Sowieso iets in de techniek denk ikquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Susi het volgende:
AZ
, maar liever Twente kampioen dan Ajax, dus vanavond maar even
Twente
Maar... klein vraagje: als je bij een sollicitatieformulier in moet vullen: 'hoogst genoten opleiding': kan ik dan WO zeggen als ik nu nog m'n bachelor doe en daar dus nog niet mee klaar ben ?
Ik weet het niet![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:17 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Precies, wij kennen elkaar.
Maar, je moet ook Afgerond Ja/Nee invullen dus
Idd, gewoon lekker met WO schermen, altijd goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef Susi het volgende:
Ja, CV en motivatiebrief meesturen.
Toch twijfel ik, want 'genoten' is verleden tijd. Buh, nouja, ik vul gewoon WO en 'nee' in, zie wel. Denk niet dat het heel erg van belang is, maar ik twijfel wel eens meer als ik dat lees.
OUWE HOSSELAAR!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Teveel bekende namen, ik denk; die weten ook altijd alles !
Donequote:
Zit nu in de thuiszorg, vind ik zelf erg leuk maar het is maar 3 tot 6 uur in de week. Dus nu proberen bij Trigion als receptioniste.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je weer aan het solliciteren?Ik weet bijna wat je nu doet, ga je weer veranderen
Ahquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Zit nu in de thuiszorg, vind ik zelf erg leuk maar het is maar 3 tot 6 uur in de week. Dus nu proberen bij Trigion als receptioniste.
Welke?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:08 schreef DjRex89 het volgende:
Die inhaalwedstrijden van vanavond worden zeker niet live uitgezonden?
AZ -Twentequote:
Gelukkig niet inderdaad. Geen clubs die het hoofd niet verstandig boven water kunnen houden, omdat de prestaties tegenvallen. En waardoor de gemeente en/of provincie daardoor voor de club bij moet dragen.quote:
Ook goed, maar die wordt dus niet uitgezonden en ook al geen CLquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is geen inhaalwedstrijd, er is gewoon een doordeweekse competitieronde
Luctor!quote:
Wordt gewoon uitgezonden hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook goed, maar die wordt dus niet uitgezonden en ook al geen CL
Alleen op Eredivisie Live, maar toch niet bij de NOS?quote:
Alles goed daar?quote:
Jahor. Vandaag een bespreking gehad op het werk met een klant. Bespreking ging goed, maar er is nog een hoop werk te doen.quote:
Nee, doen ze toch nooitquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen op Eredivisie Live, maar toch niet bij de NOS?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef L.no het volgende:
Ziek genoeg zij en dan nog hooikoorts erbij als bonus.
Ik zie hetquote:
Ik heb bijna alle ziektes van mijn moeder overgenomen (zoals astma). Mijn vader heeft alleen last van hooikoorts.. ik moet die nét ook hebben.quote:
Word je daar zo rijk van?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie hettoch raar om dan te weten dat ze waarschijnlijk gewoon miljonair is nu door dat boekje.
Nou er zijn er volgens mij rond de 400.000 van verkocht. Ik neem aan dat ze toch wel een % van elk boek krijgt. Denk ik hoorquote:
Je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef jna het volgende:
[..]
Nou er zijn er volgens mij rond de 400.000 van verkocht. Ik neem aan dat ze toch wel een % van elk boek krijgt. Denk ik hoor
Bron.quote:Hoeveel een schrijver krijgt, is afhankelijk van de hoeveelheid boeken die hij verkoopt. Over de eerste vierduizend verkochte exemplaren krijgt een schrijver tien procent van de opbrengst, de verkoopprijs min de btw. Van exemplaar 4001 tot tien duizend krijgt de schrijver 12,5 procent, 10.001 tot 100 duizend is 15 procent en voor meer dan honderdduizend verkochte exemplaren staat een percentage van 17,5 procent.
(...)
Zijn -Kluun, red.- strategie was succesvol. 'Komt een vrouw bij de dokter' ging 476.726 maal over de toonbank. Met een verkoopprijs van 12,50 euro en een btw-tarief van 6 procent komt dat op een jaaropbrengst van bijna 950 duizend euro.
Gaat wel goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahor. Vandaag een bespreking gehad op het werk met een klant. Bespreking ging goed, maar er is nog een hoop werk te doen.
Daar dan?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef L.no het volgende:
Ziek genoeg zij en dan nog hooikoorts erbij als bonus.
Ja ik kwam er alleen net pas achter dat er een nieuwe pagina wasquote:
quote:
Ik stuur je wel een PM nadat ik mijn lasagne gepakt heb.quote:
Ik mag hopen van niet...quote:
Stress vanwege PvA, TNT die een stomme site heeft waardoor ik moet gaan bellen, terwijl ik toch 0 op het rekest krijg en ik wil gewoon m'n geld weer van Selexyzquote:
Hmm dat is idd minderquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stress vanwege PvA, TNT die een stomme site heeft waardoor ik moet gaan bellen, terwijl ik toch 0 op het rekest krijg en ik wil gewoon m'n geld weer van Selexyz
Beetje baalavondje.
Series
Binnenkort ook maar eens "How I Met Your Mother" downloaden aangezien ik nu al bij seizoen 3 van "The Big Bang Theory" ben en me nog een paar dagen moet vermakenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Net How I Met Your Mother gezien, nu Life Unexpected en straks als toetje Castle
Selexyz ís een goede winkel, ik loop er graag rond, maar ik zal nooooit meer iets bestellen via hun website en thuis laten afleveren en vooruit betalen
quote:
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar boeide me niet echt heel ergquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar eens "How I Met Your Mother" downloaden aangezien ik nu al bij seizoen 3 van "The Big Bang Theory" ben en me nog een paar dagen moet vermaken
Geen Cobra 11quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van 't weekend weer Formule 1
Kijk kijk.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:48 schreef aloonski het volgende:
Hallo allemaal!
-knip-
Mijn Chihuahua
-knip-
Ze is wel gechipt en heeft een tattoo en ze is gezond!
-knip-
Groetjes,
Alona
Ieder zn ding he, misschien vind ik "How I Met Your Mother" wel niksquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar boeide me niet echt heel erg
Het laatste halfuur is het gevaarlijkst.quote:
Over jna en dzjenn in een bed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
Zijn we weer
Het gaat hier over voetbal zeker
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik het ook niet missen.
Ja als jullie Zeeuwen geen werk maken van Dzjenn...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg, zal jullie nog eens alleen laten
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als jullie Zeeuwen geen werk maken van Dzjenn...
Take the hint...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als jullie Zeeuwen geen werk maken van Dzjenn...
Nee hoor, in de oefenruimtequote:
Medelijden met een Ajaciedquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vond het zielig toen hij ging duimen.
Dat zijn óók mensen Pilliewilliemonniewonniequote:
Maar wel mindere mensenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn óók mensen Pilliewilliemonniewonnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wel mindere mensenDat hoop ik, anders verlies je punten bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wel mindere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]+ hem tof vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vond het zielig toen hij ging duimen.
2-1 voor hem"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nou nooit een Ajax shirt aandoen zonder jasquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
JNA, hoe overleef je dat eigenlijk, als Ajacied in Den Haag?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef jna het volgende:
[..]
Nou nooit een Ajax shirt aandoen zonder jasEn je sjaal ook wegstoppen tot je in de trein richting Arena zit
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben niet partijdig.jna is sowieso tof
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Susi het volgende:
AZ
, maar liever Twente kampioen dan Ajax, dus vanavond maar even
Twente
Maar... klein vraagje: als je bij een sollicitatieformulier in moet vullen: 'hoogst genoten opleiding': kan ik dan WO zeggen als ik nu nog m'n bachelor doe en daar dus nog niet mee klaar ben ?
Ik weet het niet![]()
EDIT 'EM DAN!quote:
Die ken zelfs ik nog.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Minder dan 5 minuten. Als ze nu nog 2 keer scoren pijp ik iemand
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Minder dan 5 minuten. Als ze nu nog 2 keer scoren pijp ik iemand
Ik heb geen lulquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:49 schreef jna het volgende:
5 minuten!!!!!! IS IE NIET GOED BIJ ZN HOOFD OFZO!
En dan zeggen dat de scheidsrechters voor ajax fluitenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:49 schreef jna het volgende:
BLessuretijd dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:49 schreef jna het volgende:
Dát snapte ik nogquote:
Zo is het veel leuker dan op tv volgens mijquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
Ik kijk de wedstrijd niet, maar het klinkt erg spannend.
Idd, die reacties.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo is het veel leuker dan op tv volgens mij
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Zo is het veel leuker dan op tv volgens mij
Zorgen jullie dat je er morgen ook bent?quote:
Zoalsquote:
Epicquote:
Ik zal even mijn secretaresse vragen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zorgen jullie dat je er morgen ook bent?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
En vanavond gaat twente punten laten liggen.
quote:
quote:
Hmm van huis uit ben ik voor Feyenoord. In de loop der jaren is het me steeds minder gaan interesseren thoughquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Piles het volgende:
Ben je voor AZ of Ajax:
Ben je voor Twente of Feyenoord:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben, zoals het hoort bij vrouwen, volledig kwijt wie nou voor wie was, wat de stand is geworden en of we nouof
zijn
Do tell
Tijd om het aan te wakkeren, ben ik tenminste niet meer de enige hierquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Hmm van huis uit ben ik voor Feyenoord. In de loop der jaren is het me steeds minder gaan interesseren though
Beter?quote:
Zeg, ik heb hier nog afwas staan.. lukt je dat wel?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben, zoals het hoort bij vrouwen, volledig kwijt wie nou voor wie was, wat de stand is geworden en of we nouof
zijn
Do tell
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, ik heb hier nog afwas staan.. lukt je dat wel?
Watquote:
Ik geef je vrij weinig kansquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Piles het volgende:
Tijd om het aan te wakkeren, ben ik tenminste niet meer de enige hier
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, ik heb hier nog afwas staan.. lukt je dat wel?
Kwam raar over. Je was altijd zogenaamd 'one of the guys' en nu een 'typische vooroordeelvrouw'.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat
[..]
Ik geef je vrij weinig kansMaar ik steun je geestelijk
Lijkt me een duidelijke zaakquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik zie niet in waarom ik jouw afwas zou moeten doen
![]()
quote:geslacht: Vrouw
Goed, wanneer kom je ff afwassen? Dan spaar ik het op. Ik heb een radio in de keukenquote:Verder is afwassen wel leuk, mits ik goede muziek erbij aan heb
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Kwam raar over. Je was altijd zogenaamd 'one of the guys' en nu een 'typische vooroordeelvrouw'.
Mij nietquote:
Spaar maar op, kan even duren voor ik tijd heb gemaaktquote:Goed, wanneer kom je ff afwassen? Dan spaar ik het op. Ik heb een radio in de keuken.
Mja ach, hij heeft wel Jojoor gedaanquote:
Zou het?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja ach, hij heeft wel Jojoor gedaan
Oke, nu snap ik het weer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Als ik dan toch niet van voetbal hou, kan ik net zo goed alle vooroordelen er maar ingooien die er zijn, voordat iemand anders dat doet
Mooiste voetbal dat ik ooit heb gezien - en me kan herinneren echt gezien te hebben - waren de poule wedstrijden van het EK 2008
Natuurlijk nietquote:
Als ik ineens overdreven dingen uitkraam moet je me over algemeen niet al te serieus nemenquote:
RKC, die speelden toch al jaren in de eerste divisie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
RKC is nu officieel gedegradeerd.![]()
AZ
Nee, nee. ik neem véél dingen serieus. Mijn aard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik ineens overdreven dingen uitkraam moet je me over algemeen niet al te serieus nemen
Helpt het als ik eenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, nee. ik neem véél dingen serieus. Mijn aard.
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is het laagste van het laagste.. dude.
Gebruik PI's dan, daar zijn ze voor bedoeldquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt het als ik eenonder de post gooi? Wil wel rekening met je houden hoor
Is ook lastig!quote:
Scherp Pilliequote:
Hangt af op de manier waarop het geschreven is en de persoon die het doet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt het als ik eenonder de post gooi? Wil wel rekening met je houden hoor
Heyquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Hangt af op de manier waarop het geschreven is en de persoon die het doet.
Truequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar, want anders snapt niemand het
Echt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
En waarom heb ik onthouden dat iemand er paar weken geleden een topic over geopend heeft
Lijkt me handig jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet Ajax zelf morgen natuurlijk wel winnen.
Ja kut, hoe moet ik die ooit weer vindenquote:
Zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat ze zelf punten verspelen als de concurrentie dat ook doet.quote:
Laat maar zitten hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja kut, hoe moet ik die ooit weer vinden
Ik gok er op dat het Copycat was die 'm opende, maar weet het absoluut niet zeker
Ja, die ken ik uit mn hoofdquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan deze maar: De teloorgang van de PI.
Nooit eerder gezien, nu even gebookmarktquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan deze maar: De teloorgang van de PI.
Poepgat!quote:
Weer iemand bekeerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien, nu even gebookmarkt
Ik beloof niet dat het altijd goed gaat natuurlijkquote:
Slaapsequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even Studio Sport kijken en dan naar bed.
Alvast weltrusten allemaal
Ik vind dat filmpje geniaal, sorry hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Neeeeee, wat is er met je humor gebeurd?
Filmpje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje geniaal, sorry hoor![]()
Oh het was een inside joke.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje geniaal, sorry hoor![]()
Wat?quote:
AHAJAJAGAKAGAK!quote:
Sneu volk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:18 schreef Piles het volgende:
AZ-hooligans hebben stenen van viaduct naar de spelersbus van Twente gegooid
ah, triestquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:18 schreef Piles het volgende:
Daar komen die Antilliaanse roots opeens opzetten hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik mep je in elkaar als je ook zoiets doet.
Sorryquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik mep je in elkaar als je ook zoiets doet.
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:42 schreef jna het volgende:
[..]
Daar komen die Antilliaanse roots opeens opzetten hoor
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Maar dan zakt je broek af en rent Dean opeens achter jou aan.
Lekker slapenquote:
Viel te verwachtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:18 schreef Piles het volgende:
Leuke chick. Nooit wat bij geprobeerd?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:16 schreef The_Dean het volgende:
Net echt.
[ afbeelding ]
http://i2.photobucket.com/albums/y25/Ebut/CIMG1121.jpg
quote:
quote:
Zoals ze zegt..quote:
Het blijft leuk in Hoek van Holland Rotterdam Hooligans roepenquote:
Totdat je ineens in het zand moet duiken om kogels te dodgenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het blijft leuk in Hoek van Holland Rotterdam Hooligans roepen
Dat is een Fries.. 1 pot nat. Beide zijn buitenlandersquote:
Humorgehalte is weer hoog zo te zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is een Fries.. 1 pot nat. Beide zijn buitenlanders
Oh ja.. En hele goede morgen.quote:regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |