quote:
als reactie op wat boertie zegt:
1... Ik heb alleen het idee dat de stalen stok een beetje teveel het spel wordt in gepushed.
2...dat de huidige houten stok tov de stalen stok makkelijk te verplaatsen is
3...eenvoudig uit het zicht te plaatsen is
4...en ik heb de stalen stok zonder sleutel binnen 2 minuten van het bord
helemaal mee eens.
quote:
Het enige waar ik hem op het kunnen betrappen is het "bewerken" van foto's. Hoewel er geen regel voor opgesteld is vindt ik het persoonlijk wat minder...
Selectief foto's maken vind ik wel een sport en dus toegestaan.
er zijn idd geen regels van "bewerken", en dat bewerken valt ook wel mee vind ik.
ik heb een paar keer een zwarte hand op de foto's gezet, een keer "sind .....(jaartal)" weg geknipt bij het enigste bord wat in Aarle staat.
de foto's van mijn laatste verplaatsing is alleen foto 2 "uitgeknipt", omdat het anders wel heel makkelijk is ...
maar er staan maar 3 borden binnen een afstand van nog geen kilometer dus zo moeilijk is het nu ook weer niet..
Ik stam nog uit de tijd dat je de stok nog moest "zoeken" en zo kom je nog eens ergens.
en rij je wel eens verkeerd, of voor niks.
Maar "met de huidige stand der techniek" is het eigenlijk maar gewoon ophalen en wegleggen, ik had nog van te voren op google-maps gekeken naar een nog niet ontdekt stukje Nederland maar volgens mij zijn ze overal geweest.
Maar goed het is niet anders, ik pas me wel aan
quote:
My point: Vergeet de stalen stok en laat de huidige houten doorgaan
nou ik weet het niet....wacht eerst maar eens een reactie af van diegene die hem gaat ophalen....
misschien krijgt ie wel een "zwarte hand"