Verder een volgens mij gedegen lijst. Zal de namen eens nalopen/nazoekenquote:Naam:
O.F.H.P.M. Spierings
En dan?quote:Op maandag 12 april 2010 09:00 schreef MoneyTalks het volgende:
http://pvv.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=57&Itemid=223
Ja want dat staat gelijk aan incompetentie hequote:Op maandag 12 april 2010 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
No. 41, http://nl.linkedin.com/in/marjoleinvandewaal
Zo van de helpdesk in de PVV-fractie
quote:Jurist
Lekker, weer een one-issue persoon. Maar waarom wordt ze dan advocaat? Die doen toch hun uiterste best om mensen vrij te pleiten?quote:De twee nieuwelingen zijn allebei dertigers. De hoogste binnenkomer, Lilian Helder, is advocaat. Zij noemt de straffen in ons land bedroevend laag. ''Criminelen staan zo weer op straat! Zwaardere straffen dus'', stelt zij.
Boehoe, we vergeten onze vrijheid.quote:Gidi Markuszower is ondernemer. Hij studeerde privaat- en internationaal recht. ''Er zijn momenten in de geschiedenis dat wij ons moeten realiseren dat de vrijheid die wij hier genieten duur bevochten is. We hebben onze vrijheid niet cadeau gekregen. Dat lijken we soms te vergeten'', aldus Markuszower.
HBO rechten aan de HAN. net afgemaakt en nu de tweede kamer in. Dat riekt naar lijst opvulling.quote:Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja want dat staat gelijk aan incompetentie he4 maanden werkzaam voor de Servicedesk van de ANWB?
Ik bedoel, zeg dan niets
Overigens is ze
[..]
quote:Naam:
J.E. Sharpe
Geboortedatum:
09-11-1962
Bio:
Bedrijfseconoom. Oud-topsporter en nog steeds Nederlands recordhouder horden. Hij snapt niet dat veel allochtonen hindernissen niet nemen. "Een migrant dient zich aan te passen aan het land waar hij bewust voor gekozen heeft. Pas dan kun je je ook thuis voelen."
Ja, lijkt mij dus verder ook normaal inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Marokkanen op de lijst... Wel een (Amerikaans?) immigrant:
[..]
[ afbeelding ]
Lijst ziet er verder best okay uit volgens mij?
Tot nummer dertig is het best redelijk. Daarna komt de opvulling, maar dat doen andere partijen ook. Nu alleen maar hopen dat de PVV niet over de dertig zetels heengaat.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Marokkanen op de lijst... Wel een (Amerikaans?) immigrant:
[..]
[ afbeelding ]
Lijst ziet er verder best okay uit volgens mij?
En op grond waarvan hou je je hart vast, als je deze kieslijst ziet?quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
OP aangepast.
Ik hou m'n hart vast, gezien het incompetente zooitje ongeregeld dat de PVV nu in de Kamer heeft zitten.
Dat zeg ik toch, op basis van de personen die de PVV na de vorige verkiezingen in de Tweede Kamer zitting liet nemen. Een alcoholist die graag klappen uitdeelt, iemand die z'n vrouw regelmatig mishandeld en geen enkele met het verstand van zaken dat je van een kamerlid mag verwachten.quote:Op maandag 12 april 2010 10:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En op grond waarvan hou je je hart vast, als je deze kieslijst ziet?
Of zie jij liever die stenengooier van GroenLinks?
En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, op basis van de personen die de PVV na de vorige verkiezingen in de Tweede Kamer zitting liet nemen. Een alcoholist die graag klappen uitdeelt, iemand die z'n vrouw regelmatig mishandeld en geen enkele met het verstand van zaken dat je van een kamerlid mag verwachten.
Er zijn wel meer partijen waar ik het niet mee eens ben. Maar zo'n stel falers als die van de PVV heb ik bij kamerdebatten nog zelden mogen aanschouwen. Ze weten regelmatig niet eens waar ze het over hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.
Zo heeft elke partij, als je op die manier kijkt, een faallijst.
Denk dat het vooral komt omdat het labeltje PVV aan de lijst hangt dat mensen sneller geneigd zijn iets negatiefs te zoeken in plaats van objectief te kijken.
Top.quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
OP aangepast.
Ik hou m'n hart vast, gezien het incompetente zooitje ongeregeld dat de PVV nu in de Kamer heeft zitten.
Ik maak me er sterk voor dat niemand in de kieslijsten die jij noemt ervan verdacht wordt iemand met een hamer te lijf gegaan te zijn, ik maak me er tevens sterk voor dat niemand in die lijsten hun politieke tegenstanders voor dikzak uitmaakt, omdat ze inhoudelijk niets meer weten.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.
Denk dat het vooral komt omdat het labeltje PVV aan de lijst hangt dat mensen sneller geneigd zijn iets negatiefs te zoeken in plaats van objectief te kijken.
Er zit een verschil tussen het oneens zijn met iemand en gewoon incapabel zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak me er sterk voor dat niemand in de kieslijsten die jij noemt ervan verdacht wordt iemand met een hamer te lijf gegaan te zijn, ik maak me er tevens sterk voor dat niemand in die lijsten hun politieke tegenstanders voor dikzak uitmaakt, omdat ze inhoudelijk niets meer weten.
Gek he, in een topic over de PVV?quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als je elke kieslijst zo zou gaan doorspitten diskwalificeer je elke partij. Zoals die knakker van Milieudefensie, of die stenengooiert of... of...
Overigens is hij toch nooit schuldig bevonden aan "slaan van een barman" ? Dat van die hamer wist ik (nog) niet maar zelfs dan nog. Resultaten uit het verleden...
Zoals ik al zei, het gaat vooral weer om het woord PVV
Nee, het gaat erom dat sommige mensen net kinderen zijn. Iemand maakt een valide punt, wat doe jij dan? Hem te lijf gaan met een hamer of gewoon zeggen: HAHA, jij bent dik.quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als je elke kieslijst zo zou gaan doorspitten diskwalificeer je elke partij. Zoals die knakker van Milieudefensie, of die stenengooiert of... of...
Overigens is hij toch nooit schuldig bevonden aan "slaan van een barman" ? Dat van die hamer wist ik (nog) niet maar zelfs dan nog. Resultaten uit het verleden...
Zoals ik al zei, het gaat vooral weer om het woord PVV
Zelfde voor vrouwvriendelijke Grausquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Ryon het volgende:
Hero Brinkman is trouwens op plek 13 gezet, waardoor hij nu geen zetel zou hebben. Toch niet echt een teken dat ze bij de PVV vinden dat hij het rammend goed gedaan heeft.
Tering. Politici worden geļntroduceerd aan de hand van hyvesquote:Op maandag 12 april 2010 09:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dit is de nummer 31 trouwens:
http://olavs.hyves.nl
En De Mos op 12. Lekker trio zo bij elkaar. Zou Wilders ze niet lager durven zetten?quote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfde voor vrouwvriendelijke Graus
Nu op 11.
Wat? Een schande! Wie moet het dan over rechts gaan opnemen voor die arme walvissen?quote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfde voor vrouwvriendelijke Graus
Nu op 11.
jaquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Adelante het volgende:
Veel 'net' afgestudeerden valt me op. Moeten die zonder enige levenservaring gaan werken aan een visie voor Nederland?
Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregenquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Adelante het volgende:
Veel 'net' afgestudeerden valt me op. Moeten die zonder enige levenservaring gaan werken aan een visie voor Nederland?
mwhoah. Voor de belangen verdedigen van miljoenen moet je wel een briljant iemand zijn om dat goed en inhoudelijk te kunnen. Geloof niet dat we zoveel buitengewoon uitzonderlijk talent hebben die dat kunnen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregen
Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregen
Ja, en het mooiste is natuurlijk een mengsel van vernieuwing en ervaring.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef knnth het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.
Inderdaad. De tweede kamer wordt over het algemeen bevolkt door vrij veel zwaargewichten die veel ervaring hebben op hun vakgebied. Als broekkie heb je het dan ook moeilijk.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef knnth het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.
Ze nemen echt een loopje met de hele functie van volksvertegenwoordiger. Alsof het een soort part-time baan is die je er even bij doet.quote:Veel dubbelfuncties op kieslijst PVV
Zeven van de acht Haagse PVV-raadsleden ook verkiesbaar voor Tweede Kamer
PVV-leider Geert Wilders heeft op zijn kieslijst voor de Kamerverkiezingen opmerkelijk veel kandidaten gezet die ruim een maand geleden net zijn toegetreden tot de gemeenteraden van Den Haag en Almere.
Door redactie Joop
Vier van de negen zittende Kamerleden (ze staan allen op een verkiesbare plek, ook de tot tweemaal toe van geweld betichte Hero Brinkman op plek 13) hebben reeds een dubbelfunctie. Sietse Fritsma en Raymond de Roon hebben vervullen naast hun Kamerlidmaatschap de zware taak van PVV-fractieleider in respectievelijk Den Haag en Almere. Richard de Mos en Wilders zelf zijn tevens raadslid in de hofstad.
Op de maandag gepresenteerde PVV-kandidatenlijst prijken echter ook mensen die de omgekeerde weg bewandelen: raadsleden die nu daarnaast ook azen op een Kamerzetel. Uit Almere zijn dit Marissa Visser en Toon van Dijk, in Den Haag betreft het de halve raadsfractie: Karen Gerbrands, Willie Dille, Machiel de Graaf en Arnoud van Doorn. Sterker nog: in totaal staan zeven van de acht Haagse PVV-raadsleden op de kieslijst voor de Kamerverkiezingen. Van de Almeerse raadsleden betreft het de hele top-3 van de lokale kieslijst.
(,,,)
Tuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Amos_ het volgende:
Joop
Zo'n beetje de extreemlinkse tegenhanger van Geenstijl die zwelgt in haar eigen narcisme.
En dat maakt het bovenstaande artikel minder waar? Joop constateert iets, dat is alles. De lezer mag zelf bepalen wat hij ervan vindt.quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Amos_ het volgende:
Joop
Zo'n beetje de extreemlinkse tegenhanger van Geenstijl die zwelgt in haar eigen narcisme.
Joop mag veel constateren, op de kieslijst op de site van de PVV zelf staat ook gewoon per persoon dat te lezen. Het is geen geheim ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat maakt het bovenstaande artikel minder waar? Joop constateert iets, dat is alles. De lezer mag zelf bepalen wat hij ervan vindt.
Dat is ook het punt niet.quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Joop mag veel constateren, op de kieslijst op de site van de PVV zelf staat ook gewoon per persoon dat te lezen. Het is geen geheim ofzo
Toch zijn deze beweringen allemaal waar. Er zijn jeugdbendes, er is wapenbezit, er is extreem veel geweld, en loverboys teisteren het onderwijs.quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Flauwe ons-land-gaat-naar-de-klote retoriek voert de boventoon onder de kandidaten. "Jeugdbendes, wapenbezit, geweld en loverboys teisteren ons onderwijs", aldus nr 18 Joran van Klaveren. Kom op man, we wonen niet in de States
In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch zijn deze beweringen allemaal waar. Er zijn jeugdbendes, er is wapenbezit, er is extreem veel geweld, en loverboys teisteren het onderwijs.
Ze lijken in een hele beperkte vijver te vissen. De gemeenteraad van Den Haag zal weinig merken van een PVV-fractie als ze allemaal in de Tweede Kamer zitten. Die hebben wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef Horloge het volgende:
Stukje van Joop:
[..]
Ze nemen echt een loopje met de hele functie van volksvertegenwoordiger. Alsof het een soort part-time baan is die je er even bij doet.
Ja, maar Soedan ligt niet in Europa en conformeert niet aan Westerse waarden. Nederland zou dat wel moeten.quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.
Ik ben overigens niet van mening dat er extreem veel geweld is. Er is geweld, er is teveel geweld, maar in Soedan vind ik dat er extreem veel geweld is, hier vind ik het wel meevallen.
Nou, ik niet, het wordt steeds erger.quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.
Ik ben overigens niet van mening dat er extreem veel geweld is. Er is geweld, er is teveel geweld, maar in Soedan vind ik dat er extreem veel geweld is, hier vind ik het wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |