolgens rustig afwachten tot de natuur de rest regelt
quote:
Let's Pretendquote:Op woensdag 14 april 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nee, dat is muziek van Twan...
Maar meer muziek van Life of Agony e.d.
Zet ie een allochtoon op de lijst als een soort excuusneger... gaat het nog fout ookquote:Op woensdag 14 april 2010 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, die nummer 5 van de PVV kandidatenlijst is een lekker ventje zeg
http://retecool.com/post/(...)-het-shtetl-geschopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |