Ja dat is inderdaad de mooistequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef Armageddon het volgende:
Die met die hengel vond ik toch wel de mooiste
quote:In het Gelderse dorpje Silvolde staat de pluimveeboerderij van de familie Maatkamp. De boerderij is al jaren niet meer actief. Mevrouw Maatkamp verhuurt de lege hallen aan antiekhandelaren. Helaas is dit niet altijd goed gegaan en mevrouw Maatkamp werd door een aantal handelaren opgelicht.
Daar heeft ze haar lesje van geleerd en ze maakt nu vooraf goede afspraken met de huurder en stelt een contract op. Toch weet de laatste huurder haar ook te bedonderen: hij betaalt zijn huur niet en laat de hal vol oude spullen achter. Mevrouw Maatkamp schakelt De Rijdende Rechter in, want de maat is vol.
Ik zit op m'n werkquote:
mwa beetje jammer dat er van te voren eigenlijk vast staat wie de schuldige is.quote:
quote:Mevrouw van den broek is in doetichem op 5 januari-2010 overleden...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, haar papegaai.
"Nee." "Nee."
"Mag niet." "Mag niet."
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef doeka het volgende:
Ik zit al in het kamp van de schurenverhuurster.
Inderdaad, waar gaat dit om..quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
Het is nogal wat om te beweren dat een autist je handel tegenwerkt
Ik dacht dat is een oud zeik wijf, maar die opmerking was wel heel lullig. Ik zit nu ook in het oude wijven kamp. Een autist de schuld geven als je handel niet loopt, dan ben je echt de grootste autistquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
Het is nogal wat om te beweren dat een autist je handel tegenwerkt
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:42 schreef detulp050 het volgende:
Wat voor handel heb je dan, als de buren je klanten wegjagen door 'in de buurt te komen'
quote:
Komt nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
Nou nou Jac, zo kan ie wel weer.
Hulde trouwens voor deze ouwe knarster, want het programma is al een kwartier bezig en ze heeft nog geen een keer geklaagd dat ze oud/slecht ter been/op het randje van de dood is vanwege deze situatie.
Inderdaad, das wel heel apartquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
Nou nou Jac, zo kan ie wel weer.
Hulde trouwens voor deze ouwe knarster, want het programma is al een kwartier bezig en ze heeft nog geen een keer geklaagd dat ze oud/slecht ter been/op het randje van de dood is vanwege deze situatie.
En dan raar kijken als je niets verkoopt en een autist de schuld geven. Wat een droeftoeterijquote:
Wel voor het plaatsen van een slot als dat er niet is toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef Omnifacer het volgende:
Hij hoeft ook geen overleg te vragen voor en nieuw slot, ouwe dweil
Ik ook, eigenlijk toch wel ergquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik moet gewoon hardop lachen om deze uitzending, geniaaaal.
Die heej ook een wief gehad?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef matthijst het volgende:
Tering, baardmans heeft zich ook voortgeplant.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef trovey het volgende:
Verdoriebegin gemist....maar die mensen komen wel uit de omgeving waar ik woon.....ik kan ze volgen zonder ondertiteling.
Dan moet hij die troep ook nog verhuizen.quote:
Gewoon de brand erin. Niks meer waard door die mongool die er rondloopt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan moet hij die troep ook nog verhuizen.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm, heb het gevoel dat die vent ook erg incapabel is qua financiën.
Jupquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef Mkr het volgende:
moet hij nou nog de achterstallige huur betalen of niet??
Ja dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef Mkr het volgende:
moet hij nou nog de achterstallige huur betalen of niet??
Miljoenenjachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef Cee het volgende:
Lijkt wel een Gouden Koffertje PostcodeLoterij-reactie.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Adfundum het volgende:
Dit was niet echt een zaak voor de rijdende rechter.
Volgens mij nietquote:
1 mei, 1 juli, 1 december, meen ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Op welke termijn moet hij betalen, was me even ontschoten..
Denk dat die man te achterlijk is om hier nog tegen in te gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef matthijst het volgende:
7600 betalen, per 1 mei ontruimen.
Niet ontruimd kost 50 euro per dag met maximum van 25.000.
Tering.
Mja bij de rijdende rechter tekenen ze allebei een contract waarin staat dat ze zich aan de uitspraak houden. En ik weet niet of je dan nog veel hebt om op te staan in een rechtszaakquote:
Volgens mij tekenen ze vooraf een overeenkomst waarin de uitspraak geaccepteerd wordt enz enzquote:
Kan die man toch nooit betalen als hij nu al geen 1000 euro per kwartaal kan ophoesten. Lost de zaak niet echt op lijkt me. Die man verdwijnt met de noorderzon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
1 mei, 1 juli, 1 december, meen ik.
Dat was die ¤ 3000,= schikking toch? Dit is volgens mij per 1 mei.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
1 mei, 1 juli, 1 december, meen ik.
Of hij wordt failliet verklaard, als ie ECHT aan de grond zit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan die man toch nooit betalen als hij nu al geen 1000 euro per kwartaal kan ophoesten. Lost de zaak niet echt op lijkt me. Die man verdwijnt met de noorderzon.
Denk het ook, of die eindigt diep de schuldsanering in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan die man toch nooit betalen als hij nu al geen 1000 euro per kwartaal kan ophoesten. Lost de zaak niet echt op lijkt me. Die man verdwijnt met de noorderzon.
Nogal ja..quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef doeka het volgende:
Gewoon de volle mep, terwijl hij er met ¤ 3000,= vanaf was geweest, damn dan ben je kneus.
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Ricard0j het volgende:
Kan hij nog in hoger beroep gaan?
Werd niet benoemd, alleen in de mislukte schikkingquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Op welke termijn moet hij betalen, was me even ontschoten..
Van een kale kip kun je niet plukken hequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Of hij wordt failliet verklaard, als ie ECHT aan de grond zit.
Nee, maar volgens mij worden z'n schulden dan wel gesaneerd of opgeschort en krijgt ie een faillissements-aantekening.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken he
3 jaar schuldsanering en je bent van je schulden afquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij worden z'n schulden dan wel gesaneerd of opgeschort en krijgt ie een faillissements-aantekening.
Ja, zoals ik reactie hiervoor zei: schuldsanering.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij worden z'n schulden dan wel gesaneerd of opgeschort en krijgt ie een faillissements-aantekening.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
3 jaar schuldsanering en je bent van je schulden af
Al is dat wel behoorlijk streng, alles wordt voor je bepaaltAl zou dat voor deze man niet gek zijn
Ik gok ook op andere illegale handel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar de huur was dus om en nabij de 1000 euro in de maand, terwijl die hele zooi nog geen 200 euro waard was. Of die man hield daar stiekem betaalde sex-orgies of hij was een erg goede Marktplaats handelaar, maar iets klopt daar niet lijkt me..
Denk niet dat het uiteindelijk veel uitmaakt. Dat bedrag van de schikking kan hij al niet betalen, dus de rest van dat bedrag zien ze voorlopig ook niet trug.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
Maar die oude muts die wilde toch eerst die schikking wel accepteren? Die zullen wel blij zijn dat die er uiteindelijk niet kwam
Inderdaad. Ik ben trouwens echt benieuwd naar de juridische grondslag van deze uitspraak, ik waag die te betwijfelen. Alsof een verhuurder straffeloos sloten kan vervangen etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:24 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Denk niet dat het uiteindelijk veel uitmaakt. Dat bedrag van de schikking kan hij al niet betalen, dus de rest van dat bedrag zien ze voorlopig ook niet trug.
Bij een woning mag dat inderdaad niet, dat zou huisvredebreuk zijn. Maar bij een opslagloods? Wat voor (economisch) nadeel heeft die man nou geleden door het vervangen van het slot?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben trouwens echt benieuwd naar de juridische grondslag van deze uitspraak, ik waag die te betwijfelen. Alsof een verhuurder straffeloos sloten kan vervangen etc.
Maar is dat niet iets strafrechtelijks? Dan is de rijdende rechter helemaal niet bevoegd en moet die man gewoon aangifte bij de politie doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Gaat het niet om, wat de bestemming is. Ze verhuurt het, dus geeft een hoop rechten op.
Zou ook kunnen, was misschien beter geweest.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar is dat niet iets strafrechtelijks? Dan is de rijdende rechter helemaal niet bevoegd en moet die man gewoon aangifte bij de politie doen.
Ik ook ,wat zat die man er doorheen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Fuzzysham het volgende:
Wat een nare ouwe mensen zeg. Ze staan volledig in hun recht, dus ook een goede uitspraak.. maar wat fucking naar dat ze zo blij zijn om de laatste veren van een kale kip te plukken. Geen greintje medeleven te vinden.
Heb t maar te doen met die vent.
Ja klopt was ook wel zielig. Maar kan me die blijdschap van die vrouw ook goed voorstellen. Ze voelt zich, terecht, bedonderd en heeft het gevoel dat er misbruik van haar zwakte gemaakt is. Van de andere kant heb ik ook weinig sympathie voor haar vooral door dat ze die "nette" kerstkaart stuurt met als doel zijn adres te achterhalenquote:Op woensdag 14 april 2010 01:10 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik ook ,wat zat die man er doorheen.
Zo deed ze dat in de oorlog ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
Alsof een verhuurder straffeloos sloten kan vervangen etc.
Ja dag hee, die vent heeft twee jaar niet betaald, dat betekent dat hij twee jaar lang de kans heeft gehad om te zeggen, hee, dit gaat het niet worden, ik zeg die huur op! Heeft hij niet gedaan, en daarbij is hij ook nog eens zo laag dat hij een autist met hersenbeschadiging de schuld geeft van zijn mislukte handel in afval. Sorry hoor, maar hoe kun je daar medelijden mee hebben? Het is een grote vent die veel en veel eerder zijn verantwoordelijkheden had moeten nemen en dus niet had moeten proberen te profiteren van een oude tante, bitch of niet. Ik snap dat ze blij is, ze krijgt haar geld en die lamzak is opgehoepeld. Een wanbetaler die als puntje bij paaltje komt ook nog eens dreigt de boel in de fik te steken, zou ik ook niet binnen een straal van 500 meter willen hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Fuzzysham het volgende:
Wat een nare ouwe mensen zeg. Ze staan volledig in hun recht, dus ook een goede uitspraak.. maar wat fucking naar dat ze zo blij zijn om de laatste veren van een kale kip te plukken. Geen greintje medeleven te vinden.
Heb t maar te doen met die vent.
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hm, een terugblik, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |