abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80287581
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Piles het volgende:

[..]

3 jaar schuldsanering en je bent van je schulden af
Al is dat wel behoorlijk streng, alles wordt voor je bepaalt Al zou dat voor deze man niet gek zijn

Denk dat ie nog wel wat meer schulden heeft staan, dan alleen dit
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:06:20 #252
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80287589
Whahaha

Ik was voor niemand eigenlijk, allebei erg onsympathiek, maar goed... Dit is het verdiende loon van die eikel, moet hij maar niet schreeuwen.

Misschien kan zijn zoon een krantenwijk nemen?
pi_80287594
Maar de huur was dus om en nabij de 1000 euro in de maand, terwijl die hele zooi nog geen 200 euro waard was. Of die man hield daar stiekem betaalde sex-orgies of hij was een erg goede Marktplaats handelaar, maar iets klopt daar niet lijkt me..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:08:28 #254
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80287682
Maar die oude muts die wilde toch eerst die schikking wel accepteren? Die zullen wel blij zijn dat die er uiteindelijk niet kwam
pi_80287707
Wat een nare ouwe mensen zeg. Ze staan volledig in hun recht, dus ook een goede uitspraak.. maar wat fucking naar dat ze zo blij zijn om de laatste veren van een kale kip te plukken. Geen greintje medeleven te vinden.
Heb t maar te doen met die vent.
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
pi_80287731
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar de huur was dus om en nabij de 1000 euro in de maand, terwijl die hele zooi nog geen 200 euro waard was. Of die man hield daar stiekem betaalde sex-orgies of hij was een erg goede Marktplaats handelaar, maar iets klopt daar niet lijkt me..
Ik gok ook op andere illegale handel.
pi_80288400
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
Maar die oude muts die wilde toch eerst die schikking wel accepteren? Die zullen wel blij zijn dat die er uiteindelijk niet kwam
Denk niet dat het uiteindelijk veel uitmaakt. Dat bedrag van de schikking kan hij al niet betalen, dus de rest van dat bedrag zien ze voorlopig ook niet trug.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:27:58 #258
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_80288552
Wat een akelig oud vrouwtje.. 'En toen stierf mn man en was ik alleen.. Ik werd weduwnaar'.
Ja hartstikke rot natuurlijk, maar verdomme zeg, wat heeft dat er nou mee te maken?
'Toen werd Jan de baas'.. Say what?

Jan leek me ook niet helemaal honderd (en agressief).
En vooral dom. Hij kon er vanaf komen voor 3000 euro en moet nu de volle 7 of 8 (?) duizend betalen. Hoe stom ben je dan.

Maar waar ik dus mee zit.
Als de huur nooit officieel ontbonden is en meneer stopt met betalen, waarom heeft het ouwe besje dan recht om het slot te veranderen? Er waren 2 ingangen, waarvan ze door eentje nog naar binnen kon (het was dus geen noodzaak om het slot te slopen om binnen te komen). Mag dat zomaar?
Er stond niets in het contract over ontbinding van het contract na zoveel maanden achterstallig huur of illegale praktijken. Anders had Mr. Visser dat zeker aangehaald in zijn hoorzitting. Ik dacht altijd dat je als huurder vreselijk veel rechten had en dat het ontzettend moeilijk is om shitty huurders eruit te krijgen. Maar hieruit blijkt dat dit niet zo is.
Of is er een verschil tussen woningen en zakelijke ruimte?
Big mouth strikes again
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:32:42 #259
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80288733
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:24 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Denk niet dat het uiteindelijk veel uitmaakt. Dat bedrag van de schikking kan hij al niet betalen, dus de rest van dat bedrag zien ze voorlopig ook niet trug.
Inderdaad. Ik ben trouwens echt benieuwd naar de juridische grondslag van deze uitspraak, ik waag die te betwijfelen. Alsof een verhuurder straffeloos sloten kan vervangen etc.
pi_80289088
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben trouwens echt benieuwd naar de juridische grondslag van deze uitspraak, ik waag die te betwijfelen. Alsof een verhuurder straffeloos sloten kan vervangen etc.
Bij een woning mag dat inderdaad niet, dat zou huisvredebreuk zijn. Maar bij een opslagloods? Wat voor (economisch) nadeel heeft die man nou geleden door het vervangen van het slot?
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:43:22 #261
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80289124
Gaat het niet om, wat de bestemming is. Ze verhuurt het, dus geeft een hoop rechten op.
pi_80289448
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Gaat het niet om, wat de bestemming is. Ze verhuurt het, dus geeft een hoop rechten op.
Maar is dat niet iets strafrechtelijks? Dan is de rijdende rechter helemaal niet bevoegd en moet die man gewoon aangifte bij de politie doen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:54:55 #263
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80289515
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar is dat niet iets strafrechtelijks? Dan is de rijdende rechter helemaal niet bevoegd en moet die man gewoon aangifte bij de politie doen.
Zou ook kunnen, was misschien beter geweest.
pi_80291180
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Fuzzysham het volgende:
Wat een nare ouwe mensen zeg. Ze staan volledig in hun recht, dus ook een goede uitspraak.. maar wat fucking naar dat ze zo blij zijn om de laatste veren van een kale kip te plukken. Geen greintje medeleven te vinden.
Ik ook ,wat zat die man er doorheen.
pi_80294167
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:10 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik ook ,wat zat die man er doorheen.
Ja klopt was ook wel zielig. Maar kan me die blijdschap van die vrouw ook goed voorstellen. Ze voelt zich, terecht, bedonderd en heeft het gevoel dat er misbruik van haar zwakte gemaakt is. Van de andere kant heb ik ook weinig sympathie voor haar vooral door dat ze die "nette" kerstkaart stuurt met als doel zijn adres te achterhalen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80294489
ik vond vooral dat jaren 90 kuifkapsel van Jetske wel leuk
  woensdag 14 april 2010 @ 09:57:07 #268
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80294984
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
Alsof een verhuurder straffeloos sloten kan vervangen etc.
Zo deed ze dat in de oorlog ook
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80302982
Wat een uitzichtloosheid ook. Voor die man, voor die zoon, en voor de vrouw.
pi_80309248
Wat een aflevering weer. Zeer terechte uitspraak. De man betaalde geen huur meer dus heeft de vrouw al het recht aan haar zijde om er een ander slot op te zetten. En een persoon met een geestelijke beperking de schuld geven dat zijn rommel niet meer verkocht wordt is zo laag en zegt meer over de man zelf dan over de vrouw en haar zoon.
pi_80314832
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Fuzzysham het volgende:
Ja dag hee, die vent heeft twee jaar niet betaald, dat betekent dat hij twee jaar lang de kans heeft gehad om te zeggen, hee, dit gaat het niet worden, ik zeg die huur op! Heeft hij niet gedaan, en daarbij is hij ook nog eens zo laag dat hij een autist met hersenbeschadiging de schuld geeft van zijn mislukte handel in afval. Sorry hoor, maar hoe kun je daar medelijden mee hebben? Het is een grote vent die veel en veel eerder zijn verantwoordelijkheden had moeten nemen en dus niet had moeten proberen te profiteren van een oude tante, bitch of niet. Ik snap dat ze blij is, ze krijgt haar geld en die lamzak is opgehoepeld. Een wanbetaler die als puntje bij paaltje komt ook nog eens dreigt de boel in de fik te steken, zou ik ook niet binnen een straal van 500 meter willen hebben.
  donderdag 15 april 2010 @ 07:59:20 #272
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80331797
Dat stomme juigende oude kut wijf.

Sterf kreng!
pi_80341750
Kijk zo ga je om met dit soort mensen. Gewoon kapotmaken.
pi_80502970
Morgen een terugblik en zien hoe het nu is met de mensen. Ik moest al bijna huilen tijdens de promo, zoveel moois dat we gezien hebben ook.
pi_80503973
Terugblik
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')