Sowieso iets in de techniek denk ikquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Susi het volgende:
AZ
, maar liever Twente kampioen dan Ajax, dus vanavond maar even
Twente
Maar... klein vraagje: als je bij een sollicitatieformulier in moet vullen: 'hoogst genoten opleiding': kan ik dan WO zeggen als ik nu nog m'n bachelor doe en daar dus nog niet mee klaar ben ?
Ik weet het niet![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:17 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Precies, wij kennen elkaar.
Maar, je moet ook Afgerond Ja/Nee invullen dus
Idd, gewoon lekker met WO schermen, altijd goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:23 schreef Susi het volgende:
Ja, CV en motivatiebrief meesturen.
Toch twijfel ik, want 'genoten' is verleden tijd. Buh, nouja, ik vul gewoon WO en 'nee' in, zie wel. Denk niet dat het heel erg van belang is, maar ik twijfel wel eens meer als ik dat lees.
OUWE HOSSELAAR!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Teveel bekende namen, ik denk; die weten ook altijd alles !
Donequote:
Zit nu in de thuiszorg, vind ik zelf erg leuk maar het is maar 3 tot 6 uur in de week. Dus nu proberen bij Trigion als receptioniste.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je weer aan het solliciteren?Ik weet bijna wat je nu doet, ga je weer veranderen
Ahquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Zit nu in de thuiszorg, vind ik zelf erg leuk maar het is maar 3 tot 6 uur in de week. Dus nu proberen bij Trigion als receptioniste.
Welke?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:08 schreef DjRex89 het volgende:
Die inhaalwedstrijden van vanavond worden zeker niet live uitgezonden?
AZ -Twentequote:
Gelukkig niet inderdaad. Geen clubs die het hoofd niet verstandig boven water kunnen houden, omdat de prestaties tegenvallen. En waardoor de gemeente en/of provincie daardoor voor de club bij moet dragen.quote:
Ook goed, maar die wordt dus niet uitgezonden en ook al geen CLquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is geen inhaalwedstrijd, er is gewoon een doordeweekse competitieronde
Luctor!quote:
Wordt gewoon uitgezonden hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook goed, maar die wordt dus niet uitgezonden en ook al geen CL
Alleen op Eredivisie Live, maar toch niet bij de NOS?quote:
Alles goed daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |