abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80242295
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
Beetje een tegenvallend lijst, lijken wel allemaal beveiligers ofzo.. Ik had ook graag wat mensen uit het bedrijfsleven willen zien, en mensen uit de top van bedrijven.

Geen geweldige lijst, maarjah, dat heeft PVDA GL en Sp ook niet,
Jammer he, dat hoogleraren economie, korpschefs en directeuren zich niet aangetrokken voelen tot de PVV.

Nu moeten ze het doen met selfmade patjepeeërs, beveiligers en boze ambtenaren/zelfbenoemde crimefighters..
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  maandag 12 april 2010 @ 21:30:12 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_80242373
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gewoon uitzetten natuurlijk.
Nederlanders uitzetten? Waarheen?
  maandag 12 april 2010 @ 21:33:01 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80242476
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:28 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Jammer he, dat hoogleraren economie, korpschefs en directeuren zich niet aangetrokken voelen tot de PVV.

Nu moeten ze het doen met selfmade patjepeeërs, beveiligers en boze ambtenaren/zelfbenoemde crimefighters..
Nee Groenlinks komt veel verder dan een stenengooister een volkert van der graaf, en een duyvendak
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 21:33:59 #129
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80242525
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Nederlanders uitzetten? Waarheen?
Als je weet dat ze van Marokkaanse origine zijn zou je ze op basis daarvan kunnen uitzetten naar Marokko mits dat wettelijk mogelijk te maken is, kan wel, kan misschien ook wel niet. Anders een ander land uitkiezen, Antillen bijvoorbeeld.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 21:39:54 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_80242791
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als je weet dat ze van Marokkaanse origine zijn zou je ze op basis daarvan kunnen uitzetten naar Marokko mits dat wettelijk mogelijk te maken is, kan wel, kan misschien ook wel niet. Anders een ander land uitkiezen, Antillen bijvoorbeeld.
Een ander land wil ze echt niet hebben. En bovendien kan je ze niet uitzetten want ze hebben een Nederlands paspoort. En dat kan je Nederlandse staatsburgers niet zomaar afnemen, gelukkig.

Het moment dat dat wettelijk mogelijk gemaakt wordt verbrand ik mijn paspoort en vertrek ik naar Duitsland of België. Of ik schaf een wapen aan en ga in het verzet.
pi_80242805
quote:

[..]

Nee Groenlinks komt veel verder dan een stenengooister een volkert van der graaf, en een duyvendak
Gooi er maar weer een drogreden tegenaan Je begrijpt toch wel dat deze opmerking absoluut niet relevant is in deze discussie? Wie GL ook de op de lijst moge hebben, de PVV'ers worden daar niet beter van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 12 april 2010 @ 21:44:08 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80242957
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Een ander land wil ze echt niet hebben. En bovendien kan je ze niet uitzetten want ze hebben een Nederlands paspoort. En dat kan je Nederlandse staatsburgers niet zomaar afnemen, gelukkig.

Het moment dat dat wettelijk mogelijk gemaakt wordt verbrand ik mijn paspoort en vertrek ik naar Duitsland of België. Of ik schaf een wapen aan en ga in het verzet.
Dat is zeker wel mogelijk, dan doen ze volgensmij ook al in Zwitserland, werkt prima. Aanpakken. En inderdaad, momenteel is het lastig om dat wettelijk geregeld te krijgen, vooral omdat je ''moet'' oordelen op land van herkomst. Het is lastig, maar als we willen dan kan dat!

En ik wens je veel succes met het inpakken van je tas/dozen/kofferbak en wens je een gelukkige reis toe naar Duitsland/Belgie, of beter China, dat is lekker links en daar kennen ze geen democratie. En dat laatste raad ik je wel met klem af, wapens aanschaffen om politiek gelieerd te kunnen uitvoeren, dat hebben we 8 jaar geleden ook al gezien

Op het moment dat je links bent, en je bepaalde dingen probeert te praktiseren met geweld dan ben je simpelweg gewoon extreem links, idem dito voor extreem rechts.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 21:45:41 #133
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80243040
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gooi er maar weer een drogreden tegenaan Je begrijpt toch wel dat deze opmerking absoluut niet relevant is in deze discussie? Wie GL ook de op de lijst moge hebben, de PVV'ers worden daar niet beter van.
Nee, maar je doet de lijst nu weer af als tokkies, de eerste 20 lijken mij wel capabel, alleen wat daarna komt gaat echt bergafwaarts volgens mij. In principe maakt dat ook niet uit bij eventuele kabinets deelname, Wilders Agema De roon Fritsma zijn stuk voor stuk goede intelligente mensen, en die andere 2 nieuwkomers in de top 10 ook.

De rest gaat gewoon de 2e kamer in, die moeten gewoon hun bek houden en braaf mee stemmen met wat de baas wil
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 21:46:03 #134
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80243063
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef remlof het volgende:

[..]

En die Raymond de Roon is ook een helder lichtje:

Gadverdamme, ik weet niet wat ik enger vind, De Roon of die walgelijk smerige insinuerende tekst erachter steeds
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 21:46:56 #135
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80243111
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Gadverdamme, ik weet niet wat ik enger vind, De Roon of die walgelijk smerige insinuerende tekst erachter steeds
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80243152
quote:

[..]

Ja hoor, volkert van der graaf en duyvendak staan op de lijst van GL. Ga maar lekker domme dingen roepen ipv in te gaan op mijn post.

GL kan beschikken over juristen, economen en zelfs een bankier. De PVV komt niet verder dan een zooitje ongeregeld. Geen enkele prominent, op Hiddema na, wil met de partij geassocieerd worden. Dat is de pijnlijke werkelijkheid en daarom kost het zoveel moeite om capabele mensen te vinden voor de kamer en de gemeenteraden. Dat bewezen hielenlikkers een gezellige dubbelbaan als raadslid/europarlementslid en kamerlid krijgen is wel het ultieme zwaktebod.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_80243163
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, maar je doet de lijst nu weer af als tokkies, de eerste 20 lijken mij wel capabel, alleen wat daarna komt gaat echt bergafwaarts volgens mij. In principe maakt dat ook niet uit bij eventuele kabinets deelname, Wilders Agema De roon Fritsma zijn stuk voor stuk goede intelligente mensen, en die andere 2 nieuwkomers in de top 10 ook.
Ik heb die PVV-figuren overigens geen Tokkies genoemd, maar dat terzijde. En vind figuren als De Roon en Fritsma niet bijster intelligent. Agema is ander verhaal, al heb ik die ook niet heel hoog zitten. Onlangs Fritsma bij P&W gezien; werkelijk om te janken. Wat een kleuter die vent: wordt zwaar uitgeluld door iemand met verstand van zaken maar blijft halsstarrig schreeuwen als een klein kind,
  maandag 12 april 2010 @ 21:48:38 #138
104871 remlof
Europees federalist
pi_80243222
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is zeker wel mogelijk, dan doen ze volgensmij ook al in Zwitserland, werkt prima. Aanpakken. En inderdaad, momenteel is het lastig om dat wettelijk geregeld te krijgen, vooral omdat je ''moet'' oordelen op land van herkomst. Het is lastig, maar als we willen dan kan dat!
Het land van herkomst (= waar ze geboren en getogen zijn en het staatsburgerschap van hebben) is Nederland.
quote:
En ik wens je veel succes met het inpakken van je tas/dozen/kofferbak en wens je een gelukkige reis toe naar Duitsland/Belgie, of beter China, dat is lekker links en daar kennen ze geen democratie. En dat laatste raad ik je wel met klem af, wapens aanschaffen om politiek gelieerd te kunnen uitvoeren, dat hebben we 8 jaar geleden ook al gezien
Als ik ooit uit Nederland vertrek of me gewapend tegen de overheid ga verzetten is dat juist omdat *hier* de democratie buiten spel wordt gezet.
quote:
Op het moment dat je links bent, en je bepaalde dingen probeert te praktiseren met geweld dan ben je simpelweg gewoon extreem links, idem dito voor extreem rechts.
Deze discussie begon met een knieschot hè? En van wie kwam die uitspraak? Juist.
  maandag 12 april 2010 @ 21:48:58 #139
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80243249
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De rest gaat gewoon de 2e kamer in, die moeten gewoon hun bek houden en braaf mee stemmen met wat de baas wil
Dit is bij de PVV toch wel schering en inslag, ben ik bang.
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 21:49:36 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80243290
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Ja hoor, volkert van der graaf en duyvendak staan op de lijst van GL. Ga maar lekker domme dingen roepen ipv in te gaan op mijn post.

GL kan beschikken over juristen, economen en zelfs een bankier. De PVV komt niet verder dan een zooitje ongeregeld. Geen enkele prominent, op Hiddema na, wil met de partij geassocieerd worden. Dat is de pijnlijke werkelijkheid en daarom kost het zoveel moeite om capabele mensen te vinden voor de kamer en de gemeenteraden. Dat bewezen hielenlikkers een gezellige dubbelbaan als raadslid/europarlementslid en kamerlid krijgen is wel het ultieme zwaktebod.
Je kan lezen of niet, jij niet, er staan duidelijk afgestuurde universitaire economen op de lijst. En GL heeft ook vaak zat bewezen met infantiele sukkels te komen, noem Rossenmuller en duyvendak, zakkenvullers pur sang. Tofik dibi die bij extreem linkse optochten is. GL is in potentie gewoon Stalin
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 21:53:40 #141
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80243518
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Het land van herkomst (= waar ze geboren en getogen zijn en het staatsburgerschap van hebben) is Nederland.
[..]

Als ik ooit uit Nederland vertrek of me gewapend tegen de overheid ga verzetten is dat juist omdat *hier* de democratie buiten spel wordt gezet.
[..]

Deze discussie begon met een knieschot hè? En van wie kwam die uitspraak? Juist.
1
Als die Marokkanen/Turken/Islamieten uit een ander land dan Nederland komt, dan gaan ze eruit. Ook als ze in Nederland geboren zijn, als hun ouders uit een ander land komen dan gaan ze er gewoon samen uit. Doet dat eens een stuk of 100 keer en die hele buitenlandse gemeenschap gaat eieren voor z'n geld kiezen, dan pas maak je van integratie pas echt een succes!

2
Als de pvv op een democratische manier gekozen wordt is er toch geen enkele reden tot nonverbaal verzet?

3
Dat laatste moet je natuurlijk wel in context plaatsen he?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 21:55:59 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80243642
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

1
Als die Marokkanen/Turken/Islamieten uit een ander land dan Nederland komt, dan gaan ze eruit. Ook als ze in Nederland geboren zijn, als hun ouders uit een ander land komen dan gaan ze er gewoon samen uit. Doet dat eens een stuk of 100 keer en die hele buitenlandse gemeenschap gaat eieren voor z'n geld kiezen, dan pas maak je van integratie pas echt een succes!

A2ls de pvv op een democratische manier gekozen wordt is er toch geen enkele reden tot nonverbaal verzet?

Dat laatste moet je natuurlijk wel in context plaatsen he?
Godwinalert:

Hitler is ook democratisch verkozen, dus daar was ook geen reden tot gewapend verzet?Waarmee ik niet wil zeggen dat Wilders de nieuwe Hitler is ofzo, maar dat al een partij democratisch verkozen is, dat wil niet zeggen dat het automatisch goed is.
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 21:57:09 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80243694
En op punt 1 ga ik niet eens meer in, ik heb vaak genoeg aangegeven waarom het onconstitutioneel is Nederlandse burgers met óók een ander paspoort anders te behandelen dan Nederlanders met een enkel paspoort.
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 21:58:26 #144
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80243757
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Godwinalert:

Hitler is ook democratisch verkozen, dus daar was ook geen reden tot gewapend verzet?Waarmee ik niet wil zeggen dat Wilders de nieuwe Hitler is ofzo, maar dat al een partij democratisch verkozen is, dat wil niet zeggen dat het automatisch goed is.
Eens, maar laten we wel wezen, Hitler was geniaal in bepaalde dingen, het was een demagoog pur sang, hij kon intolerante standpunten verkopen aan het volk die het ook nog accepteerde. Alleen al als Wilders morgen roept dat Moslims anders behandeld moeten worden dan staat ie al op minder dan 5 zetels. Ik wil alleen maar zeggen dat op het moment dat ie echt te ver gaat hij linea recta wel zakt, het volk is dom, maar niet gek genoeg om wo2 over te doen. En dat, is maar goed ook
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 22:00:39 #145
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80243865
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:57 schreef timmmmm het volgende:
En op punt 1 ga ik niet eens meer in, ik heb vaak genoeg aangegeven waarom het onconstitutioneel is Nederlandse burgers met óók een ander paspoort anders te behandelen dan Nederlanders met een enkel paspoort.
Leg nu eens inhoudelijk uit waarom je van mensen van origine andere afkomst niet kan vragen zich te conformeren aan Nederland? Koran prima, al stop je je hele huis ermee vol, Moskee prima, al ga je er in wonen. Zolang je maar werkt en niet de criminaliteit ingaat, en geen mega kosten post bent voor de verzorgingsstaat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 12 april 2010 @ 22:02:31 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80243934
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Leg nu eens inhoudelijk uit waarom je van mensen van origine andere afkomst niet kan vragen zich te conformeren aan Nederland? Koran prima, al stop je je hele huis ermee vol, Moskee prima, al ga je er in wonen. Zolang je maar werkt en niet de criminaliteit ingaat, en geen mega kosten post bent voor de verzorgingsstaat.
Definieer jij dan eerst "mensen van andere afkomst"
Want we hadden het over mensen met een dubbel paspoort, en die zijn evenzeer Nederlander als jij en ik.
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 22:02:43 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_80243942
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
Alleen al als Wilders morgen roept dat Moslims anders behandeld moeten worden dan staat ie al op minder dan 5 zetels.
Hij doet niet anders en staat nog steeds op twintig zetels plus
pi_80244078
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Je bent me voor.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 22:16:53 #149
8781 crew  Frutsel
pi_80244675
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef remlof het volgende:

[..]

De PVV heeft volgens mij een heel groot deel onvrede stemmers... onvrede over moslims, criminaliteit, maar ongetwijfeld ook over de EU, benzineprijzen, zorgkosten, bonussen, de Euro, het vorige kabinet etc etc

Het kan maar zo dat een hele grote groep mensen hoopt dat er iets veranderd met een proteststem. Een signaal aan de rest: Het kan zo niet langer. En dus maar PVV. Dat de PVV vooral hamert op het "islam/moslim" gedeelte nemen ze op de koop toe. Deel omdat ze het er mee eens zijn, deels omdat het ze hetn iet boeit. Ze hebben niets met moslims en ook niet tegen moslims, maar wel tegen de huidige maatschappij, het vorige kabinet of hun eigen financiele problemen. Men hoopt dat er iets veranderd. Noem het wanhopig, noem het dom... feit is dat er onder Fortuyn ook een grote groep was die zweeft, deels uit protest.

In ogen van Jan en ikweethetbeteralle Man is de achterban dus ook gewoon dom. Net als dat mensen die niet gaan stemmen ook dom zijn en als je op het CDA stemt ben je ook dom las ik net of op de knuffelPVDA... etc etc Dat vind ik soms wel eens jammer en storend.

Je krijgt de PVV niet zomaar richting de 10 zetels of er moet iets bijzonders gebeuren. De enige manier lijkt me dat andere partijen de onvrede wegnemen, bezuinigingsplannen helpen dan niet (ook al zijn ze noodzakelijk) op dat moment. Wat roepen over aanpakken van criminaliteit, meer politie zou meer helpen..maar ja.. tussen de 18 en 25 zetels zullen het wel worden. En dan? Dan niets... want hij komt niet in de coalitie... daar wordt rechts te klein voor.
  maandag 12 april 2010 @ 22:18:24 #150
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80244748
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Definieer jij dan eerst "mensen van andere afkomst"
Want we hadden het over mensen met een dubbel paspoort, en die zijn evenzeer Nederlander als jij en ik.
Een 17 jarige Turk die de criminaliteit ingaat en daarna weer recidiveert, dan zou hij wat mij betreft met of zonder Nederlands paspoort Nederland uitgegooid moeten worden, waarom? Omdat hij van origine van Turkse afkomst is.

Note: Uiteraard gooien we geen mensen Nederland uit die opgepakt worden omdat ze een blikje energie jatten bij de Aldi of een opgevoerde scooter hebben. Het moet niet nsb'erig worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')