Langere openingstijden zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja...
-hij is ook nog een keer een tegenstander van vrouwen in betere posities.
-daarentegen schijnt hij een IQ van 160 of meer te hebben.
-hij is PvdA er
Maar zitten we hierop te wachten?
Ikke niet echt in elk geval, hoewel misschien wel langere openingstijden van de horeca
Handen en voeten ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben ik nou de enige die zich dat ook voor gaat zitten stellen?
maargoed dat SCH hier niet meer komt, die had daar vast iets smerigs van gemaaktquote:
Ik mis hem welquote:Op woensdag 14 april 2010 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed dat SCH hier niet meer komt, die had daar vast iets smerigs van gemaakt
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:23 schreef Bjoro het volgende:
Bij AZ-Twente geweest, de spanning vergoedde een hoop, wedstrijd was er 1 met weinig kansen
Ik snapte dat Twente echt niet....voor hun maakte het resultaat van vandaag niet veel uit (verlies of gelijkspel iig), dan ga je bij een 1-0 achterstand toch alles op alles zetten voor de winst.....maar dat bleek nergens uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:26 schreef tong80 het volgende:
Heb de tweede helft bij mijn buurman vriend van al vijfendertigjaar geleden gezien.
Dan weet je weer wat een echte Ajacied is. Niks bagataliseren.
Totaal in de hemel
quote:
Hup Telstarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:31 schreef gers het volgende:
GODMILJAAR wat ben ik zenuwachtig voor vrijdagavond
quote:
Ik hoop dat we winnen. Ik ben de teletekstsupporter van Telstarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Als telstar wint moet ik een topic openen met de vraag wat ik voortaan op vrijdagavond moet doen
zit daar ook een praktijk gedeelte bijquote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
Inmiddels case FSA over Ryan Air af, nu over op Heineken.
Hup Willem IIquote:
zag net op internet dat hij van Type O Negative was......ik heb ook bloedgroep O negatief....schept toch een bandquote:
al hun album ! Maar pas 48 zag ik....damn, artiestenleven hakt er aandig is....Dries Roelvink moet uitkijken, die is ook bijna zo oud !quote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef tong80 het volgende:
Geweldige band. Zag hem ooit op Lowlands. Heb al hun albums.
Heb ze over het algemeen op casette. Getaped van een vriend.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
al hun album ! Maar pas 48 zag ik....damn, artiestenleven hakt er aandig is....Dries Roelvink moet uitkijken, die is ook bijna zo oud !
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef borisz het volgende:
Dick Advocaat weg als bondscoach van Belgie
Waarschijnlijk gaat ie naar Rusland. Daar betalen ze nog iets meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij verdiende ook maar 6 ton per jaar natuurlijk
Ja vandaar dat ik het ook postte, hij kan daar meer dan vier keer zoveel verdienen en Poetin bemoeide zich er persoonlijk mee...... dan is de keuze toch makkelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie naar Rusland. Daar betalen ze nog iets meer.
Dan ben je 62 en miljonair. En toch laat je je image beschadigen door voor nog meer geld te kiezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook postte, hij kan daar meer dan vier keer zoveel verdienen en Poetin bemoeide zich er persoonlijk mee...... dan is de keuze toch makkelijk
Hij is al meervoudig miljonair. Hij verdiende bij Zenit echt monsterlijk veel geld. Maar dit flikte hij Australië ook al een paar jaar terug. dus zijn imago was toch al naar de knoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je 62 en miljonair. En toch laat je je image beschadigen door voor nog meer geld te kiezen.
Die andere zijn ook goed Bosquote:
Het type van die wil je niet tegen komen in een donker steegjequote:
OKee, ik vond de laatste (Dead Again) ietwat beginnerig overkomen om eerljk te zijn. Wel goed, maar toch klonk het niet naar een ervaren bandquote:
Goede morgen om 17.54 uur?quote:
Veel geld hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef rubbereend het volgende:oi
Ben benieuwd of de beelden bij Peter R worden uitgezonden
een half miljoen voor SBS en een half miljoen voor Peter R persoonlijk als ik het goed begreep toch?quote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een half miljoen voor SBS en een half miljoen voor Peter R persoonlijk als ik het goed begreep toch?
Jup, je ziet ze hier ook niet vliegen. IJmuiden is een bekende aanvliegroute. Wel mooi om zo over je vlak huis te vliegenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Ole het volgende:
Lekker rustig zonder de vliegtuigen
Ik heb ook gewoon anderhalf uur liggen slapen net. Ging 'even' een klein tukje doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Ole het volgende:
* Ole is ook weer ontwaakt uit haar middagdutje![]()
Maar nu ligt het echt alleen nog maar aan Olequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef tong80 het volgende:
Maar ole je ziet ze toch altijd vliegen ?
Lekker hequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon anderhalf uur liggen slapen net. Ging 'even' een klein tukje doen
Maar aan vast lawaai wen je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon anderhalf uur liggen slapen net. Ging 'even' een klein tukje doen
Dat ze de as van André in de lucht hebben geschoten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Wel mooi om al die onwetendheid rond vulkaan as te zien bij veel mensen
Je bent nog niet verlorenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef gers het volgende:
godverdomme![]()
wie weet een leuke hobby voor de vrijdagavond ?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:12 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers WK Snooker 2010 in Sheffield
Hebben niet gevoetbald. Inhaalprogramma.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
Mooie speech van Pechtold vandaag bij het congres.
Mogge tongWat heeft jouw Sparta gedaan vandaag?
lekker met de treinquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:06 schreef Ole het volgende:
Vorige keer heeft de uitbarsting 2 jaar geduurd![]()
Daar gaat mijn weekje Spanbje
Jep, dadelijk douchen en dan zal het wel helemaal goed zijnquote:
Prima. Heerlijk zonnetje vandaag.quote:
Hoe noem je een grap over de as ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:32 schreef Bjoro het volgende:
Dat die crematie van Sugar-Lee Hooper zoveel invloed heeft op het vliegverkeer, hè ?
Tuin, Balkon en omgeving beterrast vandaagquote:Op zondag 18 april 2010 10:33 schreef Ole het volgende:
neuh... mijn favoriete terras is dicht op zondag. Ms mijn eigen tuin
Stom dat hij zijn shirt uittrekt.quote:Op zondag 18 april 2010 17:55 schreef tong80 het volgende:
Straks eens kijken.
Trouwens absurd dat Duszak zijn shirt uittrekt, geel krijgt en daardoor de laatste wedstrijd mist. Werd dan ook gelijk gewisseld door Rutten.
quote:Op zondag 18 april 2010 18:03 schreef Maron het volgende:
Geweldig gave pica's @Rubberduck op zaterdag 17 april 2010 @ 18:51 Thankx
Gaat over de foto's die eend gistermiddag postte. Die van die vulkaanquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:oi
Goed dat je het even vertaalt voor tong
quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ga ik net Shoarma halen. Kom weer eens in gesprek met de Egyptische eigenaar die ik al 15 jaar ken. Ajax van enzo.
Blijkt ie 25 jaar geleden international voor Egypte te zijn geweest
quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ga ik net Shoarma halen. Kom weer eens in gesprek met de Egyptische eigenaar die ik al 15 jaar ken. Ajax van enzo.
Blijkt ie 25 jaar geleden international voor Egypte te zijn geweest
Hier is hij volgens mij nog nauwelijks weggeweestquote:Op maandag 19 april 2010 15:24 schreef borisz het volgende:
Vanmorgen nog zon nu niet meer.
Ach kan ik prima een opdrachtje boekhouden doen, beetje consolideren.
4 van de grote vijf? 3 van de 4 grote steden is rood, welke is dan vijf?quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef rubbereend het volgende:
PvdA heeft de grote straks wel stevig in zijn macht4 van de grote 5
Eindhoven is nummer 5 van Nederland qua inwoneraantal. En daar zit Rob van Gijzelquote:Op maandag 19 april 2010 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
4 van de grote vijf? 3 van de 4 grote steden is rood, welke is dan vijf?
Okquote:Op maandag 19 april 2010 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eindhoven is nummer 5 van Nederland qua inwoneraantal. En daar zit Rob van Gijzel
De eerste CDAer komt pas bij nummer 16, Zoetermeerquote:Op maandag 19 april 2010 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ok
Ja de top10 is zes keer PVDA, 3x VVD(inc. 1x een adje interim in Tilburg), 1x D66
Ook nog in Den Bosch dus, Maastricht is even in handen van de PVDAquote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De eerste CDAer komt pas bij nummer 16, Zoetermeer
Ja dat vermoeden heb ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook nog in Den Bosch dus, Maastricht is even in handen van de PVDA. Dat zal binnenkort wel weer CDAgroen worden.
quote:'Prem Radhakishun in september naar Radio 1'
Zenderbaas Laurens Borst van Radio 1 wil Prem Radhakishun van 10:30 tot 11:00 uur op de zender hebben en daarna een uur VARA-presentator Felix Meurders. Dat zegt de redactie van het EO-programma 'Dit is de Dag' dat vandaag actie voerde om het uitzendtijdstip te behouden. Het programma is nu nog te horen tussen 10:30 en 12:00 uur op Radio 1.
Radhakishun maakt nu nog 'PepTalk' bij BNR Nieuwsradio. Doel van de nieuwe programmering per 1 september is het huidige aantal luisteraars van 220.000 op dat tijdstip verder te verhogen. 'Dit is de Dag' verhuist dan naar vier keer per week in de middag, waardoor het aantal luisteraars naar verwachting met 50.000 inzakt.
De VPRO met Villa VPRO en de AVRO met De Praktijk zullen (deels) plaats moeten maken op Radio 1 voor Dit is de Dag. Het plan is dat de VPRO een half uur inlevert en de AVRO op vrijdagmiddag een programma maakt dat 'meer is toegesneden op het begin van het weekeinde', zo is de redactie van Dit is de Dag verteld tijdens een bijeenkomst met Laurens Borst. Ook zou Stand.NL langer worden en Stand.café aan het begin van de avond stoppen. De TROS stopt met Radio Online, een langjarig radioprogramma over internet en technologie, en de VARA staakt consumentenprogramma Kassa.
Het definitieve besluit voor de veranderingen is nog niet genomen. Morgen komt de zenderdirectie met daarin omroepdirecteuren bijeen. Naar de inschatting van de EO-redacteuren is een meerderheid voor de veranderingen. Laurens Borst was niet bereikbaar voor een toelichting. [Villamedia]
quote:
Net 2 uur proberen te slapen.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Gelukkig heb je altijd FOK! nog om een rondje op te maken tong
hier tong heb je nog wat te kijken http://eldgos.mila.is/eyjafjallajokull-fra-thorolfsfelli/quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker
Eén van de laatste grote Nederlandse komieken is 85 geworden
Vooralsnog nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net 2 uur proberen te slapen.
Hopen dat het jou wel lukt Bossie
Ik ben weer wakker Bossie. En jij ?quote:
Ik wéér wakker.quote:
Een stropdas is erger Bossiequote:
Prem heeft succes bij BNR en nu wil kennelijk radio 1 hem ook hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]Ik luister elke dag met veel plezier naar Dit is de dag. Prem is een schreeuwlijk die op de radio alleen maar irritatie oproept.
inderdaad, ik zap ook nog weleens naar BNR maar als ik prem hoor scroll ik snel terug naar radio1 in de ochtend.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Prem heeft succes bij BNR en nu wil kennelijk radio 1 hem ook hebben. Ik zou als radio 1 zijnde niet op een show met Prem willen hebben, is die te luidruchtig voor
. Past prima bij BNR
Tong?quote:Andere Tijden Sport komt in de weken voorafgaand aan het WK voetbal in Zuid-Afrika met vier afleveringen over opvallende zaken uit het WK-verleden.
In een van de uitzendingen staat de halve finale uit 1982 tussen West-Duitsland en Frankrijk centraal
Dat door de Nederlandse scheidsrechter Charles Corver geleide duel is vooral in het collectieve voetbalgeheugen terechtgekomen door de 'aanslag' van de Duitse doelman Toni Schumacher op de doorgebroken Fransman Patrick Battiston, maar dat ook een spectaculair verloop kende, tot een beslissende strafschoppenserie aan toe.
De redactie van Andere Tijden Sport beschikt - uiteraard - over de beelden van de wedstrijd, maar het originele commentaar van voetbalverslaggever Evert ten Napel ontbreekt merkwaardigerwijs.
Wie o wie?
Vandaar deze oproep: wie is er in het bezit van een band met de beelden van de betreffende wedstrijd waarop óók de stem van Evert ten Napel te horen is?
Als u de redactie van Andere Tijden Sport kunt helpen, laat u dat dan weten via onderstaand mailadres. Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld.
ats@nos.nl
niet schuldig voelen, lieverdquote:
tong is nu al zijn banden aan het doorzoekenquote:
Goeiemorgenquote:
Hup Interquote:
Toevallig vandaag een mailtje gehad over een documentaire over de beste amateurvoetballer ooit in Nederland, Henk Kiel van Goahead Kampen. Van een NOS programmamaker die me al eerder had gevraagd voor informatie. De Docu gaat definitief door en wordt op 13 juni uitgezonden. Van de Kerkhofs, van Hanegem en Real Madrid legende Benito doen er aan mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Tong is de enige aan wie ik denk als de NOS zo'n oproep plaatst. Tong heeft vast nog wel een collectie oude banden.
Ik heb idd alle WK's op video. En nog andere wedstrijden zoals Duitsland - Nederland 88 en Ajax AC Milan 95quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Tong is de enige aan wie ik denk als de NOS zo'n oproep plaatst. Tong heeft vast nog wel een collectie oude banden.
quote:
Niet PSV - Benfica uit 1988? Dat is prima om in slaap te vallenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb idd alle WK's op video. En nog andere wedstrijden zoals Duitsland - Nederland 88 en Ajax AC Milan 95
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Niet PSV - Benfica uit 1988? Dat is prima om in slaap te vallen
Niet als je alleen de strafschoppen kijkt. Hoewel zelfs dat een saaie serie was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JIj bent voor Inter net als Premquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Dat kan toch.quote:
Maar daar ben ik het ook mee eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
ojee er is nog iets wat ik met Prem eens ben
Nou Albayrak staat daar meer dan terecht! Maar het is natuurlijk hilarisch dat Hamer zo hoog staat en Mei Li zo laagquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar daar ben ik het ook mee eens. Mei Li moet in de top 3
wielrennen is nooit saaiquote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef borisz het volgende:
Meestal een saaie wedstrijd maar ik kijk wel.
Nou echt saai was het nietquote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef borisz het volgende:
Meestal een saaie wedstrijd maar ik kijk wel.
Het veranderde parkoers is een plusquote:
avond tongquote:
Wat mij betreft zeker!quote:
Het wordt nog wel herhaaldquote:
Dan hoop ik te slapen..quote:
Is een optie, al is het geen must voor me om het te zien eigenlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
Verbeek weg bij Heracles aan het eind van het seizoen.
Bij het leger des Heils ?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was best wel goed te eten daar in dat restaurant. En het kostte nog geen 7 euro. Dat voor een driegangen menu + drinken
Nee, gewoon een wijkrestaurant.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij het leger des Heils ?
Goeiemorgen
Okquote:Op donderdag 22 april 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Hier was het:
http://www.cruydenhuisch.nl/
thanks liev...en nu ga ik echt aan de slag !quote:
ben blij voor Telstarquote:
Beter een paar kwalitatieve posts dan een hoop kwantitatievequote:Op zaterdag 24 april 2010 01:48 schreef tong80 het volgende:
Trusten......Heb genoten van dit topic vandaag.
Prachtig nieuws.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:01 schreef Ole het volgende:
Goed nieuws trouwens
Domino Day op SBS6 gaat dit jaar niet door.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:01 schreef Ole het volgende:
Goed nieuws trouwens
Domino Day op SBS6 gaat dit jaar niet door.
vanavond nog naar 1890 ?quote:
OKee, voor mij is het nog te vroeg om er aan te denken, Tegen die tijd zal ik er vast wel af en toe posten (of niet).quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 11:59 schreef Ole het volgende:
OMG, mijn buurman staat op nr 12 van Lijst Verdonk![]()
Nou ja, hij hoeft iig niet bang te zijn dat hij echt in de kamer komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |