Ik vooral hoofdpijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vooral hooikoorts in mijn kop
Vanavond concert van LostProphets
die smileyquote:
quote:
Dat krijg je als je vader wordtquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie toch echt beduidend minder mooi!
Wat een rimpels, en rare kleine tandjes in Km's tandvlees!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mens is toch een complex wezen, mijn psyche die ooit met borderline werd gediagnostisseerd blijkt nu een cocktail met een basis van adhd, een vleugje hsp, een deel pdd en een deel add, ik ben niet te labelen, zou de behandeling ook uit cocktails bestaan? overigens @ang3l, er is nu wetenschappelijk vast gesteld en gedocumenteerd dat ik empatisch ben, te zelfs! ik heb maar een kopietje voor je laten maken van het raport
Is dat niet een deel van het sociaal wenselijk gedrag, wat je hier opnoemt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te jankerig ja. Te overgevoelig. Als dat volgens hen onder te empatisch wordt verstaan dan ben ik het er mee eens.
Maar aanvoelen wanneer je mensen met rust moet laten enw anneer niet, of wanneer je sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt doen of maken.... dat vind ik persoonlijk een weeeezenlijk onderdeel van empathie.
Maar goed, de psycholoog zal het beter weten
Ik zelf versta onder empatisch begaafd zijn toch echt wel het aanvoelen van situaties en vooral mensen. Dat is een ander soort "overgevoeligheid" dan het je dingen te zeer aantrekken en overal emotioneel op reageren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is dat niet een deel van het sociaal wenselijk gedrag, wat je hier opnoemt?
Ja nou dat heb ik weer:quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef oinaru_isan het volgende:
En Market Millionair is een leuke game voor Android & iPhone.
Ik zie het zó voor me: jij bent aan het werk, zo *tik*tik*tik*tik*tik* de hele tijd, Q-Music op de achtergrond, de hele tijd stil.... Máááárrrr dán: dán stelt een collega een vraag en hóp daar ga je, cmplete analyses, hele verhalen van mensen om je heen en jezelf en dit en dat en hóp, weer een half uurtje later.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te jankerig ja. Te overgevoelig. Als dat volgens hen onder te empatisch wordt verstaan dan ben ik het er mee eens.
Maar aanvoelen wanneer je mensen met rust moet laten enw anneer niet, of wanneer je sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt doen of maken.... dat vind ik persoonlijk een weeeezenlijk onderdeel van empathie.
Psych 1.0quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie het zó voor me: jij bent aan het werk, zo *tik*tik*tik*tik*tik* de hele tijd, Q-Music op de achtergrond, de hele tijd stil.... Máááárrrr dán: dán stelt een collega een vraag en hóp daar ga je, cmplete analyses, hele verhalen van mensen om je heen en jezelf en dit en dat en hóp, weer een half uurtje later.
Ik weet niet zeker wat je bedoelt, maar ik krijg vandaag mijn eerste spuit, ja.quote:
er staat letterlijk hoog empatisch vermogenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is de HTC desire dan niet meer geschikt voor jou?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou dat heb ik weer:
Jij (ik beshuldig je niet, iik doe hetallemaal zelf en het zit klaarblijkelijk in mijn 'systeem', het ligt dus aan mij en niet aan jou, dus voel jetotaal niet aangesproken) hebt de hebberige in mij wakker gemaakt. Dus ik wileigenlijk best wel een nieuwe telefoon. Maar -gelukkig- heb ik wat back-up en werden mijn ogen geopend, dat ik nog kan bellen en wel lekker goedkoop uit ben me een sim-only. Maar vervolgens heeft iemand in mijn directe omgeving een iPhone en wil ik toch eigenlijk écht wel een nieuwe met een appje die je slaapritme meet. En ik keek zojuist op nu.nl voor de laatste nieuwtjes uit de wereld en toen stond opeens die hele pagina, althans, de hele achtergrond, in het teken van de HTC Legend, die ik dus he-le-maal ontdekt heb.
Maar een troost: die hebben vast niet de Bookworm-game erop.
Is dat rebels, ik vind het gewoon heerlijk, doe het al weer een paar weken, een van de eerste dingen die ik ga doen als het weer lente isquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik gewoon eens heel rebels de was buiten ophangen?
Wat is zijn definitie van empatisch vermogen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er staat letterlijk hoog empatisch vermogen
er staat overigens ook mijnheer is een gezette man van 36 jaar die jonger oogt dan zijn kalenderleeftijd, zijn kledingstijl draagt bij in een jeugdige uitstraling....![]()
Later ook,
hij valt op jonge knappe mannen die voor hem onbereikbaar zijn
hoe jekyll and Hyde's: " injected 10cc of formula HJ7..."quote:
het is een zij en er staat geen defenitie bijquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is zijn definitie van empatisch vermogen?
Haar , ook goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is een zij en er staat geen defenitie bij
10 cc is een beetje veel, maar .5 of 1 cc jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe jekyll and Hyde's: " injected 10cc of formula HJ7..."
Ja, sorry.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou dat heb ik weer:
Jij (ik beshuldig je niet, iik doe hetallemaal zelf en het zit klaarblijkelijk in mijn 'systeem', het ligt dus aan mij en niet aan jou, dus voel jetotaal niet aangesproken) hebt de hebberige in mij wakker gemaakt. Dus ik wileigenlijk best wel een nieuwe telefoon. Maar -gelukkig- heb ik wat back-up en werden mijn ogen geopend, dat ik nog kan bellen en wel lekker goedkoop uit ben me een sim-only.
Nog even en je kunt zelf spuiten danquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat je bedoelt, maar ik krijg vandaag mijn eerste spuit, ja.
Risking a TMI: dat kan ik alquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog even en je kunt zelf spuiten dan.
Ja, ik weet dat het niet zo werkt...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens is het wel de bedoeling dat ik zelf ga spuiten, maar dat bedoelde je vast niet
Oh, tof! Had mij ook wel leuk geleken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vooral hooikoorts in mijn kop
Vanavond concert van LostProphets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |