Niet iedereen woont op de Veluwe Koos.quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn geen meningen die zij ventileren. Zij beweren dat het dramatisch is gesteld met ons land. Criminaliteit is een probleem, overlast enz. Dat presenteren zij niet als een mening, maar als een feit. Ik vind dat onzin. Vandaar dat ik roep dat zij de weg kwijt zijn.
Hoe leefbaar een land is, is wel degelijk subjectief. Zij vinden dat de problemen in zulke mate voorkomen dat Nederland slecht leefbaar is. Allemaal meningen. Dat die problemen er zijn, zijn feiten. In hoe'n grote mate je er last van hebt, dat is voor iedereen verschillend.quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn geen meningen die zij ventileren. Zij beweren dat het dramatisch is gesteld met ons land. Criminaliteit is een probleem, overlast enz. Dat presenteren zij niet als een mening, maar als een feit. Ik vind dat onzin. Vandaar dat ik roep dat zij de weg kwijt zijn.
Nee, lang niet allemaal, de PVV is erg goed in overdrijven als het in hun straatje past.quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet iedereen woont op de Veluwe Koos.
En ja, het zijn feiten, lastig he?
Je kunt vergelijken, maar het is toch veel belangrijker om er iets aan te dóen? Alleen vergelijken helpt niet. Dan zijn er altijd landen waar het erger is.quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek toch, om toestanden in ons land af te meten aan hoe het ervoor staat in andere landen?
In een stad als Amsterdam is de criminaliteit toch echt gedaald. In tegenstelling tot het gevoel van veiligheid. Dat dit niet met elkaar correspondeert kan ik ook niet helpen. Als ik de situatie in mijn eigen woonplaats bekijk, dan wordt allemaal juist minder. Pakweg 7 jaar geleden hadden we veel last van Marokkanen e.d. Tegenwoordig niet meer,quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet iedereen woont op de Veluwe Koos.
En ja, het zijn feiten, lastig he?
Ik vergelijk de situatie in Nederland ook niet met die in Brazilie of Zuid-Afrika, maar landen als Frankrijk, Duitsland en de VS. Westerse landen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt vergelijken, maar het is toch veel belangrijker om er iets aan te dóen? Alleen vergelijken helpt niet. Dan zijn er altijd landen waar het erger is.
Deze persoon komt uit 1985, maar klinkt als iemand uit 1958.quote:"Komende uit een klein stadje, heb ik meegemaakt hoe massa-immigratie en islamisering een kleine gemeenschap hebben ontwricht en veranderd. Ik wil het mooie Nederland van mijn grootouders behouden voor onze kinderen en kleinkinderen."
Het mooie Nederland van mijn grootouders? Ja, de verzuiling was echt geweldig. Vandaar dat de jeugd doordraaide in de jaren zestigquote:Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Deze persoon komt uit 1985, maar klinkt als iemand uit 1958.
Als ze eenmaal voor de camera komen kunnen we nog genoeg om ze lachen, let maar opquote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga on-topic, want ik heb nog niets bijgedragen aan dit topic...
PVV is er eindelijk in geslaagd chagrijnen met onderbuikgevoelens van straat te plukken en middels een strenge selectieprocedure heeft die partij nu 50 namen.
Alleen zijn ze vergeten deze complete selectieprocedure op te nemen met camera's en er een show van te maken.
Als hij zijn blik over de grens werkt, zó de stad Trappes in Frankrijk in, ja, dán zal het wel meevallen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij werpt een blik over de grens om te kijken hoe het in ons land toegaat
Omdat Geert Wilders zelf gruwelt van het intelligentieniveau van zijn volgers en zijn kiezers. Ik geef hem geen groot ongelijk: hij wil nu zo min mogelijk gezichtsverlies voorkomen uitstellen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze eenmaal voor de camera komen kunnen we nog genoeg om ze lachen, let maar op
Maar ik heb zo het idee dat Geert ze voor 9 juni ze liever niet teveel voor de camera ziet
Als afgestudeerd islamoloog heb je weinig tot geen perspectief op de arbeidsmarkt. Het is dan logischer om dan een andere functie te bekleden.quote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef freako het volgende:
Bizar. Zowel de nrs 29 als 40 zijn leraar Duits én ze hebben allebei islamologie gestudeerd. Is dat een gebruikelijke combi?
Het gaat inderdaad crescendo in Amsterdam:quote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een stad als Amsterdam is de criminaliteit toch echt gedaald. In tegenstelling tot het gevoel van veiligheid. Dat dit niet met elkaar correspondeert kan ik ook niet helpen. Als ik de situatie in mijn eigen woonplaats bekijk, dan wordt allemaal juist minder. Pakweg 7 jaar geleden hadden we veel last van Marokkanen e.d. Tegenwoordig niet meer,
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rdam_neemt_verder_afquote:Amsterdam, 20 febr. Het aantal criminele en overlastgevende jeugdgroepen in Amsterdam neemt af. Jongeren in de hoofdstad worden wel gewelddadiger en gebruiken eerder wapens.
Mooi toch. Als er minder criminaliteit is dan kan de politie zich makkelijker richten op deze reljeugd. Heb dan ook nooit beweerd dat er niets moet worden gedaan. Ageerde alleen tegen de bewering dat het dramatisch is gesteld in Nederlandquote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad crescendo in Amsterdam:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rdam_neemt_verder_af
Het gaat beter, dát kun je concluderen als de misdaadcijfers dalen (en je puur dat als criterium ziet).quote:Op maandag 12 april 2010 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi toch. Als er minder criminaliteit is dan kan de politie zich makkelijker richten op deze reljeugd. Heb dan ook nooit beweerd dat er niets moet worden gedaan. Ageerde alleen tegen de bewering dat het dramatisch is gesteld in Nederland
De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.quote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top.
Verder valt het me voornamelijk tegen dat Hero Brinkman er nog opstaat. Barmannen slaan, aannemers te lijf gaan met een hamer, dat wil je toch niet in het bestuur hebben?
Dit dekt de lading wel jaquote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.
Dat men er dagelijks mee bezig is komt vooral omdat de media verlekkerd op elk incident duikenquote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee je denkt dan te extreem. Het overheerst alles omdat het dagelijks speelt, men is er dagelijks mee bezig. Gelukkig uit het zich nog niet als in de banlieu's, laten we dan ook behoeden dat het ooit zover zal lopen.
En dan komt de helft van dit brandhout ook nog in de Kamer. Mijn God, wat gaan we tegemoet.quote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.
En terecht ook, op de lijst van een extreemrechtse partij gaan staan is bepaald geen stimulans voor een carrièrequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |