Verder een volgens mij gedegen lijst. Zal de namen eens nalopen/nazoekenquote:Naam:
O.F.H.P.M. Spierings
En dan?quote:Op maandag 12 april 2010 09:00 schreef MoneyTalks het volgende:
http://pvv.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=57&Itemid=223
Ja want dat staat gelijk aan incompetentie hequote:Op maandag 12 april 2010 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
No. 41, http://nl.linkedin.com/in/marjoleinvandewaal
Zo van de helpdesk in de PVV-fractie
quote:Jurist
Lekker, weer een one-issue persoon. Maar waarom wordt ze dan advocaat? Die doen toch hun uiterste best om mensen vrij te pleiten?quote:De twee nieuwelingen zijn allebei dertigers. De hoogste binnenkomer, Lilian Helder, is advocaat. Zij noemt de straffen in ons land bedroevend laag. ''Criminelen staan zo weer op straat! Zwaardere straffen dus'', stelt zij.
Boehoe, we vergeten onze vrijheid.quote:Gidi Markuszower is ondernemer. Hij studeerde privaat- en internationaal recht. ''Er zijn momenten in de geschiedenis dat wij ons moeten realiseren dat de vrijheid die wij hier genieten duur bevochten is. We hebben onze vrijheid niet cadeau gekregen. Dat lijken we soms te vergeten'', aldus Markuszower.
HBO rechten aan de HAN. net afgemaakt en nu de tweede kamer in. Dat riekt naar lijst opvulling.quote:Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja want dat staat gelijk aan incompetentie he4 maanden werkzaam voor de Servicedesk van de ANWB?
Ik bedoel, zeg dan niets
Overigens is ze
[..]
quote:Naam:
J.E. Sharpe
Geboortedatum:
09-11-1962
Bio:
Bedrijfseconoom. Oud-topsporter en nog steeds Nederlands recordhouder horden. Hij snapt niet dat veel allochtonen hindernissen niet nemen. "Een migrant dient zich aan te passen aan het land waar hij bewust voor gekozen heeft. Pas dan kun je je ook thuis voelen."
Ja, lijkt mij dus verder ook normaal inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Marokkanen op de lijst... Wel een (Amerikaans?) immigrant:
[..]
[ afbeelding ]
Lijst ziet er verder best okay uit volgens mij?
Tot nummer dertig is het best redelijk. Daarna komt de opvulling, maar dat doen andere partijen ook. Nu alleen maar hopen dat de PVV niet over de dertig zetels heengaat.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Marokkanen op de lijst... Wel een (Amerikaans?) immigrant:
[..]
[ afbeelding ]
Lijst ziet er verder best okay uit volgens mij?
En op grond waarvan hou je je hart vast, als je deze kieslijst ziet?quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
OP aangepast.
Ik hou m'n hart vast, gezien het incompetente zooitje ongeregeld dat de PVV nu in de Kamer heeft zitten.
Dat zeg ik toch, op basis van de personen die de PVV na de vorige verkiezingen in de Tweede Kamer zitting liet nemen. Een alcoholist die graag klappen uitdeelt, iemand die z'n vrouw regelmatig mishandeld en geen enkele met het verstand van zaken dat je van een kamerlid mag verwachten.quote:Op maandag 12 april 2010 10:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En op grond waarvan hou je je hart vast, als je deze kieslijst ziet?
Of zie jij liever die stenengooier van GroenLinks?
En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, op basis van de personen die de PVV na de vorige verkiezingen in de Tweede Kamer zitting liet nemen. Een alcoholist die graag klappen uitdeelt, iemand die z'n vrouw regelmatig mishandeld en geen enkele met het verstand van zaken dat je van een kamerlid mag verwachten.
Er zijn wel meer partijen waar ik het niet mee eens ben. Maar zo'n stel falers als die van de PVV heb ik bij kamerdebatten nog zelden mogen aanschouwen. Ze weten regelmatig niet eens waar ze het over hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.
Zo heeft elke partij, als je op die manier kijkt, een faallijst.
Denk dat het vooral komt omdat het labeltje PVV aan de lijst hangt dat mensen sneller geneigd zijn iets negatiefs te zoeken in plaats van objectief te kijken.
Top.quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
OP aangepast.
Ik hou m'n hart vast, gezien het incompetente zooitje ongeregeld dat de PVV nu in de Kamer heeft zitten.
Ik maak me er sterk voor dat niemand in de kieslijsten die jij noemt ervan verdacht wordt iemand met een hamer te lijf gegaan te zijn, ik maak me er tevens sterk voor dat niemand in die lijsten hun politieke tegenstanders voor dikzak uitmaakt, omdat ze inhoudelijk niets meer weten.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.
Denk dat het vooral komt omdat het labeltje PVV aan de lijst hangt dat mensen sneller geneigd zijn iets negatiefs te zoeken in plaats van objectief te kijken.
Er zit een verschil tussen het oneens zijn met iemand en gewoon incapabel zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak me er sterk voor dat niemand in de kieslijsten die jij noemt ervan verdacht wordt iemand met een hamer te lijf gegaan te zijn, ik maak me er tevens sterk voor dat niemand in die lijsten hun politieke tegenstanders voor dikzak uitmaakt, omdat ze inhoudelijk niets meer weten.
Gek he, in een topic over de PVV?quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als je elke kieslijst zo zou gaan doorspitten diskwalificeer je elke partij. Zoals die knakker van Milieudefensie, of die stenengooiert of... of...
Overigens is hij toch nooit schuldig bevonden aan "slaan van een barman" ? Dat van die hamer wist ik (nog) niet maar zelfs dan nog. Resultaten uit het verleden...
Zoals ik al zei, het gaat vooral weer om het woord PVV
Nee, het gaat erom dat sommige mensen net kinderen zijn. Iemand maakt een valide punt, wat doe jij dan? Hem te lijf gaan met een hamer of gewoon zeggen: HAHA, jij bent dik.quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als je elke kieslijst zo zou gaan doorspitten diskwalificeer je elke partij. Zoals die knakker van Milieudefensie, of die stenengooiert of... of...
Overigens is hij toch nooit schuldig bevonden aan "slaan van een barman" ? Dat van die hamer wist ik (nog) niet maar zelfs dan nog. Resultaten uit het verleden...
Zoals ik al zei, het gaat vooral weer om het woord PVV
Zelfde voor vrouwvriendelijke Grausquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Ryon het volgende:
Hero Brinkman is trouwens op plek 13 gezet, waardoor hij nu geen zetel zou hebben. Toch niet echt een teken dat ze bij de PVV vinden dat hij het rammend goed gedaan heeft.
Tering. Politici worden geïntroduceerd aan de hand van hyvesquote:Op maandag 12 april 2010 09:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dit is de nummer 31 trouwens:
http://olavs.hyves.nl
En De Mos op 12. Lekker trio zo bij elkaar. Zou Wilders ze niet lager durven zetten?quote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfde voor vrouwvriendelijke Graus
Nu op 11.
Wat? Een schande! Wie moet het dan over rechts gaan opnemen voor die arme walvissen?quote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfde voor vrouwvriendelijke Graus
Nu op 11.
jaquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Adelante het volgende:
Veel 'net' afgestudeerden valt me op. Moeten die zonder enige levenservaring gaan werken aan een visie voor Nederland?
Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregenquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Adelante het volgende:
Veel 'net' afgestudeerden valt me op. Moeten die zonder enige levenservaring gaan werken aan een visie voor Nederland?
mwhoah. Voor de belangen verdedigen van miljoenen moet je wel een briljant iemand zijn om dat goed en inhoudelijk te kunnen. Geloof niet dat we zoveel buitengewoon uitzonderlijk talent hebben die dat kunnen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregen
Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregen
Ja, en het mooiste is natuurlijk een mengsel van vernieuwing en ervaring.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef knnth het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.
Inderdaad. De tweede kamer wordt over het algemeen bevolkt door vrij veel zwaargewichten die veel ervaring hebben op hun vakgebied. Als broekkie heb je het dan ook moeilijk.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef knnth het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.
Ze nemen echt een loopje met de hele functie van volksvertegenwoordiger. Alsof het een soort part-time baan is die je er even bij doet.quote:Veel dubbelfuncties op kieslijst PVV
Zeven van de acht Haagse PVV-raadsleden ook verkiesbaar voor Tweede Kamer
PVV-leider Geert Wilders heeft op zijn kieslijst voor de Kamerverkiezingen opmerkelijk veel kandidaten gezet die ruim een maand geleden net zijn toegetreden tot de gemeenteraden van Den Haag en Almere.
Door redactie Joop
Vier van de negen zittende Kamerleden (ze staan allen op een verkiesbare plek, ook de tot tweemaal toe van geweld betichte Hero Brinkman op plek 13) hebben reeds een dubbelfunctie. Sietse Fritsma en Raymond de Roon hebben vervullen naast hun Kamerlidmaatschap de zware taak van PVV-fractieleider in respectievelijk Den Haag en Almere. Richard de Mos en Wilders zelf zijn tevens raadslid in de hofstad.
Op de maandag gepresenteerde PVV-kandidatenlijst prijken echter ook mensen die de omgekeerde weg bewandelen: raadsleden die nu daarnaast ook azen op een Kamerzetel. Uit Almere zijn dit Marissa Visser en Toon van Dijk, in Den Haag betreft het de halve raadsfractie: Karen Gerbrands, Willie Dille, Machiel de Graaf en Arnoud van Doorn. Sterker nog: in totaal staan zeven van de acht Haagse PVV-raadsleden op de kieslijst voor de Kamerverkiezingen. Van de Almeerse raadsleden betreft het de hele top-3 van de lokale kieslijst.
(,,,)
Tuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Amos_ het volgende:
Joop
Zo'n beetje de extreemlinkse tegenhanger van Geenstijl die zwelgt in haar eigen narcisme.
En dat maakt het bovenstaande artikel minder waar? Joop constateert iets, dat is alles. De lezer mag zelf bepalen wat hij ervan vindt.quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Amos_ het volgende:
Joop
Zo'n beetje de extreemlinkse tegenhanger van Geenstijl die zwelgt in haar eigen narcisme.
Joop mag veel constateren, op de kieslijst op de site van de PVV zelf staat ook gewoon per persoon dat te lezen. Het is geen geheim ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat maakt het bovenstaande artikel minder waar? Joop constateert iets, dat is alles. De lezer mag zelf bepalen wat hij ervan vindt.
Dat is ook het punt niet.quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Joop mag veel constateren, op de kieslijst op de site van de PVV zelf staat ook gewoon per persoon dat te lezen. Het is geen geheim ofzo
Toch zijn deze beweringen allemaal waar. Er zijn jeugdbendes, er is wapenbezit, er is extreem veel geweld, en loverboys teisteren het onderwijs.quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Flauwe ons-land-gaat-naar-de-klote retoriek voert de boventoon onder de kandidaten. "Jeugdbendes, wapenbezit, geweld en loverboys teisteren ons onderwijs", aldus nr 18 Joran van Klaveren. Kom op man, we wonen niet in de States
In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch zijn deze beweringen allemaal waar. Er zijn jeugdbendes, er is wapenbezit, er is extreem veel geweld, en loverboys teisteren het onderwijs.
Ze lijken in een hele beperkte vijver te vissen. De gemeenteraad van Den Haag zal weinig merken van een PVV-fractie als ze allemaal in de Tweede Kamer zitten. Die hebben wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef Horloge het volgende:
Stukje van Joop:
[..]
Ze nemen echt een loopje met de hele functie van volksvertegenwoordiger. Alsof het een soort part-time baan is die je er even bij doet.
Ja, maar Soedan ligt niet in Europa en conformeert niet aan Westerse waarden. Nederland zou dat wel moeten.quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.
Ik ben overigens niet van mening dat er extreem veel geweld is. Er is geweld, er is teveel geweld, maar in Soedan vind ik dat er extreem veel geweld is, hier vind ik het wel meevallen.
Nou, ik niet, het wordt steeds erger.quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.
Ik ben overigens niet van mening dat er extreem veel geweld is. Er is geweld, er is teveel geweld, maar in Soedan vind ik dat er extreem veel geweld is, hier vind ik het wel meevallen.
Het verschil is dat de heren "zwaargewichten" in het kabinet niet wonen waar 90% van Nederland woont. Alle problematiek, van criminele overlast tot aan ellende aangedreven door de economische crisis komt nooit voor in hun gezichtsveld.quote:Op maandag 12 april 2010 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik niet, het wordt steeds erger.
Een paar rotte appels? Het zijn er veel hoor.
Prima als daar eindelijk eens wat aan gedaan wordt, maakt me niet uit wie het doet, áls het maar gebeurt.
Het overheerst alles? Kom opquote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja, maar Soedan ligt niet in Europa en conformeert niet aan Westerse waarden. Nederland zou dat wel moeten.
En een paar rotte appels, kan wellicht zo zijn maar het overheerst alles op dit moment. En daar moet wel wat aan gebeuren.
En dát is dus het punt, dat negeren. Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Het overheerst alles? Kom op
De problemen zijn inderdaad groot en lang (of deels nog steeds) genegeerd door de politiek maar je overdrijft nu wel een beetje. Ik woon notabene in Den Haag, als ik Wilders en Fritsma moet geloven ben ik mijn leven niet zeker als ik 's avonds op straat kom. Pfffffffffff.
Nee je denkt dan te extreem. Het overheerst alles omdat het dagelijks speelt, men is er dagelijks mee bezig. Gelukkig uit het zich nog niet als in de banlieu's, laten we dan ook behoeden dat het ooit zover zal lopen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef knnth het volgende:
Het overheerst alles. Dan denk ik aan banlieues in Parijs, wekelijks toestanden als in Culemborg, enzovoort.
Kom op, we zitten niet in oorlogsgebied. Doodzwijgen en discussies de nek omdraaien zoals links jaren deed is absurd maar het overheerst niet alles. In het grootste gedeelte van Nederland kunnen kinderen nog gewoon buitenspelen en kan je 's avonds gewoon je hond uitlaten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
Dat buitenspelen en 's avonds op straat kunnen lopen zonder angst zou overal moeten kunnen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef knnth het volgende:
Het overheerst alles. Dan denk ik aan banlieues in Parijs, wekelijks toestanden als in Culemborg, enzovoort.
Kom op, we zitten niet in oorlogsgebied. Doodzwijgen en discussies de nek omdraaien zoals links jaren deed is absurd maar het tegenovergestelde slaat ook nergens op. In het grootste gedeelte van Nederland kunnen kinderen nog gewoon buitenspelen en kan je 's avonds gewoon je hond uitlaten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
Precies. Maar het kan in de buurten waar Balkenende woont, en dus is er niks aan de handquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat buitenspelen en 's avonds op straat kunnen lopen zonder angst zou overal moeten kunnen.
En dat is nu gewoon niet zo.
Dat ben ik ook met je eens.quote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat buitenspelen en 's avonds op straat kunnen lopen zonder angst zou overal moeten kunnen.
En dat is nu gewoon niet zo.
Dat is het, als er niets gedaan wordt heeft Nederland straks ook banlieu's.quote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee je denkt dan te extreem. Het overheerst alles omdat het dagelijks speelt, men is er dagelijks mee bezig. Gelukkig uit het zich nog niet als in de banlieu's, laten we dan ook behoeden dat het ooit zover zal lopen.
Nogal. Kom op zeg, we hebben wat wijken die kut zijn, meer niet. En ja, daar moet wat aan worden gedaan. maar die dramatiek die hier wordt getoond door o.a. jij is echt lachwekkend. Alsof Wilders zelf hier zit te posten.quote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben blij dat je er de humor van inziet.
Rechts deed net zo hard mee aan dat doodzwijgen hoor. Om nog maar niet te spreken over het feit dat het rechts was die deze mensen uberhaupt binnen haalde.quote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef knnth het volgende:
Kom op, we zitten niet in oorlogsgebied. Doodzwijgen en discussies de nek omdraaien zoals links jaren deed is absurd maar het tegenovergestelde slaat ook nergens op. In het grootste gedeelte van Nederland kunnen kinderen nog gewoon buitenspelen en kan je 's avonds gewoon je hond uitlaten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
Hallo, ten tijde van Janmaat en Pim Fortuyn riepen het CDA en de VVD ook dat de allochtonen geen kwaad konden doen en dat iedereen die het waagde iets te zeggen een racist was.quote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef knnth het volgende:
Kom op, we zitten niet in oorlogsgebied. Doodzwijgen en discussies de nek omdraaien zoals links jaren deed is absurd maar
In welk land woon jij? Altijd maar dat gezeur. Tuurlijk is er ellende, maar die PVV-figuren doen net alsof ons land compleet naar de klote is. Een korte blik over de grens leer dat dat absoluut niet het geval is.quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch zijn deze beweringen allemaal waar. Er zijn jeugdbendes, er is wapenbezit, er is extreem veel geweld, en loverboys teisteren het onderwijs.
Zo, dan kunnen we Raymond Spanjar bij deze ook verantwoordelijk stellen voor het (indirect) aanzetten tot idiocratie.quote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tering. Politici worden geïntroduceerd aan de hand van hyves![]()
Na 23 jarige carrière gastjes bij GL is dit weer peanuts.
Ik vind het inderdaad humor. Jullie zijn echt volledig de weg kwijtquote:Op maandag 12 april 2010 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben blij dat je er de humor van inziet.
Inderdaad zeg, iemand met een andere mening is volledig de weg kwijtquote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad humor. Jullie zijn echt volledig de weg kwijt
Het zijn geen meningen die zij ventileren. Zij beweren dat het dramatisch is gesteld met ons land. Criminaliteit is een probleem, overlast enz. Dat presenteren zij niet als een mening, maar als een feit. Ik vind dat onzin. Vandaar dat ik roep dat zij de weg kwijt zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, iemand met een andere mening is volledig de weg kwijt
Dus jij werpt een blik over de grens om te kijken hoe het in ons land toegaatquote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welk land woon jij? Altijd maar dat gezeur. Tuurlijk is er ellende, maar die PVV-figuren doen net alsof ons land compleet naar de klote is. Een korte blik over de grens leer dat dat absoluut niet het geval is.
het was ook rechts dat gezinshereniging mogelijk maakte (kabinet de Jong-I). Het was Den Uyl die de wervingsverdragen met Marokko en Turkije stop zette.quote:Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef knnth het volgende:
Oeps, ik heb een links-rechts-discussie ontketend
Ja, ik weet het, beide kanten zijn verantwoordelijk: rechts haalde ze binnen, links deed de gezinshereniging. Rechts maakte de SP uit voor cryptofascisten daarna verketterde links figuren als Janmaat, Bolkestein en Fortuyn en ondertussen werd linkserd Paul Scheffer door beide zijden verketterd.
I know, I know.
Dat is niet zo gek toch, om toestanden in ons land af te meten aan hoe het ervoor staat in andere landen?quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij werpt een blik over de grens om te kijken hoe het in ons land toegaat
Niet iedereen woont op de Veluwe Koos.quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn geen meningen die zij ventileren. Zij beweren dat het dramatisch is gesteld met ons land. Criminaliteit is een probleem, overlast enz. Dat presenteren zij niet als een mening, maar als een feit. Ik vind dat onzin. Vandaar dat ik roep dat zij de weg kwijt zijn.
Hoe leefbaar een land is, is wel degelijk subjectief. Zij vinden dat de problemen in zulke mate voorkomen dat Nederland slecht leefbaar is. Allemaal meningen. Dat die problemen er zijn, zijn feiten. In hoe'n grote mate je er last van hebt, dat is voor iedereen verschillend.quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn geen meningen die zij ventileren. Zij beweren dat het dramatisch is gesteld met ons land. Criminaliteit is een probleem, overlast enz. Dat presenteren zij niet als een mening, maar als een feit. Ik vind dat onzin. Vandaar dat ik roep dat zij de weg kwijt zijn.
Nee, lang niet allemaal, de PVV is erg goed in overdrijven als het in hun straatje past.quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet iedereen woont op de Veluwe Koos.
En ja, het zijn feiten, lastig he?
Je kunt vergelijken, maar het is toch veel belangrijker om er iets aan te dóen? Alleen vergelijken helpt niet. Dan zijn er altijd landen waar het erger is.quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek toch, om toestanden in ons land af te meten aan hoe het ervoor staat in andere landen?
In een stad als Amsterdam is de criminaliteit toch echt gedaald. In tegenstelling tot het gevoel van veiligheid. Dat dit niet met elkaar correspondeert kan ik ook niet helpen. Als ik de situatie in mijn eigen woonplaats bekijk, dan wordt allemaal juist minder. Pakweg 7 jaar geleden hadden we veel last van Marokkanen e.d. Tegenwoordig niet meer,quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet iedereen woont op de Veluwe Koos.
En ja, het zijn feiten, lastig he?
Ik vergelijk de situatie in Nederland ook niet met die in Brazilie of Zuid-Afrika, maar landen als Frankrijk, Duitsland en de VS. Westerse landen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt vergelijken, maar het is toch veel belangrijker om er iets aan te dóen? Alleen vergelijken helpt niet. Dan zijn er altijd landen waar het erger is.
Deze persoon komt uit 1985, maar klinkt als iemand uit 1958.quote:"Komende uit een klein stadje, heb ik meegemaakt hoe massa-immigratie en islamisering een kleine gemeenschap hebben ontwricht en veranderd. Ik wil het mooie Nederland van mijn grootouders behouden voor onze kinderen en kleinkinderen."
Het mooie Nederland van mijn grootouders? Ja, de verzuiling was echt geweldig. Vandaar dat de jeugd doordraaide in de jaren zestigquote:Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Deze persoon komt uit 1985, maar klinkt als iemand uit 1958.
Als ze eenmaal voor de camera komen kunnen we nog genoeg om ze lachen, let maar opquote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga on-topic, want ik heb nog niets bijgedragen aan dit topic...
PVV is er eindelijk in geslaagd chagrijnen met onderbuikgevoelens van straat te plukken en middels een strenge selectieprocedure heeft die partij nu 50 namen.
Alleen zijn ze vergeten deze complete selectieprocedure op te nemen met camera's en er een show van te maken.
Als hij zijn blik over de grens werkt, zó de stad Trappes in Frankrijk in, ja, dán zal het wel meevallen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij werpt een blik over de grens om te kijken hoe het in ons land toegaat
Omdat Geert Wilders zelf gruwelt van het intelligentieniveau van zijn volgers en zijn kiezers. Ik geef hem geen groot ongelijk: hij wil nu zo min mogelijk gezichtsverlies voorkomen uitstellen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze eenmaal voor de camera komen kunnen we nog genoeg om ze lachen, let maar op
Maar ik heb zo het idee dat Geert ze voor 9 juni ze liever niet teveel voor de camera ziet
Als afgestudeerd islamoloog heb je weinig tot geen perspectief op de arbeidsmarkt. Het is dan logischer om dan een andere functie te bekleden.quote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef freako het volgende:
Bizar. Zowel de nrs 29 als 40 zijn leraar Duits én ze hebben allebei islamologie gestudeerd. Is dat een gebruikelijke combi?
Het gaat inderdaad crescendo in Amsterdam:quote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een stad als Amsterdam is de criminaliteit toch echt gedaald. In tegenstelling tot het gevoel van veiligheid. Dat dit niet met elkaar correspondeert kan ik ook niet helpen. Als ik de situatie in mijn eigen woonplaats bekijk, dan wordt allemaal juist minder. Pakweg 7 jaar geleden hadden we veel last van Marokkanen e.d. Tegenwoordig niet meer,
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rdam_neemt_verder_afquote:Amsterdam, 20 febr. Het aantal criminele en overlastgevende jeugdgroepen in Amsterdam neemt af. Jongeren in de hoofdstad worden wel gewelddadiger en gebruiken eerder wapens.
Mooi toch. Als er minder criminaliteit is dan kan de politie zich makkelijker richten op deze reljeugd. Heb dan ook nooit beweerd dat er niets moet worden gedaan. Ageerde alleen tegen de bewering dat het dramatisch is gesteld in Nederlandquote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad crescendo in Amsterdam:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rdam_neemt_verder_af
Het gaat beter, dát kun je concluderen als de misdaadcijfers dalen (en je puur dat als criterium ziet).quote:Op maandag 12 april 2010 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi toch. Als er minder criminaliteit is dan kan de politie zich makkelijker richten op deze reljeugd. Heb dan ook nooit beweerd dat er niets moet worden gedaan. Ageerde alleen tegen de bewering dat het dramatisch is gesteld in Nederland
De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.quote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top.
Verder valt het me voornamelijk tegen dat Hero Brinkman er nog opstaat. Barmannen slaan, aannemers te lijf gaan met een hamer, dat wil je toch niet in het bestuur hebben?
Dit dekt de lading wel jaquote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.
Dat men er dagelijks mee bezig is komt vooral omdat de media verlekkerd op elk incident duikenquote:Op maandag 12 april 2010 14:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee je denkt dan te extreem. Het overheerst alles omdat het dagelijks speelt, men is er dagelijks mee bezig. Gelukkig uit het zich nog niet als in de banlieu's, laten we dan ook behoeden dat het ooit zover zal lopen.
En dan komt de helft van dit brandhout ook nog in de Kamer. Mijn God, wat gaan we tegemoet.quote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vijver waar de PVV uit moet vissen is zeer klein dat is hun probleem. Niet veel mensen durven hun nek uit te steken voor de PVV.
En terecht ook, op de lijst van een extreemrechtse partij gaan staan is bepaald geen stimulans voor een carrièrequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |