abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80215118
PVV zet advocaat en ondernemer hoog op kieslijst
maandag 12 april 2010 07:46

Twee nieuwelingen staan hoog op de kandidatenlijst van de Partij voor de Vrijheid (PVV) voor de Tweede Kamerverkiezingen op 9 juni. Plaats drie is voor Lilian Helder en op de vijfde plek staat Gidi Markuszower.

Dat blijkt uit de kandidatenlijst die de PVV maandag heeft bekendgemaakt. Na partijleider en lijsttrekker Geert Wilders volgt het Kamerlid Fleur Agema op twee, parlementariėr Raymond de Roon staat op plaats vier.

Psycholoog
Op de plaatsen zes, zeven en acht staan achtereenvolgens de zittende Kamerleden Martin Bosma, Sietse Fritsma en Teun van Dijck. Op negen volgt opnieuw een nieuweling: de 29-jarige psycholoog Mellony van Hemert.

Kamerleden Dion Graus (elfde), Richard de Mos (twaalfde) en Hero Brinkman (dertiende) staan wat verder naar onder op de PVV-lijst.

Tbs afschaffen
De nieuwelingen aan de top, Helder en Markuszower, zijn allebei dertigers. De hoogste binnenkomer, Helder, is advocaat. Zij noemt de straffen in ons land bedroevend laag. ‘Criminelen staan zo weer op straat! Zwaardere straffen dus,’ zegt zij. Ook wil ze dat tbs wordt afgeschaft.

Markuszower is ondernemer. Hij studeerde privaat- en internationaal recht. ‘Er zijn momenten in de geschiedenis dat wij ons moeten realiseren dat de vrijheid die wij hier genieten duur bevochten is. We hebben onze vrijheid niet cadeau gekregen. Dat lijken we soms te vergeten,’ aldus Markuszower.

Geen Jami
Opmerkelijk is dat Ehsan Jami, ex-moslim en oud-PvdA'er, niet op de lijst van de PVV staat. Eerder werd hij nog wel opgenomen in een zogenoemde 'talent pool' van de partij.

Volgens de laatste politieke peiling vrijdag zou de PVV 23 zetels behalen in de Kamer. Dat zijn er veertien meer dan de negen die de partij nu heeft.

Door Robin van der Kloor

bron: http://www.elsevier.nl/we(...)oog-op-kieslijst.htm

Kieslijst PVV: http://pvv.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=57&Itemid=223

[ Bericht 83% gewijzigd door remlof op 12-04-2010 10:33:42 (OP uitgebreid) ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_80215283
Lekker heldere OP ook!

Zo, die heeft een behoorlijk aantal voornamen!
quote:
Naam:
O.F.H.P.M. Spierings
Verder een volgens mij gedegen lijst. Zal de namen eens nalopen/nazoeken
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 12 april 2010 @ 09:11:07 #3
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80215284
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_80215292
No. 41, http://nl.linkedin.com/in/marjoleinvandewaal

Zo van de helpdesk in de PVV-fractie
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_80215303
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
No. 41, http://nl.linkedin.com/in/marjoleinvandewaal

Zo van de helpdesk in de PVV-fractie
Ja want dat staat gelijk aan incompetentie he 4 maanden werkzaam voor de Servicedesk van de ANWB?
Ik bedoel, zeg dan niets

Overigens is ze
quote:
Jurist
pi_80215372
misschien had je de lijst hier gewoon even moeten plakken? Ik wacht wel toch andere fokkers een aantal namen hebben uitgezocht. Zitten er ook kafka lijsters bij?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_80215405
Dit is de nummer 31 trouwens:

http://olavs.hyves.nl
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 12 april 2010 @ 09:25:31 #8
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_80215524
quote:
De twee nieuwelingen zijn allebei dertigers. De hoogste binnenkomer, Lilian Helder, is advocaat. Zij noemt de straffen in ons land bedroevend laag. ''Criminelen staan zo weer op straat! Zwaardere straffen dus'', stelt zij.
Lekker, weer een one-issue persoon. Maar waarom wordt ze dan advocaat? Die doen toch hun uiterste best om mensen vrij te pleiten?
quote:
Gidi Markuszower is ondernemer. Hij studeerde privaat- en internationaal recht. ''Er zijn momenten in de geschiedenis dat wij ons moeten realiseren dat de vrijheid die wij hier genieten duur bevochten is. We hebben onze vrijheid niet cadeau gekregen. Dat lijken we soms te vergeten'', aldus Markuszower.
Boehoe, we vergeten onze vrijheid. Wat een geleuter. Waarom zit die kerel dan bij de PVV, een partij die nota bene de vrijheid van godsdienst wil aantasten? Wat een duo hypocrieten zeg.
  maandag 12 april 2010 @ 09:59:36 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80216400
Bij de sticky over kieslijsten gezet. Een opmerking in VKZ FB is wel genoeg, voortaan, daar hoef je geen topic voor te openen.

Tenzij je natuurlijk nog over de kieslijst wil discussiėren, maar dan zou je toch niet alleen linkdumpen? Probeer het eens met een fatsoenlijke OP, als je een discussie wil
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 10:03:02 #10
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_80216496
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja want dat staat gelijk aan incompetentie he 4 maanden werkzaam voor de Servicedesk van de ANWB?
Ik bedoel, zeg dan niets

Overigens is ze
[..]
HBO rechten aan de HAN. net afgemaakt en nu de tweede kamer in. Dat riekt naar lijst opvulling.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 12 april 2010 @ 10:04:10 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80216522
Geen Marokkanen op de lijst... Wel een (Amerikaans?) immigrant:
quote:
Naam:
J.E. Sharpe

Geboortedatum:
09-11-1962

Bio:
Bedrijfseconoom. Oud-topsporter en nog steeds Nederlands recordhouder horden. Hij snapt niet dat veel allochtonen hindernissen niet nemen. "Een migrant dient zich aan te passen aan het land waar hij bewust voor gekozen heeft. Pas dan kun je je ook thuis voelen."

Lijst ziet er verder best okay uit volgens mij?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80216575
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

Ja, lijkt mij dus verder ook normaal inderdaad.
  maandag 12 april 2010 @ 10:11:10 #13
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_80216717
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

Tot nummer dertig is het best redelijk. Daarna komt de opvulling, maar dat doen andere partijen ook. Nu alleen maar hopen dat de PVV niet over de dertig zetels heengaat.

Wat verder opvalt is de aanwezigheid van zo extreem veel (voormalig) - uitvoerend - ambtenaren en relatief weinig bestuurders. Grappig voor een partij die geen hoge dunk heeft van de kwaliteit van het Nederlandse ambtelijke apparaat.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 12 april 2010 @ 10:34:52 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_80217387
OP aangepast.

Ik hou m'n hart vast, gezien het incompetente zooitje ongeregeld dat de PVV nu in de Kamer heeft zitten.
pi_80217430
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
OP aangepast.

Ik hou m'n hart vast, gezien het incompetente zooitje ongeregeld dat de PVV nu in de Kamer heeft zitten.
En op grond waarvan hou je je hart vast, als je deze kieslijst ziet?

Of zie jij liever die stenengooier van GroenLinks?
  maandag 12 april 2010 @ 10:38:27 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_80217492
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:36 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En op grond waarvan hou je je hart vast, als je deze kieslijst ziet?

Of zie jij liever die stenengooier van GroenLinks?
Dat zeg ik toch, op basis van de personen die de PVV na de vorige verkiezingen in de Tweede Kamer zitting liet nemen. Een alcoholist die graag klappen uitdeelt, iemand die z'n vrouw regelmatig mishandeld en geen enkele met het verstand van zaken dat je van een kamerlid mag verwachten.
pi_80217546
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, op basis van de personen die de PVV na de vorige verkiezingen in de Tweede Kamer zitting liet nemen. Een alcoholist die graag klappen uitdeelt, iemand die z'n vrouw regelmatig mishandeld en geen enkele met het verstand van zaken dat je van een kamerlid mag verwachten.
En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.
Zo heeft elke partij, als je op die manier kijkt, een faallijst.
Denk dat het vooral komt omdat het labeltje PVV aan de lijst hangt dat mensen sneller geneigd zijn iets negatiefs te zoeken in plaats van objectief te kijken.
  maandag 12 april 2010 @ 10:44:34 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_80217686
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En de VVD heeft profiteurs, de CU heeft geloofsextremisten (tegen het homo-huwelijk) etc.
Denk dat het vooral komt omdat het labeltje PVV aan de lijst hangt dat mensen sneller geneigd zijn iets negatiefs te zoeken in plaats van objectief te kijken.
Er zijn wel meer partijen waar ik het niet mee eens ben. Maar zo'n stel falers als die van de PVV heb ik bij kamerdebatten nog zelden mogen aanschouwen. Ze weten regelmatig niet eens waar ze het over hebben.
  maandag 12 april 2010 @ 10:47:20 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80217773
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
OP aangepast.

Top.

Verder valt het me voornamelijk tegen dat Hero Brinkman er nog opstaat. Barmannen slaan, aannemers te lijf gaan met een hamer, dat wil je toch niet in het bestuur hebben?
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 10:49:00 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80217827
quote:

[..]

Ik maak me er sterk voor dat niemand in de kieslijsten die jij noemt ervan verdacht wordt iemand met een hamer te lijf gegaan te zijn, ik maak me er tevens sterk voor dat niemand in die lijsten hun politieke tegenstanders voor dikzak uitmaakt, omdat ze inhoudelijk niets meer weten.
Laffe huichelaar
pi_80217881
quote:

[..]

Er zit een verschil tussen het oneens zijn met iemand en gewoon incapabel zijn.

Met Wilders ben ik het niet eens maar hij is wel capabel. Dito voor Remi Poppe, Martijn van Dam, Cees van Staaij: allemaal mensen waar ik van mijn leven niet op zal stemmen maar ze beheersen hun vak.

Dat kan je van De Mos, Bosma, Graus enz gewoon niet zeggen.
pi_80217933
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik maak me er sterk voor dat niemand in de kieslijsten die jij noemt ervan verdacht wordt iemand met een hamer te lijf gegaan te zijn, ik maak me er tevens sterk voor dat niemand in die lijsten hun politieke tegenstanders voor dikzak uitmaakt, omdat ze inhoudelijk niets meer weten.

Als je elke kieslijst zo zou gaan doorspitten diskwalificeer je elke partij. Zoals die knakker van Milieudefensie, of die stenengooiert of... of...
Overigens is hij toch nooit schuldig bevonden aan "slaan van een barman" ? Dat van die hamer wist ik (nog) niet maar zelfs dan nog. Resultaten uit het verleden...

Zoals ik al zei, het gaat vooral weer om het woord PVV
pi_80217965
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als je elke kieslijst zo zou gaan doorspitten diskwalificeer je elke partij. Zoals die knakker van Milieudefensie, of die stenengooiert of... of...
Overigens is hij toch nooit schuldig bevonden aan "slaan van een barman" ? Dat van die hamer wist ik (nog) niet maar zelfs dan nog. Resultaten uit het verleden...

Gek he, in een topic over de PVV?

Als Duijvendak weer op de lijst had gestaan bij GL had je mij horen fulmineren in dat topic.

Mooi woord, fulmineren.
  maandag 12 april 2010 @ 10:54:37 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80218029
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat sommige mensen net kinderen zijn. Iemand maakt een valide punt, wat doe jij dan? Hem te lijf gaan met een hamer of gewoon zeggen: HAHA, jij bent dik.
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 10:59:53 #25
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_80218237
Hero Brinkman is trouwens op plek 13 gezet, waardoor hij nu geen zetel zou hebben. Toch niet echt een teken dat ze bij de PVV vinden dat hij het rammend goed gedaan heeft.
--
  maandag 12 april 2010 @ 11:22:29 #26
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80219061
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Ryon het volgende:
rammend goed
.
  maandag 12 april 2010 @ 11:22:50 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_80219075
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Ryon het volgende:
Hero Brinkman is trouwens op plek 13 gezet, waardoor hij nu geen zetel zou hebben. Toch niet echt een teken dat ze bij de PVV vinden dat hij het rammend goed gedaan heeft.
Zelfde voor vrouwvriendelijke Graus
Nu op 11.
  maandag 12 april 2010 @ 11:23:53 #28
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_80219122
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Dit is de nummer 31 trouwens:

http://olavs.hyves.nl
Tering. Politici worden geļntroduceerd aan de hand van hyves

Na 23 jarige carričre gastjes bij GL is dit weer peanuts.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 12 april 2010 @ 11:26:36 #29
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80219210
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Nu op 11.
En De Mos op 12. Lekker trio zo bij elkaar. Zou Wilders ze niet lager durven zetten?
  maandag 12 april 2010 @ 11:32:37 #30
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_80219413
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Nu op 11.
Wat? Een schande! Wie moet het dan over rechts gaan opnemen voor die arme walvissen?

''Vroeger had ik in mijn vijver ook karpers, totdat op een dag de kat van de buren langskwam. Toen lagen er overal op het grasveld half-opgegeten karkassen. Dat is ongeveer hetzelfde als wat de Japanse walvisvaart momenteel doet!''
  maandag 12 april 2010 @ 11:33:25 #31
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_80219430
Rariteitenkabinet.
  maandag 12 april 2010 @ 11:39:23 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_80219624
Veel 'net' afgestudeerden valt me op. Moeten die zonder enige levenservaring gaan werken aan een visie voor Nederland?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 12 april 2010 @ 11:46:22 #33
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_80219827
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Adelante het volgende:
Veel 'net' afgestudeerden valt me op. Moeten die zonder enige levenservaring gaan werken aan een visie voor Nederland?
ja
Eerst GL, nu PVV.

Inplaats van een hoogleraar als Sweder van Wijnbergen pakken we een HBO rechten afgestuurde gastje van begin 20.
Dat wordt vrijspel voor een beetje ervaren regering.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_80220523
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Adelante het volgende:
Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregen
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 12 april 2010 @ 12:10:43 #35
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_80220594
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ja want als net afgestudeerde heb je totaal niks van de maatschappij meegekregen
mwhoah. Voor de belangen verdedigen van miljoenen moet je wel een briljant iemand zijn om dat goed en inhoudelijk te kunnen. Geloof niet dat we zoveel buitengewoon uitzonderlijk talent hebben die dat kunnen.
And that is the news.''
pi_80220873
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 12:25:32 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_80221046
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef knnth het volgende:

[..]

Het kan geen kwaad om een beetje gepokt en gemazeld te zijn in de grotemensenwereld anders veegt iedere minister de vloer met je aan in een debat. Vernieuwing en jonge mensen klinkt heel leuk maar het brengt ook een karrevracht naiviteit mee. Gewoon geleidelijk vernieuwen en ervaring op z'n waarde schatten.
Ja, en het mooiste is natuurlijk een mengsel van vernieuwing en ervaring.
Maar ik vind de lijst er best goed uitzien. We zullen zien hoe het uitpakt.
  maandag 12 april 2010 @ 12:26:07 #38
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_80221065
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef knnth het volgende:

[..]

Inderdaad. De tweede kamer wordt over het algemeen bevolkt door vrij veel zwaargewichten die veel ervaring hebben op hun vakgebied. Als broekkie heb je het dan ook moeilijk.

Als je vlak na het afronden van je master sociologie meteen de kamer in wil gaan om de WMO aan te pakken dan kom je niet ver. Zonder ervaring en kennis van de spelregels sla je nog geen deuk in een pakje boter. Gelukkig zijn er genoeg andere functies waarin ambitieuze jongeren terecht kunnen.

Er is trouwens niks mis mee om als jongere toch mee te draaien met het hele politieke proces rondom de verkiezingen en actief te zijn binnen een partij. Politieke macht is kan je ook uitoefenen buiten de tweede kamer om.
--
pi_80223888
Flauwe ons-land-gaat-naar-de-klote retoriek voert de boventoon onder de kandidaten. "Jeugdbendes, wapenbezit, geweld en loverboys teisteren ons onderwijs", aldus nr 18 Joran van Klaveren. Kom op man, we wonen niet in de States
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 12 april 2010 @ 13:54:11 #40
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_80224283
Stukje van Joop:
quote:
Veel dubbelfuncties op kieslijst PVV
Zeven van de acht Haagse PVV-raadsleden ook verkiesbaar voor Tweede Kamer

PVV-leider Geert Wilders heeft op zijn kieslijst voor de Kamerverkiezingen opmerkelijk veel kandidaten gezet die ruim een maand geleden net zijn toegetreden tot de gemeenteraden van Den Haag en Almere.

Door redactie Joop

Vier van de negen zittende Kamerleden (ze staan allen op een verkiesbare plek, ook de tot tweemaal toe van geweld betichte Hero Brinkman op plek 13) hebben reeds een dubbelfunctie. Sietse Fritsma en Raymond de Roon hebben vervullen naast hun Kamerlidmaatschap de zware taak van PVV-fractieleider in respectievelijk Den Haag en Almere. Richard de Mos en Wilders zelf zijn tevens raadslid in de hofstad.

Op de maandag gepresenteerde PVV-kandidatenlijst prijken echter ook mensen die de omgekeerde weg bewandelen: raadsleden die nu daarnaast ook azen op een Kamerzetel. Uit Almere zijn dit Marissa Visser en Toon van Dijk, in Den Haag betreft het de halve raadsfractie: Karen Gerbrands, Willie Dille, Machiel de Graaf en Arnoud van Doorn. Sterker nog: in totaal staan zeven van de acht Haagse PVV-raadsleden op de kieslijst voor de Kamerverkiezingen. Van de Almeerse raadsleden betreft het de hele top-3 van de lokale kieslijst.

(,,,)
Ze nemen echt een loopje met de hele functie van volksvertegenwoordiger. Alsof het een soort part-time baan is die je er even bij doet.
pi_80224334
Joop
Zo'n beetje de extreemlinkse tegenhanger van Geenstijl die zwelgt in haar eigen narcisme.
  maandag 12 april 2010 @ 13:56:59 #42
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_80224417
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Amos_ het volgende:
Joop
Zo'n beetje de extreemlinkse tegenhanger van Geenstijl die zwelgt in haar eigen narcisme.
Tuurlijk.

Maar lees nou even wat ze zeggen.
pi_80224481
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Amos_ het volgende:
Joop
En dat maakt het bovenstaande artikel minder waar? Joop constateert iets, dat is alles. De lezer mag zelf bepalen wat hij ervan vindt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80224513
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat maakt het bovenstaande artikel minder waar? Joop constateert iets, dat is alles. De lezer mag zelf bepalen wat hij ervan vindt.
Joop mag veel constateren, op de kieslijst op de site van de PVV zelf staat ook gewoon per persoon dat te lezen. Het is geen geheim ofzo
  maandag 12 april 2010 @ 14:03:00 #45
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_80224703
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Joop mag veel constateren, op de kieslijst op de site van de PVV zelf staat ook gewoon per persoon dat te lezen. Het is geen geheim ofzo
Dat is ook het punt niet.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 14:05:11 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_80224810
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Flauwe ons-land-gaat-naar-de-klote retoriek voert de boventoon onder de kandidaten. "Jeugdbendes, wapenbezit, geweld en loverboys teisteren ons onderwijs", aldus nr 18 Joran van Klaveren. Kom op man, we wonen niet in de States
Toch zijn deze beweringen allemaal waar. Er zijn jeugdbendes, er is wapenbezit, er is extreem veel geweld, en loverboys teisteren het onderwijs.
  maandag 12 april 2010 @ 14:13:11 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80225171
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch zijn deze beweringen allemaal waar. Er zijn jeugdbendes, er is wapenbezit, er is extreem veel geweld, en loverboys teisteren het onderwijs.
In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.

Ik ben overigens niet van mening dat er extreem veel geweld is. Er is geweld, er is teveel geweld, maar in Soedan vind ik dat er extreem veel geweld is, hier vind ik het wel meevallen.
Laffe huichelaar
  maandag 12 april 2010 @ 14:14:30 #48
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80225236
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef Horloge het volgende:
Stukje van Joop:
[..]

Ze nemen echt een loopje met de hele functie van volksvertegenwoordiger. Alsof het een soort part-time baan is die je er even bij doet.
Ze lijken in een hele beperkte vijver te vissen. De gemeenteraad van Den Haag zal weinig merken van een PVV-fractie als ze allemaal in de Tweede Kamer zitten. Die hebben wel wat anders aan hun hoofd.

Er staat ook een Europarlementariėr op de lijst, die zal moeten kiezen tussen beide als hij verkozen is. Een dubbelmandaat Europees Parlement - Tweede Kamer is niet toegestaan.
pi_80225459
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

In welk land heb je dat niet dan? Dat zal je overal hebben, een paar rotte appels. Daar moet je niet je hele beleid op aan passen. Dat doet de PVV imo wel, en dat is een kwalijke zaak.

Ik ben overigens niet van mening dat er extreem veel geweld is. Er is geweld, er is teveel geweld, maar in Soedan vind ik dat er extreem veel geweld is, hier vind ik het wel meevallen.
Ja, maar Soedan ligt niet in Europa en conformeert niet aan Westerse waarden. Nederland zou dat wel moeten.

En een paar rotte appels, kan wellicht zo zijn maar het overheerst alles op dit moment. En daar moet wel wat aan gebeuren.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 14:25:17 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_80225735
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou, ik niet, het wordt steeds erger.

Een paar rotte appels? Het zijn er veel hoor.
Prima als daar eindelijk eens wat aan gedaan wordt, maakt me niet uit wie het doet, įls het maar gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')