Nou, daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou wat zijn als je vandaag wakker geworden was met een enorme baard en borsthaar enzo.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou wat zijn als je vandaag wakker geworden was met een enorme baard en borsthaar enzo.
En anders Brad welquote:Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zou je je dan niet helemaal lam geschrokken zijn
ik ken hem ook hij kwam vroeger toen ik nog in een appartement woonde bij mijn onderbuurman, die kenden elkaar van schoolquote:
ik niet, ken niemand in de homo kolonie die Brabant heetquote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
Aw cool.. Everybody knows Tommy
zij is zo goed, was al goed in rent, legendarisch in wickedquote:
Let's go.... ouhoooouuuuut toniiiight .... RAWRRRR!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zij is zo goed, was al goed in rent, legendarisch in wicked
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, ken niemand in de homo kolonie die Brabant heet
Wat, in de aflevering van gisteren? Compleet gemistquote:
Die leidster van Vocal Adrenaline.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat, in de aflevering van gisteren? Compleet gemist
Ik luisterde alleen maar, Brad is degene die Glee echt kijktquote:
Was het niet meer zoiets (stukje eruit geknipt dan)?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef Deceit het volgende:
Mijn avatar was down en heb geen zelfde plaatje meer kunnen vinden
Oja, nu je het zegt ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het niet meer zoiets (stukje eruit geknipt dan)?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |