Daar was ik ook nog bang voor, dat Nieky me voor zou zijn / tegen zou komenquote:Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Of 2 ophalers zijn tegelijkertijd ter plaatse.
wat zeg jij nou????quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Broertie het volgende:
[..]
Denk dat dat een actie van Zwarte_hand is..........
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef zwarte_hand het volgende:
nou ik weet het niet....wacht eerst maar eens een reactie af van diegene die hem gaat ophalen....![]()
misschien krijgt ie wel een "zwarte hand"
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef zwarte_hand het volgende:
er is helemaal niets aan de (zwarte) hand ...
Pas op!!!! voor je het weten hoor je bij de Bende van de zwarte handen
Die van mij is ook verdwenen toen, na een maaibeurt geloof ikquote:Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef lynda het volgende:
Hij is enkele keren spontaan weg geweest..
Gemeentes zijn ook niet echt fan
laat ik dat eens doenquote:Op maandag 12 april 2010 00:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je de TT veranderen naar "Onderweg (Fredo55)"?
ja die heb ik ook nog een paar keer verlegd ....daar moest je je naam en verplaatsing nog invullen op dat papier...ben het trouwens 1 keer wel vergeten...quote:Op maandag 12 april 2010 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
de stok die ik gemaakt had zat nog een briefje op met n korte uitleg over t spel en dat ie weer weg ging binnenkort
dat was de stok die voor de ijzeren zijn ronde deed
Roep je dat niet al sinds die stok er is?quote:Op maandag 12 april 2010 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
Laat hem een keer richting 't Westland komen en ik zal hem dan ook eens verplaatsen
quote:Op maandag 12 april 2010 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Roep je dat niet al sinds die stok er is?
Hij zei net dat ie binnen 10km bij hem moet liggen, dus vergeet het maar dat ie 'm ooit haaltquote:Op maandag 12 april 2010 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Roep je dat niet al sinds die stok er is?
Hij is in 't Westland geweest.. (Monster+ 's-Gravenzande).quote:Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie binnen 10km bij hem moet liggen, dus vergeet het maar dat ie 'm ooit haalt
quote:Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten we TNT vragen om een keer bij hem te bezorgen. Ik ben al een half jaar of een jaar niet in deze reeks geweest en die boot roept gewoon nog steeds hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |