Nou, daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou wat zijn als je vandaag wakker geworden was met een enorme baard en borsthaar enzo.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou wat zijn als je vandaag wakker geworden was met een enorme baard en borsthaar enzo.
En anders Brad welquote:Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zou je je dan niet helemaal lam geschrokken zijn
ik ken hem ook hij kwam vroeger toen ik nog in een appartement woonde bij mijn onderbuurman, die kenden elkaar van schoolquote:
ik niet, ken niemand in de homo kolonie die Brabant heetquote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
Aw cool.. Everybody knows Tommy
zij is zo goed, was al goed in rent, legendarisch in wickedquote:
Let's go.... ouhoooouuuuut toniiiight .... RAWRRRR!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zij is zo goed, was al goed in rent, legendarisch in wicked
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, ken niemand in de homo kolonie die Brabant heet
Wat, in de aflevering van gisteren? Compleet gemistquote:
Die leidster van Vocal Adrenaline.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat, in de aflevering van gisteren? Compleet gemist
Ik luisterde alleen maar, Brad is degene die Glee echt kijktquote:
Was het niet meer zoiets (stukje eruit geknipt dan)?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef Deceit het volgende:
Mijn avatar was down en heb geen zelfde plaatje meer kunnen vinden
Oja, nu je het zegt ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het niet meer zoiets (stukje eruit geknipt dan)?
[ afbeelding ]
Ik heb hun 4 albums in m'n playlist staan nuquote:
Nah, ben je down dan?quote:
Zeg was jij nou nog in Rotterdam eigenlijk afgelopen zondag??quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb hun 4 albums in m'n playlist staan nu
Gelukkig ben je helemaal geen clownquote:Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, ben je down dan?Je mag best down zijn hoor e ht zou wel eens beter kúnnen zijn als je jezelf hervindt, maar dat moet helemaal niet van mij hoor!
Ik ben geen clown die pas happy is wanneer iedereen vrolijk is!
Ja!quote:Heb je jehondje
al uitgelaten??
Vind jij clowns eng?!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben je helemaal geen clown. Anders vond ik je eng!
[..]
Ja!
Nou, ik heb het niet zo erg als deze mevrouw:quote:Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vind jij clowns eng?!![]()
Nou ja... nu je het zegt... helemaal in deze tijden....
Oooohhh je hebt mijn vraag bantwoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zie vandaag voor het eerst in mijn leven een Happy Tree Friends filmpje.
Oh, dat is wel heel erg inderdaad...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet zo erg als deze mevrouw:
Ik vind ze gewoon stom en eng omdat ze op je af kunnen komen.
Wax, ik ben elke dag in Rotterdam. Ik woon er tegenwoordigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg was jij nou nog in Rotterdam eigenlijk afgelopen zondag??
Kirby heet 't.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar Deceit, Grüss Gott ook trouwens, maar wat ís ht eignlijk voor beestje?
Oke elke dag nog wel... Benje eigenljk ná je verhuizing nog wel eens in Numansdorp wezen kijken hoe het gaat? Bél je er nog wel eens naartoe en aan welke ronde heb je zondag meegedaan?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, ik ben elke dag in Rotterdam. Ik woon er tegenwoordig
Ik ben er nog geweest ja! Een aantal keer al, maar omdat ik nogal een druk leventje heb kom ik er niet elke week. En ik bel natuurlijk m'n ouders regelmatig om even bij te kletsen, is leuk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke elke dag nog wel... Benje eigenljk ná je verhuizing nog wel eens in Numansdorp wezen kijken hoe het gaat? Bél je er nog wel eens naartoe en aan welke ronde heb je zondag meegedaan?
Oh?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhh je hebt mijn vraag bantwoord.
Trust? Sweex?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Mijn draadloze toetsenbord is weer behoorlijk aan het kötten.
Is het de batterij of is het gewoon een wanproduct?
Welk merk heb je? Zou best de batterij kunnen zijn, of de zender (IR?) is vies of zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Vanuit hier gezien lijkt het erop dat ik dat helemaal niet kan weten.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Wat voo psychedelisch beestje dat ding van Deceit was.quote:
Ik denk de batterij inderdaad, die zender lik ik elke dag af.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welk merk heb je? Zou best de batterij kunnen zijn, of de zender (IR?) is vies of zo.
Het is geen Happy Tree Friendsbeestje!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat voo psychedelisch beestje dat ding van Deceit was.
(Let op: het volgende zónder correctie:)
Toen beon jij overHappy Tree entoen heb ik dt even via GOOLe opgezocht, en zo kwam ikerachter dat dat us een Happy Tree beestjewas.
(En nu mét:)
Toen begon jij over Happy Tree en toen heb ik dat even via Google opgezocht, en zo kwam ik er achter dat dat dus een Happy Tree beestje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |