Niet iederee houdt daar rekening aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:02 schreef MvdZ het volgende:
Grrr..
[..]
Oh ja.. En hele goede morgen.
AJAX!
Befehl ist befehl!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet iederee houdt daar rekening aan.
Mogguh.
Stuur een steen met you've got scammed...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe laat zouden die Nigeriaanse oplichters uit bed komen.? Heb mijn telefoon weer op MP gezet. Ben benieuwd hoe laat ik de eerste absurde boden krijg met het verzoek om ze richting timboektoe te sturen
Zou wel een stunt zijn..quote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stuur een steen met you've got scammed...
unlocked achievementquote:Op woensdag 14 april 2010 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn..
Met een touwtje eraan.
Please tie this rope around your neck, hold the rock close to your heart and jump down a bridge, head first. GL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
unlocked achievementUnlocked achievement: Scam the scammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Whehehe, kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:
Laten doen is niet zo handig, mijn reflex zal zijn om terug te slaan of te schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |