HOE behandeld hij Moslims anders? Krijgen ze met Wilders minder loon, moeten ze meer belasting betalen? HOE HOE HOE?quote:Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij doet niet anders en staat nog steeds op twintig zetels plus
Deels heb je gelijk ja, een deel van de pvv achterban zijn om het maar zo te noemen ''tokkies'' maar een ander groot deel weet donders goed waarop ze stemmen. Dat zijn mensen met een normale baan die werken voor de kost en het schoolgeld voor hun kinderen, gewoon een normaal huis hebben en een normaal huis, die man ziet alles duurder worden, auto's,benzine, vakanties, uitjes. Ook ziet hij dat er in dit land mensen zijn die helemaal niets doen en het toch beter hebben. Dat motiveert die mensen om op de pvv te stemmen. Maar als dat nu voortvloeit uit onvrede of gewoon een andere politiek willen zien.. i don't now. Een ding is zeker, niets doen biedt geen enkele oplossing, kijk maar naar 2002. Maar louter proteststemmers zijn het echt niet, kijk maar naar VB, ook al heel lang heel groot. Het heeft met iets anders te maken..quote:Op maandag 12 april 2010 22:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De PVV heeft volgens mij een heel groot deel onvrede stemmers... onvrede over moslims, criminaliteit, maar ongetwijfeld ook over de EU, benzineprijzen, zorgkosten, bonussen, de Euro, het vorige kabinet etc etc
Het kan maar zo dat een hele grote groep mensen hoopt dat er iets veranderd met een proteststem. Een signaal aan de rest: Het kan zo niet langer. En dus maar PVV. Dat de PVV vooral hamert op het "islam/moslim" gedeelte nemen ze op de koop toe. Deel omdat ze het er mee eens zijn, deels omdat het ze hetn iet boeit. Ze hebben niets met moslims en ook niet tegen moslims, maar wel tegen de huidige maatschappij, het vorige kabinet of hun eigen financiele problemen. Men hoopt dat er iets veranderd. Noem het wanhopig, noem het dom... feit is dat er onder Fortuyn ook een grote groep was die zweeft, deels uit protest.
In ogen van Jan en ikweethetbeteralle Man is de achterban dus ook gewoon dom. Net als dat mensen die niet gaan stemmen ook dom zijn en als je op het CDA stemt ben je ook dom las ik net of op de knuffelPVDA... etc etcDat vind ik soms wel eens jammer en storend.
Je krijgt de PVV niet zomaar richting de 10 zetels of er moet iets bijzonders gebeuren. De enige manier lijkt me dat andere partijen de onvrede wegnemen, bezuinigingsplannen helpen dan niet (ook al zijn ze noodzakelijk) op dat moment. Wat roepen over aanpakken van criminaliteit, meer politie zou meer helpen..maar ja.. tussen de 18 en 25 zetels zullen het wel worden. En dan? Dan niets... want hij komt niet in de coalitie... daar wordt rechts te klein voor.
Leer zelf lezen. Ik heb het niet over of iemand een studie heeft afgerond. Mijn punt was dat de PVV geen enkele prominent, iemand met gezag of ervaring, aan weet te trekken. Enkel nobody's.quote:Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan lezen of niet, jij niet, er staan duidelijk afgestuurde universitaire economen op de lijst. En GL heeft ook vaak zat bewezen met infantiele sukkels te komen, noem Rossenmuller en duyvendak, zakkenvullers pur sang. Tofik dibi die bij extreem linkse optochten is. GL is in potentie gewoon Stalin
Dat kan je ook niet verwachten van een partij die weggedrukt wordt als fascistisch/extreem rechts. Wilders roeit met de riemen die hij heeft, en tot nu toe doet hij dat voortreffelijk. Daarbij gaat het er niet om als de namen wel of niet bekend zijn maar om hun grijze massa. Daar draait het om en daar gaat het ook om draaien. Je kan veel zeggen of graus de mos en brinkman, maar dat zijn echt de rotte appels. De rest heeft zeker wel verstand van zaken. De Roon in het bijzondere.quote:Op maandag 12 april 2010 22:32 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Leer zelf lezen. Ik heb het niet over of iemand een studie heeft afgerond. Mijn punt was dat de PVV geen enkele prominent, iemand met gezag of ervaring, aan weet te trekken. Enkel nobody's.
En je domme geneuzel of GL slaat weer nergens op. Ik vergelijk Wilders toch ook niet met Hitler.
De PVV wil hun heilige boek verbieden, het bouwen van moskeeën verbieden, moslims het land uitzetten na criminaliteit bij dubbele nationaliteit. Dat zegt hij niet over hindoes of joden of boeddhisten.quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOE behandeld hij Moslims anders? Krijgen ze met Wilders minder loon, moeten ze meer belasting betalen? HOE HOE HOE?
Het leven bestaat uit meer dan loon krijgen en belasting betalen. De PVV wil moslims hun vrijheid van godsdienst ontnemen. Hij wil de koran afschaffen en de bouw van moskeeen en islamitische scholen stopzetten. Ook wil Wilders een hoofddoekjesverbod invoeren.quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOE behandeld hij Moslims anders? Krijgen ze met Wilders minder loon, moeten ze meer belasting betalen? HOE HOE HOE?
Toon mij daar het eerste wetsvoorstel aan waar dat instaat, dat ze daadwerkelijk de Koran willen verbieden. Jij roept het Remlof. toon het aan, aantonen en bewijzenquote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV wil hun heilige boek verbieden, het bouwen van moskeeën verbieden, moslims het land uitzetten na criminaliteit bij dubbele nationaliteit. Dat zegt hij niet over hindoes of joden of boeddhisten.
WAAR STAAT HET DAT ER GEEN HOOFDDOEKJES GEDRAGEN MOGEN WORDEN? En de pvv verbiedt het ook niet om naar de Moskee te gaan, het enige wat ze zeggen is dat een externe religie die zich hier wil vestigen zich aan de primaire cultuur moet houden. Niet ondergeschikt maken maar wel ''rekening'' mee moet houden.quote:Op maandag 12 april 2010 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit meer dan loon krijgen en belasting betalen. De PVV wil moslims hun vrijheid van godsdienst ontnemen. Hij wil de koran afschaffen en de bouw van moskeeen en islamitische scholen stopzetten. Ook wil Wilders een hoofddoekjesverbod invoeren.
Dat noemt men anders behandelen.
http://www.nu.nl/raadsver(...)-haag-en-almere.htmlquote:Op maandag 12 april 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WAAR STAAT HET DAT ER GEEN HOOFDDOEKJES GEDRAGEN MOGEN WORDEN? En de pvv verbiedt het ook niet om naar de Moskee te gaan, het enige wat ze zeggen is dat een externe religie die zich hier wil vestigen zich aan de primaire cultuur moet houden. Niet ondergeschikt maken maar wel ''rekening'' mee moet houden.
En om even een specifiek stukje daaruit te quoten:quote:Op maandag 12 april 2010 23:14 schreef yootje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/raadsver(...)-haag-en-almere.html
Daar heb je dus een uitspraak van Wilders waar moslims anders behandeld moeten worden dan andere gelovigen.quote:Eerder pleitten de lijsttrekkers van de PVV in beide steden al voor het afschaffen van hoofddoekjes in alle openbare gebouwen.
Het verbod zou overigens niet gelden voor andere zichtbare religieuze symbolen als keppeltjes of kruisjes. ''Die horen bij de Nederlandse cultuur'', aldus Wilders.
Geen wetsvoorstel, maar wel woorden van de Grote Leider zelf: http://www.volkskrant.nl/binnenland/article451338.ecequote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toon mij daar het eerste wetsvoorstel aan waar dat instaat, dat ze daadwerkelijk de Koran willen verbieden.
Dat is wat mij ook zo schokte. De maatschappij meer seculier maken, okay, ik ben er niet voor maar ik vind het niet eng. Dit soort dingen vind ik wel eng.quote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En om even een specifiek stukje daaruit te quoten:
[..]
Daar heb je dus een uitspraak van Wilders waar moslims anders behandeld moeten worden dan andere gelovigen.
A er is nog nooit EEN wetsvoorstel ingediend voor dat ''gekke'' verbod. B het bestaat niet en het komt er niet. C Terecht overigens moeten er in openbare gebouwen een hoofddoekjes verbod komen, de overheid hoort neutraal te zijn, of wil je agenten brandweerlieden met een tulband om hebben? En lust but not least, het is iets vrouw onvriendelijks. Heeft helemaal niks te maken met identiteit.quote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En om even een specifiek stukje daaruit te quoten:
[..]
Daar heb je dus een uitspraak van Wilders waar moslims anders behandeld moeten worden dan andere gelovigen.
Je weet dat Wilders dat niet doet. Deed deed ie om het onderwerp Islam aan het voetlicht te brengen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:20 schreef yootje het volgende:
[..]
Dat is wat mij ook zo schokte. De maatschappij meer seculier maken, okay, ik ben er niet voor maar ik vind het niet eng. Dit soort dingen vind ik wel eng.
Er worden gescheiden inburgeringscursussen en zwemuurtjes gegeven om de integratie te bevorderen. Dat namelijk de enige manier om vrouwen met een zeer religieuze man naar buiten, onder andere mensen, te krijgen en hen zo te kunnen bereiken om hen te vertellen dat in Nederland dat gescheiden sexen gebeuren niet normaal is.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Nu we het toch over discriminatie hebben, en aangezien dat iets zeer verwerpelijks is wil ik er het volgende over kwijt. Waarom mogen Moslima's hun eigen zwemuurtjes hebben zonder dat daar andere mannen bij zijn? Discriminatie. Waarom wordt er gescheiden inburgerings cursussen gegeven? Discriminatie. Waarom krijgen Marokkaanse jongens voor wangedrag geld van de gemeente? Hardwerkende vmbo'ers uit het oosten krijgen dat niet, daar gedragen ze zich. Discriminatie dus.
STOP DISCRIMINATIE, STOP DE PVDA!
Ja, maar de intentie is er dus wel flip. Dat het internationaalrechtelijk en grondwettelijk waarschijnlijk überhaupt niet kan is iets anders. En die kopvoddentaks was volgens mij wel een serieus voorstel?quote:Op maandag 12 april 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
A er is nog nooit EEN wetsvoorstel ingediend voor dat ''gekke'' verbod. B het bestaat niet en het komt er niet. C Terecht overigens moeten er in openbare gebouwen een hoofddoekjes verbod komen, de overheid hoort neutraal te zijn, of wil je agenten brandweerlieden met een tulband om hebben? En lust but not least, het is iets vrouw onvriendelijks. Heeft helemaal niks te maken met identiteit.
Hou toch op met excuses verzinnen man. Moet ik nu jou geloven dat-ie het allemaal niet zo meent? De beste man zegt het toch zelf allemaal? Wilders is moslimfoob en dat komt onze maatschappij niet ten goede.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat Wilders dat niet doet. Deed deed ie om het onderwerp Islam aan het voetlicht te brengen.
Hij heeft het er wel regelmatig over, het staat wel in het verkiezingsprogramma, het is een breekpunt de coalitieonderhandelingen in Almere en Den Haag, maar dat is dus alleen maar voor de show?quote:Op maandag 12 april 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
A er is nog nooit EEN wetsvoorstel ingediend voor dat ''gekke'' verbod. B het bestaat niet en het komt er niet. C Terecht overigens moeten er in openbare gebouwen een hoofddoekjes verbod komen, de overheid hoort neutraal te zijn, of wil je agenten brandweerlieden met een tulband om hebben? En lust but not least, het is iets vrouw onvriendelijks. Heeft helemaal niks te maken met identiteit.
Bevorderen?quote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
De rest is al behandeld, pak ik deze nog even:
[..]
Er worden gescheiden inburgeringscursussen en zwemuurtjes gegeven om de integratie te bevorderen. Dat namelijk de enige manier om vrouwen met een zeer religieuze man naar buiten, onder andere mensen, te krijgen en hen zo te kunnen bereiken om hen te vertellen dat in Nederland dat gescheiden sexen gebeuren niet normaal is.
Op subsidie instellingen ja, niet wat je op straat over je kop heen trekt. Daar heeft die witte knakker geen ruk mee te maken. Maar hij kan als medewetgever wel wetten maken dat bij overheids instellingen aan bepaalde dresscodes voldaan moet worden.quote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel regelmatig over, het staat wel in het verkiezingsprogramma, het is een breekpunt de coalitieonderhandelingen in Almere en Den Haag, maar dat is dus alleen maar voor de show?
Volgens mij heeft de PVV nog nooit een initiatiefwetsvoorstel ingediend. Dus conclusie: de PVV heeft geen standpunten?quote:Op maandag 12 april 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
A er is nog nooit EEN wetsvoorstel ingediend voor dat ''gekke'' verbod.
Als er geen gescheiden dingen zijn komen die vrouwen nooit opdagen. Wat wil je dan, dat we ze uit hun huis laten sleuren door stadscommando's?quote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bevorderen?![]()
Ik ga er zo serieus als mogelijk op in, los ervan nog dat het giga maatschappelijke kosten met zich meebrengt.
Je bevordert de Islam niet door mensen ongelijk te behandelen, op het moment dat je mensen gaat beoordelen op sexe dan discrimineer je, basta. En die hele religieuze Moslims moet je 2 duidelijke keuze's in het Nederlands voorleggen. Optie A, je past je niet aan, je gaat niet werken, je gaat niet integreren. Resultaat, exit. Land uit! Optie B, (deze prefereer ik). Je behoudt je religie, je past je aan, je gaat werken, je voedt je kinderen zo op dat ze normaal functioneren naar school gaan, niet pesten, niet stelen, blab bla. Je laat je vrouw emanciperen en zorgt dat niemand hinder van heeft van je, dan kun je prima in dit land leven en sta je gelijk aan iedereen, je kan zo vaak naar de moskee gaan als je wilt, je koopt zoveel Korans dat je er een stapel van bouwt en er af springt, maakt niet uit, je ben welkom en gelijk aan iedereen!
Zo help je en Nederland, en de buitenlanders!
Als je bij subsidie-instellingen geloofsuitingen voor moslims (hoofddoekje) verbiedt en voor joden (keppeltje) niet, dan is dat toch discriminatie? Dat was nl. het punt wat jij ontkent: Wilders wil discrimineren.quote:Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op subsidie instellingen ja, niet wat je op straat over je kop heen trekt. Daar heeft die witte knakker geen ruk mee te maken. Maar hij kan als medewetgever wel wetten maken dat bij overheids instellingen aan bepaalde dresscodes voldaan moet worden.
Terugsturen, huppa! Lekker simpelquote:Op maandag 12 april 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er geen gescheiden dingen zijn komen die vrouwen nooit opdagen. Wat wil je dan, dat we ze uit hun huis laten sleuren door stadscommando's?
Precies, we hebben de wetenschap niet nodig. We kunnen aan onze klompen aanvoelen dat klimaatverandering onzin is, de beste manier om Nederland veilig te maken harder straffen is en dat het aantal moslims gelijk staat aan de ondergang van een land. Hoeven we allemaal niet te onderbouwen, slaap zacht.quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Te simpel, zoals vrijwel alle ideeën van de PVV.
Ah, #23 van de PVV lijstquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:10 schreef TheVotary het volgende:
Dit zegt James Sharpe over jullie discussie(ik neem aan dat dit de nr. 23 betreft of het moet toevallig iemand anders zijn met dezelfde naam):
[ afbeelding ]
Beste Iris, Ik heb zelf twee dochters van 9 en 14 en zou graag bij deze op jou stukje willen reageren. Als vader vind ik het belangrijk om e.e.a. uit te leggen/duidelijk te maken. Ik begrijp je standpunt omdat je niet anders hoort en leest op TV en in de kranten. Ik kan je verzekeren dat Geert Wilders en de PVV helemaal niks tegen Moslims hebben en ze al helemaal niet uit Nederland willen zetten. Wat ze zeggen is dat alleen die mensen die op basis van hun geloof onze regels en gebruiken niet willen accepteren maar beter kunnen vertrekken. Waar het op neer komt is dat Geert Wilders vecht voor 'n veiliger, eerlijker en gezonder Nederland en daar horen dus ook Moslims bij die zich aan onze regels houden. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is voor je.
Doe ermee wat je wilt.![]()
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5272/Woensdag:_vrijheid_voor_allemaal
Dingen die ik me zo even voor de geest haal: boerkaverbod, initiatiefwetsvoorstel minimumstraffen en een iniatiefswetsvoorstel dierenmishandeling en volgens mij is er ook al eens een initatiefwetsvoorstel geweest inzake toetreding Turkije. Ook een beetje raar dat je denkt dat een partij die nu al een aantal jaartjes er zit geen iniatiefwetsvoorstellen heeft ingediend. Wat ik begrijp van vriend en vijanden daar is 1 ding zeker dat die fractie zich het leplazerus werkt. Moet ook wel aangezien alles onder een vergrootglas komt te liggen omdat ze een nieuwe partij zijn (en dus een bedreiging voor de heersende partijen).quote:Op maandag 12 april 2010 23:43 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PVV nog nooit een initiatiefwetsvoorstel ingediend.
Dat zegt ie inderdaad, als je het goed leest.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Geert Wilders heeft helemaal niks tegen moslims, hij wil ze alleen anders gaan behandelen dan niet-moslims."
Dank je James! Helder!
Je bedoelt net als de NsdAP die moslima's prominent knuffelt op verkiezingscongressen, posters en in het Rotterdamse theater?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Geert Wilders heeft helemaal niks tegen moslims, hij wil ze alleen anders gaan behandelen dan niet-moslims."
Dank je James! Helder!
hoe is dit in godsvredesnaam een ongelijke behandeling? Mannen krijgen een inburgeringscursus, vrouwen krijgen een inburgeringscursus. Niemand gaat erop achter uit, niemand wordt voorgetrokken. Iedereen mag/moet het immers doen, man of vrouw. Er zou pas sprake zijn van een ongelijke behandeling als de een geen inburgeringscursus moet doen, en de ander wel.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toon mij daar het eerste wetsvoorstel aan waar dat instaat, dat ze daadwerkelijk de Koran willen verbieden. Jij roept het Remlof. toon het aan, aantonen en bewijzenEn ja hij wil de verdere islamisering van Nederland tegengaan, maar zeker niet het leven van Moslims in dit land onmogelijk maken, dat allemaal ten behoeve van onze vrijheid. Ga alle islamitische landen af, of er is een theocratie of een dictatuur. Dat verzint hij niet, het zijn de spijkerharde feiten.
Maar ik heb nog steeds geen enkel punt gehoord hoe Moslims hier discrimineert worden, je kan toch wel 3 dingen noemen Remlof? Please!!!!!!
Nu we het toch over discriminatie hebben, en aangezien dat iets zeer verwerpelijks is wil ik er het volgende over kwijt. Waarom mogen Moslima's hun eigen zwemuurtjes hebben zonder dat daar andere mannen bij zijn? Discriminatie. Waarom wordt er gescheiden inburgerings cursussen gegeven? Discriminatie. Waarom krijgen Marokkaanse jongens voor wangedrag geld van de gemeente? Hardwerkende vmbo'ers uit het oosten krijgen dat niet, daar gedragen ze zich. Discriminatie dus.
STOP DISCRIMINATIE, STOP DE PVDA!
Die turkse jongen is evenzeer Nederlander als jij en ik. Je kan geen Nederlander zijn, maar wel een andere straf krijgen dan andere Nederlanders. En dat is wat je doet. Op basis van dat andere paspoort, dewelke voor de Nederlandse wet niets uitmaakt, wil je mensen anders behandelen, anders straffen, dan anderen. Dat staat nooit voor een rechter, en verander je die eerste grondwet, komen zo'n beetje al je internationale verdragen in het geding, omdat je ineens verworden bent tot een tweede Iran.quote:Op maandag 12 april 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een 17 jarige Turk die de criminaliteit ingaat en daarna weer recidiveert, dan zou hij wat mij betreft met of zonder Nederlands paspoort Nederland uitgegooid moeten worden, waarom? Omdat hij van origine van Turkse afkomst is.
Niet zelden door ouders die geen woord Nederlands spreken en die via schotelantenne en gebedshuis, op kosten van de hen zo vreemde belastingbetaler - daarin gesteund door o.a. naar het Arabisch vertaalde gemeentelijke foldertjes, wat nou stimulans - leven in een heel andere maatschappij dan de onze.quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het land van herkomst (= waar ze geboren en getogen zijn en het staatsburgerschap van hebben) is Nederland.
[..]
Als ik ooit uit Nederland vertrek of me gewapend tegen de overheid ga verzetten is dat juist omdat *hier* de democratie buiten spel wordt gezet.
[..]
Deze discussie begon met een knieschot hè? En van wie kwam die uitspraak? Juist.
Ik heb drie van de vier gevonden. Blijkbaar hebben ze weinig indruk gemaakt. De fractie dient ze in, en daarna gebeurt er weinig meer mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:27 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dingen die ik me zo even voor de geest haal: boerkaverbod, initiatiefwetsvoorstel minimumstraffen en een iniatiefswetsvoorstel dierenmishandeling en volgens mij is er ook al eens een initatiefwetsvoorstel geweest inzake toetreding Turkije.
Yeah, nee, waarschijnlijk niet. Dat denkt hij alleen maar. Tenzij je discriminatie op basis van religie wilt gaan legitimeren.quote:Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op subsidie instellingen ja, niet wat je op straat over je kop heen trekt. Daar heeft die witte knakker geen ruk mee te maken. Maar hij kan als medewetgever wel wetten maken dat bij overheids instellingen aan bepaalde dresscodes voldaan moet worden.
Daarom:quote:Op dinsdag 13 april 2010 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt net als de NsdAP die moslima's prominent knuffelt op verkiezingscongressen, posters en in het Rotterdamse theater?![]()
![]()
![]()
Moslims moeten maar eens net zo behandeld worden als andere Nederlanders. Dat is al moeilijk genoeg met die linkse knuffelarij hier.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt net als de NsdAP die moslima's prominent knuffelt op verkiezingscongressen, posters en in het Rotterdamse theater?![]()
![]()
![]()
Daarbij kreeg hij de steun van jouw grote blonde heldquote:Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Tofik dibi die bij extreem linkse optochten is.
Zijn ze niet gewoon afgewezen in de Kamer? Of is er nog niet over gestemd?quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:51 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb drie van de vier gevonden. Blijkbaar hebben ze weinig indruk gemaakt. De fractie dient ze in, en daarna gebeurt er weinig meer mee.
Het boerkaverbodwetsvoorstel ligt stil sinds januari 2008, het dierenmishandelingswetsvoorstel is nooit ingediend. Het minimumstraffenwetsvoorstel ligt stil sinds het indienen in juli 2009 en het initiatiefwetsvoorstel over Turkije ligt stil sinds juni 2006.
Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je ze die keuzes voorlegt, A of B. Zo haal je ze uit hun sociale isolement.quote:Op maandag 12 april 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er geen gescheiden dingen zijn komen die vrouwen nooit opdagen. Wat wil je dan, dat we ze uit hun huis laten sleuren door stadscommando's?
Ontkracht? Volgens mij zit jij in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
Alles wat hier gezegd wordt heb ik in op de vorige pagina al ontkracht. Wees orgineel!
Mijn post reeks met oa Remlof.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontkracht? Volgens mij zit jij in het verkeerde topic
We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:10 schreef TheVotary het volgende:
Dit zegt James Sharpe over jullie discussie(ik neem aan dat dit de nr. 23 betreft of het moet toevallig iemand anders zijn met dezelfde naam):
[ afbeelding ]
Beste Iris, Ik heb zelf twee dochters van 9 en 14 en zou graag bij deze op jou stukje willen reageren. Als vader vind ik het belangrijk om e.e.a. uit te leggen/duidelijk te maken. Ik begrijp je standpunt omdat je niet anders hoort en leest op TV en in de kranten. Ik kan je verzekeren dat Geert Wilders en de PVV helemaal niks tegen Moslims hebben en ze al helemaal niet uit Nederland willen zetten. Wat ze zeggen is dat alleen die mensen die op basis van hun geloof onze regels en gebruiken niet willen accepteren maar beter kunnen vertrekken. Waar het op neer komt is dat Geert Wilders vecht voor 'n veiliger, eerlijker en gezonder Nederland en daar horen dus ook Moslims bij die zich aan onze regels houden. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is voor je.
Doe ermee wat je wilt.![]()
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5272/Woensdag:_vrijheid_voor_allemaal
Ten eerst pakte Remlof jou niet op het punt waar jij het ergst mee in de fout ging; namelijk het discriminerende karakter van de PVV. Diverse posters hebben aangetoond dat de PVV wel degelijk met twee maten meet.quote:
Tip: let op de kleine en Hoofdletters en je weet welke reincarnatie van Goebbels' "Amsterdamse schoolboeken: Fortuyn was een extremist een een foute man" ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die partij bestond alleen in Duitsland, is nooit in Rotterdam geweest, had niet echt veel op met moslima's en is sinds 1945 verboden.
Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.
Beste Iris,
Wanneer moeten moslims vertrekken? Een zeer goede vraag. Stel dat jij een moslim bent en jouw broer rottigheid uit. Dan worden jij en je familieleden het land uitgezet. Maar wees gerust, de PVV heeft niets tegen moslims. Indien jij en je familieleden aan de keukentafel een gezellig gesprek voeren over de sharia, dan wacht jullie een enkeltje Casablance. Maar Iris, vrees niet, de PVV heeft niets tegen moslims. Ik hoop dat het nu wat duidelijk voor je is.
Dat is niet anders behandelen, dat is ze redden van hun achterlijke geloof, en in het licht van de superieure westerse samenleving trekken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.
Conform de rechtstaat, + wat dingetjes van Wilders zelf. Als geen moskee bouwen, niet je geloof openlijk tonen, geen eigen mening hebben die afwijkt van "de Nederlandse cultuur" (whatever dat is), niet de koran lezen etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.
Het enige wat ik nu zeg is dat hier hiermee niet mee eens bent, en dit is ook niet het gedachtegoed van Wilders zelf. Wilders vindt dat iedereen hier mag blijven mits ze zich gedragen conform rechtstaat.
Prima. Nu de gristenen nog hetzelfde lot en die knakkers doen maar es net zoals ongelovige "honden", "apen" en "zwijnen".quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.
Lekker liberaal weer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima. Nu de gristenen nog hetzelfde lot en die knakkers doen maar es net zoals ongelovige "honden", "apen" en "zwijnen".
Seculier denken is een kernpunt van het liberalisme. Gelovigen worden keihard voorgetrokken t.o.v. ongelovigen. Dat moet maar es stoppen.quote:
Ja prima, helemaal mee eens. Maar wel àlle religies gelijk behandelen dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seculier denken is een kernpunt van het liberalisme. Gelovigen worden keihard voorgetrokken t.o.v. ongelovigen. Dat moet maar es stoppen.
Geen problemen mee. Het is links geweest die de islam heeft geknuffeld (nadat ze eerst ooit zo progressief -en dus terecht- tegen het gristendom streed in de jaren 60-80). De islam heeft dus een grotere inhaalslag te maken door meer van die onzinknuffelarij op te heffen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja prima, helemaal mee eens. Maar wel àlle religies gelijk behandelen dan.
Nee. De eerste twee zijn voor advies voorgelegd aan de Raad van State (dat is gebruikelijk), de Raad heeft vervolgens advies uitgebracht. De indiener heeft daar weer een reactie op gegeven, en het voorstel aangepast op enkele punten n.a.v. het advies van de Raad van State. Vervolgens zijn beide behandeld in een Kamercommissie. Andere fracties hadden nog vragen over beide voorstellen, en zo te zien wachten ze nog steeds (4 resp. 2 jaar later) op antwoord.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon afgewezen in de Kamer? Of is er nog niet over gestemd?
Nou nee, het stukje dat heb ik geschreven bevat louter zaken die Wilders heeft voorgesteld danwel terloops heeft genoemd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.
Het enige wat ik nu zeg is dat hier hiermee niet mee eens bent, en dit is ook niet het gedachtegoed van Wilders zelf. Wilders vindt dat iedereen hier mag blijven mits ze zich gedragen conform rechtstaat.
Ehm nee. Rechts deed net zo hard mee tot Fortuyn. Het was de SP die als eerste zich uitsprak tegen immigranten, en rechts stond net zo hard discriminatie te roepen toen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Het is links geweest die de islam heeft geknuffeld (nadat ze eerst ooit zo progressief -en dus terecht- tegen het gristendom streed in de jaren 60-80). De islam heeft dus een grotere inhaalslag te maken door meer van die onzinknuffelarij op te heffen.
Bovendien zijn islamitische scholen bizar slecht voor Nederland.
Lekker sneu, zo'n zelfbedacht stukje tekst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.
Beste Iris,
Wanneer moeten moslims vertrekken? Een zeer goede vraag. Stel dat jij een moslim bent en jouw broer rottigheid uit. Dan worden jij en je familieleden het land uitgezet. Maar wees gerust, de PVV heeft niets tegen moslims. Indien jij en je familieleden aan de keukentafel een gezellig gesprek voeren over de sharia, dan wacht jullie een enkeltje Casablance. Maar Iris, vrees niet, de PVV heeft niets tegen moslims. Ik hoop dat het nu wat duidelijk voor je is.
Is het niet waar dan? Allemaal dingen die Wilders wel heeft gezegd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lekker sneu, zo'n zelfbedacht stukje tekst.
De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lekker sneu, zo'n zelfbedacht stukje tekst.
Kom op. KoosVogels verzint hier een stukje waarvan het lijkt alsof die James het als reactie geschreven zou hebben. Kinderachtig en slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is het niet waar dan? Allemaal dingen die Wilders wel heeft gezegd.
Ach halfbakken ei dat je bent, heel dat stukje heb je zelf bedacht. Semi-laster.quote:
No shit, er staat toch ook dat ik het zelf heb geschreven? Klapjosti.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach halfbakken ei dat je bent, heel dat stukje heb je zelf bedacht. Semi-laster.
En waarom durven ze zich niet te laten zien in dit soort topics denk je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
Wilders heeft wel degelijk gezegd dat criminelen met familie en al het land uit moeten worden uitgezet. En er zijn genoeg PVV'ers op Fok!.
Er is niets mis met een scherpe discussie. Daar moeten ze tegen kunnen. Verder zijn er ook heel veel PVV'ers op de FP en Geenstijl bijvoorbeeld. Onterechte slachtofferrol wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En waarom durven ze zich niet te laten zien in dit soort topics denk je?
Lekker nuttig ook, zelfverzonnen stukjes tekst in een serieuze discussie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
No shit, er staat toch ook dat ik het zelf heb geschreven? Klapjosti.
Eens. Maar ook een hoop citaten van Wilders. Maar daar ga je weer niet op inquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lekker nuttig ook, zelfverzonnen stukjes tekst in een serieuze discussie?
Maar vooralsnog heb ik weinig overtuigende argumenten gezien om te zeggen dat de kieslijst minderwaardig is. Wel een hoop onderbuikgebrul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |