abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 16:49:18 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_80231364
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn geen meningen die zij ventileren. Zij beweren dat het dramatisch is gesteld met ons land. Criminaliteit is een probleem, overlast enz. Dat presenteren zij niet als een mening, maar als een feit. Ik vind dat onzin. Vandaar dat ik roep dat zij de weg kwijt zijn.
Niet iedereen woont op de Veluwe Koos.

En ja, het zijn feiten, lastig he?
  maandag 12 april 2010 @ 16:50:27 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80231399
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn geen meningen die zij ventileren. Zij beweren dat het dramatisch is gesteld met ons land. Criminaliteit is een probleem, overlast enz. Dat presenteren zij niet als een mening, maar als een feit. Ik vind dat onzin. Vandaar dat ik roep dat zij de weg kwijt zijn.
Hoe leefbaar een land is, is wel degelijk subjectief. Zij vinden dat de problemen in zulke mate voorkomen dat Nederland slecht leefbaar is. Allemaal meningen. Dat die problemen er zijn, zijn feiten. In hoe'n grote mate je er last van hebt, dat is voor iedereen verschillend.

Dat kan je onzin vinden, persoonlijk vind ik het onzin, dat wil niet zeggen dat ze meteen van het padje af zijn, omdat ze onze mening niet delen.
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 16:50:52 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_80231420
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, lang niet allemaal, de PVV is erg goed in overdrijven als het in hun straatje past.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 16:52:13 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_80231461
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek toch, om toestanden in ons land af te meten aan hoe het ervoor staat in andere landen?
Je kunt vergelijken, maar het is toch veel belangrijker om er iets aan te dóen? Alleen vergelijken helpt niet. Dan zijn er altijd landen waar het erger is.
pi_80231484
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In een stad als Amsterdam is de criminaliteit toch echt gedaald. In tegenstelling tot het gevoel van veiligheid. Dat dit niet met elkaar correspondeert kan ik ook niet helpen. Als ik de situatie in mijn eigen woonplaats bekijk, dan wordt allemaal juist minder. Pakweg 7 jaar geleden hadden we veel last van Marokkanen e.d. Tegenwoordig niet meer,
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80231548
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt vergelijken, maar het is toch veel belangrijker om er iets aan te dóen? Alleen vergelijken helpt niet. Dan zijn er altijd landen waar het erger is.
Ik vergelijk de situatie in Nederland ook niet met die in Brazilie of Zuid-Afrika, maar landen als Frankrijk, Duitsland en de VS. Westerse landen.
pi_80231689
quote:
"Komende uit een klein stadje, heb ik meegemaakt hoe massa-immigratie en islamisering een kleine gemeenschap hebben ontwricht en veranderd. Ik wil het mooie Nederland van mijn grootouders behouden voor onze kinderen en kleinkinderen."
Deze persoon komt uit 1985, maar klinkt als iemand uit 1958.
  maandag 12 april 2010 @ 16:59:35 #83
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80231753
Ik ga on-topic, want ik heb nog niets bijgedragen aan dit topic...

PVV is er eindelijk in geslaagd chagrijnen met onderbuikgevoelens van straat te plukken en middels een strenge selectieprocedure heeft die partij nu 50 namen.

Alleen zijn ze vergeten deze complete selectieprocedure op te nemen met camera's en er een show van te maken.
pi_80231762
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Deze persoon komt uit 1985, maar klinkt als iemand uit 1958.
Het mooie Nederland van mijn grootouders? Ja, de verzuiling was echt geweldig. Vandaar dat de jeugd doordraaide in de jaren zestig
  maandag 12 april 2010 @ 17:01:13 #85
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80231825
Bizar. Zowel de nrs 29 als 40 zijn leraar Duits én ze hebben allebei islamologie gestudeerd. Is dat een gebruikelijke combi?
  maandag 12 april 2010 @ 17:04:11 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_80231933
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga on-topic, want ik heb nog niets bijgedragen aan dit topic...

PVV is er eindelijk in geslaagd chagrijnen met onderbuikgevoelens van straat te plukken en middels een strenge selectieprocedure heeft die partij nu 50 namen.

Alleen zijn ze vergeten deze complete selectieprocedure op te nemen met camera's en er een show van te maken.
Als ze eenmaal voor de camera komen kunnen we nog genoeg om ze lachen, let maar op

Maar ik heb zo het idee dat Geert ze voor 9 juni ze liever niet teveel voor de camera ziet
pi_80232123
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus jij werpt een blik over de grens om te kijken hoe het in ons land toegaat
Als hij zijn blik over de grens werkt, zó de stad Trappes in Frankrijk in, ja, dán zal het wel meevallen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 12 april 2010 @ 17:09:31 #88
111382 Ofyles2
pi_80232172
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Als ze eenmaal voor de camera komen kunnen we nog genoeg om ze lachen, let maar op

Maar ik heb zo het idee dat Geert ze voor 9 juni ze liever niet teveel voor de camera ziet
Omdat Geert Wilders zelf gruwelt van het intelligentieniveau van zijn volgers en zijn kiezers. Ik geef hem geen groot ongelijk: hij wil nu zo min mogelijk gezichtsverlies voorkomen uitstellen.
  maandag 12 april 2010 @ 17:11:44 #89
111382 Ofyles2
pi_80232269
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef freako het volgende:
Bizar. Zowel de nrs 29 als 40 zijn leraar Duits én ze hebben allebei islamologie gestudeerd. Is dat een gebruikelijke combi?
Als afgestudeerd islamoloog heb je weinig tot geen perspectief op de arbeidsmarkt. Het is dan logischer om dan een andere functie te bekleden.

Maar dit is een toevalstreffer...
pi_80232327
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In een stad als Amsterdam is de criminaliteit toch echt gedaald. In tegenstelling tot het gevoel van veiligheid. Dat dit niet met elkaar correspondeert kan ik ook niet helpen. Als ik de situatie in mijn eigen woonplaats bekijk, dan wordt allemaal juist minder. Pakweg 7 jaar geleden hadden we veel last van Marokkanen e.d. Tegenwoordig niet meer,
Het gaat inderdaad crescendo in Amsterdam:
quote:
Amsterdam, 20 febr. Het aantal criminele en overlastgevende jeugdgroepen in Amsterdam neemt af. Jongeren in de hoofdstad worden wel gewelddadiger en gebruiken eerder wapens.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rdam_neemt_verder_af
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_80232463
Daarnaast kun je je afvragen of de criminaliteit werkelijk is afgenomen, of slechts verplaatst, naar kleinere plaatsen waar de politie nog niet zo goed weet hoe met hen om te gaan: Gouda, Ede of Veenendaal bijvoorbeeld.
pi_80232478
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad crescendo in Amsterdam:
[..]

http://www.nrc.nl/binnenl(...)rdam_neemt_verder_af
Mooi toch. Als er minder criminaliteit is dan kan de politie zich makkelijker richten op deze reljeugd. Heb dan ook nooit beweerd dat er niets moet worden gedaan. Ageerde alleen tegen de bewering dat het dramatisch is gesteld in Nederland
pi_80233376
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mooi toch. Als er minder criminaliteit is dan kan de politie zich makkelijker richten op deze reljeugd. Heb dan ook nooit beweerd dat er niets moet worden gedaan. Ageerde alleen tegen de bewering dat het dramatisch is gesteld in Nederland
Het gaat beter, dát kun je concluderen als de misdaadcijfers dalen (en je puur dat als criterium ziet).

Maar dat wil niet meteen zeggen dat het goed gaat. Het kan nog steeds dramatisch zijn, minder dan voorheen, maar nog steeds dramatisch.
  maandag 12 april 2010 @ 18:04:32 #94
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80234041
Iemand die beweert dat het dramatisch gaat in Nederland moet toch echt eens wat verder kijken dan zijn neus lang is. Tenzij je bij dat hele kleine groepje woont wat in de slechtste wijken van het land woont is het onmogelijk om te zeggen dat het met Nederland dramatisch gaat. En zelfs die mensen zouden hooguit kunnen zeggen dat het dramatisch gaat met hun wijk. Nee, het is niet perfect en ja, er is reljeugd die voor veel problemen geeft. Maar het is hier geen Somalië ofzo.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 12 april 2010 @ 18:27:44 #95
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80234713
Beetje een tegenvallend lijst, lijken wel allemaal beveiligers ofzo.. Ik had ook graag wat mensen uit het bedrijfsleven willen zien, en mensen uit de top van bedrijven.

Geen geweldige lijst, maarjah, dat heeft PVDA GL en Sp ook niet,
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_80234785
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Top.

Verder valt het me voornamelijk tegen dat Hero Brinkman er nog opstaat. Barmannen slaan, aannemers te lijf gaan met een hamer, dat wil je toch niet in het bestuur hebben?
De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 12 april 2010 @ 18:34:10 #97
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80234966
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.
Dit dekt de lading wel ja
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_80234976
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee je denkt dan te extreem. Het overheerst alles omdat het dagelijks speelt, men is er dagelijks mee bezig. Gelukkig uit het zich nog niet als in de banlieu's, laten we dan ook behoeden dat het ooit zover zal lopen.
Dat men er dagelijks mee bezig is komt vooral omdat de media verlekkerd op elk incident duiken .
  maandag 12 april 2010 @ 18:35:06 #99
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80234998
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dan komt de helft van dit brandhout ook nog in de Kamer. Mijn God, wat gaan we tegemoet. .
pi_80235023
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit dekt de lading wel ja
En terecht ook, op de lijst van een extreemrechtse partij gaan staan is bepaald geen stimulans voor een carrière .
Bij de LPF kon je misschien nog van een dwaling spreken en daar zaten ook wel een paar mensen die wel wat kunnen maar de PVV doet hard haar best om op alle punten beroerder te scoren dan de LPF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')