Langere openingstijden zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja...
-hij is ook nog een keer een tegenstander van vrouwen in betere posities.
-daarentegen schijnt hij een IQ van 160 of meer te hebben.
-hij is PvdA er
Maar zitten we hierop te wachten?
Ikke niet echt in elk geval, hoewel misschien wel langere openingstijden van de horeca
Handen en voeten ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben ik nou de enige die zich dat ook voor gaat zitten stellen?
maargoed dat SCH hier niet meer komt, die had daar vast iets smerigs van gemaaktquote:
Ik mis hem welquote:Op woensdag 14 april 2010 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed dat SCH hier niet meer komt, die had daar vast iets smerigs van gemaakt
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:23 schreef Bjoro het volgende:
Bij AZ-Twente geweest, de spanning vergoedde een hoop, wedstrijd was er 1 met weinig kansen
Ik snapte dat Twente echt niet....voor hun maakte het resultaat van vandaag niet veel uit (verlies of gelijkspel iig), dan ga je bij een 1-0 achterstand toch alles op alles zetten voor de winst.....maar dat bleek nergens uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:26 schreef tong80 het volgende:
Heb de tweede helft bij mijn buurman vriend van al vijfendertigjaar geleden gezien.
Dan weet je weer wat een echte Ajacied is. Niks bagataliseren.
Totaal in de hemel
quote:
Hup Telstarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:31 schreef gers het volgende:
GODMILJAAR wat ben ik zenuwachtig voor vrijdagavond
quote:
Ik hoop dat we winnen. Ik ben de teletekstsupporter van Telstarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Als telstar wint moet ik een topic openen met de vraag wat ik voortaan op vrijdagavond moet doen
zit daar ook een praktijk gedeelte bijquote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
Inmiddels case FSA over Ryan Air af, nu over op Heineken.
Hup Willem IIquote:
zag net op internet dat hij van Type O Negative was......ik heb ook bloedgroep O negatief....schept toch een bandquote:
al hun album ! Maar pas 48 zag ik....damn, artiestenleven hakt er aandig is....Dries Roelvink moet uitkijken, die is ook bijna zo oud !quote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef tong80 het volgende:
Geweldige band. Zag hem ooit op Lowlands. Heb al hun albums.
Heb ze over het algemeen op casette. Getaped van een vriend.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
al hun album ! Maar pas 48 zag ik....damn, artiestenleven hakt er aandig is....Dries Roelvink moet uitkijken, die is ook bijna zo oud !
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef borisz het volgende:
Dick Advocaat weg als bondscoach van Belgie
Waarschijnlijk gaat ie naar Rusland. Daar betalen ze nog iets meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij verdiende ook maar 6 ton per jaar natuurlijk
Ja vandaar dat ik het ook postte, hij kan daar meer dan vier keer zoveel verdienen en Poetin bemoeide zich er persoonlijk mee...... dan is de keuze toch makkelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie naar Rusland. Daar betalen ze nog iets meer.
Dan ben je 62 en miljonair. En toch laat je je image beschadigen door voor nog meer geld te kiezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook postte, hij kan daar meer dan vier keer zoveel verdienen en Poetin bemoeide zich er persoonlijk mee...... dan is de keuze toch makkelijk
Hij is al meervoudig miljonair. Hij verdiende bij Zenit echt monsterlijk veel geld. Maar dit flikte hij Australië ook al een paar jaar terug. dus zijn imago was toch al naar de knoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je 62 en miljonair. En toch laat je je image beschadigen door voor nog meer geld te kiezen.
Die andere zijn ook goed Bosquote:
Het type van die wil je niet tegen komen in een donker steegjequote:
OKee, ik vond de laatste (Dead Again) ietwat beginnerig overkomen om eerljk te zijn. Wel goed, maar toch klonk het niet naar een ervaren bandquote:
Goede morgen om 17.54 uur?quote:
Veel geld hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef rubbereend het volgende:oi
Ben benieuwd of de beelden bij Peter R worden uitgezonden
een half miljoen voor SBS en een half miljoen voor Peter R persoonlijk als ik het goed begreep toch?quote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een half miljoen voor SBS en een half miljoen voor Peter R persoonlijk als ik het goed begreep toch?
Jup, je ziet ze hier ook niet vliegen. IJmuiden is een bekende aanvliegroute. Wel mooi om zo over je vlak huis te vliegenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Ole het volgende:
Lekker rustig zonder de vliegtuigen
Ik heb ook gewoon anderhalf uur liggen slapen net. Ging 'even' een klein tukje doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Ole het volgende:
* Ole is ook weer ontwaakt uit haar middagdutje![]()
Maar nu ligt het echt alleen nog maar aan Olequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef tong80 het volgende:
Maar ole je ziet ze toch altijd vliegen ?
Lekker hequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon anderhalf uur liggen slapen net. Ging 'even' een klein tukje doen
Maar aan vast lawaai wen je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon anderhalf uur liggen slapen net. Ging 'even' een klein tukje doen
Dat ze de as van André in de lucht hebben geschoten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Wel mooi om al die onwetendheid rond vulkaan as te zien bij veel mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |