Ik vooral hoofdpijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vooral hooikoorts in mijn kop
Vanavond concert van LostProphets
die smileyquote:
quote:
Dat krijg je als je vader wordtquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie toch echt beduidend minder mooi!
Wat een rimpels, en rare kleine tandjes in Km's tandvlees!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mens is toch een complex wezen, mijn psyche die ooit met borderline werd gediagnostisseerd blijkt nu een cocktail met een basis van adhd, een vleugje hsp, een deel pdd en een deel add, ik ben niet te labelen, zou de behandeling ook uit cocktails bestaan? overigens @ang3l, er is nu wetenschappelijk vast gesteld en gedocumenteerd dat ik empatisch ben, te zelfs! ik heb maar een kopietje voor je laten maken van het raport
Is dat niet een deel van het sociaal wenselijk gedrag, wat je hier opnoemt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te jankerig ja. Te overgevoelig. Als dat volgens hen onder te empatisch wordt verstaan dan ben ik het er mee eens.
Maar aanvoelen wanneer je mensen met rust moet laten enw anneer niet, of wanneer je sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt doen of maken.... dat vind ik persoonlijk een weeeezenlijk onderdeel van empathie.
Maar goed, de psycholoog zal het beter weten
Ik zelf versta onder empatisch begaafd zijn toch echt wel het aanvoelen van situaties en vooral mensen. Dat is een ander soort "overgevoeligheid" dan het je dingen te zeer aantrekken en overal emotioneel op reageren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is dat niet een deel van het sociaal wenselijk gedrag, wat je hier opnoemt?
Ja nou dat heb ik weer:quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef oinaru_isan het volgende:
En Market Millionair is een leuke game voor Android & iPhone.
Ik zie het zó voor me: jij bent aan het werk, zo *tik*tik*tik*tik*tik* de hele tijd, Q-Music op de achtergrond, de hele tijd stil.... Máááárrrr dán: dán stelt een collega een vraag en hóp daar ga je, cmplete analyses, hele verhalen van mensen om je heen en jezelf en dit en dat en hóp, weer een half uurtje later.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te jankerig ja. Te overgevoelig. Als dat volgens hen onder te empatisch wordt verstaan dan ben ik het er mee eens.
Maar aanvoelen wanneer je mensen met rust moet laten enw anneer niet, of wanneer je sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt doen of maken.... dat vind ik persoonlijk een weeeezenlijk onderdeel van empathie.
Psych 1.0quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie het zó voor me: jij bent aan het werk, zo *tik*tik*tik*tik*tik* de hele tijd, Q-Music op de achtergrond, de hele tijd stil.... Máááárrrr dán: dán stelt een collega een vraag en hóp daar ga je, cmplete analyses, hele verhalen van mensen om je heen en jezelf en dit en dat en hóp, weer een half uurtje later.
Ik weet niet zeker wat je bedoelt, maar ik krijg vandaag mijn eerste spuit, ja.quote:
er staat letterlijk hoog empatisch vermogenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is de HTC desire dan niet meer geschikt voor jou?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou dat heb ik weer:
Jij (ik beshuldig je niet, iik doe hetallemaal zelf en het zit klaarblijkelijk in mijn 'systeem', het ligt dus aan mij en niet aan jou, dus voel jetotaal niet aangesproken) hebt de hebberige in mij wakker gemaakt. Dus ik wileigenlijk best wel een nieuwe telefoon. Maar -gelukkig- heb ik wat back-up en werden mijn ogen geopend, dat ik nog kan bellen en wel lekker goedkoop uit ben me een sim-only. Maar vervolgens heeft iemand in mijn directe omgeving een iPhone en wil ik toch eigenlijk écht wel een nieuwe met een appje die je slaapritme meet. En ik keek zojuist op nu.nl voor de laatste nieuwtjes uit de wereld en toen stond opeens die hele pagina, althans, de hele achtergrond, in het teken van de HTC Legend, die ik dus he-le-maal ontdekt heb.
Maar een troost: die hebben vast niet de Bookworm-game erop.
Is dat rebels, ik vind het gewoon heerlijk, doe het al weer een paar weken, een van de eerste dingen die ik ga doen als het weer lente isquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik gewoon eens heel rebels de was buiten ophangen?
Wat is zijn definitie van empatisch vermogen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er staat letterlijk hoog empatisch vermogen
er staat overigens ook mijnheer is een gezette man van 36 jaar die jonger oogt dan zijn kalenderleeftijd, zijn kledingstijl draagt bij in een jeugdige uitstraling....![]()
Later ook,
hij valt op jonge knappe mannen die voor hem onbereikbaar zijn
hoe jekyll and Hyde's: " injected 10cc of formula HJ7..."quote:
het is een zij en er staat geen defenitie bijquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is zijn definitie van empatisch vermogen?
Haar , ook goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is een zij en er staat geen defenitie bij
10 cc is een beetje veel, maar .5 of 1 cc jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe jekyll and Hyde's: " injected 10cc of formula HJ7..."
Ja, sorry.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou dat heb ik weer:
Jij (ik beshuldig je niet, iik doe hetallemaal zelf en het zit klaarblijkelijk in mijn 'systeem', het ligt dus aan mij en niet aan jou, dus voel jetotaal niet aangesproken) hebt de hebberige in mij wakker gemaakt. Dus ik wileigenlijk best wel een nieuwe telefoon. Maar -gelukkig- heb ik wat back-up en werden mijn ogen geopend, dat ik nog kan bellen en wel lekker goedkoop uit ben me een sim-only.
Nog even en je kunt zelf spuiten danquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat je bedoelt, maar ik krijg vandaag mijn eerste spuit, ja.
Risking a TMI: dat kan ik alquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog even en je kunt zelf spuiten dan.
Ja, ik weet dat het niet zo werkt...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens is het wel de bedoeling dat ik zelf ga spuiten, maar dat bedoelde je vast niet
Oh, tof! Had mij ook wel leuk geleken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vooral hooikoorts in mijn kop
Vanavond concert van LostProphets
En je neemt hem nu echt nog serieus?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er staat letterlijk hoog empatisch vermogen
er staat overigens ook mijnheer is een gezette man van 36 jaar die jonger oogt dan zijn kalenderleeftijd, zijn kledingstijl draagt bij in een jeugdige uitstraling....![]()
quote:Later ook,
hij valt op jonge knappe mannen die voor hem onbereikbaar zijn
Gewoon zeggen dat je goed bent zoals je bent, en als ze je dan niet willen hebben, laat maar lekker lullen. Willen ze je nog steeds hebben, dan weet je ook dat je goed bent zoals je bent en kleding verandert daar niks aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Pfffff, werkgerelateerd persoonlijk dillemma.
Eventueel promotie, maar... en de CFO kwam net binnen... dan zou ik me professioneler moeten kleden, of zoals hij zei "More businesslike". Het gaat niet om netter (want ik heb nu een blouse en een gilet aan, maar wel hip) maar zakelijker. Pantalon bv. Blouse. In mijn ogen dus: lelijk, saai en stijf (ikw eet dat er tussenwegen zijn, maar ik haaaaaaaaaaaaaaaat pantalons). Niet alleen kleding, maar hele presentatie. Ik heb bv vrij lang haar, krullen. Ik heb een stoppelbaard. Weliswaar iedere dag netjes bijgewerkt, maar ik heb 'm.
De vraag is: ben ik bereid dat te doen? Ben ik bereid concessies te doen?
Of, en ik ben altijd ERG principieel, "verloochen" ik mezelf dan voor carriere?
Ik ben nl zelf persoonlijk van mening dat ik mijn taken in pak niet beter uitvoer dan in trainingsbroek.
Sowieso schuilt mijn overwicht op mensen, de manier waarop ik dingen oplos of gedaan krijg bij anderen, niet in een autoritair iets, of gezag, of kleding, maar dat schuilt in mijn persoonlijke stijl en karakter en mijn eigen hulpbereidheid. Ik rijg dingen gedaan omdat ik het ben (Ach, voor Angel doen we dat wel ff eerst) en niet omdat ik het "afdwing".
Echter: ik kom straks in krringen waarbij dat misschien niet meer zo werkt. Het zijn meer bobo's. Anders.
En de vraag is: Wil ik dit wel? Word ik daar gelukkig van? Ergens snap ik dat veranderen misschien nodig is voor een hogere carriere, maar hoeveel water doe ik bij de wijn en raak ik mezelf dan niet kwijt? Ik BEN bovendien geen carriere-tijger. Ik heb liever leuke collega's en werkw at ik leuk vind, dan een flink salaris. Ik kan nu mijn huis betalen en alles doen wat ik leuk vind.
BLERGH.....
Wat is dan het probleem aan een pak, korter haar, en een geschoren bekkie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nl zelf persoonlijk van mening dat ik mijn taken in pak niet beter uitvoer dan in trainingsbroek.
Sowieso schuilt mijn overwicht op mensen, de manier waarop ik dingen oplos of gedaan krijg bij anderen, niet in een autoritair iets, of gezag, of kleding, maar dat schuilt in mijn persoonlijke stijl en karakter en mijn eigen hulpbereidheid. Ik rijg dingen gedaan omdat ik het ben (Ach, voor Angel doen we dat wel ff eerst) en niet omdat ik het "afdwing".
Heb ik ook.quote:
Zijn toch lachrimpels?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat kort haar en geschoren bekkie ook in je vrije tijd bestaat en als je ook in je vrije tijd niet eens jezelf kunt reflecteren...quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem aan een pak, korter haar, en een geschoren bekkie?
Je leest terug!quote:
Heel begrijpelijk, maar je bent nu nog jong. Krijg je straks geen spijt dat je deze promotie laat lopen en eventueel buiten spel gezet wordt en dus blijft hangen op waar je nu zit?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Eventueel promotie, maar... en de CFO kwam net binnen... dan zou ik me professioneler moeten kleden, of zoals hij zei "More businesslike". Het gaat niet om netter (want ik heb nu een blouse en een gilet aan, maar wel hip) maar zakelijker. Pantalon bv. Blouse. In mijn ogen dus: lelijk, saai en stijf (ikw eet dat er tussenwegen zijn, maar ik haaaaaaaaaaaaaaaat pantalons). Niet alleen kleding, maar hele presentatie. Ik heb bv vrij lang haar, krullen. Ik heb een stoppelbaard. Weliswaar iedere dag netjes bijgewerkt, maar ik heb 'm.
Echter: ik kom straks in krringen waarbij dat misschien niet meer zo werkt. Het zijn meer bobo's. Anders.
En de vraag is: Wil ik dit wel? Word ik daar gelukkig van? Ergens snap ik dat veranderen misschien nodig is voor een hogere carriere, maar hoeveel water doe ik bij de wijn en raak ik mezelf dan niet kwijt? Ik BEN bovendien geen carriere-tijger. Ik heb liever leuke collega's en werkw at ik leuk vind, dan een flink salaris. Ik kan nu mijn huis betalen en alles doen wat ik leuk vind.
BLERGH.....
Voor mij? Veel. Dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blijf lekker jezelf. Wees authentiek, en als je CFO verstandig is, dan respecteert hij dat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
ja, die paar blz.quote:
Toen ik op kantoor werkte (100 jaar geleden). Had ik ook half lang haar, maar daar deden ze niet moeilijk over. Ik liep wel in pak en mijn haartjes in de gel. En ik had toen met klanten te maken. Tis maar net hoe je je styled.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat kort haar en geschoren bekkie ook in je vrije tijd bestaat en als je ook in je vrije tijd niet eens jezelf kunt reflecteren...
Klopt, maar jij hebt met externe klanten te maken. Ik alleen met interne. Het MT (managementteam). Het ging er de CFO over dat ik met een "more business like look" meer overwicht zou creeren en dat mensen me dan serieuzer zouden nemen. Dat zou kunnen. Maar... als ik kijk naar mijn mening daarover... dan denk ik: Dan ben je best dom als je denkt dat een stropdas betrouwbaarder of serieuzer zou zijn dan iemand zonder.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Blijf lekker jezelf. Wees authentiek, en als je CFO verstandig is, dan respecteert hij dat.
Ik draag zowel strak gesneden maatpakken, als hoodies met All Star gympen. Sommige mensen vinden dat lastig, omdat ze je dan niet meer één label op kunnen plakken. Maar ik stem mijn kleding wel af op de situatie. Bij een kennismaking doe ik soms netjes mijn pak aan, om er zeker van te zijn dat ik serieus wordt genomen. Heb ik dat eenmaal bereikt, dan ben ik geneigd om te switchen naar casual. Krijg ik daar commentaar op, dan leg ik uit dat ik het zie als een teken van respect, dat ik iemand intelligent genoeg inschat om door de oppervlakkigheid van een strak pak heen te kijken, en dat ik alleen bij hele domme klanten altijd in pak verschijn.
Zou ik dus persoonlijk echt niet gelukkig van worden. En da's wat toch echt mijn nr 1 blijft.quote:Bij mijn vorige werkgever was dat anders, daar mocht je eventueel wel je stropdas af doen, maar vervolgens wel binnen 3 meter van je stropdas blijven, zodat je hem snel om zou kunnen doen.
Zie hierboven. Interne, geen externe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
Lijkt wel een beetje chantage... promotie, maar dan wel beter kleden. Angel, heb je met klanten te maken?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Blijf lekker jezelf. Wees authentiek, en als je CFO verstandig is, dan respecteert hij dat.
Ik draag zowel strak gesneden maatpakken, als hoodies met All Star gympen. Sommige mensen vinden dat lastig, omdat ze je dan niet meer één label op kunnen plakken. Maar ik stem mijn kleding wel af op de situatie. Bij een kennismaking doe ik soms netjes mijn pak aan, om er zeker van te zijn dat ik serieus wordt genomen. Heb ik dat eenmaal bereikt, dan ben ik geneigd om te switchen naar casual. Krijg ik daar commentaar op, dan leg ik uit dat ik het zie als een teken van respect, dat ik iemand intelligent genoeg inschat om door de oppervlakkigheid van een strak pak heen te kijken, en dat ik alleen bij hele domme klanten altijd in pak verschijn.
Bij mijn vorige werkgever was dat anders, daar mocht je eventueel wel je stropdas af doen, maar vervolgens wel binnen 3 meter van je stropdas blijven, zodat je hem snel om zou kunnen doen.
Als dat zou betekenen dat ik nog wel mezelf kan zijn, mijn rekeningen kan betalen, en me gelukkig voel bij wat ik doe, hoe ik het doe en hoe ik ben...... dan geen spijt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, maar je bent nu nog jong. Krijg je straks geen spijt dat je deze promotie laat lopen en eventueel buiten spel gezet wordt en dus blijft hangen op waar je nu zit?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Krijg ik daar commentaar op, dan leg ik uit dat ik het zie als een teken van respect, dat ik iemand intelligent genoeg inschat om door de oppervlakkigheid van een strak pak heen te kijken, en dat ik alleen bij hele domme klanten altijd in pak verschijn.
ligt aan de kerel. Han Peekel zit ook altijd strak in het pak (met strikje). Maar daar worden we niet nat van.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:46 schreef Burner82 het volgende:
BTW, kerels in een goed pak is wel...yummie....
Han Peekel zit strak in alles.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt aan de kerel. Han Peekel zit ook altijd strak in het pak (met strikje). Maar daar worden we niet nat van.
Zou het voor mij ook zijn hoor. Hoewel bij mij het gendergedoe ook zou meespelen (dat ik per se een mantelpakje aan zou moeten). Maar ik ben geen pakkenmens, en ik vind het hele gezeik over dat een pak netter staat ook bullshit. Kijk, je moet er niet ongewassen met een trainingsbroek gaan rondlopen, da's een ander uiterste, maar gewoon nette kleren is toch prima? Je moet gewoon je werk goed doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zou betekenen dat ik nog wel mezelf kan zijn, mijn rekeningen kan betalen, en me gelukkig voel bij wat ik doe, hoe ik het doe en hoe ik ben...... dan geen spijt.
En ik denk er TE principieel overna... alsof ik mijn hele "ik" kwijt zou raken in bv een pak. Ik weet wel dat dat niet zo is. Maar ergens is het voor mij wel echt een big deal.
Volgens mij weet je al wat je gaat doen, maar zoek je bevestiging hier.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zou betekenen dat ik nog wel mezelf kan zijn, mijn rekeningen kan betalen, en me gelukkig voel bij wat ik doe, hoe ik het doe en hoe ik ben...... dan geen spijt.
En ik denk er TE principieel overna... alsof ik mijn hele "ik" kwijt zou raken in bv een pak. Ik weet wel dat dat niet zo is. Maar ergens is het voor mij wel echt een big deal.
Je kunt het toch wel op een of andere manier combineren?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij? Veel. Dat ben ik niet.
En zoals Wonderer ook zegt: Dat heb je niet alleen op je werk dan.
Tis niet zo dat ik de deur dichtsla en mijn haar groeit aan.
blijf trouw aan jezelf, dat is namenlijk ook het enige wat je hebt in moeilijkere tijdenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
BLERGH.....
Trouw aan jezelf zijn kun je ook zo ver doorvoeren, dat je daarmee moeilijkere tijden creeert...quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
blijf trouw aan jezelf, dat is namenlijk ook het enige wat je hebt in moeilijkere tijden
Als voorbeeld werd de pantalon anagedragen... en NEE dat kan ik niet met "mezelf" combinerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kunt het toch wel op een of andere manier combineren?
Zakelijker, maar toch jezelf?
Het leven, en je kleding is niet zwart wit he.... En representatie-kosten, als de CFO dat zo graag wilt, kun je hem toch zeggen dat je daar wel eens over wilt praten, als dat de "policy" isquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:05 schreef Ang3l het volgende:
En een pak..... dat is niet 1 pak want je kunt niet iedere dag hetzelfde aandoen. Bovendien heb ik enooorme kutmaten en het pak wat ik nu heb is helemaal door een kleermaker versteld, verlengd, ingekort, getailleerd etc. Dus eigenlijk zouden alleen maatpakken bij mij mooi staan. Want ja... ik wil er niet alleen verzorgd uitzien (bull trouwens, ik ZIE er verzorgd uit) maar dan ook wel mooi natuurlijk. Kortom: meerdere maatpakken. Nou, geef me maar representatiekosten dan. Zolang ik die niet krijg doe ik aan wat ik wil en wil kopen/dragen.
Tevens... als ik nu ineens mijn persoonlijke stijl zou veranderen op het werk, dan WEET ik dat andere collega's dat juist niet zullen waarderen. Toen ik stiekem een soll.gesprek had en er netter uitzag dan normaal toen kwam ook meteen de opmerking "Wat ga jij doen? Waarom ineens zo?". En zeker met carriere maken en dan ineens in hele andere kleding etc verschijnen,.,. ik weet dat dat (en dat si eigenlijk net zo fout als andersom) door anderen echt gezien zal worden alsd "pff, kijk hem eens... nu ineens wel!"
Met strak in het pak bedoelde ik iets anders.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt aan de kerel. Han Peekel zit ook altijd strak in het pak (met strikje). Maar daar worden we niet nat van.
Ik heb geen moeilijkere tijden. Ik heb een baan. Ik kan mijn hypotheek betalen en alles wat ik nodig heb. Ik hoef me geen zorgen te maken. Het gaat echter om MEER. Dus meer geld, hogere bana, MEER carriere. Dus het niet doen bezorgd me geen moeilijkeden. Het bezorgt me alleen minder MOGELIJKheden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Trouw aan jezelf zijn kun je ook zo ver doorvoeren, dat je daarmee moeilijkere tijden creeert...
Nee het mijne is juist kleurrijk, dat uis het probleemquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het leven, en je kleding is niet zwart wit he....
Dat zal ik ook zeker als argument aandragen.quote:En representatie-kosten, als de CFO dat zo graag wilt, kun je hem toch zeggen dat je daar wel eens over wilt praten, als dat de "policy" is
Ja, omdat het een stap voorwaarts is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
Als die kleding geen issue zou zijn, had je het dan wel gedaan?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Met strak in het pak bedoelde ik iets anders.
quote:
Allemaal best mooi. Maar ik zou me er niet "prettig" in voelen.quote:
Carriere, hoe ver ga je daar voor....quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, omdat het een stap voorwaarts is.
Qua werk is het een uitdaging. Maar het is niet zo dat ik er ineens een smak geld bij krijg.
Zo gaat dat helaas binnen Philips niet met de structeren en schalen.
Dus het zou nu puur een "investering" zijn in latere carriere.
"Je bent nu 31, daar zul je ana gaan moeten denken".
Waarom? Ik heb geen vrouw te onderhouden, of 2,5 kids.
Ik heb mezelf en dat lukt ruimschoots. Ik woon fijn en leuk.
Daar kan nog iemand bij. Maar die ga ik niet onderhouden.
Ik bedoel net het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen moeilijkere tijden. Ik heb een baan. Ik kan mijn hypotheek betalen en alles wat ik nodig heb. Ik hoef me geen zorgen te maken. Het gaat echter om MEER. Dus meer geld, hogere bana, MEER carriere. Dus het niet doen bezorgd me geen moeilijkeden. Het bezorgt me alleen minder MOGELIJKheden.
Nee, dat is bij mij heel lelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Carriere, hoe ver ga je daar voor....
Kan je je haren niet in de gel zetten, zonder dat het eraf moet? Ik had ongeveer dezelfde lengte, maar met gel erin ziet het er wat netter uit.
Stilstand in geluk is niet erg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik bedoel net het tegenovergestelde
Je wilt meeeeeeer... en mogelijkheden. k neem niet aan dat je zo hard gewerkt hebt, om nu stil te gaan staan?
Soms kan meer alleen maar door dingen achterwege te laten. Of anders in te vullen. Een pak kan ook kleurrijk zijn he(kweet niet of het beter is, maar ja .....
misschien kun je dingen combineren, of anders aanpakken?)
Of je wordt vanzelf kaal.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stilstand in geluk is niet erg.
Ik ben geen carrieremens.
Ik ga het niet uit de weg als het er aan komt, da's wat anders.
Maar ik zal er ook niet alles voor doen.
Mijn krullen afknippen bv? Nooit.
Alleen als ik dat wil, dan gaan ze er af.
Of als ik geopereerd zou moeten worden of zo
Maar verandert er iets fundamenteels aan je, als je je stoppelbaard (die je nu leuk vindt) niet meer kan dragen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Compromis? Ga eens strak in het pak, met mooie krullenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stilstand in geluk is niet erg.
Ik ben geen carrieremens.
Ik ga het niet uit de weg als het er aan komt, da's wat anders.
Maar ik zal er ook niet alles voor doen.
Mijn krullen afknippen bv? Nooit.
Alleen als ik dat wil, dan gaan ze er af.
Of als ik geopereerd zou moeten worden of zo
Ik heb ook een hekel aan pakken, maar ik ben nu uitgenodigd voor een hele interessante baan. Als ik daarvoor in pak moet, ok, whateverquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar verandert er iets fundamenteels aan je, als je je stoppelbaard (die je nu leuk vindt) niet meer kan dragen?
Het pak kan ik me iets bij voorstellen, ben zelf ook geen pakkendrager.
Als... ALS je maar mijn eigen stugge belfobische contactgestoorde Media Marktschuwe dwarse eigenwijze BTW-sjoemelende tegenwerkende voorraadvervalsende Ang3l blijft mét slechte DVD-smaak, die niet kan koken en niet kan omgaan met Gsm'etjes!(*)quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, omdat het een stap voorwaarts is.
Qua werk is het een uitdaging. Maar het is niet zo dat ik er ineens een smak geld bij krijg.
Zo gaat dat helaas binnen Philips niet met de structeren en schalen.
Dus het zou nu puur een "investering" zijn in latere carriere.
Waarom het pak wel... wat kleding is en niet aan je vastzit.... waarom snap je dat wel? maar bv niet je haren? Of je baard?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar verandert er iets fundamenteels aan je, als je je stoppelbaard (die je nu leuk vindt) niet meer kan dragen?
Het pak kan ik me iets bij voorstellen, ben zelf ook geen pakkendrager.
Ik wel. Dan zou ik een groot deel van mijn week (want buiten slapen om zit ik toch meer tijd OP mijn wek onderhand dan NIET op mijn werk) me in kleding hijsen die A niet bij me past en waar ik me dan ook B niet prettig in voel. Dat gaat gegarandeerd ook mijn "ik" veranderen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan pakken, maar ik ben nu uitgenodigd voor een hele interessante baan. Als ik daarvoor in pak moet, ok, whateverIK verander niet erdoor
Zoals al aangegeven, ik mezelf ook niet geheel prettig vind voelen in een pak. Maar een pak doet niets af aan je kwaliteiten die je hebt, een stoppelbaard in principe ook niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom het pak wel... wat kleding is en niet aan je vastzit.... waarom snap je dat wel? maar bv niet je haren? Of je baard?
Whahaha... Echt? Ik heb geloof ik even mijn bewustzijn verloren toen ik het las. Nee, ik geloof het niet...whahahahahaha... écht waar? Nee... je loopt me te fucken... Toch? Whahahaha... waarom bel je me dan ook niet gelijk even... owh wacht... dat ging natuurlijk niet wahahahaha. Echt... ECHT... hééél ECHTWAAR? SUK-KOL!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Parleur.... omdat ik van je hou en ik weet dat dit nieuws je dag, wat zeg ik, je week, nee maand, wellicht wel JAAR zal maken, biecht ik dit op: Ik heb het glas van mijn iPhone stuk laten vallen.
En andersom dus ook niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zoals al aangegeven, ik mezelf ook niet geheel prettig vind voelen in een pak. Maar een pak doet niets af aan je kwaliteiten die je hebt, een stoppelbaard in principe ook niet.
Ja. En ik begrijp mezelf ook steeds meer dat ik het niet wil. Waarom zou een jongere generatie zich moeten conformeren naar de oude stempel? Wij zijn uiteindelijk toch de toekomst?quote:Maar er zijn bepaalde omgangsvormen in het bedrijfsleven, zeker bij oude stempels die het nog steeds doen, ondanks dat ze allang afgeschreven zijn, nog steeds de dienst uitmaken. Deze oude stempels zullen sneller iets van iemand aannemen die in het gelid loopt dan iemand die dat niet doet. Begrijp je wat ik wil zeggen?
Ik heb dit vrijwillig gemeld. Hij is gemaakt. Je was hier nooit achtergekomen. Denk daaraan. Ik gun je dit. Knoop dat in je oren Mike.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Whahaha... Echt? Ik heb geloof ik even mijn bewustzijn verloren toen ik het las. Nee, ik geloof het niet...whahahahahaha... écht waar? Nee... je loopt me te fucken... Toch? Whahahaha... waarom bel je me dan ook niet gelijk even... owh wacht... dat ging natuurlijk niet wahahahaha. Echt... ECHT... hééél ECHTWAAR? SUK-KOL!
Dan kom ik ook niet alleen naar het feest. 't is met partner of niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En andersom dus ook niet.
[..]
Ja. En ik begrijp mezelf ook steeds meer dat ik het niet wil. Waarom zou een jongere generatie zich moeten conformeren naar de oude stempel? Wij zijn uiteindelijk toch de toekomst?
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe snel mensen dingen opzij willen zetten voor een carriere. Oke, voor de ene is kleding wat minder principieel van belang dan voor een ander. Dus laat ik het dan eens hele ver trekken: Stel dat ze zouden zeggen...carriere oke, maar we ween dat je homo bent, en als we feestjes met partner erbij hebben dan... ja... dan hebben we dat toch liever niet. Oude stempel, he, je begrijpt dat wel. Dan nemen mensen je minder serieus. Niets persoonlijks hoor, maar goed... zo werkt dat nou eenmaal he, in deze kringen!
Zou je dat doen?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit vrijwillig gemeld. Hij is gemaakt. Je was hier nooit achtergekomen. Denk daaraan. Ik gun je dit. Knoop dat in je oren Mike.
[ afbeelding ]
Sla maar op naast de bruine pastaquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:23 schreef Parleur het volgende:
[..]
OWH MY GOD... ik kan gelijk aan de zuurstof. Het is ECHT! Je bent gewoon... nouja... zegmaar nog heel anders als dat ik had kunnen bedenken!
Ang3l dit gelooft echt niemand meer hier... maar ik ben verliefd op je. Whahahahah...
Zo'n iPhone... en ik heb je dat al gezegd... is ook veel te geavanceerd voor je. Jij moet zo'n waterdichte shockbestendige Gsm hebben met zo'n dikke rubberen rand en een venstertje van veiligheidsglas.
Ennieway... ik ga het fotootje bij al je andere missers opslaan. Wil je ze voortaan gelijk even wat verkleinen want op deze manier blijf ik extra opslagruimte voor je bijkopen.
Ik vind partner keuze ook iets heel anders dan kleding keuze... Maar mij boeit kleding ook niet.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet alleen naar het feest. 't is met partner of niet.
Ik begrijp je punt wel, en wellicht leg je de vinger precies op je de gevoelige plek voor wat betreft carriëre.
tekortkomingen????quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sla maar op naast de bruine pasta
Bij al mijn tekortkomingen........
Nee... de zwartbruine pasta staat samen met onder andere je paarse pannenkoeken in het mapje 'Ang3l kookt'. Deze gaat in de map 'Telefonie'.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sla maar op naast de bruine pasta
Bij al mijn tekortkomingen........
Enorm veelquote:
Ik was er bijna in getrapt om hier een hele opsomming te gaan doen... maar ik heb je door... Dit is retorisch...quote:
Ja het is anders. En het is ene bigger deal.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind partner keuze ook iets heel anders dan kleding keuze... Maar mij boeit kleding ook niet.....
Je moet niet te kritisch zijn voor jezelf, anders kom je nergens anders meer aan toequote:
I dare you.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik was er bijna in getrapt om hier een hele opsomming te gaan doen... maar ik heb je door... Dit is retorisch...
Ik ben naar mezelf toe net zo kritisch als dat ik naar de buitenwereld ben.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet niet te kritisch zijn voor jezelf, anders kom je nergens anders meer aan toe
Mij stelselmatig en structureel verwaarlozen bijvoorbeeld...quote:
Ja die zweeft tussen de kolom Virtue en Sin.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mij stelselmatig en structureel verwaarlozen bijvoorbeeld...
Nou bij mij zweeft ie al niet eens meer. U doet maar. Als je me af en toe maar even laat lachen... met een Gsm ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zweeft tussen de kolom Virtue en Sin.
Ik heb je vandaag voorlopig genoeg laten lachen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou bij mij zweeft ie al niet eens meer. U doet maar. Als je me af en toe maar even laat lachen... met een Gsm ofzo.
Eh hallo, wil je Ang3l dood hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hoelang zou hij bezig zijn met flossen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat jij het zou begrijpenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh hallo, wil je Ang3l dood hebben!?
3 sec. Weinig tandquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:48 schreef stornis het volgende:
[..]
hoelang zou hij bezig zijn met flossen?
En niet alleen voor vandaag!... voor morgen en de rest van de week ook wel. Ja, ik denk dat ik er wel weer een tijdje tegen kan nu. Dat jij je eigen comedy nog niet hebt is en blijft en groot niet opgelost raadsel voor me. Maar hou vol want vroeg of laat leest hier een of andere producent mee en dan kan het niet anders of je hebt een eigen dagelijks halfuurtje op primetime.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag voorlopig genoeg laten lachen!
En dat was uit eigen beweging! Ik was niet eens betrapt of zo!
Mannen met baarden en krullenquote:
Ik heb een eigen comedy. In pak. Met kort haar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:51 schreef Parleur het volgende:
[..]
En niet alleen voor vandaag!... voor morgen en de rest van de week ook wel. Ja, ik denk dat ik er wel weer een tijdje tegen kan nu. Dat jij je eigen comedy nog niet hebt is en blijft en groot niet opgelost raadsel voor me. Maar hou vol want vroeg of laat leest hier een of andere producent mee en dan kan het niet anders of je hebt een eigen dagelijks halfuurtje op primetime.
Hoef je nooit een pak aan en kun je je manager die dergelijke idioterie voorstelt gelijk een dikke middelvinger geven.
Maar vier dvd'tjes? Wat is dit? De proloog van seizoen één? Een preview? De beknopte versie? Welke idioot heeft hier zo absurd veel in zitten knippen? En waarom ben ik niet benaderd om de voice over te doen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een eigen comedy. In pak. Met kort haar.
[ afbeelding ]
Jij hebt een stille rol buiten het scherm.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar vier dvd'tjes? Wat is dit? De proloog van seizoen één? Een preview? De beknopte versie? Welke idioot heeft hier zo absurd veel in zitten knippen? En waarom ben ik niet benaderd om de voice over te doen?
Die is dan zo stil... dat ik er zelf niks van meekrijg. Maar goed... doe mij maar 10 stuks!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een stille rol buiten het scherm.
Je weet wel, zoals Stanley
WACHT!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een stille rol buiten het scherm.
Je weet wel, zoals Stanley
Ik heb de Fok verkiezing gewonnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
WACHT!
Stop. Pennen neer. Ik zie het nu pas...
Wat is Toyboy? Waarom staat dat bij Ang3l? Wat voor vreselijks is er misgegaan in 2009? Hoe gaan we dit voorkomen in 2010? Waarom heeft het leger niet ingegrepen?
Dat was op zich niet mijn bedoeling natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh hallo, wil je Ang3l dood hebben!?
De Fok verkiezing van wat? Ik kan er niets over terugvinden? Er zullen toch wel Kamervragen over zijn gesteld?quote:
Ze kunnen ook devolueren naar een grijze muis in keurslijfquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was op zich niet mijn bedoeling natuurlijk
Maar mensen kunnen ook wel eens evolueren en zo he... of compromissen sluiten, of natuurlijk helemaal rucksichtloss hun eigen gang gaan, dat moeten ze zelf weten...
De Mr Fok verkiezing. Niet die van Sexy & Gewaagd, want die had Dizer gewonnen. maar de tegenhanger van de Fok Babe verkiezing. daar mocht ik vast niet aan meedoen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
De Fok verkiezing van wat? Ik kan er niets over terugvinden? Er zullen toch wel Kamervragen over zijn gesteld?
Maar uhm... wat heb je dan precies? Wat is een 'Mr Fok'? Wat huiveringwekkend lijkt me dat... om door het leven te moeten als 'Mr Fok'. Ik ga er van uit dat je er heel veel voor betaald krijgt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Mr Fok verkiezing. Niet die van Sexy & Gewaagd, want die had Dizer gewonnen. maar de tegenhanger van de Fok Babe verkiezing. daar mocht ik vast niet aan meedoen.
Ik vind 'm ook wel leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
Postte hier laatst iemand Alexander Klopping omdat ie zo cute zou zijn?
Hij is inderdaad leuk! Is nu bij DWDD
Daarom, ALLES kan. En dat probeer ik ook te zeggen.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze kunnen ook devolueren naar een grijze muis in keurslijf
Alles kan. Het is de vraag waar je het gelukkigst van wordt.
Nee, als Toyboy 2009. Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar uhm... wat heb je dan precies? Wat is een 'Mr Fok'? Wat huiveringwekkend lijkt me dat... om door het leven te moeten als 'Mr Fok'.
Tuurlijkquote:Ik ga er van uit dat je er heel veel voor betaald krijgt?
Ang3l neem vleugels! Van die echte met veren enzo!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom, ALLES kan. En dat probeer ik ook te zeggen.....
als dat al cute is geef mij dan maar focking lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
Ik krijg ze al in inkt op mijn lijf!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l neem vleugels! Van die echte met veren enzo!
Nou ik geloof dat ik het niet ga begrijpen. Je zult wel hele smerige spelletjes hebben gespeeld. Ik ga er trouwens weer vandoor... tot over een paar maanden Ang3l. Pas goed op je Gsm!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, als Toyboy 2009. Dat zie je toch?
[..]
Tuurlijk
Ja! Dat was ik!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
Willen en kunnen is iets andersquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom, ALLES kan. En dat probeer ik ook te zeggen.....
Het enige dat jij zegt is: Nee, wil ik niet..Ik heb nog nergens echt gelezen dat je zelf zoiets hebt van: ja, het KAN wel natuurlijk .....
Hij is niet echt een nerd vind ik hoor. Meer een soort kakkertje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja! Dat was ik!
Nerds zijn cute.
Dan is het dus opgelostquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Willen en kunnen is iets anders
Ik zeg inderdaad: WIL ik niet.
Natuurlijk kan het, ik heb ook nooit beweerd dat het niet KAN.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Bwhehe, weer een opdracht binnen.
Figureren als paparazzi fotograaf bij een bedrijfsopening
Oké dan.
Dat klinkt als meer dan alleen modellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Bel ik net de laatste terug: Ja, weet ik, maar deze gat voor, jammer voor die ander!
Ga je nu alweer beginnen!?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als meer dan alleen modellen...
Bij jou moeten ze allemaal zo veel mogelijk op die tennisser lijken...quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als dat al cute is geef mij dan maar focking lekker
Wat doe ikquote:
Die principes zet ik wel aan de kantquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt als meer dan alleen modellen...
Is dat zo gek danquote:
subcutaan of intramusculair ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
nou, het zit in mijn beendeed wel pijn maar nu niet meer. Over twee weken moet ik het zelf doen...
Spannend!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
nou, het zit in mijn beendeed wel pijn maar nu niet meer. Over twee weken moet ik het zelf doen...
Je ziet het wel onwijs aankomen; groepjes meiden met blote benen en een trenchcoat...quote:
Ja die zag ik laatst bij Gadgetgardenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Een tafelkleed waarop het patroon pas zichtbaar wordt als je met wijn morst.
[ afbeelding ]
Nee, nee, het is een hobby project. Zie link.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat, of het is zijn werk voor films
Wel mooi!
IM. Die naald was best lang en ging er helemaal inquote:
Die aurora borealisquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, nee, het is een hobby project. Zie link.
Maar wel mooi idd.
bovenste buitenste kwadrant, damn ik weet het gewoon nog waar te spuiten, en dat terwijl ik al jaren van school ben en niets met verpleging doe, hahahaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
IM. Die naald was best lang en ging er helemaal inMijn been doet nu nog pijn, als een flinke blauwe plek. Nou ja. Wie mooi wil zijn etc
Mijn zus heeft het dit weekend in het echt gezienquote:
Yeah... linkerbeen. Over twee weken de rechter, heheh. Ach, beetje pijn boeit ook nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef creno het volgende:
[..]
bovenste buitenste kwadrant, damn ik weet het gewoon nog waar te spuiten, en dat terwijl ik al jaren van school ben en niets met verpleging doe, hahaha
Goed na-masseren dan ! Dan zou het minder pijnlijk moeten worden.
Jaaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef creno het volgende:
waarschijnlijk al wel bekend, maar deze blijft toch ook fantastisch:
Nja bleven de mensen staan kijken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind flashsmobs nu al iets te veel opgezet door de bedrijven zelf vaak. Bv hier afgelopen weekend ineens spontaan (ahum) een flashmob bij de Bijenkorf tijdens de Maffe Marathon... wat overduidelijk doorgestoken kaart was. Dan is het hele idee van een flashmob toch weg?
Die Sound of Music was ook opgezet. Ik vind het ook een beetje... jammer, ja. Altijd wordt alles weer commercieel ingezet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind flashsmobs nu al iets te veel opgezet door de bedrijven zelf vaak. Bv hier afgelopen weekend ineens spontaan (ahum) een flashmob bij de Bijenkorf tijdens de Maffe Marathon... wat overduidelijk doorgestoken kaart was. Dan is het hele idee van een flashmob toch weg?
Best een leuk nummerquote:Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef creno het volgende:
gedroomd over het songfestival. Cyprus wint.
Geef mij die ander dan maar!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:Heb net op een zelfgebouwde ligfiets gezeten, van 1 vd magazijnmedewerkers
Hij mij helemaal naar de schuur meenemen () en dat ding vol trots presenteren.
Dat zit eigenlijk best wel erg relaxed zeg!
Komen we terug, zegt de magazijnbaas: Waar waren jullie heen?
Ja ik liet 'm ff m'n fiets zien.
Jaaaaaja... daar begint het allemaal mee he
Eikels!
Het is een vent van in de 50quote:
Dat had ik me overigens in pak niet zien doenquote:
Dusquote:
Je kan ook IN de slaapbank gevouwen worden he, tijdens movie madness mayhem night!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Scheelt toch maar een paar jaar?
Of de magazijnmedewerker voelt zich dan helemaal de man, omdat een bigshot in pak met hem het magazijn in gaatquote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had ik me overigens in pak niet zien doen![]()
Ok gok dat ie 55 is of zo... dus dan zou ie 24 zijn geweest hoor. Da's niet echt tienervader meerquote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ok, die vijftiger zou ook je (tiener)vader kunnen zijn. Dat is wel een beetje gek.
is dat dansje nou uit Glee, of, was dat in glee ook weer van een ander origineel?quote:
volgens mij was het ook niet echt als flash mob bedoelt hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je ziet het wel onwijs aankomen; groepjes meiden met blote benen en een trenchcoat...
Ik zag vanochtend een nieuwe aflevering staan!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat dansje nou uit Glee, of, was dat in glee ook weer van een ander origineel?
Tofquote:Op woensdag 14 april 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Mijn collega was kei blij met 'r kadootje
www.royalvkb.com
die Wok?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Mijn collega was kei blij met 'r kadootje
www.royalvkb.com
Het was die French Karaf set. Die vind ik zo leukquote:
Van uitgaan. Al een paar jaar.quote:
Die 'm de groeten van me.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
Ah k. ja had m paar weekjes geleden op me werk ontmoet..
En zondag gezien
Denk nie dat hij Ang3l kent :Squote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 'm de groeten van me.
Zeg maar dat ik de rijmpjes van Meester Tom mis!
Misschien als je Stephan zegt, en Bridge to Terabithia, en rijmen.quote:
Nee Stephan van M.quote:
De W moet toch wel echt een slijtplek hebben bij jou he?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De W moet toch wel echt een slijtplek hebben bij jou he?
Welk programma?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:26 schreef Deceit het volgende:
Hmm ben met me dikke kop gefilmd!
een lifestyle programma dit weekend op rtl 5, ging over de kunst van dit kasteel.. aja weet dus geeneens welk programmaquote:
jij bent wel goed op de hoogte zegquote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
een lifestyle programma dit weekend op rtl 5, ging over de kunst van dit kasteel.. aja weet dus geeneens welk programma
Die voel ik bijna niet meerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met de blauwe plek dan wel je been?
mwa, zou kunnenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die voel ik bijna niet meerMaar ik voel verder ook niks anders
Iets te ongeduldig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
mwa, zou kunnen
Het verschilt per persoon, sommigen merken de eerste veranderingen na een paar dagen al, anderen pas na een maand. Dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
I knowquote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn nog niet een paar dagen voorbij he. Rustig afwachten.
Nou, daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou wat zijn als je vandaag wakker geworden was met een enorme baard en borsthaar enzo.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou wat zijn als je vandaag wakker geworden was met een enorme baard en borsthaar enzo.
En anders Brad welquote:Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zou je je dan niet helemaal lam geschrokken zijn
ik ken hem ook hij kwam vroeger toen ik nog in een appartement woonde bij mijn onderbuurman, die kenden elkaar van schoolquote:
ik niet, ken niemand in de homo kolonie die Brabant heetquote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
Aw cool.. Everybody knows Tommy
zij is zo goed, was al goed in rent, legendarisch in wickedquote:
Let's go.... ouhoooouuuuut toniiiight .... RAWRRRR!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zij is zo goed, was al goed in rent, legendarisch in wicked
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, ken niemand in de homo kolonie die Brabant heet
Wat, in de aflevering van gisteren? Compleet gemistquote:
Die leidster van Vocal Adrenaline.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat, in de aflevering van gisteren? Compleet gemist
Ik luisterde alleen maar, Brad is degene die Glee echt kijktquote:
Was het niet meer zoiets (stukje eruit geknipt dan)?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef Deceit het volgende:
Mijn avatar was down en heb geen zelfde plaatje meer kunnen vinden
Oja, nu je het zegt ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het niet meer zoiets (stukje eruit geknipt dan)?
[ afbeelding ]
Ik heb hun 4 albums in m'n playlist staan nuquote:
Nah, ben je down dan?quote:
Zeg was jij nou nog in Rotterdam eigenlijk afgelopen zondag??quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb hun 4 albums in m'n playlist staan nu
Gelukkig ben je helemaal geen clownquote:Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, ben je down dan?Je mag best down zijn hoor e ht zou wel eens beter kúnnen zijn als je jezelf hervindt, maar dat moet helemaal niet van mij hoor!
Ik ben geen clown die pas happy is wanneer iedereen vrolijk is!
Ja!quote:Heb je jehondje
al uitgelaten??
Vind jij clowns eng?!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben je helemaal geen clown. Anders vond ik je eng!
[..]
Ja!
Nou, ik heb het niet zo erg als deze mevrouw:quote:Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vind jij clowns eng?!![]()
Nou ja... nu je het zegt... helemaal in deze tijden....
Oooohhh je hebt mijn vraag bantwoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zie vandaag voor het eerst in mijn leven een Happy Tree Friends filmpje.
Oh, dat is wel heel erg inderdaad...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet zo erg als deze mevrouw:
Ik vind ze gewoon stom en eng omdat ze op je af kunnen komen.
Wax, ik ben elke dag in Rotterdam. Ik woon er tegenwoordigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg was jij nou nog in Rotterdam eigenlijk afgelopen zondag??
Kirby heet 't.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar Deceit, Grüss Gott ook trouwens, maar wat ís ht eignlijk voor beestje?
Oke elke dag nog wel... Benje eigenljk ná je verhuizing nog wel eens in Numansdorp wezen kijken hoe het gaat? Bél je er nog wel eens naartoe en aan welke ronde heb je zondag meegedaan?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, ik ben elke dag in Rotterdam. Ik woon er tegenwoordig
Ik ben er nog geweest ja! Een aantal keer al, maar omdat ik nogal een druk leventje heb kom ik er niet elke week. En ik bel natuurlijk m'n ouders regelmatig om even bij te kletsen, is leuk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke elke dag nog wel... Benje eigenljk ná je verhuizing nog wel eens in Numansdorp wezen kijken hoe het gaat? Bél je er nog wel eens naartoe en aan welke ronde heb je zondag meegedaan?
Oh?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh je hebt mijn vraag bantwoord.
Trust? Sweex?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Mijn draadloze toetsenbord is weer behoorlijk aan het kötten.
Is het de batterij of is het gewoon een wanproduct?
Welk merk heb je? Zou best de batterij kunnen zijn, of de zender (IR?) is vies of zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Vanuit hier gezien lijkt het erop dat ik dat helemaal niet kan weten.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Wat voo psychedelisch beestje dat ding van Deceit was.quote:
Ik denk de batterij inderdaad, die zender lik ik elke dag af.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welk merk heb je? Zou best de batterij kunnen zijn, of de zender (IR?) is vies of zo.
Het is geen Happy Tree Friendsbeestje!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat voo psychedelisch beestje dat ding van Deceit was.
(Let op: het volgende zónder correctie:)
Toen beon jij overHappy Tree entoen heb ik dt even via GOOLe opgezocht, en zo kwam ikerachter dat dat us een Happy Tree beestjewas.
(En nu mét:)
Toen begon jij over Happy Tree en toen heb ik dat even via Google opgezocht, en zo kwam ik er achter dat dat dus een Happy Tree beestje was.
Ja, daar zijn zelfs knuffels vanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is geen Happy Tree Friendsbeestje!
Het is van een spelletje (volgens mij)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |