Ten eerst pakte Remlof jou niet op het punt waar jij het ergst mee in de fout ging; namelijk het discriminerende karakter van de PVV. Diverse posters hebben aangetoond dat de PVV wel degelijk met twee maten meet.quote:
Tip: let op de kleine en Hoofdletters en je weet welke reincarnatie van Goebbels' "Amsterdamse schoolboeken: Fortuyn was een extremist een een foute man" ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die partij bestond alleen in Duitsland, is nooit in Rotterdam geweest, had niet echt veel op met moslima's en is sinds 1945 verboden.
Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.
Beste Iris,
Wanneer moeten moslims vertrekken? Een zeer goede vraag. Stel dat jij een moslim bent en jouw broer rottigheid uit. Dan worden jij en je familieleden het land uitgezet. Maar wees gerust, de PVV heeft niets tegen moslims. Indien jij en je familieleden aan de keukentafel een gezellig gesprek voeren over de sharia, dan wacht jullie een enkeltje Casablance. Maar Iris, vrees niet, de PVV heeft niets tegen moslims. Ik hoop dat het nu wat duidelijk voor je is.
Dat is niet anders behandelen, dat is ze redden van hun achterlijke geloof, en in het licht van de superieure westerse samenleving trekken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.
Conform de rechtstaat, + wat dingetjes van Wilders zelf. Als geen moskee bouwen, niet je geloof openlijk tonen, geen eigen mening hebben die afwijkt van "de Nederlandse cultuur" (whatever dat is), niet de koran lezen etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.
Het enige wat ik nu zeg is dat hier hiermee niet mee eens bent, en dit is ook niet het gedachtegoed van Wilders zelf. Wilders vindt dat iedereen hier mag blijven mits ze zich gedragen conform rechtstaat.
Prima. Nu de gristenen nog hetzelfde lot en die knakkers doen maar es net zoals ongelovige "honden", "apen" en "zwijnen".quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.
Lekker liberaal weer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima. Nu de gristenen nog hetzelfde lot en die knakkers doen maar es net zoals ongelovige "honden", "apen" en "zwijnen".
Seculier denken is een kernpunt van het liberalisme. Gelovigen worden keihard voorgetrokken t.o.v. ongelovigen. Dat moet maar es stoppen.quote:
Ja prima, helemaal mee eens. Maar wel àlle religies gelijk behandelen dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seculier denken is een kernpunt van het liberalisme. Gelovigen worden keihard voorgetrokken t.o.v. ongelovigen. Dat moet maar es stoppen.
Geen problemen mee. Het is links geweest die de islam heeft geknuffeld (nadat ze eerst ooit zo progressief -en dus terecht- tegen het gristendom streed in de jaren 60-80). De islam heeft dus een grotere inhaalslag te maken door meer van die onzinknuffelarij op te heffen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja prima, helemaal mee eens. Maar wel àlle religies gelijk behandelen dan.
Nee. De eerste twee zijn voor advies voorgelegd aan de Raad van State (dat is gebruikelijk), de Raad heeft vervolgens advies uitgebracht. De indiener heeft daar weer een reactie op gegeven, en het voorstel aangepast op enkele punten n.a.v. het advies van de Raad van State. Vervolgens zijn beide behandeld in een Kamercommissie. Andere fracties hadden nog vragen over beide voorstellen, en zo te zien wachten ze nog steeds (4 resp. 2 jaar later) op antwoord.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon afgewezen in de Kamer? Of is er nog niet over gestemd?
Nou nee, het stukje dat heb ik geschreven bevat louter zaken die Wilders heeft voorgesteld danwel terloops heeft genoemd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.
Het enige wat ik nu zeg is dat hier hiermee niet mee eens bent, en dit is ook niet het gedachtegoed van Wilders zelf. Wilders vindt dat iedereen hier mag blijven mits ze zich gedragen conform rechtstaat.
Ehm nee. Rechts deed net zo hard mee tot Fortuyn. Het was de SP die als eerste zich uitsprak tegen immigranten, en rechts stond net zo hard discriminatie te roepen toen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Het is links geweest die de islam heeft geknuffeld (nadat ze eerst ooit zo progressief -en dus terecht- tegen het gristendom streed in de jaren 60-80). De islam heeft dus een grotere inhaalslag te maken door meer van die onzinknuffelarij op te heffen.
Bovendien zijn islamitische scholen bizar slecht voor Nederland.
Lekker sneu, zo'n zelfbedacht stukje tekst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.
Beste Iris,
Wanneer moeten moslims vertrekken? Een zeer goede vraag. Stel dat jij een moslim bent en jouw broer rottigheid uit. Dan worden jij en je familieleden het land uitgezet. Maar wees gerust, de PVV heeft niets tegen moslims. Indien jij en je familieleden aan de keukentafel een gezellig gesprek voeren over de sharia, dan wacht jullie een enkeltje Casablance. Maar Iris, vrees niet, de PVV heeft niets tegen moslims. Ik hoop dat het nu wat duidelijk voor je is.
Is het niet waar dan? Allemaal dingen die Wilders wel heeft gezegd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lekker sneu, zo'n zelfbedacht stukje tekst.
De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lekker sneu, zo'n zelfbedacht stukje tekst.
Kom op. KoosVogels verzint hier een stukje waarvan het lijkt alsof die James het als reactie geschreven zou hebben. Kinderachtig en slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is het niet waar dan? Allemaal dingen die Wilders wel heeft gezegd.
Ach halfbakken ei dat je bent, heel dat stukje heb je zelf bedacht. Semi-laster.quote:
No shit, er staat toch ook dat ik het zelf heb geschreven? Klapjosti.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach halfbakken ei dat je bent, heel dat stukje heb je zelf bedacht. Semi-laster.
En waarom durven ze zich niet te laten zien in dit soort topics denk je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
Wilders heeft wel degelijk gezegd dat criminelen met familie en al het land uit moeten worden uitgezet. En er zijn genoeg PVV'ers op Fok!.
Er is niets mis met een scherpe discussie. Daar moeten ze tegen kunnen. Verder zijn er ook heel veel PVV'ers op de FP en Geenstijl bijvoorbeeld. Onterechte slachtofferrol wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En waarom durven ze zich niet te laten zien in dit soort topics denk je?
Lekker nuttig ook, zelfverzonnen stukjes tekst in een serieuze discussie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
No shit, er staat toch ook dat ik het zelf heb geschreven? Klapjosti.
Eens. Maar ook een hoop citaten van Wilders. Maar daar ga je weer niet op inquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lekker nuttig ook, zelfverzonnen stukjes tekst in een serieuze discussie?
Maar vooralsnog heb ik weinig overtuigende argumenten gezien om te zeggen dat de kieslijst minderwaardig is. Wel een hoop onderbuikgebrul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |