1 mei, 1 juli, 1 december, meen ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Op welke termijn moet hij betalen, was me even ontschoten..
Denk dat die man te achterlijk is om hier nog tegen in te gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef matthijst het volgende:
7600 betalen, per 1 mei ontruimen.
Niet ontruimd kost 50 euro per dag met maximum van 25.000.
Tering.
Mja bij de rijdende rechter tekenen ze allebei een contract waarin staat dat ze zich aan de uitspraak houden. En ik weet niet of je dan nog veel hebt om op te staan in een rechtszaakquote:
Volgens mij tekenen ze vooraf een overeenkomst waarin de uitspraak geaccepteerd wordt enz enzquote:
Kan die man toch nooit betalen als hij nu al geen 1000 euro per kwartaal kan ophoesten. Lost de zaak niet echt op lijkt me. Die man verdwijnt met de noorderzon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
1 mei, 1 juli, 1 december, meen ik.
Dat was die ¤ 3000,= schikking toch? Dit is volgens mij per 1 mei.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
1 mei, 1 juli, 1 december, meen ik.
Of hij wordt failliet verklaard, als ie ECHT aan de grond zit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan die man toch nooit betalen als hij nu al geen 1000 euro per kwartaal kan ophoesten. Lost de zaak niet echt op lijkt me. Die man verdwijnt met de noorderzon.
Denk het ook, of die eindigt diep de schuldsanering in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan die man toch nooit betalen als hij nu al geen 1000 euro per kwartaal kan ophoesten. Lost de zaak niet echt op lijkt me. Die man verdwijnt met de noorderzon.
Nogal ja..quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef doeka het volgende:
Gewoon de volle mep, terwijl hij er met ¤ 3000,= vanaf was geweest, damn dan ben je kneus.
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Ricard0j het volgende:
Kan hij nog in hoger beroep gaan?
Werd niet benoemd, alleen in de mislukte schikkingquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Op welke termijn moet hij betalen, was me even ontschoten..
Van een kale kip kun je niet plukken hequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Of hij wordt failliet verklaard, als ie ECHT aan de grond zit.
Nee, maar volgens mij worden z'n schulden dan wel gesaneerd of opgeschort en krijgt ie een faillissements-aantekening.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken he
3 jaar schuldsanering en je bent van je schulden afquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij worden z'n schulden dan wel gesaneerd of opgeschort en krijgt ie een faillissements-aantekening.
Ja, zoals ik reactie hiervoor zei: schuldsanering.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij worden z'n schulden dan wel gesaneerd of opgeschort en krijgt ie een faillissements-aantekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |